Sitä vain korvaan tarttuu kaikenlaista, mikä saattaisi mahdollisesti auttaa. Täältä kipujen syövereistä ei alemmas pääse. 
Sitä vain korvaan tarttuu kaikenlaista, mikä saattaisi mahdollisesti auttaa. Täältä kipujen syövereistä ei alemmas pääse. 

Aurora B. kirjoitti:Itse vetelen tällä hetkellä B-vitamiinien superkuuria
No siinä on Aukun hyvä syy tyhjennellä olutkoria 
Viimeisestä hiusten värjäyksestä on siis kulunut noin 4,5 kuukautta. 

Minkähän takia asiakkaat eivät ole vieläkään nousseet kapinaan tuon peilipolitiikan takia, vaikka se on jatkunut jo monta vuotta? Walker kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:Itse vetelen tällä hetkellä B-vitamiinien superkuuria
Oluessa on B-vitamiiniaNo siinä on Aukun hyvä syy tyhjennellä olutkoria

. Olen yrittänyt särkylääkettä napsia, että olo edes hiukan tokenisi.
. Ensi kuussa lähden shoppailemaan ja ostan jotain nättiä vaatetta, ketuttaa kun vaatekaappi on täynnä kaikkea vanhaa ja kulahtanutta. Omistan lähinnä farkkuja ja bändipaitoja. Tykkään niistä kyllä muuten, mutta olisi joskus ihan jees pukeutua muuhunkin. Sitten ostan myös jotkut kivat kengät tai useammatkin ja heitän rikkinäiset kengät pois, en omista mitään muuta kuin rikkinäistä näemmä.
Mun hiuksen on alkanut taas kiiltää. Oijoijoi kun onkin kiva katsella tuota kultaista välkettä omissa hiuksissa, joiden pelkäsin samentuneen ikiajoiksi. Naamakin oli harmaa, ja väsynyt, ja uurteinen. Kireäkin, jotenkin oudosti kulmikas. Mutta nyt, nyt on kuulkaas asiat toisin. Hiukset kiiltää, naamassa on väriä, kireys on kadonnut, iho on siloinen ja pehmoinen (no, ainakin aiempaan verrattuna)
Mä luulin, että musta on tullut vanha ja raihnainen, kun olinkin vain raihnainen 

Aurora B. kirjoitti:Ei mulla muuta, halusin vain jakaa tämän iloisen asian jonkun kanssa, jonka eilen peiliin vilkaistessa huomasin

Kuolo kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:Ei mulla muuta, halusin vain jakaa tämän iloisen asian jonkun kanssa, jonka eilen peiliin vilkaistessa huomasin
Huomasitko peiliin vilkastessa jonkun muunkin kun ittes?
No ei voi tohkeuksissaan kiinnittää huomiota lauseenmuodostukseen.
Jostain syystä hän ei ollut ihan yhtä innostunut asiasta, kummallista 

Haaveilin päivemmällä lihaperunasoselaatikosta ihan onnessani, että kohta lämmitän sen ja sotken mössöön ihan sairaasti ketsuppia ja valkosipulia. Voin kertoa, että ei ole meikäläisen normaalia ruokavaliota.
Syöpötysoire on ollu aina jonkilainen, mutta nyt muutaman kuukauden aikana on ollu ihan hirveää suunnilleen viikko ennen menkkoja, kaupassa tekee mieli ostaa kaikkea, ulkona syömisestä ei tule yhtään mitään, ja oon lisäksi ihan tajuttoman pahalla tuulella ku kaikki mieliteot ei toteudu. En halua edes kuvitella minkälainen olisin tiineenä.

Mullakin alkoi jo tänään semisti menkannäköset vaikka renkaanpoisto on vasta illalla. Nyt on kyllä jo toinen rengas putkeen eli yks taukoviikko jäi pitämättä, et ehkä kroppa ei vaan tahdo enää kolmatta rengasta putkeen.annastindeli kirjoitti:Nyt kun pidin taukoa e-renkaasta niin tulikin menkat pari päivää aiemmin kuin pillereitten kanssa. Hyvä että tulinkin ajoissa kotiin käymään mökiltä, olisi muuten käynyt hassusti kun kuppi olikin täällä.
Ärsyttävää tommonen tiputtelu, vaikka onkin normaalia. Tahdon ite päättää omat vuotamiseni! 

. Kaikki vaatteet näytti ihmeellisiltä rievuilta ja nekin harvat joita sovitin osoittutui ihan kamaliksi, eikä istunut mistään kohti. Tykkään kyllä esimerkiksi siitä, että osa t-paidoista on nyt sellaisia pidemmän mallisia, mutta kun ne on niin leveitä/löysiä, että näyttävät enemmän joltain raskausvaatteilta. Itselleni ei sovi sitten yhtään.
. Hintaahan noilla oli vähän liikaakin, mutta kun nuo olivat tosiaan ainoat ostokseni, niin ajattelin että panostetaan sitten kunnon kenkiin. 
Lyyra kirjoitti:Damn on ollu Tampereella eikä oo kellekään kertonu?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa