heartless kirjoitti:Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja?
Ei.
Minä ostin omani lasten osastolta (Juu, olen pienikokoinen. 170cm oli sopiva koko.
), kun aikuisten osastolla olleet olivat niin karmeita. Perusmusta uimapuku. 
heartless kirjoitti:Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja?
Minä ostin omani lasten osastolta (Juu, olen pienikokoinen. 170cm oli sopiva koko.
marenkienkeli kirjoitti:heartless kirjoitti:Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja?
Ei.Minä ostin omani lasten osastolta (Juu, olen pienikokoinen. 170cm oli sopiva koko.
Prismassa en tosin ole käynyt katsomassa. Mä tarttisin urheilua varten paremman uimapuvun, joka pitäisi tissit kunnolla paikoillaan.
Tosin tänään ei mennyt kovinkaan " paljon" rahaa, kun nuo rintsikat + bikinit kuuluivat johonkin "kaksi yhden hinnalla" -tarjoukseen.Lyyra kirjoitti:
Edit: Magneettihärpäke tilattu. Seuraavilla puolukkapäivillä testaillaan sit. Jos se ei toimi, teen reklamaation tai lahjoitan härpäkkeen Nugaalle jatkotesteihin.

Mun kivut on varmasti synnytyksen luokkaa... miksi en siis kokeilisi?
Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta.
Itse kun vain mutuilen.Nugat kirjoitti:Vähän arveluttaa, jos tuota magneettihärpäkettä pitäisi kovien kk-kipujen kanssa pitää ympäri kuukauden. Kun pienet mitättömät magneetitkin saavat jo vaikka mitä aikaan, niin mitä tuo iso sitten tekee... Kuinkahan monta gaussia tuossa on? Luulen kuitenkin, että viikko pari tuota ei haittaa kovin paljoa, kunhan muistaa pitää sen kanssa taukojakin.Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta.
Itse kun vain mutuilen.

Tietenkin ne voi aina palauttaa, mutta sekin tuntuu jotenkin niin "hankalalta".theia kirjoitti:Hirmukivoja uikkareita olisi netissä pilvin pimein, esim. http://www.forluna.co.uk - tosin hinnat menee sen kivuuden mukaan kans

Suvi kirjoitti:Mä en uskalla ostaa mitään päällepantavaa, ennen kuin oon kokeillut. Sen takia en uskalla tilata yhtään mitään netistä. Mä oon niin tyhmän mallinen, ettei mikä tahansa sovikaan.Tietenkin ne voi aina palauttaa, mutta sekin tuntuu jotenkin niin "hankalalta".
Koko viesti on kuin mun kirjoittama. Satun olemaan laiha, pitkäselkäinen ja lanteita kuitenkin löytyy. Ei mitenkään kovin helppo yhdistelmä...Lyyra kirjoitti:Nugat kirjoitti:Vähän arveluttaa, jos tuota magneettihärpäkettä pitäisi kovien kk-kipujen kanssa pitää ympäri kuukauden. Kun pienet mitättömät magneetitkin saavat jo vaikka mitä aikaan, niin mitä tuo iso sitten tekee... Kuinkahan monta gaussia tuossa on? Luulen kuitenkin, että viikko pari tuota ei haittaa kovin paljoa, kunhan muistaa pitää sen kanssa taukojakin.Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta.
Itse kun vain mutuilen.
Ilmeisesti 2700 gaussia. Mulle noi numerot ei sano mitään, mutta aika äkäinen se maneetti on kyllä. Otin sen junassa sit lopulta kuitenkin pois, reilun vuorokauden yhtäjaksoisen käytön jälkeen, kun rupesi huimailemaan ja jotain. Ja sit rupes tuntuun vähän sellaselta, kuin menkkojen alla/aikana tuntuu tuolla munasarja-/kohtusektorilla (mutta siis ilman kipuja). Eli kyllä se oikeesti jotain tekee. Mutta ehkä laitan sen tauon jälkeen taas vaikka huomenna takas.
Osa tästäkin oli lähinnä vaan sellasta uutuudenviehätystä. Pakkohan se oli heti ottaa käyttöön, kun sen sai paketista ulos.
) Mun kipumagneetit on 6000 gaussiset ja vain puolet pikkurillin kynnen koosta. En ehtinyt niitä kokeilemaan kun menskat alkoivat niin, että oli pakko otta särkylääkkeet äkkiä naamariin ja töihin. 
opkorni
Ja kesän lopussa/syksyn alussa olisi vielä ristiäisetkin. Ja kun on samasta suvusta kyse, ei yks mekko käy molempiin, eikä viime vuotinenkaan mekko käy. 

skray kirjoitti:En viitsi ostaa kovin kalliita vaatteita, kun en tykkää niistä kuitenkaan kuin yhden kesän, niin suunnistan aina henkkamaukkaan ekana..

Lyyra kirjoitti:skray kirjoitti:En viitsi ostaa kovin kalliita vaatteita, kun en tykkää niistä kuitenkaan kuin yhden kesän, niin suunnistan aina henkkamaukkaan ekana..
Kannattaako sellaisia ostaa ollenkaan, joista "ei kuitenkaan tykkää kuin yhden kesän"?
Mä en ta-ju-a tätä kertakäyttöajattelua. Yhtään.

-materiaalia - ainakin miehille 
Lyyra kirjoitti:Magneettihärpäke joutuu tästä päivästä lähtien tositoimiin. Tähän mennessä on ainakin mennyt kivuttomasti.![]()

Emilia kirjoitti:Mä maksaisin mielelläni vaikka kymmenkertaisesti enemmän, jos sillä saisi oikeasti istuvia ja kulutusta kestäviä vaatteita.
Mutta kun ei saa, vaikka maksaisi mitä. Ei ole nykyään edes hinta laadun tae. Ärsyttävää.
Oli kyllä mahtavaa löytää viimein uudet työkengät. Eihän niitä ole kuin reilu vuosi etsitty. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa