Lahessa vaikuttanut Upon Pallo sai aikanaan Liippareilta pilkkabiisin Urpon Pallo.

Olisipa ollutkin. Tekisi mieli vaan olla. Nyt ei pitkästä aikaa mitään tiedossa viikonloppuna, paitsi sunnuntaina mumman synttäri"bileet". Toivottavasti viikonloppuna on huono ilma, niin voin katsoa leffoja koko viikonlopun. 
Ostin myös kumisaappaat.

), että on perjantai. Höh. Ei tekis yhtään mieli herätä huomennakin aikasin. 
Onneks oli maisemahissi eikä semmonen pimee koppi ja luojan kiitos se jumahti heti ekaan kerrokseen eikä esim. kakkos- ja kolmoskerrosten väliin.
Nelkyt minuuttia vierähti sit istuskellen ja höpötellen, ei hassumpaa.
Oli kahvikin mukana.

annastindeli kirjoitti:En usko että tämä miunkaan tauti ihan possuflunssa on, mutta kipeä olen kuitenkin.
. Olen hämmentynyt.
. Ja yhtä aikaa myös paniikki
.
Näemmä muutaman muunkin ostoslista oli koottu mahdollista rapsapäivää silmällä pitäen, sillä sen verran kävi kuhina pakastepitsojen läheisyydessä. 

Käynpä tästä kaverin pyytämän hauen kimppuun ja avaan sidukan, ah loma. 
'
Suvi kirjoitti:. Toivottavasti viikonloppuna on huono ilma, niin voin katsoa leffoja koko viikonlopun.

Ja 

Sippura kirjoitti:
Sain siskolta lisäksi synttärilahjaksi t-paidan jollaista olen jo pitempään himoinnut mutten
ole raaskinut ostaa.

On taas tullu surffattua netissä hauveleita kahtomasa.
Joo, mutta vielä ei oo aika ja
Onhan täsä vielä melkein vuosi aikaa miettiä. 

.
Laitoin nettiin ilmoituksen ja olin peloissani, ettei kukaan ennätä kiinnostua imurista, koska se pitää hakea täältä. Tässä kylässä ei nyt niin montaa asukasta ole, että joku juuri nyt haluaisi ostaa uuden imurin. Onneksi olin väärässä. Tunti ilmoituksen laiton jälkeen joku täti soitti ja tunti siitä se oli jo hakenut imurin pois.
)
Tuohon asiaan täytyy tehdä parannus.
Vähän kyllä tuli Poikaa baarissa ikävä. Olisi tehnyt mieli valloittaa tanssilattia hänen kanssaan ja hullutella oikein kunnolla. 
. Veljen tytsy on paljonkin ikäisiään fiksumman ja vanhemman oloinen - kuten se velikin. Ehkä tästä syystä en osannut varautua ihan niin pahaan nuorisojoukkoon, mitä oli käsillä. Onneksi paikalla oli päivänsankarin sisko, joka oli kyllä minua nuorempi, mutta vanhempi näitä pahimpia "teinejä". Ja kun tämä porukka sai viinaa koneeseen, tunsin olevani vieläkin vanhempi. Oltiinko mekin tuossa iässä yhtä kamalia?
Se oli todellista Aivot Narikkaan-terapiaa. Sunnuntai meni väsyneesti ilman krapulaa, mutta nyt on pää kipeä. Tämänkö takia keski-ikäiset juhlivat perjantaisin? Että voi sitten sen krapulan kärsiä sunnuntaina kaikessa rauhassa
.Kibaya kirjoitti:Oltiinko mekin tuossa iässä yhtä kamalia?

Piti mitata kolmeen otteeseen, kun en uskonut. Ja siis lääkkeet olivat normaaleja olonhelpotusflunssalääkkeitä, ei mitään erikoista.
Pääkipu vain on jotain käsittämättömän *ttumaista. Onneksi on tosi harvoin pää kipeä.

Aurora B. kirjoitti:Niin ja myöhästyneet onnittelut kaikille, jotka olen unohtanut onnitella![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa