Itse en ole koskaan näitä päässyt viettämään, työaika on yleensä ollut se 37,5 tai jotain sinnepäin. Saati että mulle mitään lomaltapaluurahoja olisi maksettu. Eihän mulle aina viitsitä palkkaakaan maksaa, kun tulen kuitenkin töihin vaikkei maksettaisikaan.
(No joo, ei tää tilanne nyt ihan näin yksinkertainen ole, ja onneksi palkkaa on lähiaikoina tulossa vakityöstäkin, samoin kuin nyt sijaisuushommista.)(edit: kirjoitin ensin Mauri Pekkanen
)

Wicked witch of the west eli työnjohtaja jää tänään lomalle neljäksi viikoksi. 
Toisaalta surullista, kun nyt huomaa korostetun hyvin, kuinka paljon työssä viihtyminen/viihtymättömyys on vaikuttanut yleiseen olotilaan. Ihan sairastahan se on kituuttaa työpaikassa, missä on noin surkea olo 

) Töissä viihtyminen vaikuttaa aivan käsittämättömän paljon siihen, jaksaako siellä vai ei. Huonoon ja kiristävään ilmapiiriin ei ole hauska mennä, kun taas rentojen ja mukavien ihmisten sekaan on mukava joka päivä mennä puskemaan töitä helteistä huolimatta.

Kiinnostaisi hakea yhteen koulutukseen, asia kun vähän kiinnostaa ja voisi siitä _ehkä_ sivu ammatin itselleen kehittää. Haluan vain oikeastaan tietää enemmän eri jutuista, mitä kyseiseen hommaan kuuluu.