damn kirjoitti:Kalsarikännit

.
Tämä on ensimmäinen viikonloppu sitten kesän kun en ole missään reissussa ja vietän koti-iltaa. En osaa enää olla yksin viikonloppuja kämpillä, tässä sen huomaa kun pitää tämäkin ilta kiskoa kaljaa kun en muuten jaksa olla itsekseni. Muutama kalja takana ja tuolla on vielä jääkaapissa vaikka mitä juomista. Huomenna onneksi on luvassa kavereitten näkemistä, toinen tämmöinen ilta putkeen olisi aika tuskallinen. Toisaalta ihan hyvä että olen itsekseni täällä, koska näistä taitaa tulla aikamoiset angstikännit. Yleensä en semmoisia harrasta, mutta viime aikoina ei ole asiat mennyt ihan putkeen ja ei oo mitkään parhaat fiilikset. Jeejee.
Voisin kompata, kun otetaan pois kohdat:
"ensimmäinen viikonloppu sitten kesän"
"yksin viikonloppuja"
"huomenna on onneksi luvassa kavereitten näkemistä"
Joku ilta olen kyllä unohtanut turruttaa aistejani, kun olen syventynyt ristipistoihin.

Ja BAielys on taas lopuillaan, vaan en a)ehdi b) kehtaa käydä ostamassa lisää, kun paikallinen alko on auki niin vähän aikaa ja siellä on aina sama mies myymässä ja se muistaa mut (en oikeasti ole käynyt niin montaa kertaa"!!). Kohta ne lakkaa myymästä mulle, kun lne laskee kulutuksen. Vaan voihnhan ainaka kai vailehdella,, että otettiin kavereiden kanssa?

Harmi ettei uni tule alkoholin kanssa, eikä ilman... Menen korkkaamaan lisää pahaa olutta, eihäntässä vielä niin monia angstikännejä ole tullut otettua. Kun ei ne edes auta!!!
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”