No, mun mielestä se on ainut termi millä noita voi kuvaillaLyyra kirjoitti:Minä luulin mukihäröileväni, kun luin Naisten omassa ketjussa theian ostaneen fuckme-saappaat, mutta enpä sitten häröillytkään. Kyllä se ihan oikeesti niin kirjotti.

No, mun mielestä se on ainut termi millä noita voi kuvaillaLyyra kirjoitti:Minä luulin mukihäröileväni, kun luin Naisten omassa ketjussa theian ostaneen fuckme-saappaat, mutta enpä sitten häröillytkään. Kyllä se ihan oikeesti niin kirjotti.

theia kirjoitti:No, mun mielestä se on ainut termi millä noita voi kuvaillaLyyra kirjoitti:Minä luulin mukihäröileväni, kun luin Naisten omassa ketjussa theian ostaneen fuckme-saappaat, mutta enpä sitten häröillytkään. Kyllä se ihan oikeesti niin kirjotti.

SisterRay kirjoitti:Sitten olemaan narsisteja ja oottamaan kesää.
SisterRay kirjoitti:Sitten ostamaan narsisseja ja oottamaan kesää.

Mulla oli tänään mukava päivä, vaikka aamulento ahdisti.

Suvi kirjoitti:Joo, mietin kanssa samaa. Paitsi voisihan sitä jo tällä viikolla kokeilla.
Ikinä en ole ykkösenä ollut, joskus vuonna nakki eKf. (=ennen Kuolon fordea) taisin olla kakkosena... kai.

No, ensimmäiseksi mainittu ketju muuttui nopealla vilkaisulla muotoon: Kakkaa! Piirakkaa! Pulla! Muffinssia! Keksiä!

Maksanhimo ja mässytys on myös tuttua täällä
Suvi kirjoitti:Miten joku voi himoita maksaa? mietin.

Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Miten joku voi himoita maksaa? mietin.
Näin: maksa

Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Miten joku voi himoita maksaa? mietin.
Hehe.
Onhan maksa hyvää, mutta ei siihen ikinä tule himo.
Ah kunnolla tehdyt maksapihvit puolukoiden kera. 
Nugat kirjoitti:Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Miten joku voi himoita maksaa? mietin.
Hehe.
Tuleepas.Ah kunnolla tehdyt maksapihvit puolukoiden kera.

kaneli kirjoitti:Nugat kirjoitti:Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Miten joku voi himoita maksaa? mietin.
Hehe.
Tuleepas.Ah kunnolla tehdyt maksapihvit puolukoiden kera.
No hyi, ei maksa oo hyvää missään muodossa.

Tai siis Laina.

Emilia ilmarissa kirjoitti:olen mieluusti järvi
Pitäisikö varata aika optikolle?
Pitäisikö varata aika optikolle?

Dnd kirjoitti:Toinen turhake kirjaa ylös tiedostot, joita olet käyttänyt, avannut tai muokannut.
Pois: Valitse käynnistä valikosta suorita ja kirjoita riville FSUTIL behavior set disablelastaccess 1
Mitä? Onko tuokin ihminen muka täällä?
Sana olikin Fordiin ja lauseyhteys ei olisi muutenkaan sopinut yhtään Fordeen.Sippura kirjoitti:Tietokoneongelmia-ketjusta lainattua:Dnd kirjoitti:Toinen turhake kirjaa ylös tiedostot, joita olet käyttänyt, avannut tai muokannut.
Pois: Valitse käynnistä valikosta suorita ja kirjoita riville FSUTIL behavior set disablelastaccess 1
kohta vääntyi viikonloppuun valmiina olevissa aivoissa muotoon "...kirjoita riville STFU..."
Wat? Mutta sitten tajusin.

kaneli kirjoitti:Pikkuihastuksia-ketju kääntyi muotoon pikkuihmisiä. Mä jo ajattelin, että täällä Forden paheelliset esittelevät jälkikasvuaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa