Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 26 Elo 2008 23:08

Onnea Kibaya-tädille! :D Ja totta kai samalla myöskin lapsen äidille. :)

Tänään oli kiva päivä. :superhymy: Muistan koko ajan, että tänään olisi keskiviikko,
mutta onneksi se on vasta huomenna. Ei liity kivaan päivään mitenkään tuo muistamiseni. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 27 Elo 2008 08:28

:superhymy:

Eilen oli ihan sairaan hauskaa! :superhymy: Vähän on väsynyt fiilis, systerin pienessä veskissä aamulla puljatessani löin nenän, tosta silmien välistä, peilikaapin oveen sillä viisiin että lensi se ovikin saranoiltaan lattialle :pahis: Toivottavasti ei silmät mustu, kukaan ei siinä vaiheessa usko tätä tarinaa enää :virne: Ehe.
Niin, ja en mä olisi Ogelista päässyt suoraan himaan; junat oli ihan sekaisin aamulla, I-junat eivät pysähtyneet stadista päin Käpylässä eikä Ogelissa ollenkaan, eikä K-junakaan päässyt Ogelissa pysäämään, olis joutunut kiertään lähtöruudun kautta eli Böleen ja sieltä sitten takas päin. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ke 27 Elo 2008 09:57

Pidin aikaisen syysloman.. tai siis pitelen sitä vieläkin :tilt:

Tuli lojuttua pääasiallisesti mökkipöksällä tuolla Nilakan rannalla ja sieltä tehtiin täsmäiskuja lähiympäristöön. Tervo, Vesanto Kuva ja Pielavesi. Eli tuli haisteltua meininkejä Keski-Suomen ja Savon rajaseuduilta. Pielaveden reissu oli oikein kannattava noin hankintapoliittisestikkin. Tuli nimittäin kotiperiksellä Thunder, Lightning, Very Very Frightening ja poksautti konehuoneeseen. Meni motukka ja kun motukka oli vaihdettu huomasin myös verkkokortongin menneen. Mutta ei hätää. Pielaveden Sokkarin alakerran kodinkonehässäkästä löyty alelaarista uusi verkkokortonki eurolla! :superhymy: Mitä Pielavedeltä ei löydy, sitä ei tarvita :tilt:!

Nyt kuitenkin kotiperiksellä. Loppulomalla ravustuksen loppukiri ja jospa tässä vielä ehtisi pakastepurkkijahtiinkin :gay:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja theia » Ke 27 Elo 2008 12:08

UGH! On ihan törkeesti tekemistä töissä, ja eilinen juopottelu vähän vie verojaan.. :p mutta on tää olo kyllä eilisen arvoista :D

Kohta on ruoka-aika, sitä odotellessa.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 27 Elo 2008 16:19

Viikonloppuna edessä muutto. :täpinä: Olen jopa aloittanut jo pakkaamisen. Tässä vaiheessa se tuntuu vielä jopa mukavalta, kun laatikoissa ja laukuissa on vielä hyvin tilaa ja nykyiset pakattavat tavarat ovat sellaisia, joita en tule tarvitsemaan ennen muuttoa. *koputtaa puuta*

Tänään bilettämään. :superhymy: Huomiseksi ei ole mitään pakollista ohjelmaa, joten voin halutessani bilettää vaikka läpi yön. :virnu: Taitaa joutua koetukselle yritykseni alkoholin käytön vähentämisestä. Pitää yrittää juoda hitaampaan tahtiin kuin mitä viime aikoina on ollut tapana. Saa nyt sitten nähdä, miten onnistuu.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 27 Elo 2008 18:58

Eikö vois olla jo viikonloppu. :bubbles: Haluaa kaljaa ja rauhaa ja unta. :norsu:
Ei mulla mitn ilmotettavaa oo. :p Tyhyhylsää! :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 27 Elo 2008 21:29

Kohta kaksi päivää vapaata takana, vielä kaksi jäljellä. Tuntuu aivan luksukselta! :superhymy: Tänään onnistuin vieläpä repimään itseni sängystä ylös ennen kahdeksaa. Niinpä ei mennyt päivä hukkaan eikä pilalle. Jeeee!

Ikkunoita pitäisi pestä, mutta mulla on hyvä (teko)syy olla pesemättä yksin niitä - ovat niin isot, että niihin tarvitsee tuen, eli miehen. Eilen imuroin ja pyyhin pölyt, tänään siivosin keittiön aivan kunnolla, huomenna voisi pestä pyykkiä. Voisi varmaan levähtääkin kyllä jossain välissä, mutta nooh. Niin ja aloin lukea todella kiinnostavia opiskelujuttujakin.

Eilen mulle iski taas mieletön heppaikävä. Siitä on monta vuotta, kun olen ratsastanut ja hoitanut hevosia. :hullu: Olisi kai täällä noita ratsastuskouluja, mutten uskalla mennä minnekään. Kahtoisivat kuitenkin, ettei tuo mitään osaa. Eikä mua välttämättä kiinnosta vakavissaan kiertää kenttää. Haluaisin muuten vaan rapsuttelemaan jotain kivaa hevosta ja ponia. Ja maastoon ratsastamaan... Gaaah. Mutta kun pitää olla niin epävarma ittestänsä.

Mieheke on alkanut viime aikoina aktivoitua suomen puhumisessa, mikä on hieno juttu. :D Menihän tuossa yli puoli vuotta, että heppu oli päivät kielikurssilla, muttei kuitenkaan mun tai kenenkään kanssa alkanut puhua vapaa-ajallaan. Nyt se yllättää mut koko ajan taidoillaan. Tänään tosin nauratti, kun se kysyi "Menee tänään toinen käsi kauppa?" enkä jostain syystä ihan heti tajunnut, että kyse oli kirpputorista, siis second hand shop. :virne: On se aika ihku kuitenkin.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 28 Elo 2008 03:00

Mistäs Vanin hellu on alunperin kotoisin?

Ilmoittelen, että missasin eilisen deadlinen ja nyt on kiire päivä tiedossa. En tykkää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » To 28 Elo 2008 14:19

Epäilen vahvasti, että saan värvättyä erään heebon vihdoin fordelle. Kuitenkin tuo heebo on ollut enemmän ja vähemmän tekemisissä forden kanssa, jutuissa ja joissakin miiteissäkin. :vihellys:

Nukuin sitten mallikkaasti kellon ympäri ja vähän ylikin - eilen töistä kotiin, härri potter kouraan ja uni tuli. Heräsin illalla sekavana apua mikä päivä ja paljon kello on -fiiliksissä, valvoin puolisen tuntia ja takas punkkaan. Heräsin varttia vaille työn aloitus aamulla. Just. Tarkoittaako moinen unikäyttäytyminen sitä, että tänään saa taas valvoa? :juoni:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 28 Elo 2008 15:01

Sain noustua ylös puolisen tuntia sitten. Krapula on onneksi jo ohi.

Eilen join kohtuudella. Tahti oli aika hidas ja muutenkaan en juonut liian montaa. Kaikki tämän siitäkin huolimatta, että tälle päivälle ei ole muuta ohjelmaa kuin pakkaamista. Missään vaiheessa ei puhe alannut sammaltaa ja muistikatkojakaan ei ole yhtään. :) Nyt vain pitää yrittää jatkaa samaan malliin. Mutta täytyy kyllä myöntää, että olisi tehnyt mieli juoda enemmänkin. Ja olisin juonutkin, jos jatkot olisi saatu järjestettyä.

Tänään pitäis pakata. Ei huvittais yhtään. Pikkuisen kyllä jännittää toi muutto. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 28 Elo 2008 23:38

Lyyra kirjoitti:Mistäs Vanin hellu on alunperin kotoisin?

Englannista. :D

(Muita kuulumisiani kirjoittelinkin jo keijotteluketjuun...)
Vanilla

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2008 02:00

Olipas mukava ilta opiskelukavereiden kanssa. En hengaile kyseisten tyyppien kanssa hirveän paljoa, mutta todella mukavaa oli. Harmi vaan, että vain yksi mun lisäkseni olisi lähtenyt baariin. Nyt juominen jäi kahteen olueen. Olisi tosin kovasti tehnyt mieli kotimatkalla poiketa baariin. En kuitenkaan loppujen lopuksi viitsinyt.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 30 Elo 2008 12:57

Sunhan pitikin vähentää juomista, joten se vain 2 olutta voi olla ihan hyvä alku, jos juomisen vähentäminen on se juttu, mitä haluat.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2008 13:26

Ehkä niin. Lähinnä juttu on siinä, että pitäisi osata juoda bileissä, joissa juomia on kunnolla tarjoolla, kohtuudella. Ne kun ovat olleet mulle se kompastuskivi. Mutta tällä hetkellä uskon pystyväni kohtuujuomiseen ainakin suurimmassa osassa bileistä. :)

Huvittaisi kehittää jotain mukavaa, rentoa tekemistä tälle päivälle. Luulen kuitenkin, että tää päivä taitaa mennä tekemättä mitään.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sade » Su 31 Elo 2008 13:09

Minäkin kävin vihdoin tuolla Anton Corbijn -näyttelyssä. Koko kesän ajan on pitänyt saada aikaiseksi, joten tietenkin käynti jäi viimeiseen mahdolliseen viikonloppuun. Hienoja kuvia kyllä oli näytillä: niitä olisi katsonut moninkertaisesti enemmänkin.

Ulkona näyttäisi olevan kaunis syyspäivä. Kohta täytyy lähteä ulos nauttimaan siitä.

Syksy. :hymyhali: Kiireettömät sunnuntaipäivät. :hymyhali:
Sade

ViestiKirjoittaja Shay » Su 31 Elo 2008 15:16

Sade kirjoitti:Syksy. :hymyhali: Kiireettömät sunnuntaipäivät. :hymyhali:

Eka. :femmat: Toka. :epäilevä: Mistä itusta löytää kiirettömän sunnuntain. :epäilevä: Kauhia ressi päällä, ku pittää
mennä töihin huomena ja pitäs saaha talo taas viikonlopun jäliltä kuntoon ens viikoksi, ku viikolla
ei kerkiä tehä mitn. Ulkona kyllä paistaa aurinko. :hymyhali: Voisin mennä sinne kirmailemaan. :pomppuhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 31 Elo 2008 15:34

Huominen maanantai ei innostais ollenkaan. Eikä tiistai.

Pitäis yrittää selvittää miten pääsis kattomaan Isoa Valliriuttaa mahdollisimman kivuttomasti, mutta ei jaksa kiinnostaa. Kummasti turismista katoaa motivaatio heti, kun tietää ettei ole menossa yksin... :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 31 Elo 2008 22:09

Riutta kuulostaa melkolailla eksoottiselta... aina välillä unohtuu, että fordeilla voi myös toiselta puolelta palloa.
--
Tänään oli hieno sunnuntai. Aamulla katsoin elokuvan sängystä. siihen oli mahdollisuus, kun olen vihdoinkin saanut pöytäkoneen kasattua. Täyttä elämää w. Holly Hunter, Danny de Vito ja Queen Latifah. Oikein sopivaa sunnuntaiaamun meininkiä. Ei liian syvällistä, mutta kuitenkin hieman elämän pohdiskelua muutoksen jälkeen.
Iltapäivällä olitiin sovittu vanhan naapurin kanssa päiväkävely, jonka suuntasimme minun toiveestani talvipuutarhalle. Ja siellä meitä odotti yllätys. Juuri kun astuimme sisään 'palatsiin' alkoi sibelius akatemian jousikvartetto Arrows konserttinsa. Oli aivan satumaista saada kuulla kaunista musiikkia trooppisten kasvien keskellä. Ihan tuli kylmiä väreitä, useampaan otteeseen. Jos jokin olisi voinut olla vielä paremmin, niin seurassani olisi ollut joku jonka syliin painautua... mutta se olisi kai ollut liian täydellistä.
Muutenkin on ollut hyvä päivä. Eilen valmistamani ruoka (pinaatti-kasvis-juustopöperö) maistui hyvälle. Äidin kanssa ei tullut puhelinkinaa. Naapurin mummot jutustelivat pihalla. Oli ihana pyöräillä illalla viilenevässä säässä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 01 Syys 2008 00:15

Köh :seko: Viikko olisi vielä lomaa jäljellä.

Tosin tämä edellinen viikko meni aivan huomaamatta.
Maanantai-iltana tulin takaisin kotiin ja nyt on jo sunnuntai.

Niin että kuka ne 4 päivää oikein varasti hä? :salaliitto:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 01 Syys 2008 10:18

Sainpas vääntäydyttyä sängyn pohjalta ylis. Onneksi piti soittaa puhelu, joten sain itseni ylös "jo" 9.45 (eli en nukkunut edes yli 11:staan). Hirvittävä väsy nyt kyllä on. :haukotus: Ja huomenna pitää herätä 6.30. :tilt: Sitten sitä istutaan silmät ristis aamuluennolla ja asioiden sisäistämiskyky on 100% - not. :epäilevä:

Tänään vois käydä wanhalla kattomas avajaismeininkejä ja illaksi on jo muutenkin ohjelmaa. Ei ole siis kolmatta peräkkäistä lusmuilupäivää tulossa. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 01 Syys 2008 14:34

I'm back in business :tilt:

Loma tuli, oli ja meni. Leppoisasti, kuten oli suunnitelmissakin. Pää on nyt hyvin levännyt ja keveä :superhymy: Sähköpostiloodan selaaminen aiheutti tuttuja ketutusvärinöitä, mutta katkaisin orastavan ketutuskierteen heti alkuunsa painamalla deleteä monen monituista kertaa peräkkäin :ahihi:

Kunpa tämä viikko olisi hiljainen, niin saisi sopeuduttua taas työrytmiin.

Enää 11 kuukautta kesälomaan :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja teuwo » Ma 01 Syys 2008 15:33

Kesä oli ja meni. Jälleen pitäis aloittaa opiskelut, mutta nyt taitaa tökkiä vielä enemmän kuin aikaisempina vuosina. Uuden tarran hakureissulla alkoi jo ärsyttämään koko puuhastelu ja nyt n tunti tuon jälkeen tuntuu siltä, että saa riittää ja mä lähden siivojaksi ties minne.
Ehkä se opiskelumotivaatio kaivautuu esiin sieltä jostain syvältä, kuten opettajaidentiteettikin. Nyt päässä pyörii vain ajatus, että mikä mä oon kellekään kertomaan mistään.
Sen tässä kuitenkin päätin, että sai olla viimeinen vuosi, kun tarran haen ilman tutkintoa. Pakko päästä jo täältä pois ja aikuistua edes vähän.
Onneksi tässä on pitkä lukuvuosi edessä ja sen voi aloittaa lukemalla kesäkuukausina Fordelle kertyneet viestit. :D

Täällä taas siis. :hymyhali:
teuwo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 01 Syys 2008 19:55

teuwo kirjoitti:Sen tässä kuitenkin päätin, että sai olla viimeinen vuosi, kun tarran haen ilman tutkintoa. Pakko päästä jo täältä pois ja aikuistua edes vähän.

Tätähän sitä yrittää itsekin joka vuosi. Mä on niin kuin X-Files tai Pulmuset - muutama kausi liikaa. :D

Mutta oikeastaan mä on jo vähän päässyt tuonkin asian yli. Pahin on ainakin se, jos kaikki energia ja aika menee sen miettimiseen, että tässä on kestänyt jo liian kauan. Kun niitä menneitä ei kuitenkaan voi muuttaa. "Koskaan ei ole liian myöhäistä!" , laulettiin ennen vanhaan. :virne:

Kiva nähdä Aukkua bisneksessä :hymyhali: Olisikin alkanut olla ikävä pikkuhiljaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 01 Syys 2008 21:15

Hassua, että jotkut tuntuvat saaneen tarpeeksi opiskelusta... tänään avajaiskarnevaaleilla pörrätessäni totesin, että kuinka onkaan mukavaa, kun saa mahdollisuuden osllistua aikidoon, opiskelijaknsantanssijoihin, marttoihin, ulkomaailmaan tutustumiseen, salamurhaukseen, liikuntahässäköihin... ja sitten olisi vielä niin paljon kaikkia kivoja juttuja, joita haluaisi ite tehdä.
Mun intooni voi tietysti olla osasyyllisenä se että olen ollut kolme vuotta pois kuvioista ja sitä ennen en ihan hirvittävästi osallistunut juttuhin opintojen ja tanssituntien lisäksi. (no jonkun verran...) Nyt tänään tuli sellainen olo, että mä haluan tehdä kaikkea. Ruveta esimerkiksi ylioppilasteatterin valomieheksi!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 01 Syys 2008 21:28

teuwo kirjoitti:Kesä oli ja meni. Jälleen pitäis aloittaa opiskelut, mutta nyt taitaa tökkiä vielä enemmän kuin aikaisempina vuosina. Uuden tarran hakureissulla alkoi jo ärsyttämään koko puuhastelu ja nyt n tunti tuon jälkeen tuntuu siltä, että saa riittää ja mä lähden siivojaksi ties minne.

Tuu mun kans samaan paikkaan siivoamaan. Voin taata, että kolmen kuukauden jälkeen opiskelu tuntuu lähinnä lomailulta. :virne:

Pvin tavoin minäkin ihmettelen, miten kukaan muu ei tunnu innostuvan opiskelusta. Itse odotan innolla sekä varsinaista opiskelua että siihen liittyvää oheistoimintaa :D Aion olla tänä vuonna paljon aktiivisempi kuin viime vuonna. Kaikki kivat opiskelijabileet tuntuvat odottavan mua. Kumma juttu, kun opiskelukaverit lähinnä huokailevat, kun pitää taas aloittaa.

Innostuksestani kertoo jotain se, että jaksoin tänään ihan oikeasti syventyä opiskelemaan pariksi tunniksi, vaikka tänään oli rankka kahdeksan tunnin työpäiväkin. :D

Noin muuten musta on vähän surullista, että illat viilenevät ja pimenevät. Ja vihhaan pohjoistuulta. Pyörämatka töistä kotiin oli aivan tuskaa.

Pitäisi pestä ikkunat joku päivä, kun saisin aikaiseksi. Mutta ei mua huvita!
Vanilla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa