Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Deni » Su 13 Heinä 2008 19:24

Mulla ei ole enää kaimaa! :superhymy:

Isä kertoi tänään ilouutisen, mun hourupää-täti on jälleen kerran vaihtanut nimeään, ja tällä kertaa on valinnut nimen joka ei kuulu kenellekään sukulaiselle. Oikeastaan uudenkin nimen kuuleminen aiheutti hihitystä, mutta mua ei haittaa jos uusi nimi on typerä, mulle riittää että se ei enää ole mun.

Jonain päivänä uskaltaa ehkä taas pitää julkista puhelinnumeroakin ilman soittoja velkojilta, käräjäoikeudesta ja savolaisista kirjastoista joista on lainat myöhässä..
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Galileo » Su 13 Heinä 2008 21:17

Viikon olen jo lomaillut. Fordeilemattomuus ei tosin johdu siitä, vaan siitä, ettei interweb ole vielä saapunut kämpille. Tuleeko vielä loman aikana, en tiedä, saatana. Ompahan ollut aikaa tehdä ei mitään. Tapetoin sentään. Ihan hirveästi en ole ryypiskellyt.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Heinä 2008 09:46

Viikonloppu oli ja meni. Ei ois tarvinnu.
Olen loman tarpeessa. Vielä 3 viikkoa töitä ennen sitä. Jippii :epäilevä:.

Perjantai meni lääkitessä selkää ja hartioita. Jostain syystä selkäni oli minulle vihainen ja mikään ei oikein tuntunut onnistuvan. Sain kuitenkin vähän siivottua ja pari kaveria kävivät nostelemassa tavaroita vähän parempaan järjestykseen. Oli kiva vain osoitella mihin laitetaan sohva ja mihin hylly :virne:.

Lauantaina opettelin tekemään kasvohoitoja. Menee ehkä tonne naisten ketjuun enemmänkin, mutta jännää se oli.
Olen enemmän sellainen hieroja-tyyppi ja tottunut käyttämään enemmän voimaa. Sellainen rauhallinen sively ja "hiplaaminen" oli aluksi vähän outoa.

Sunnuntai meni pyörän kanssa hilluessa. Luulin saavani sen vihdoinkin käyttöön asti, mutta testiajo kertoi häikkää vielä olevan. Veli on tykännyt sitä rustata, joten jatkakoot projektinaan. Kun se on kerta osannut korjata oman pyörän, siskon vanhan pyörän ja vielä oman piikkinsäkin, niin ehkä se tuonkin rotjan osaa pistää ajokelpoiseksi. Ainakin se sen tyyli "tein siihen vähän parannuksia ja laitoin sulle sopivaa väriä". Se oli jollain jämä-spraymaalilla maalannut ketjujen suojan :virne:.

Koko viikonlopun teki mieli känniä. Perjantai on vapaa, joten torstaina voisin irrotella :virne:.
En ole pitkään aikaan ollut baarissa viikolla, joten sitäkin voisin harkita. Känni, känni, Rairairai.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 14 Heinä 2008 11:40

Walker kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Ai... Musta on tullut jo vanha ja raihnainen

Pohjanmaalla kaikki viisaus on vanhois naisissa! :aukku:
(Antti Tuuri - Pohjanmaa)

:superhymy:

Mä olen taas vain vedellyt sikeitä koko viikonlopun. Ehkä tämä tästä helpottaa, työpuhelin on soinut tänään kerran :pepsodent: Olen tässä raivannut rästihommia leppoisassa tunnelmassa (eli tänne horistessa). Pomon piti tulla tänään töihin, mutta ei ole näkynyt. No en mä sitä olisi tänne halunnutkaan. Ottaa vain päästä, kun sanoin sille viime viikolla, että viimeiset pari viikkoa on ollut pahimpia koko urani aikana. Oletin, että hänellä on hinku tulla pelastamaan mut tästä, mutta ei sitten. Ohhoijaa. On se kivaa, kun esimiestä ei kiinnosta paskan vertaa, ei firman toiminta eikä työntekijöiden hyvinvointi.

Auto tuntuu vetelevän viimeisiään. Vaihtoon pitäisi vissiin pistää. En vain halua ostaa uuttakaan. Kuitenkin se tuntuu muka "tarpeelliselta", oma auto. Ärsyttävää.

Ei mitään kivaa ilmoitettavaa. Taaskaan.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Heinä 2008 11:50

Aurora B. kirjoitti:Ei mitään kivaa ilmoitettavaa. Taaskaan.

Voi sinnuu :paijaus:.

Koskas alat vakavasti harkitsemaan sitä Vaasan palvelulinjan perustamista?
"Tarvitsetko tietoa Vaasasta? Unohda nyt viralliset ja tylsät palvelunumerot ja soita Aukulle. Taatusti sama tieto, yhtä asiallisesti, ehkä muutaman mutkan kautta. Luotettavampi." :virne:.

Toi-mii. :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 14 Heinä 2008 12:56

"Nyt myös sähköisessä muodossa! Lähetä privaattiviesti Keijofoorumilla!"

:virne:

Mun palvelut ei vaan maksa mitään :gay: Vai pitäiskö lähettää Vaasan kaupungille lasku "matkailunedistämisestä"? :raps:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 14 Heinä 2008 18:14

Tulin kotiin ja ulko-ovea sulkiessani jäi sitten painike/kahva/vedin käteen. :gaah:
Ja tuota ei mitenkään saa enää kiinni, kun on kulunut nuo osat irti toisistaan.
kahva ollut kiinni metallilenkillä ruuveilla kiinnitettävässä levyssä. Metallirinkula pysyi kahvassa kiinni, koska kahvan päätä oli puristettu, että kromi piti sen rinkulan paikoillaan. Mutta sitten on lohjennut tuo kromi eikä tämän takia kahva pysy paikoillaan. Olisi ollut eden kunnon ruuveilla niin voisin korjata, mutta nyt tuo vaatisi jo kolvaamista, jos sittenkään pysyisi.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Herkku » Ma 14 Heinä 2008 19:25

@gen.fi kirjoitti:Tulin kotiin ja ulko-ovea sulkiessani jäi sitten painike/kahva/vedin käteen. :gaah:
kahva ollut kiinni metallilenkillä ruuveilla kiinnitettävässä levyssä. Metallirinkula pysyi kahvassa kiinni, koska kahvan päätä oli puristettu, että kromi piti sen rinkulan paikoillaan. Mutta sitten on lohjennut tuo kromi eikä tämän takia kahva pysy paikoillaan. Olisi ollut eden kunnon ruuveilla niin voisin korjata, mutta nyt tuo vaatisi jo kolvaamista, jos sittenkään pysyisi.

Ehehehe. Nopealla vilkaisulla mulla jäi ekasta rivistä muutama oleellinen sana välistä pois. Ehehehe.

:nolo:

Pahoitteluni kahvan johdosta.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 14 Heinä 2008 19:39

Herkku kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:Tulin kotiin ja ulko-ovea sulkiessani jäi sitten painike/kahva/vedin käteen. :gaah:

Ehehehe. Nopealla vilkaisulla mulla jäi ekasta rivistä muutama oleellinen sana välistä pois. Ehehehe.

:nolo:

Herkku :virne:

Olen tooosii väsynyt. Anteeksi. :moro:

Ja @: :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 14 Heinä 2008 21:28

Täällä sitä vaan elellään rempan keskellä. Syvä huokaus.

Ei ole suihkua, ei vessaa. Juoksen aina hädän hetkellä/suihkua tarvittaessa pihan poikki yleiseen saunaan, jossa on myös vessa. Aamut alkavat siis mukavasti. Kylppärin remontti etenee erittäin hitaasti. Se on alkanut jo toukokuussa. Nyt on kaakelit ja paneelit, mutta oleelliset puuttuu. Pönttö on, mutta ei asennettuna. Kiuas on, mutta ei asennettuna. Suihkukoppi on, mutta ei ole suihkua. Allas on, mutta ei hanaa. Hermo menee. Eikä tänään siellä ole tapahtunut yhtikäs mitään, yhtään työmiestä siellä ei ole käynyt.

Mutta äsken kävi tytöt auttelemassa vähän. Laittelivat mun kaverina joitain kamoja paikoilleen, pyyhkivät pölyjä ja kokosivat grillin ja sohvapöydän. Kiitti hei. :sydän:
Janet

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 15 Heinä 2008 00:49

13-vuotias serkkutyttöni on ollut nyt meillä kylässä muutaman päivän. Missä vaiheessa hänestä muka on kasvanut näin fiksu, mukava ja nätti naisen alku? :o:
Vielä hetki sitten hän oli vielä ujo, pieni tyttönen.

Olenkin siis ikään kuin tutustunut häneen uudelleen. Ja älyttömän kivaa on ollut.

Serkkutyttö. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 15 Heinä 2008 03:24

:pomppuhymy:

Muutan huomenna!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 15 Heinä 2008 09:06

Oltiin eilen aloittamassa meidän kesäteatterilla lavasteiden kasaamista.
Meillähän on aivan ihana ulkoilmateatteri, johon pitää pystyttää tämän vuoden näytelmää varten erinäisiä seiniä. ´
Rakennustiimi koostui miespuoleisista, jotka sirkkelöi ja naulaili ja me naikkoset laitettiin olemassa olevaa kolmen neliön mökkeröä kuntoon. Sinne piti tehdä uusi lattiaratkaisu, kun nykyinen oli homehtuneet vanerijutut suoraan maalattiaan. Sinne tehtiin pikaratkaisu, jolla lattia ei ole ihan suoraan maassa kiinni. Siintä tuli aikasti hieno :D.

Meillä oli kuitenkin hyvin hauskaa, vaikken ollutkaan paikalla alusta lähtien. Mitä pienestä tihkusateesta. Kun alkoi sataa enemmän, oli meillä melkein koko lattia siinä mörskässä. Miehet ne vaan siellä ulkona hääri :virne:. Se lattia oli kyllä hieno :D. Jos homma jatkuu samaan tahtiin, meillä tulee olemaan hienot lavasteet :D :D.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 15 Heinä 2008 14:38

Nyt ois saumat päästä Madonnan keikalle Lontooseen :sekopää:

Taidan mennä loton, kenon, pitkävedon ja arpakioskin kautta kotiin.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 15 Heinä 2008 16:13

Meistä taidetaan tykätä pankissa. Meidän henkilökohtainen pankkineuvoja nimittäin juuri soitti, ja asiana oli se, että hän jää ensi viikon alusta lomalle ja tarvitaanko me jotain sitten loman aikana, että voi varoittaa työkavereita etukäteen. Soitto oikeastaan johtui siitä, että kaikki osapuolet tietävät meidän varmasti nostavan asuntolaina jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa, mutta ei ole tarkkaa tietoa koska. Siitä huolimatta tuo soitto oli aika hassu, koska kaikki on jo hoidettu ihan valmiiksi eikä enää tarvitse muuta kuin varsinaisesti nostaa se laina. Kummallista mutta mukavaa. :O:

Muutoin ei ilmoittelemista, kesä sujuu työn merkeissä mutta ei ihme kyllä yhtään harmita. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 15 Heinä 2008 19:39

Mua väsyttää ihan sairaasti. En ymmärrä miksi, sillä oon nukkunu pari viime yötä ihan
normaalisti noin työ-öiksi. Tänään alkoi iltapäiväkahvin (tai siis mehun) jälkeen silimät
vaan luppasemmaan, eikä helpotusta oo tullu. Taijan mennä kohta nukkumaan. :haukotus:

En käyny eilen fordella ollenkaan. :tipahdus: Varmaan eka kerta tämän aloittamisen jälkeen
lukuunottamatta niitä päiviä, jolloin en oo ollu kotona.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Walker » Ti 15 Heinä 2008 20:31

Shay kirjoitti:En käyny eilen fordella ollenkaan.

Nyt on rasti seinässä :keijo:
Kuva
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 15 Heinä 2008 22:11

Taisinkin luvata, että tulen tänne purkamaan maailmantuskaa. :superhymy:

Ilorokki tuli ja meni, ja tämä viikko on mennyt epäsosiaalisena
ahdistuskasana. :friikki: En ole jaksanut mennä ihmisten ilmoille,
tänäänkin ainoat sosiaaliset kontaktit on hoidettu mesen
välityksellä. Huomenna lupasin jo lopettaa huonoilun, joten
kai se sitten täytyy sit ryhdistäytyä. Ainakin siksi aikaa, että
käyn ostamassa Frendit-boksin ja palaan kotiin sitä katselemaan. :pepsodent:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 15 Heinä 2008 22:27

Selvisin Ilosaaresta ja sain nukuttua univelatkin pois. Tänään jaksoi jo hilata ahterinsa joogasalille. Huomenna piti mennä syöpäseulontoihin, mutta kaveri houkutteli mukaansa road tripille. Saa nyt seulonta jäädä, here I come Tampere! :D Täytyy mennä seulomaan omalla kustannuksella sitten myöhemmin. Ihanaa, kun on loma ja voi tehdä mitä vain pienelläkin varoitusajalla. :superhymy:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 16 Heinä 2008 01:04

Foorumilukko. En oikein saa itsestäni tänne mitään järkevää irti. Tai edes järjetöntä.

Vetäkää mut takaisin tälle planeetalle. :sekopää:
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Heinä 2008 01:56

:pomppuhymy:
Muutan tänään!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Heinä 2008 09:30

Lyyra kirjoitti: :pomppuhymy:
Muutan tänään!

Joo niin muutin. Ja riemu on virallisesti ohi. Miten muuttamiseen aina liittyykin niin paljon hommaa ja uuden ostamista? Hetkellisesti jopa on tuntunut siltä, että ois vaan pitäny purra hammasta ja jäädä vanhaan.

Oon siivonnu kuin mielipuoli siitä lähtien kun tänne tulin. Hämähäkinseittejä ja hämppejä joka paikassa ja huone haisi niin kuin sitä ei ois tuuletettu vuoteen. Edellistä asukasta ei oo kauheesti imuri ja moppi ja rätit vissiin kiinnostanut.

Kohta kauppaan, pitää ostaa siivousrättiä ja pesuaineita ja vessapaperia ja joku korihyllykköjutska kaappiin ja henkareita ja ruokaa ja ja ja.

Ja ois kiva tavata uudet kämppiksetkin ja pistää nekin siivoamaan vähän. Edelliset asukkaat oli jättäneet tän aika hurjaan kuntoon, uusia ei oo kiinnostanut siivoilla. Hieno homma. Kuka haluaa tulla jynssäämään vessan? Joku valopää oli muuten pistäny pyykkiaineensa ja kloorinsa keittiön kaappiin. Siis sinne, mihin ois tarkotus laittaa astiat tai ruokaa. Eikä ketään oo kiinnostanut pyyhkiä niitä keittiön kaappeja yhtään.

Netin sain sentään toimimaan heti samana päivänä. Tosin piuha piti vetää vielä toistaiseksi keittiön puolelle, kun oman huoneen pistoketta ei ookkaan yhdistetty yläkertaan.

Kyllä tämä tästä. Tiedossa on tosiaan vielä telkkari omaan huoneeseen, johii. Ja nettikin toimii omassa huoneessa, johii! Kyllä tästä vielä ihan kiva führerbunker tulee, kun saan siivottua vähän lisää, ja purettua laukut. En vaan tiiä vielä mihin ne puran, kun kaapissa ei oo hyllyjä. Korihyllykärryjuttu vois olla ihan hyvä ratkaisu, jos se ei maksa ihan tuhottomasti.

Pitää samalla käydä kamoja läpi, että mitä heitetään vesilinnuille ja mitä lähetetään Suomeen. On meinaan kertynyt kamaa ihan kiitettävästi tässä kuukausien varrella. Ihme miten sitä pitääkin haalia niin mahdottomasti. Oppiikohan tuosta tavasta ikinä pois...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Heinä 2008 09:55

Sippura kirjoitti:Nyt ois saumat päästä Madonnan keikalle Lontooseen :sekopää:

Taidan mennä loton, kenon, pitkävedon ja arpakioskin kautta kotiin.

:isosilmä:
...

...

Hmm... :raps:

Amsterdamissa olisi kanssa keikka... :raps:.
Pitäisikö harkita?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja viima » Ke 16 Heinä 2008 16:08

Olen näemmä kunnollinen ihminen: sain nuhan ja kurkku tuli kipeäksi, eikä nyt huvita tehdä mitään tai mennä mihinkään, väsyttääkin. Ja tietysti sopivasti nyt, kun olen tällä neljän viikon lomallani. :epäilevä:

Muuten on hieman epätietoisuutta ilmassa: stressaa hieman, että olen reilun kuukauden kuluttua työtön, asunnoton ja ilman opiskelupaikkaa, ellen näitä sitä ennen itse hanki. Tällainen tilanne kyllä stressaa siinä määrin, etten ihmettele jos asunnottomat alkavat juopotella ja sitten haisevat ja örisevät rautatieasemalla. Tosin juopottelemaan en ole alkanut, eikä tällä kurkulla kyllä huvita juoda mehuakaan.

Sen sijaan olen aloittanut toimenpiteet ko. puutteiden korjaamiseksi esimerkiksi selaamalla asuntoilmoituksia. Eilen olisi vaikka voinut käydä asuntoesittelyssä Helsingin Kruunuhaassa, 14 m2, 530 e/kk taisi olla asunnon koko ja hinta. Eipä tosin tullut tuolla käytyä jostain syystä. :epäilevä: Tuo on tietysti räikeä esimerkki, mutta Helsingin vuokratasoon tutustuttuani luulen, että kaupungista on taloudellisesti järkevämpää paeta johonkin hieman edullisemmille vuokra-asuntomarkkinoille.
viima

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 16 Heinä 2008 17:23

viima kirjoitti:Eilen olisi vaikka voinut käydä asuntoesittelyssä Helsingin Kruunuhaassa, 14 m2, 530 e/kk taisi olla asunnon koko ja hinta.

:rotflmao:
Onko Heslingisä noin paha asuntopula, kun siivouskomerojakin jo pistetään vuokralle?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa