.
) poroja kyllä, ja hirven!
Laudasta pamahti etuside pakkasessa, mutta ei harmittanut kauheasti, onhan nuo pitäneet uusia jo toissa keväisen äksidentin jälkeen. 

(Lasi tietysti sitten piti ostaa, mutta se ei maksanut kuin parikymppiä).

-->
-->
--> 

Missä ihmeen välissä mä muka kandia ehdin tehdä? Pojankin kanssa haluan viettää aikaa.Kuolo kirjoitti:ja uudet safetyboy -tupakat ei oo. Hitto kun sitä haluis rauhassa tupsutella, mut pakko vetää ku imuri ettei rööki sammu

Mikä uudistus?Lumikki75 kirjoitti:Kuolo kirjoitti:ja uudet safetyboy -tupakat ei oo. Hitto kun sitä haluis rauhassa tupsutella, mut pakko vetää ku imuri ettei rööki sammu
Ihmettelin tässä moneen kertaan, miksi mun rööki tuppaa koko ajan sammumaan, kunnes sitten vasta muistin tuon uudistuksen. Varmasti ovat turvallisempia, mutta ärsyttävyydessä vailla vertaa.
ei muista kuulleeni mistään uudistuksesta... Muuta kun siitä että röökin hinta meni yli vitosen 
theia kirjoitti:Mikä uudistus?ei muista kuulleeni mistään uudistuksesta... Muuta kun siitä että röökin hinta meni yli vitosen

Älä Lyrs ota tuollaisia puupäitä tosissaan, eihän noi ihan terveitä ole muutenkaan nuo tekstit. Meitä on moneen junaan, ja osa jää asemalle. Jotkut eivät näemmä selviä edes sinne asemalle asti
Tiedän kyllä, että tuollainen tuntuu oman terveydentilan vähättelyltä, ja se riipasee, mutta tuo on vain yksi lahopää. Ei sellaiseen kannata uhrata ajatustakaan.
Nyt olen varmaan juutalaiskommunisti.
Mitä tänne nykyään kuuluu?
KIva nähdä. 

Plei kirjoitti:Moi.Mitä tänne nykyään kuuluu?

Sua onkin kaipailtu, kiva nähdä! 

Katsoin toki yhden dokkarinkin, niitä kun olen kaivannut. Tuli niin surkea olo, että meni monta sisustusohjelmaa olotilan tasaamiseen 
Hitsit se on hieno. Parempi kuin uskalsin toivoakaan. Sain alennushintaakin vielä tingattua, kun säätivät sen toimituksen kanssa. Kaiken kaikkiaan siis oikein onnistunut viikonloppu, vaikka selkä vähän vihoittelikin 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa