Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 18 Marras 2011 00:27

annastindeli kirjoitti: Ja sit kattelin että niillä on myös semmonen tussimainen huuliväri, josta tulee kait mattapinta. Se ilmeisesti toimis tavallisen huulipunan alla kans, auttais pysymään paremmin.

Permanet-tussi.
Varmasti pysyy.
:pepsodent: :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 18 Marras 2011 04:58

Huulipunissa on valitettavasti vähän se, että mitä kalliimpi puna, sen paremmin pysyy. Jotkut kympin hintaiset punat ei kestä varttiakaan ja kuivattaa huulet. :epäilevä:

Mulla on kuitenkin yksi Estée Lauderin huulipuna, niin se kyllä kestää melko hyvin. Vaan koko iltaa ja yli ruokailun ei taida mikään puna kestää. Huulipunat ovatkin siksi rasittavia, että asiaan pitäisi jaksaa kiinnittää huomiota. Tästä syystä ja ehkä muutenkin en juuri koskaan käytä huulipunaa, tuonkin kalliin purtilon taisin saada äitiltä joskus ja laitan sitä vain hyvin satunnaisesti.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 19 Marras 2011 16:15

Ei se ole kovin paha rasti, jos ruokailun jälkeen joutuu lisäämään huulipunaa. Itelläkin olis punainen huulipuna ostoslistalla. Ajattelin kuitenkin, että joku halpis saa ajaa asiansa, kun en kovin usein punaista käytä, joten yhden illan kestää sitä jatkuvaa korjailua. Kunhan ei lähde valumaan leualle ja poskille niin riittäisi mulle. :D

Onko jollain kokemuksia Natural Coden punista? Halpoja ainakin ovat, mutta palaako niiden kanssa täysin käpy? Huulikiiltoon olen itse ainakin ollut tosi tyytyväinen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » La 19 Marras 2011 17:22

Mä sitten päädyin ostamaan halpispunaisen ja siihen sitten Make Up Storen Lipstick sealerin (vai mikäköhän sen oikea nimi on?), jota voi siis lykkiä huulipunan kun huulipunan päälle ja pitäisi kestää paremmin. Testaus tapahtuu tänään, että miten sillä sitten selviää :D Tyyrishän toi oli, 19,5 eur, mutta tosta riittää varmaan seuraavaks pariks vuodeksi, niin harvoin tulee punattua huulia (mä tykkään pussailla).

Ehkä tulee sit useammin käytettyä jos toi oikeasti toimii :tilt:

Nyt on kyllä tosi naisellinen olo, kun on vähän pidempään meikannut ja pukeutunut ja... :D I feel pretty! and witty and gay :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja kaneli » La 19 Marras 2011 20:22

Hei tytöt, auttakaa kanssasiskoa hädässä!

Mun kynsistä on tullu inhan keltaiset, vaikka oon käyttäny ainoastaan vaaleita kynsilakkoja ja niitäkin aluslakan kanssa. Lähtiskö tää keltaisuus pois ihan vaan sitkeällä viilaamisella kaiken maailman taikaviiloilla vai pitääkö mun vaan alistua siihen, että mun kynnet kellertää? Kyse on siis sormien kynsistä, varpaissa ne on kyllä ihan normaalin väriset. :hullu:

Ja vielä toinen asia: mistä löytäisin sellaisen peiteaineen, joka peittäisi kaikista ärhäkimmätkin finnit?
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja heartless » Su 20 Marras 2011 12:15

Kynsiasiaan en osaa sanoa mitään, kun oot käyttänytkin vaan vaaleita lakkoja. Mulla oli jossain vaiheessa keltaisuutta, mutta käytin silloin pääasiassa mustaa kynsilakkaa ja keltaisuus lähti pikkuhiljaa kun vähensin mustan kynsilakan käyttöä.

Finnien peittämisessä mulla on toiminut tosi hyvin Natural Coden Spot Delete Cover, ainakin mä olen ollut todella tyytyväinen tuohon! :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 20 Marras 2011 13:37

heartless kirjoitti:Kynsiasiaan en osaa sanoa mitään, kun oot käyttänytkin vaan vaaleita lakkoja. Mulla oli jossain vaiheessa keltaisuutta, mutta käytin silloin pääasiassa mustaa kynsilakkaa ja keltaisuus lähti pikkuhiljaa kun vähensin mustan kynsilakan käyttöä.

Finnien peittämisessä mulla on toiminut tosi hyvin Natural Coden Spot Delete Cover, ainakin mä olen ollut todella tyytyväinen tuohon! :)

Mun kynnet ei oo sillä tavalla keltaiset, mitä tulee, kun tosiaan käyttää mustaa lakkaa ilman aluslakkaa. Tuolta "juuresta" kynsi on ihan normaalin värinen, mutta kellastuu kohti kärkeä. Ehkä mun pitää vaan viilailla sitä pintaa ahkerammin. :hullu:

Lumenen tuotteet ei oo yleensä toiminu mulla kauhean hyvin, mutta voishan tota testata. Lisävinkkejäkin saa antaa. :)
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 20 Marras 2011 13:40

Käytätkö kynsilakan alla aluslakkaa? Sen kun pitäisi ehkäistä värin tarttumista kynnen pintaan.

Mä odotan jo innolla tulevia pikkujouluja. Saa pukeutua nätisti. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Su 20 Marras 2011 13:45

Ennen, kun vielä lakkasin kynsiäni ahkerasti, muuttuivat munkin kynnet keltaisiksi. Keltaisuus katosi, kun oli jonkin aikaa lakkaamatta kynsiä. Muistaakseni keltaisuus ei kasvanut pois, vaan katosi itsestään, kun kynnet saivat olla luonnontilassa ja hengittää.
---

Mun kaikki vaatteet on rumia. :huoh: Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.
Pakko kuitenkin käyttää niitä, koska kaupoissa on tällä hetkellä suurimmaksi osaksi vielä rumempia tarjolla. :epäilevä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Su 20 Marras 2011 14:03

skray kirjoitti:Mun kaikki vaatteet on rumia. :huoh: Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.
Pakko kuitenkin käyttää niitä, koska kaupoissa on tällä hetkellä suurimmaksi osaksi vielä rumempia tarjolla. :epäilevä:

Kuullostaa tutulta :huoh: . Olen parin viikon aikana kierrellyt kauppoja tavallista enemmän ja olisin halunnut ostaa uusia vaatteita, mutta kaupoissa ei ollut mitään ostettavaa. Muutama oli kyllä kivan näköinen, mutta nekin olivat ihan väärän mallisia mun kropalle. Tuntuu, että kaikki vaatekaapissani olevat vaatteet on rumia ja kulahtaneita ja ärsyttää, ettei tilalle voi ostaa kivempia.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 20 Marras 2011 14:13

damn kirjoitti:
skray kirjoitti:Mun kaikki vaatteet on rumia. :huoh: Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.

Kuullostaa tutulta :huoh: . Olen parin viikon aikana kierrellyt kauppoja tavallista enemmän ja olisin halunnut ostaa uusia vaatteita, mutta kaupoissa ei ollut mitään ostettavaa. Muutama oli kyllä kivan näköinen, mutta nekin olivat ihan väärän mallisia mun kropalle. Tuntuu, että kaikki vaatekaapissani olevat vaatteet on rumia ja kulahtaneita ja ärsyttää, ettei tilalle voi ostaa kivempia.

:femmat: Tai sitten olen itse vaan väärän mallinen. Ja olen yrittänyt etsiä jo usean viikon muunkin värisiä saappaita kuin mustia tai ruskeita, mutta mistään ei tunnu löytyvän. :friikki: Tai sitten niissä on ihan järkyttävä korko. :friikki: Muoks, Ja kaikki kivat housut ovat hajonneet haaroista. :huoh:

P.S. Menkat ovat edelleen perseestä. (Ja menkat+krapula+väsymys, kuten eilen pitkästä aikaa totesin. :friikki: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 20 Marras 2011 15:25

skray kirjoitti:Ennen, kun vielä lakkasin kynsiäni ahkerasti, muuttuivat munkin kynnet keltaisiksi. Keltaisuus katosi, kun oli jonkin aikaa lakkaamatta kynsiä. Muistaakseni keltaisuus ei kasvanut pois, vaan katosi itsestään, kun kynnet saivat olla luonnontilassa ja hengittää.

Mä en lakannu kynsiäni puoleen vuoteen, mut ei auttanu. Ehkä mä meen manikyyriin ihan suosiolla. :hullu:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 21 Marras 2011 20:11

Ostin ihan hulluna kaikkea! :superhymy:

Pikkujoulumekon alle löytyi parikin jenkkiksiä kokoonkursivaa vaihtoehtoa, tarpeeseen tuli myös talvikengät ja pikkujouluja silmälläpitäen hommasin punaista huulipunaa (maybellineltä löytyi lopulta hyvä sävy) ja kultaisia koruja. Lähellä oli, etten ostanut myös aivan ihania kultaglitterkorkkareita Biancosta, mutta kertakäyttöön kuusikymppiä olisi ollut vähän liikaa. :hullu: Mut hitsi, että olivat nätit.

Ostin myös aivan todella nätin hiuskorun. Se on kultainen, jossa kukkamaisia helmi- ja timanttikoristeita. Ei ehkä tule sitäkään usein käytettyä, mutta oli liian nätti, jotta oisin voinut jättää ostamatta. :D

Nyt täytyykin sit sovitella uusiksi mekko ja testata hiusjuttuja. Jos mun pikkujoululook onnistuu, kuten olen ajatellut niin täytyy kyllä sanoa, et en oo varmaan ikinä ollut yhtä upeana missään. ;)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 22 Marras 2011 00:25

Minä ostin uudet jumppapökät!
Oli tarjouksessa, kun olivat vähän erikoisen malliset, mutta mun päällä ne ei näyttäneet pahalta. Ainakaan omaan silmään.
Kiva taitettava vyötärö ei purista ja sen korkeutta saa vähän säädettyä. Lahkeet oli pikkasen väljät pohkeeseen asti, jossa oli leikkaus ja tiukempi 'sukka'osa, jossa kantapää ja varpaat auki.
Heti vedin tunnit niissä. Vähän musta tulee yksi jalka, kun paita oli housuissa ja mun selkä jää aavistuksen lyhyeksi suhteessa jalkoihin, mutta kuka välittää.
Näissä sentään tuntee olonsa kotoisaksi, toisin kuin mun vanhoissa opetushousuissa, jotka olen ostanut kun piti kiireessä saada jotkut siistit pöksyt työvaatteiksi omien kulahtaneiden ja reikäisten kirpparilta haalitujen reenirötkyjen sijaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 23 Marras 2011 15:56

Kyllä on taas kivaa olla naikkonen. :bubbles:

Heräsin, kävin vessassa kakkosella, aloin kouristelemaan, raahauduin vessaan, ripuloin ja oksensin yhtäaikaisesti (vati sylissä pytyllä istuen) ja mahaan sattui aivan hel-ve-tis-ti.
Sitten takaisin sänkyyn hätiköimään (vati varalta sängyn viereen odottamaan), makaamaan kaksinkerroin, hikoilemaan kylmää tuskanhikeä ja vapisemaan holtittomasti, mahaan edelleen sattuessa aivan hel-ve-tis-ti.

Ja kaikesta tästä huolimatta selvisin töihin. :marttyyri: :tyttö:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 23 Marras 2011 17:33

Lyyra, kuulostaa tutulta. :paijaus:

Mun kivut ovat hellittäneet. :juoni: Tai siis tarkennan, jos otan kasan särkylääkkeitä tarpeeksi ajoissa, selviän nykyään kokonaan ilman kipuja. :D Vähän etoo, pyöryttää ja semmoista ja kouristukset tuntuvat lähinnä ällöttävältä. Juhuu!

Nyt kun sanoin tän, niin ens kerralla mulla on varamaan vuosikymmenen kivut. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 25 Marras 2011 10:07

Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä? En oo ennen käynyt. (Tiedän, olen vanha, ja olisi pitänyt.) :nolo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 25 Marras 2011 12:20

Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä?

Ei tarvi pelätä. :halitus: Epämukavaahan se tutkimus on, mutta nopeasti ohi. Eikä sitä tarvitse hävetä, että vasta "vanhana" menee ekan kerran gynekologille. Parempi niin kuin ei ollenkaan. :) Toivottavasti saat apua vaivoihisi!
lumikukka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Marras 2011 17:39

lumikukka kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä?

Ei tarvi pelätä. :halitus:

:femmat: Ei tarvitse pelätä. Eihän se mikään miellyttävin mahdollinen tilanne ole, mutta ainakin mulle jäi ihan positiivinen fiilis siitä, kun kävin gynellä. :)

Olin vähän pettynyt, kun pillerireseptiä taannoin uusiessani en saanutkaan varattua aikaa gynelle papa-kokeeseen. Olivat sitten pidentäneet suositeltua väliä 2 vuodesta 3 vuoteen YTHS:llä. :epäilevä: :norsu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Marras 2011 19:22

marenkienkeli kirjoitti:
Olin vähän pettynyt, kun pillerireseptiä taannoin uusiessani en saanutkaan varattua aikaa gynelle papa-kokeeseen. Olivat sitten pidentäneet suositeltua väliä 2 vuodesta 3 vuoteen YTHS:llä. :epäilevä: :norsu:

Ja kohta ootki 25 ja saat sen kutsun massakokeisiin, joka tehdään kaikille(?) 25-vuotiaille naisille ja jonka kaupunki/kunta kustantaa, ettei yths:n vaan tartte..

---

Pari tuttuani perusti tässä hetken aikaa sitten hattuliikkeen ja kävin siellä tänään kääntymässä. Liikkeessä on paljon kaikkea muutakin kivaa ja hatut ovat vain osa. Muutaman kerran olen siellä käynyt, enkä aiemmin ole uskaltautunut hattuja kokeilemaan. Ihastuin heti Costo-hattuihin ja onhan sellainen tilipäivänä haettava. :superhymy:
Mun lemppari tänään oli sellanen ruskea ruudullinen ruskealla nahkalipalla, mutta voi olla, että päädyn silti mustaan hattuun. Musta sopii kaiken kanssa. Ja tupsun värin voi päättää itse ja sitä voi vaihtaa myöhemminkin sitte. :superhymy:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 25 Marras 2011 20:36

skray kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Olin vähän pettynyt, kun pillerireseptiä taannoin uusiessani en saanutkaan varattua aikaa gynelle papa-kokeeseen. Olivat sitten pidentäneet suositeltua väliä 2 vuodesta 3 vuoteen YTHS:llä. :epäilevä: :norsu:

Ja kohta ootki 25 ja saat sen kutsun massakokeisiin, joka tehdään kaikille(?) 25-vuotiaille naisille ja jonka kaupunki/kunta kustantaa, ettei yths:n vaan tartte..

Tuo lienee joku jonkun yksittäisten paikkakuntien juttu, koska mä oon täyttänyt 25 jo jonkin aikaa sitten, eikä mulle oo mitään massakoekutsua kuulunut.

Mutta silleesti kuulostaa aika oudolta, että joku olisi pettynyt siihen, ettei "pääsekään" papa-kokeeseen.
Terv. nimim. "oon lykännyt sitä ekaakin gynekologikäyntiä jo yli vuosikymmenen" :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Marras 2011 20:42

En tiiä kuin kauan sitten sun "jonkin aikaa sitten" on, mutta mä täytin keväällä ja nyt syksyllä tuli kutsu.. kaippa se kuitenkin liittyy syntymävuoteen kuin tiettyihin päiviin.. Taitaa tosin olla, että kaikki kunnat eivät tee tällaisia massakokeita tietyille ikäluokille, tiedä sitten johtuuko se rahatilanteesta vai mistä.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 25 Marras 2011 20:56

skray kirjoitti:En tiiä kuin kauan sitten sun "jonkin aikaa sitten" on, mutta mä täytin keväällä ja nyt syksyllä tuli kutsu.. kaippa se kuitenkin liittyy syntymävuoteen kuin tiettyihin päiviin.. Taitaa tosin olla, että kaikki kunnat eivät tee tällaisia massakokeita tietyille ikäluokille, tiedä sitten johtuuko se rahatilanteesta vai mistä.

Mun "jonkin aikaa sitten" on joitakin vuosia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Pe 25 Marras 2011 21:00

Lyyra kirjoitti:Mutta silleesti kuulostaa aika oudolta, että joku olisi pettynyt siihen, ettei "pääsekään" papa-kokeeseen.
Terv. nimim. "oon lykännyt sitä ekaakin gynekologikäyntiä jo yli vuosikymmenen" :friikki:

No onhan siellä kaikkia vaanivia tauteja, että hyvähän se vaan on jos tulee seulotuksi nekin.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 25 Marras 2011 21:24

No on toki, mutta.. En mä silti osaa kuvitella, että itse olisin pettynyt, jos suositeltu tarkastusväli olisi venytetty kahdesta vuodesta kolmeen. :sori:
Koska eiköhän sinne tarkastukseen kuitenkin pääse, jos epäilee jonkin olevan vialla ja on vaikka jotain oireita. :sori:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa