Mutsiisniinku, onko se nyt joku tulehdus kuitenni? Kun se lekuri puhui vain katkenneesta verisuonesta, ei mistään muusta. Emmä ymmärrä tämmösten päälle mitään...

urakka kirjoitti:Aurora B: En mitenkään halua saarnata, mutta tulehduslääkekuurit pitäis ehdottomasti syödä loppuun. Jos merkki ei sovi, niin hakee sitten toisenlaista, nykyään alkaa kuitenkin vaihtoehtoja useimmissa lääkeryhmissä olla aivan tolkuttomasti. Se tulehdus ei kuitenkaan itsestään parane, ja kesken jätetty kuuri vaan pahentaa asiaa.
Aurora B. kirjoitti:Mutsiisniinku, onko se nyt joku tulehdus kuitenni? Kun se lekuri puhui vain katkenneesta verisuonesta, ei mistään muusta. Emmä ymmärrä tämmösten päälle mitään...
urakka kirjoitti:
Pvi, lääkekuurit yleensä määrätään tietyn mittaisiksi, että ongelman saa kokonaan eliminoitua. Erilaiset vaikuttavat aineet käyttäytyy ihmisen elimistössä eri tavalla, ja jos tulehduskipulääkkeen lopettaa kesken, niin se ensinnäkään ei hoida sitä kipua, eikä välttämättä hoida edes sitä alkuperäistä tulehdusta pois, mikä taas voi aiheuttaa ties mitä jatkossa, jos bakteerit jää elimistöön. Siis sama juttu ko antibioottien kanssa. Tässäkin tietysti kaikki vaihtelee lääkkeen, vaikuttavan aineen ja tulehduksen aiheuttajan mukaan. Ja siis yleensäkin tulehduksen, riippuu siitäkin missä se on, siis nivelessä, lihaksessa vai missä.

urakka kirjoitti: Se tulehdus ei kuitenkaan itsestään parane, ja kesken jätetty kuuri vaan pahentaa asiaa.
ei silti ole kuumeinen tai flunssainen olo, vaikka oireet yrittää sinne viitata. Inhaa kun nenä vaan ihan yhtäkkiä alkaa valua, ei ilmoita itsestään mitään etukäteen. Se vaan valuu. 
) ja pakastimesta ongitulla kylmägeelipussilla. Lääkäri ei näistä maininnut, mutta farmaseutti apteekissa tyrkytti, ja minä ostin 
Ja mä olen aina elänyt uskossa, ettei nuo normiantibiootit (jos mitkään) vaikuta viruksiin. Mutta mähän nyt olenkin täysi maallikko näissä asioissa. Ja tyhmäkin kaiken lisäksi, kieltäydyin saikustakin nyt 
Kotilepo on siis ainoa järkevä hoitomuoto, mutta ainakin meillä töissä tuntuvat suosivan enemmän noita lääkekuureja. En vaan tajua. En voi muutenkaan ymmärtää kipeänä töissä olemista. Tyypit tulee räkimään ja yskimään töihin ja tartuttaa siinä samalla kaikki muutkin.
Kantapäätä kun painaa sivuilta, niin ottaa kipeetä. Päkiän jälkeistä pehmeätä kohtaa kun painaa (siinä oli ne viivamustelmat), niin ottaa kipeetä. Nilkasta kun painaa tietystä kohtaa, niin au. Puoli tuntia seisomista, niin ottaa koko kinttuun kipeetä (oli kivaa jouluostoksilla...).

Muutenkin olen ylpeä nyt nätisti leikatuista sievistä kynsistäni.

Tänään jäin mäestä suosiolla ja olin muissa hommissa, ehkä se lentsu nyt kuitenkin jäisi tulematta, ei nyt ainakaan kovin siltä tunnu. Voisin ottaa räkätaudin sitten, kun palaan lomilta töihin. 
Sippura kirjoitti:Ja tähän asti oon luullut, ettei kukaan muu kärsi tästä vaivasta! Kenenkään
tutun kanssa ei ikinä ole tullut juteltua asiasta
Kuka nyt haluaisi vieraan ihmisen varpaista puhua (varsinkin kun ne ovat tulehduksesta turvonneet ja muhineet kengissä).
Mulla olisi kyllä välillä ihan rutkasti avauduttavaa varpaista.
Esim. miten ne niinkö oikeesti sitten leikataan?
Minkälaiset ovat mallivarpaat?
Epäilen kovasti, etten osaa. Ällistyttävää, jos ihminen on elänyt tähänkin asti harhaluuloissa kynsienleikkuun suhteen.
En tiedä, johtuuko se nyt näistä kylmistä ilmoista vai mistä, mutta eilen imuiroidessa sain sen jotenkin venäytettyä. Tuntuu, että se on epäsijoillaan ja se täytisi rykäistä paikoilleen, mutta mun mielestä se on ihan paikoillaan.
Mutta kipeä. Kokeilen nyt vähän väliä lämpö- ja kylmägeelejä, en ole vielä päättänyt kumpi on parempi, joten käytetään molempia.
Nugat kirjoitti:Sippura kirjoitti:Ja tähän asti oon luullut, ettei kukaan muu kärsi tästä vaivasta! Kenenkään
tutun kanssa ei ikinä ole tullut juteltua asiasta
Nää on näitä intiimi juttuja.Kuka nyt haluaisi vieraan ihmisen varpaista puhua (varsinkin kun ne ovat tulehduksesta turvonneet ja muhineet kengissä).
Mulla olisi kyllä välillä ihan rutkasti avauduttavaa varpaista.
Esim. miten ne niinkö oikeesti sitten leikataan?
Minkälaiset ovat mallivarpaat?
Epäilen kovasti, etten osaa. Ällistyttävää, jos ihminen on elänyt tähänkin asti harhaluuloissa kynsienleikkuun suhteen.
Itseltä on myös fiksailtu lääkärillä tuon toisen jalan etuvarpaan kynttä vähän pienemmäksi kymmenisen vuotta sitten. Ei ollut mikään iso juttu, paikallispuudutus ja parin päivän saikut. Sama juttu on varmaan vielä toisellekin koivelle edessä, mutta tähän mennessä nuo sisäänkasvaneet kynnet ovat parantuneet itsekseen. On se silti inhaa.
Taidan pinkaista ensi töikseni shoppailemaan vapautumisen kunniaksi.
Toisen jalan mustelma on kipeä ja käveleminen sattuu. Toisen polven mustelmat ovat vähän pienempiä, mutta niihinkin sattuu.
Aina mä kans onnistun kolhimaan itseni.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa