Alemmas, ulommas, sisemmäs on kokeiltu, kuten myös sen seitsemänkymmentä eri taittelutekniikkaa. Ei oo mitään väliä mihin kohtaan mä sen "asetan" (lue: survon sisääni), koska se imeytyy johonkin syvälle syövereihin, josta sitä saa kalastaa niin, että kädet on kyynärpäitä myöten veressä ja limassa. Lantionpohjan lihakset mulla ovat mielestäni kunnossa. Myös kuppikunnan sivujen vinkit kupin vaelluksen ehkäisemiseksi on kokeiltu ja turhaksi todettu.
Ymmärrän ylitursuamisen pitkien yöunien jälkeen (tätä tapahtuu), mutta päivällä se tursuaminen alkaa monesti saman tien tyhjennyksen jälkeen, joten sitten pahimmillani laukkaan 4 tunnin työvuoron aikana 5-6 kertaa vessassa vuorotellen tyhjentämässä kuppia ja asettelemassa sitä paremmin ja vuorotellen pissalla (jolloin pitää myös ottaa kuppi pois, että pystyy pissaamaan).
Ja mistä voi johtua, että kahtena ekana päivänä kuppi ei tottele ollenkaan, ja sitten loppua kohti ei oo mitään ongelmia? Kai mun paikat turpoaa jotenkin ihan omituiseksi sokkeloksi sitten niinä kahtena ekana päivänä.
Eikä mulla mielestäni ole mitenkään keskimääräistä runsaammat kuukautiset.

Siteitä käyttäessäni pärjäsin ihan tavallisella siteellä. Vain yöllä tarvitsin niitä pidempiä ja paksumpia siteitä, jotka imee enemmän.
Eniten tässä harmittaa se, että en jaksa enää nyrkkipyykätä kestositeitä, vaan oon sortunut ostamaan kertasiteitä, joista tulee roskaa, joka jää mätänemään johonkin kaatopaikalle about ikuisuudeksi. Ja sen jätevuoren välttäminen on ollut se suurin syy, miksi ylipäätään halusin siirtyä kupin käyttöön.
Kai mun pitäis ostaa vielä joku 7-8 kuppia lisää ja kokeilla, josko ongelma tosiaan olisi merkissä ja mallissa.

Tuskin mä kuitenkaan kupista luovun, koska kyllä tää ehkä vähän sitä siderumbaa vähentää, ainakin loppupäiviltä. Raivostuttaa vaan.