annastindeli kirjoitti: Ja sit kattelin että niillä on myös semmonen tussimainen huuliväri, josta tulee kait mattapinta. Se ilmeisesti toimis tavallisen huulipunan alla kans, auttais pysymään paremmin.
Permanet-tussi.
Varmasti pysyy.

annastindeli kirjoitti: Ja sit kattelin että niillä on myös semmonen tussimainen huuliväri, josta tulee kait mattapinta. Se ilmeisesti toimis tavallisen huulipunan alla kans, auttais pysymään paremmin.

Tyyrishän toi oli, 19,5 eur, mutta tosta riittää varmaan seuraavaks pariks vuodeksi, niin harvoin tulee punattua huulia (mä tykkään pussailla).
I feel pretty! and witty and gay

heartless kirjoitti:Kynsiasiaan en osaa sanoa mitään, kun oot käyttänytkin vaan vaaleita lakkoja. Mulla oli jossain vaiheessa keltaisuutta, mutta käytin silloin pääasiassa mustaa kynsilakkaa ja keltaisuus lähti pikkuhiljaa kun vähensin mustan kynsilakan käyttöä.
Finnien peittämisessä mulla on toiminut tosi hyvin Natural Coden Spot Delete Cover, ainakin mä olen ollut todella tyytyväinen tuohon!

Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.
skray kirjoitti:Mun kaikki vaatteet on rumia.Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.
Pakko kuitenkin käyttää niitä, koska kaupoissa on tällä hetkellä suurimmaksi osaksi vielä rumempia tarjolla.
. Olen parin viikon aikana kierrellyt kauppoja tavallista enemmän ja olisin halunnut ostaa uusia vaatteita, mutta kaupoissa ei ollut mitään ostettavaa. Muutama oli kyllä kivan näköinen, mutta nekin olivat ihan väärän mallisia mun kropalle. Tuntuu, että kaikki vaatekaapissani olevat vaatteet on rumia ja kulahtaneita ja ärsyttää, ettei tilalle voi ostaa kivempia.damn kirjoitti:skray kirjoitti:Mun kaikki vaatteet on rumia.Voisin myydä suurimman osan kirpparilla tai heittää pois ne, joita ei kehtaa ainakaan myydä tai lahjottaa SPR:lle.
Pakko kuitenkin käyttää niitä, koska kaupoissa on tällä hetkellä suurimmaksi osaksi vielä rumempia tarjolla.
Kuullostaa tutulta. Olen parin viikon aikana kierrellyt kauppoja tavallista enemmän ja olisin halunnut ostaa uusia vaatteita, mutta kaupoissa ei ollut mitään ostettavaa. Muutama oli kyllä kivan näköinen, mutta nekin olivat ihan väärän mallisia mun kropalle. Tuntuu, että kaikki vaatekaapissani olevat vaatteet on rumia ja kulahtaneita ja ärsyttää, ettei tilalle voi ostaa kivempia.
Tai sitten olen itse vaan väärän mallinen. Ja olen yrittänyt etsiä jo usean viikon muunkin värisiä saappaita kuin mustia tai ruskeita, mutta mistään ei tunnu löytyvän.
Tai sitten niissä on ihan järkyttävä korko.
Muoks, Ja kaikki kivat housut ovat hajonneet haaroista. 
)skray kirjoitti:Ennen, kun vielä lakkasin kynsiäni ahkerasti, muuttuivat munkin kynnet keltaisiksi. Keltaisuus katosi, kun oli jonkin aikaa lakkaamatta kynsiä. Muistaakseni keltaisuus ei kasvanut pois, vaan katosi itsestään, kun kynnet saivat olla luonnontilassa ja hengittää.

Mut hitsi, että olivat nätit.

Tai siis tarkennan, jos otan kasan särkylääkkeitä tarpeeksi ajoissa, selviän nykyään kokonaan ilman kipuja.
Vähän etoo, pyöryttää ja semmoista ja kouristukset tuntuvat lähinnä ällöttävältä. Juhuu!

Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä?
Epämukavaahan se tutkimus on, mutta nopeasti ohi. Eikä sitä tarvitse hävetä, että vasta "vanhana" menee ekan kerran gynekologille. Parempi niin kuin ei ollenkaan.
Toivottavasti saat apua vaivoihisi!lumikukka kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä?
Ei tarvi pelätä.![]()
Ei tarvitse pelätä. Eihän se mikään miellyttävin mahdollinen tilanne ole, mutta ainakin mulle jäi ihan positiivinen fiilis siitä, kun kävin gynellä. 

marenkienkeli kirjoitti:
Olin vähän pettynyt, kun pillerireseptiä taannoin uusiessani en saanutkaan varattua aikaa gynelle papa-kokeeseen. Olivat sitten pidentäneet suositeltua väliä 2 vuodesta 3 vuoteen YTHS:llä.![]()

skray kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Olin vähän pettynyt, kun pillerireseptiä taannoin uusiessani en saanutkaan varattua aikaa gynelle papa-kokeeseen. Olivat sitten pidentäneet suositeltua väliä 2 vuodesta 3 vuoteen YTHS:llä.![]()
Ja kohta ootki 25 ja saat sen kutsun massakokeisiin, joka tehdään kaikille(?) 25-vuotiaille naisille ja jonka kaupunki/kunta kustantaa, ettei yths:n vaan tartte..

skray kirjoitti:En tiiä kuin kauan sitten sun "jonkin aikaa sitten" on, mutta mä täytin keväällä ja nyt syksyllä tuli kutsu.. kaippa se kuitenkin liittyy syntymävuoteen kuin tiettyihin päiviin.. Taitaa tosin olla, että kaikki kunnat eivät tee tällaisia massakokeita tietyille ikäluokille, tiedä sitten johtuuko se rahatilanteesta vai mistä.
Lyyra kirjoitti:Mutta silleesti kuulostaa aika oudolta, että joku olisi pettynyt siihen, ettei "pääsekään" papa-kokeeseen.
Terv. nimim. "oon lykännyt sitä ekaakin gynekologikäyntiä jo yli vuosikymmenen"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa