Galileo kirjoitti:Olin eilen kartingia ajamassa. Hauskaa oli se. Ajoin heikoimmat ajat, mutta puolustaudun mielessäni sillä, että olin ainoa joka ei ollut ajanut ennen, enkä ole tainnut normiautoakaan ajaa muutamaan kuukauteen. 10 minuutissa ehti kädet kivasti hapoille.
Harvempi sitä uskoo etukäteen, että kymmenen minuuttia riittää käsille. Noissa vuokrazysteemeissä radat on niin ahtaita, etti jäykällä taka-akselilla varustettu auto oikeen käänny siellä. Harjotus tuossakin tekee mestaajan ja parissa kuukaudessa voi ajaa vaikka yhdellä kädellä.
Edit: Niin muuten. Eilen noin 20:35 katselin ykkäseltä uutisia ja jutun ohessa näytettiin videokuvaa vedessä kelluvista ruumiista. On se hyvä, ettei saa näyttää K15 luokiteltuja sarjoja tai elokuvia ennen iltayhdeksää, mutta oikeita ruumiita saa näyttää vaikka lastenohjelmien välissä

Ystävän synttäreitä pitäisi viikonloppuna vietellä, mutta tuon 20-vuotislahjan ostaminen tuntuu vähän hankalalta. No, kaipa mä jotain keksin.
Miten joku voi pitää monta
viimeksi leivoin sämpylöitä v. 2005 tai 06... leivonnaisia joskus kauan sitä

Joo-o. Tänään en mene katsomaan ilotulituksia, vaikka kuulemma näkyisivät Kallioonkin ihan hyvin. 

Kyllä tätä jo kaipasinkin... Illalla mennään jonnekin takautuvasti juhlistamaan hääpäivää, joka jäi vähälle huomiolle työntäyteisenä arkena. "Jonnekin", koska se on ylläri!

Tänäänkin eräs 10-viikkoinen poika flirttaili minulle. 
Vakikuski ajoi aina todella tasaisesti ja turvallisen oloisesti, mutta silloin yöllä meillä oli vielä joku varamies, joka ajoi keskellä tietä, paitsi kun joutui väistämään vastaantulijoita, niin taisi koukata pientareelta, sen verran täristi.