Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Heinä 2008 03:47

En tiiä, on taas pikkarit tuhannen mutkalla aamun kunniaksi. Ei kannata välittää. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 04 Heinä 2008 09:00

Kuolo kirjoitti:
Janet kirjoitti:Vois melkein hävettää. Törmäsin autoon tänään fillarilla. Olimme siis kummatkin liikkeessä. Vikahan oli täysin minussa. Mulla oli vähän kiire töihin, niin aattelin yhdessä risteyksessä vähän oikasta vasenta kaistaa.. No autohan sieltä tuli! Eipä olis arvannu, että siihen aikaan aamusta siitä suunnasta tulee auto vastaan! Onneksi en törmännyt keulaan, vaan jarrutin voimakkaasti ja pyörä lähti menemään siksakkia ja tömäytin polveni aika voimakkaasti auton kylkeen. Seuraavaksi väistin postilaatikkoa, jonka jälkeen jatkoin sekavaa ajoa muutaman metrin ja pysähdyin tien sivuun. Autosta kurkisti mies varovasti ja huikkasin vain, että "Ei käynyt kuinkaan!". Auto lähti ja jatkoin polkemista. Töihin päästyäni polvea jyskytti mukavasti. Enemmän hävettää kuin huolettaa toi polvi, vaikka se kipeä onkin.

Ei huvita lähteä ajamaan autolla nyt, törmään kumminkin johonkin.

Voi olla, ettei auton kylkeen mitään vaurioita tullu, mutta että jatkoit vaan matkaasi? :friikki:

Joo, auto lähti ensin, kuten Dnd epäilikin. Ensimmäisenä mulla varmaan tulikin mieleen, että tuliko lommo. Olisin voinut toki jatkaa matkaani suoraan, mutta juurikin sen mahdollisen lommon takia pysähdyin, mutta eipä se tyyppi noussut katsomaan vahinkoja. Tuumasin, että fine by me, ja lähdin. Mä kans epäilisin, että tuskin siihen mitään suurta lommoa tullu, koska loppujen lopuks hyvin vähän siihen törmäsin. No, ens viikolla huudellaan punatakkisen pyöräilijän perään paikallislehdessä. :pepsodent:
Janet

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 04 Heinä 2008 09:45

Kyllä se polkupyöräkin jostain kohdin äkkiä auton kanssa törmätessä vääntyy, aight? Useammin kuvittelisin autoilijoista johtuen sattuvan törmäyksiä näiden kulkuneuvojen kesken. Itse en ole koskaan autonratissa polkupyöräilijään törmännyt, havannointi kaiken a ja o. Pyöräilijänä sitten sattunut vaikka kuinka monta läheltä piti-tilannetta, vaikka itse olenkin liikennesääntöjä noudattanut. Edelleenkään kaikki autoilijat eivät tiedä että esim. risteävälle tielle kääntyessään tulee väistää risteävää tietä ylittäviä kevyen liikenteen edustajia (= ainakin jalankulkijoita ja pyörää taluttaessa on jalankulkija). Joskus joku täystorspo oli ajanut valoista vähän pitkäksi ja keksi lähteä peruuttamaan takaisin, jalankulkijoilla jne. paloi jo vihreä valo :töktök: Siinä tuli kiire väistää.

Heräsin naakkojen iloiseen viserrykseen joskus ennen aamukuutta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 04 Heinä 2008 09:52

shaana kirjoitti:Heräsin naakkojen iloiseen viserrykseen joskus ennen aamukuutta.

Meillä muuten ikkunan takana laulaa aina välillä herätyskellolintu. Tiit-tiit tiit-tiit tiit-tiit tiit-tiit. Lienee joku luonnehäiriöinen citytintti, joka ei enää osaa normaalisti laulaakaan. :tilt:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 09:56

Lyyra kirjoitti:En tiiä, on taas pikkarit tuhannen mutkalla aamun kunniaksi. Ei kannata välittää. :virne:
Pikkarit tuhannen mutkalla :virne: :virne: Ihan helmi sanonta :virne:

--

Kohta on lomaaaaaaa! Kaks viikkoa taas. Jee :superhymy: Ja tänään pääsee varmaan aiemmin pois kun on niin kuollutta töissä.

Tosin aloitan loman siivoomalla :epäilevä:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 04 Heinä 2008 10:32

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:En tiiä, on taas pikkarit tuhannen mutkalla aamun kunniaksi. Ei kannata välittää. :virne:

Tarkoittaako Lyyra tässä pikkareilla pikkuhousuja..?
Mikäli, niin komps theialle :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Heinä 2008 12:04

Sippura kirjoitti:
theia kirjoitti:

Tarkoittaako Lyyra tässä pikkareilla pikkuhousuja..?

Mitä muuta niillä voi tarkottaa? :riips:

Kiitos vaan suosionosoituksista, keksin sanonnan ihan itse tänään vieraasta kielestä kääntämällä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 04 Heinä 2008 12:34

Joo tulikin vähän nopeesti ja hutiloiden luettua Janetin viesti. Jos autoilija tosiaan poistui paikalta ekaks ja kattomatta, että tuliko vahinkoja, niin omapahan on mokansa.

Palvomamme peltilehmän korjaus tosiaan maksaa ja paljon. Yks auto kävi maalaamossa pelkässä pintamaalin ruiskutuksessa. Maalit oli jo valmiina ja pohjatyöt kaikki tehty. Ei maksanu kun 600. Autofiksaajat ottaa pienen lommon oikasusta luokkaa 80 jos se vaan onnistuu. Jos taas jälki on paha tai maalissa naarmua, niin joku oven laitto on kaikkineen jossain 400-500.

Ite kun on sit nätin pinnan autoon tehnyt, niin vitutuktuksen määrää ei voi kuvailla jos joku sen turmelee.

Ja jos on Slogit lipsahtanu pyllyvakoon, niin pitää ne ensitilassa oikasta :Soosoo:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 04 Heinä 2008 12:48

Tänään mennään korkeasaareen, saareen, saareen :superhymy:.

Serkku, sen tyttö, serkun uusi miestapaus ja hänen kaksi lastaan ja meiksä (oon aina halunnut sanoa "meiksä") :virne:.
Lähdetään vähän näyttämään lapsille eläimiä ja katselemaan niitä itsekin.

Musta on kiva miten paljon aikaa ollaan nyt vietetty serkun kanssa. Sen traagisen ja erilaisen nuoruuden aikaan ei paljoa oltu tekemisissä ja nyt ollaan otettu se kiinni. On kiva, että on muitakin aikuisia sukulaisia joiden kanssa voi keskustella asiallisesti. Ja mun mielestä meidän välit on ihan loistavat. Siskoon ei ihan kaikessa voi luottaa ja meidän mielipiteet on aika erilaisia asioista. Serkun kanssa taas menee enempi samoja ratoja ja keskustelukin onnistuu. Ja onhan se serkun lapsikin aika khuul-tapaus. Siskon kanssa joutuu usein jännittämään sanojaan, serkun kanssa ei :hymyhali:.

Tiikerit :sydän: ja muut elukat :sydän:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja ahkera » Pe 04 Heinä 2008 12:48

LomaLomaLomaLOOOMAA!!
Enää kolme tuntia työtä, tai siis työpaikalla oloa, ku ei mun keskittyminen nyt mihinkään töihin riitä, ja sit saa kirmata kaupungille ja terdelle muutamalle. Kalliokierrostakin olisi tarjolla, mutta saa n yt nähdä mihin jaksaminen riittää. On meinaan jonkin asteinen väsy. Huomenna karkaankin sitten jo lentsikoiden pariin ja mukaan kulkee sata lukematta jäänyttä kirjaa. Eka viikko olisi tarkoitus vaan ladata akkuja trampoliinilla maaten ja lukien. Sit olis pari viikkoa aikaa pyörähdellä sukuloimassa ja huvipuistoilemassa ennen takaisin tuloa.

Ankkaan on liput mullaki kännykässä ja seuraankin saa tunkeutua, jos yksinäiset festarit on muuten tulossa. Anniskelualueelta mut luultavasti pongaa, jos vanhat merkit paikkansa pitää.

Pari viime viikkoa on menny tosi tiiviisti kotona, ku menin ostaan kitarasankarin. Kehitys on ollu huimaa ja nykyään ei edes puuata lavalta.
ahkera

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 04 Heinä 2008 14:44

Viikonloppu :superhymy:

Tänään vietetään laatuaikaa Avokin kanssa, ylityöputken vuoksi näkeminen
on rajoittunut lähinnä illan väsyneisiin tunteihin ja hyvien öiden toivottami-
seen. Kiva kuulla välillä että mitä hälle kuuluu :hullu: Laatuaikaan kuuluu hääos-
toksia, askartelua ja ehkäpä huurteinen olut Turun keskustassa. No okei,
pistetään kaksi :tilt:

Huomenna mennään siskon ja kaverin kanssa ruisrokkaamaan ja tavataan
paikan päällä n. 100 muuta kaveria. Kelienkin pitäisi suosia, eli hyvältä vai-
kuttaa. CMX:n keikkaa odotan kuin hullu puuroa, ja vielä Arkkikin :sydän:

Tasan 5 viikkoa kesälomalomaLOMAAN!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 04 Heinä 2008 16:02

Mä heitin talviturkin! :superhymy:

Oltiin kaverin kanssa päivälenkillä ja käytettiin koiria uimassa. Kun oltiin saatu kaverin koirat ainakin kerran veteen ja mun koira kerran pois vedestä, oltiin jo itse kahlaamassa ja todettiin että hittojakos, nakattiin paidat ja housut rantaan ja uitiin itsekin. :)

Mielenkiintoista uimaseuraa kyllä riitti, voin kertoa. :virne:

Kaverin dopperinpentu ei osaa uida. Se halusi kovasti mukaan, ja teki komeita sukellusloikkia rantakiveltä uppeluksiin, mutta sitten se täytyi aina käydä nostamassa paremmin pinnalle ja auttaa eteenpäin kun se itse osaa vaan pärskiä pystyasennossa.

Ja mun koira katsoi asiakseen tulla pelastamaan meitä heti, jos meidän jalat irtosi pohjasta. Yritä siinä sitten itse uida, kun pään ympärillä polskii saukonmuotoinen vinkuohjus, joka pyrkii koko ajan istumaan olkapäälle. Alan ehkä harrastaa vesipelastusta sen kanssa. :epäilevä:

Nyt sain tiskattua, ja kunhan vielä järjestän paikat ja imuroin ja käyn suihkun kautta kaupassa, on kaikki valmista. Kaveripoika tullee yöksi, ja huomenna lähdetään rokkaamaan. Rai-rai! :jami:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 04 Heinä 2008 17:49

Omg fordeilen junassa. :sekopää:

Matkalla Ouluun siis. :juoni:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 18:15

kiva aloittaa loma yksin - kaikki kaverit on duunissa tai pois helsingistä :(

Mis mun terassiseura o?!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja viima » Pe 04 Heinä 2008 19:32

Mä olisin voinut tänään käväistä terdeksellä. Voisin vieläkin. :viileä:

Huomenna käväisen Dursuksessa, siellä on se joku festari. Aion palata yöbussilla Helsinkiin. Pitänee pitää kyynärpäänsä terässä. Maanantaina käväisen työpalveluspaikassa, ja sitten lomailen vajaat neljä viikkoa putkeen. Toivottavasti nyt Neukkuliitot ja Kimjongillit ymmärtävät olla hyökkämättä sillä aikaa, kun en ole työkoneen äärellä puolustamassa maata. :salaliitto:

Jospa terden puutteessa hörppäisi vähän lonkerosta. :sydän: Nauroin muuten hieman ylemmälle pikkarimutka-asialle. Tsih.
viima

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 04 Heinä 2008 20:15

Pascal Lemoix kirjoitti:Huomenna voisi perjantain kunniaksi vetää kalsarit jalkaan ja pullon viinaa päähän. :raps:

Toimiiko viinakin hiustenhoidossa kuten olut? :raps:

Viikonloppu! :pomppu: Huomena saattaisi mahollisesti ehkä vähä paistaa aurinko.
Jos näin käy, aion käyttää sitä häikäilemättä hyväkseni ja kärventää kalmankalpeita
koipiani sen palossa. Jos ei, pitänee harrastaa pyöräilyä puolipilvessä.

Muuten tympii, kun kukaan ei soita, eikä mitään tapahu ja töissäki tympii, ku
tuntuu, että kaikki aattelee mun olevan maanvaiva ja melko hyödytön, mikä
luultavasti johtuu vain päänsisäisestä alemmuuskompleksista, joka johtuu siitä,
ettei kukaan soita tai mitään tapahu ja kaikki on unohtanu mut. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 04 Heinä 2008 20:42

Pyörähdin kaupungilla. Mansikat maksoivat viisi euroa litra, mutta en ostanut vielä. Katupöly sisältyy hintaan. Kerran kesällä voisi tehdä niin, että ostaa Hakaniemen torilta mansikoita ja syö ne merelle katsellen. :viileä:

Yksi kundi lauloi Juicea hame päällä. Teki mieli yhtyä lauluun. Ensin oli "Musta aurinko nousee" menossa ja kierrokseni jälkipuoliskolla joku muu. Unohdin jo.

Postitalon nurkalla mies soitti poliisiautoa vastapäätä Yesterdayta niin väärin, että Maijan kavereitakin olisi vituttanut. Ehkä poliisit epäilivät asiassa rikosta. (Toim. huom. Maijan ja poliisiauton liittyminen samaan tilannekuvaukseen on tahaton.)

Söin kesän ensimmäisen irtojäätelön vasta nyt. Minttua. Tötterö kädessä ihmettelin ihan helvetinmoista raitiotieremppaa, joka pitää kaiken keskustan liikenteen poikkeusreiteillä. Hyvin saa olla suunniteltu, että viikossa saavat kaiken kuntoon.

Lopuksi talutin pyöräni kotiin, josta oli vaihteeksi ilmat pihalla.

Viinapullokin tuli ostettua. Jos joku olisi kysynyt, olisin sanonut, että juon illalla pullon viinaa ja menen nettiin keskustelemaan itäsuomalaisten naisten kanssa seksistä. :virne: Saa nähdä, miten toteutuu. :tilt:

Ai niin, ostin kumkvattihilloa ja on tarkoitus maistaa jossain vaiheessa, miltä kumkvatti maistuu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 21:43

Kumkvattihilloa :kauhistunut:

Pääsin terdelle :viileä: tosin auringottomalle ja kolmelle, mutta silti. Ja kyydillä kotiin! :)

Ei oo ees pöhnää eikä mitään.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 04 Heinä 2008 23:46

Niin moni on puhunut tänään loman alkamisesta, että hieman saattaisin itsekin erehtyä luulemaan, että olisi loma, kun on kovin lämmintäkin. Eipä sillä, työviikko on sujunut kohtuullisen miellyttävästi rutiinilla. Huomenna Ruisrockia ja sunnuntaina ehkä, toivottavasti edes muutaman tunnin yhtäjaksoinen keskittyminen omiin töihin. Paperihommien kanssa näprätessä muistaa kyllä elävästi miksi oikeastaan onkin syytä tehdä sitä mitä tekee. Tai oikeastaan sen muistaa aina vasta jälkeenpäin, sitten kun työviikon jälkeen tietää että pariin päivään ei tarvitse ajatella mitään töihin liittyvää ja avaa sen saman kirjan, jota on puoliunessa yrittänyt tavata arki-iltaisin. :sydän: Kai niitä vastapainoja elossa tarvitaan, jotta osaisi antaa arvoa tavallisille asioille jne. :klisee:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 05 Heinä 2008 00:20

Suvin jännittävät seikkailut osa X:

Olin metrossa matkalla töistä kotiin kun huomasin, että kännykkäni ei
ollutkaan laukussani. No, olin mennyt metrolla vasta yhden pysäkin, joten käännyin
takaisin töihin päin koko ajan laukkuani kaivellen, että onko se kännykkä sittenkin
laukun pohjalla.

Pääsin takaisin töihin ja huoneeseeni: eipä näkynyt kännykkää sielläkään. Olin niin
fiksu, että avasin koneen ja soitin omaan numerooni. (Töissä ei siis tainnut olla silloin
enää ketään.) Olin sen verran paniikissa, etten muistanut enää omaa numeroani vaan
jouduin etsimään sen Fonectasta. Onnekseni puhelin puhelimeni sitten soi jossain, mutta ei
mitään hajua, missä. :riips: Löytyihän se onneksi lattialta hyvästä piilosta. Kännykkä oli tippunut,
kun laukkuni oli aikaisemmin levinnyt lattialle.

Tuollaisessa tilanteessa vaan menee jotenkin paniikkiin. Olen kyllä ajatellut hankkia uuden kännykän,
mutten ihan tuolla tavalla. :(

Tänään olisi ollut ihana terassi-ilma. Enpä ollut (yllättäen) missään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 05 Heinä 2008 13:09

Mua on palellu kaks päivää putkeen. Tänään tein vaatetusennätykseni, kun mulla oli toppi, pitkähihainen pusero, neuletakki, huppari ja kylpytakki päällekkäin. Sisätiloissa siis.

Tämän talven sää: vettä sataa ja kaikkia v*tuttaa. Tai no sade sinänsä ei haittaa, eikä kylmyyskään. Kun vaan ei sisällä tarttis palella. Sais tulla kohta taas aurinko ja lämpö.
Normaali talvisää takaisin, kiitos! :kiroilu:

Itken kohta.

PS. Olen tyttö.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » La 05 Heinä 2008 14:12

Pitäisi kirjottaa, mutta sen sijaan olen leiponut porkkanakakkua ja pessyt pyykkiä.
Taas voi todeta, että kun pitäisi olle reipas, niin sitä on kyllä, mutta väärien asioiden suhteen.
Kunahn saan jotain olennaista aikaiseksi, niin lähden ulos moikkaamaan aurinkoa ja vanhempia.

Poistun hokemaan kirjoitusmantraa:
Kirjoittaminen on kivaa ja helppoa, kirjoittaminen on kivaa ja helppoa...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Crux » La 05 Heinä 2008 15:23

Kuolo kirjoitti:
Ja jos on Slogit lipsahtanu pyllyvakoon, niin pitää ne ensitilassa oikasta :Soosoo:

Hehehe :virne: Seuraavan kerran kun mieheke temppuilee voi sit kysyä, että "onko menny kalsarit pyllyvakoon mitä? :tilt:" Tosin kalsareilla se ei ehkä niin helposti tapahdu.. Jospa ostaisin sille tangat, että pääsisin käyttämään tuota loistavaa sanontaa! :lanppu:

EIpä mulla muuta tähän hätään. Puurolle!
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Heinä 2008 16:27

Tänään olen... niin ei mitään. Koko aamu ja päivä tekemättä käytännössä mitään. Giltsien seiskakausi katsottu loppuun ekstroineen, nyt on vielä Battlestarin ekstrat.

Tää on vaan odottelua, ennen kun ihmiset tulee tänne - aateltiin pitää pienimuotoiset Wii-Singstar -juopottelut. :superhymy: ihan kivaa, että on jotain puuhaa.

Ens viikko on viel ihan avoin, paitsi että perjantaina sitten Joensuuhun. Ehkä mennään kaverin kanssa sightsaamaan (hieno sana :virne:) Helsinkiä, kohteena varmaan Kiasma, Ateneum, Suokki... Saa nähdä. Korkeasaaressakaan en oo ikinä (kai) käynyt. LOMA!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » La 05 Heinä 2008 19:12

Musta tehtiin tänään meidän ainejärjestön puheenjohtaja. :ahihi:
Kävin kirjoittamassa kypsyysnäytteenkin tänään. Se oli hassua. Kerrankin keskityin kunnolla kirjottamiseen ja sain kai aikaiseksikin jotakin sellaista, mikä voidaan hyväksyä.
Maanantaina mennään kavereiden kanssa Vesa Keskisen kauppaan kattelemaan kivoja tavaroita. Sitä odotellessa.

Kesälomaan noin kuukausi. Se on lyhyt aika. Jee! Loma. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa