Pascal Lemoix kirjoitti:Ei sitten puhelin soinut. Ainakaan mun puhelin. Jonkun muun kaiketi soi.
Voi hitsin hitsi.

Pascal Lemoix kirjoitti:Ei sitten puhelin soinut. Ainakaan mun puhelin. Jonkun muun kaiketi soi.

silti. Jostain se oma paikka löytyy vielä. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Tää ilmoitettiin niin, että "Huomenna [eli tänään] myöhään iltapäivällä soitetaan sille valitulle." Muut voivat sitten päätellä, että ei soittoa, ei paikkaa.
Ymmärtäisi jotenkuteb, jos hakioita olisi satoja, mutta ettei voi muutamalle hakijalle ilmoittaa. 

Yritä siinä sitten pitää itsesi innostuneena, kun toinen jatkuvasti valittaa paskasta ryhmätyöstä. Jotta saan aikaan, mun pitää olla edes vähän innostunut. Yksin ollessa se päivällä jopa onnistui. Nyt lähinnä v**uttaa tää ryhmätyö.
Tai sitten ottakaa joku positiivisuutta pursuava tyyppi. 
Kyllä se oli opettavaistakin, vaikkei se siltä kaikkea aikaa tuntunutkaan.. Muutenkin arvosanoja on jo tullut, venäjät sun muut kirkkaasti läpi, ainakin yksi vitonenkin viime periodista, jeeeij! 

).

Tuotakin taas osaa stressata monta päivää. Ja yötä... 

Ja siihen mikä olisi aivan ykkösenä 2014.
Nyt vielä pari koetta läpäistä opettajan armolla niin olen sitten valmis. 
Shay kirjoitti:Nyt on oppari julkaistu. Hieman sekavin tuntein. Onhan ihan täyttä scheissea koko työ, mutta ei sitä
toivottavasti kovin moni lue.Nyt vielä pari koetta läpäistä opettajan armolla niin olen sitten valmis.
Mutta siihen on vielä pitkä matka...

Koneautoentajuamistäänmitääninsinööri. 

puolikarkea kirjoitti:Oppilaitokset rahan ahneuksissaan hyväksyy ne kehnommatkin tekeleet, että pääsevät tienaamaan valmistuneilla. Syy, joka pelasti tämän(kin) urpån.

. Minulla on kauhean pitkä ja loputtomalta tuntuva lista hommista jotka pitäisi tehdä ja en ymmärrä kuinka pystyn siihen. Ihan niinkuin omissa hommissa ei olisi tarpeeksi, niin lisäksi pitäisi keretä käyttää lähes joka päivä aikaa ryhmätyöhön, joka on tosi iso laaja projekti. Nytkin kun aamupalan saan syötyä niin heti pitää alkaa hommiin. Olisi kiva jos välillä olisi vapaa-aikaa, eilenkin olin sellaset 10 tuntia koulussa, jonka jälkeen tein kotona pari tuntia kouluhommia ja yhdeksän aikaan oli pakko mennä nukkumaan kun kiireisen päivän jälkeen olin ihan superväsynyt.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa