JEE!
JEE!
Hienoa! 

Ikävää, mutta pakollinen toimenpide puljun pitämiseksi pystyssä. Ja kun viimeisenä olin pieneen joukkoomme tullut niin ensimmäisenä luonnollisesti joudun lomautettavaksi. Ja jos on tarpeen niin porukkaa vähennetään lisää. Olivat kaikki aika herkillä kun palaveria pidettiin. Itse en aluksi osannut sanoa juuri mitään, sen verran järkytyksenä tilanne tuli, kuten myös muillekkin. Muutama viikko vielä olen töissä ja sitten toistaiseksi veks. Viimeisistä päivistä tulee kyllä ahdistavat. Sen verran läheisiä tyypeistä on tullut. Toivottavasti tämä jää siihen kuukauteen tai pariin kuten oli puhe.
Se on sitten eri juttu, kuinka saan mitään aikaiseksi. 

Kuolo kirjoitti::O:
No mut sithän sie teet huonekaluja pari kuukautta
Pitää vain odotella ilmojen lämpiämistä, että tarkenee autotallissa puuhastella. Hitsi kun ei ole kunnon tiloja. 
Kuolo kirjoitti:No sillä aikaa kun kelit lämpenee, voit säätää kameraa kuntoon, niin voit sit rapsata tänne. Eiks joo?

ja iso
Aurora B:lle.
Tää on mun yliopisto taas. 
Sekin on kivaa, että epämääräisen humanistis-yhteiskuntatieteellisen tutkinnon pohjalta voi loppujen lopuksi suunnata moneen eri suuntaan. Jee! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa