Ja joku uusi keijokin oli esitellyt itsensä. Jei, tervetuloa ja tervetuloa takaisin. 
Olin töissä. En tehnyt käytännössä mitään. Vastasin viiteen puheluun. No, en tosin ollutkaan kuin vartin tai 20 minuuttia linjoilla. Perehdytin yhtä mimmiä, joka tuntuu jo aika hyvin osaavan homman. Ja vielä ensi viikkokin.. Huh, turhautus, kun toinen osaa jo ite ja mä siinä vieressä sitten istun ja kaivelen kynsienalusia. Joskus näin päin, en viitsi valittaa.. Ai nii. Olin myös "työhaastattelussa". Se kesti 5 minuuttia, varmaan mokasin senkin.
Piti mennä yhden ystävän kanssa Ikeaan ja syömään. Ei menty. Ystävällä oli taas joku työkriisi, minkä vuoksi hengattiin pari tuntia sen autossa ympäriinsä ajellen ja Mäkkärin autokaistan kautta kotiin.
Sanoisin että vituiks meni, mutta ei yhtään yllättänyt. Nyt koitan miettiä, miten saisin sumplittua itteni muihin kiireisiin ensi viikoksi, ettei tarvii taas nähdä tota kaveria... Joo-o, näin hyvä ystävä minä olen..Kone meni jumiin, kun Windows päivitti ittensä. prkl. Mistä saa linuxeja? Lisäksi pitäisi ostaa uusi tv, mutta en tajua niistä teknisistä tiedoista mitään. Kaverilla on LG:n 37LH4000, jonka tahtoisin omaan olohuoneeseeni, mutta se on saatanan kallis.
Enkä ymmärrä, miten Verkkokauppa.comissa voi maksaa 662 kun muualla maksaa 799 ?? Hyvät katteet...Jep. Ei mulla taas muuta. Heippa vain kivet.

. Alkoi ketuttaa niin paljon, että lähdin takaisin kotiin ja pidän vapaapäivän. Tulihan tuosta tunnin aamulenkki -20 asteen pakkasessa. Nyt mietin pitäskö mennä takas nukkumaan.
Tiiä sitten. 
Matka julkisilla ja jalkapatikalla puolitoista tuntia yhteen suuntaan. Eikä ole edes takeita, että kulkeeko bussit mitenkään järkevästi. Luultavasti jäädyn tuonne pakkaseen sitten ensi yöksi. Ahistaa kun ei tiedä! 

Onko osakkaan leipä niin leveä, että voi kohtsillään toivottaa IT-alan vaikka... vaikka... _Intiaan_? 

Onneksi tuon maha-asukin takia ei voi syödä kuin rajoitetusti lääkkeitä ja muutenkin tulee huolehdittua itsestään paremmin, niin voi melkein hyvillä mielin jäädä kotiin lepäämään. Mutta vain melkein...