Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Joulu 2011 14:44

En mä löydä mitään "napukkaa", en yllä mihinkään kohdunsuulle asti. Kuten sanoin, emättimeni on kuin musta aukko. Ei pohjaa, ei loppua eikä todellakaan valoa tunnelin päässä. Sinne kun huutaa, ei kaiku vastaa.

Ja tää ongelma koskee siis vaan kuukautisten paria ekaa päivää. Tänään ei oo tullu ohivuotoja lainkaan, ja kuppi on auennut ihan sujuvasti, koska on jo kolmas päivä. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 19 Joulu 2011 14:53

Yritän toista kertaa rättäripäivä ilman kipulääkettä.
Ensimmäinen päivä menossa ja musta tuntuu että jätän kokeilut tähän.
Oksettaa, silmissä vilkkuu ja pyörryttää kivasti kun on niin kipeä. Jalkojen voimat on lähes olemattomat ja on paha sanoa mihin tarkalleen ottaen sattuu. Joka paikkaan.
Istuminen on yhtä helvettiä ja niin edelleen ja niin edelleen.
Särkylääkepurkki on kyllä repussa.
Erityisen jännää oli kupin käyttö kun jokainen hengityskin tuntui jossain hyvin mystisessä paikassa epämiellyttävällä tavalla :pahis:

Mutta kuppi on mun lempparikaveri :hymyhali:
Koska se pitää napukat ja nipukat paikallaan. Kramppaavat mestat ei heilu ihan niin pahasti ja kipukin tuntuu ihan himpun verran vähemmän.
Siis kipulääkkeen jälkeen.

Kun ikää on tullut lisää, niin mun turvotukset ovat lisääntyneet. Työhousut ei mahdu kunnolla kiinni :epäilevä: Mietin josko olisin ottanut äitiyshousut tänään hyllystä. Superia :friikkipeukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 19 Joulu 2011 15:07

En mäkään mitään napukoita kuppikopelolla löydä :o:

Eikö sulla Lyrs sitten aukea kupponen ekoina päivinä kunnolla? Sitten voi olla, että sulla tosiaan on sen verran turvotusta (eikä mikään pohjaton kaivo), että tarvitset toisen tekniikan kupin aukaisuun. Tai mahdollisesti taitteluun, koska sekin vaikuttaa siihen aukeamiseen. Samoin jos jännität lihaksia esim. kuukautisista aiheutuvan kivun takia, niin lihakset voivat estää kupin aukeamisen kokonaan. Jos kuppi jää aukeamatta kunnolla, niin tietenkin se lorottaa ohi.

Mä yleensä tasaan paineen kuppia sormin painamalla ja samalla aukeaa kuppikin. Joskus jos ei aukea, niin menen hetkeksi kyykkyyn ja pyrin rentouttamaan lihakset. Yleensä napsahtaa heti auki, joskin tuntuu epäkivalta.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Joulu 2011 15:14

Kun mä en tiedä aukeaako se vaiko eikö. Kyllä se tuntuu auenneelta. Ja on kokeiltu paineen tasailut ja muut sellaiset, ja silti hilautuu ylös ja syvälle ja katkennut antenni ei tee kalastamisesta yhtään helpompaa. :pillitys:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 19 Joulu 2011 15:23

Aurora B. kirjoitti:Pvi, millaista shampoota käytät? Auttaisiko shampoon vaihto? Itse ostin juurikin pitkästä aikaa Logonan kaoliinisavipesuvoidetta, kun jälkikasvullakin on kuivaa ihottumaa, eikä omakaan iho varsinaisesti kiitä hyvästä hoidosta... Käsissä on kuivia kohtia, osa vallan vereslihalla ja pienillä haavoilla. Tästä alkaa tehohoito savella ja karitevoilla, katsellaan, josko auttaisi.

Mulla on shampoita hyllyssä monta purkkia. On ekomerkkiä, aloeveraa, senisitiveä ja tavallista markettikamaa muutamaa sorttia. Ehkä sitten, kun on saanut käytettyä nuista suurimman osan, niin voi katsella josko olisi jotain vaihtoehtoista pesuainetta.
Pitääkin tutkiskella valmiiksi tuo savivaihtoehto... mutta eikös se savi ole semmoinen, kun imee rasvan ja kuivattaa? Sen takiahan sitä laitetaan kasvonaamioihin ja muihin, että se nappaisi mukaansa huokosia tukkivan rasvan. Kuvistunnilla kun tehtiin savitöitä, niin oli aina kädet kuivana. Vaan pitää opiskella vielä vaihtoehtoja.

Mun räpylä on nyt paremmassa kunnossa. Sain lääkäriltä voimakkaampaa kortisonia ja sitä pistän hanskan alle yöksi. Haavat alkaa olla enää pieniä rupia eikä iho enää kupli, niin että uusia rikkoumia olisi luvassa. Olen nyt voinut pari päivää olla ilman puuvillahanskoja, kun oma iho suojaa jo jonkun verran (kun pitää päivän valkoisia puuvillahanskoja, niin tajuaa, että kylläpä sitä iho joutuukin ison likaryöpyn kestämään) Ehkä kohta voin taas pestä hiukset ihan itse! Ranskanleteillä mennään vielä päivä tai pari. :pepsis:

---
Sympatiat vielä kuukautismeressä velloville. Ei ole kiva se.
Mutta menee onneksi ohi.
Nyt on muuten kivasti biohajoavaa sidettä kaupoissa.
Semmosen kun laittaa kera tampoonin (saa myös vähällä roskamäärällä)
niin mulla ainakin on kestänyt ilman ylilyöntejä (eli hutivalutuksia) Sitten
kun menee töihin kuukautisten ekana päivänä, ja luulee pärjäävänsä pel-
källä siteellä, niin nolotus ja housupyykkihän siinä on edessä. Tuplavarustus
on tarpeen ekoihin päiviin.
Kuppeilua en ole vielä ryhtynyt koittamaan, kun tuntuu, että kylppäri on täynnä
niitä shampoopulloja. Mutta kyllä sen aika vielä joskus on.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 22 Joulu 2011 12:11

Kävin tänään luottokampaajalla täällä pohjoisessa, Helsingistä kun en ole vielä löytänyt sitä kampaajaa,
joka osaa leikata just niin kuin mä haluan soveltaen samalla mun naaman muotoa. Tuloksena lähti n. puoli metriä
hiusta. Olo on aika alaston. :keijo:
Mulla siis oli peppuun asti yltävät hiukset, nyt eivät yllä edes olkapäille. Radikaali muutos, johon pitää vielä itsekin
sopeutua, mutta on tää silti jo nyt mieluinen. Ja nyt pääsee taas suoristusrautakin käyttöön jos mä nyt sitä osaan
enää käyttää.

:gay:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 22 Joulu 2011 17:23

Pvi kirjoitti:Pitääkin tutkiskella valmiiksi tuo savivaihtoehto... mutta eikös se savi ole semmoinen, kun imee rasvan ja kuivattaa? Sen takiahan sitä laitetaan kasvonaamioihin ja muihin, että se nappaisi mukaansa huokosia tukkivan rasvan.

Noh, koska olen mainonnan uhri, uskon tuohon jargoniin noilla sivuilla:

"Saippuat ja shampoot pesevät alentamalla veden pintajännitystä, jolloin vesi pääsee helpommin huuhtelemaan pois lian ja rasvaliukoiset aineet iholta ja hiuksista. Rhassoulsavi ja kaoliini toimivat toisella tavalla. Kun niitä sekoitetaan veteen pienet saviainesosat tiivistyvät geelimäiseksi aineeksi, jolla on erinomainen imukyky. Geeli imee itseensä lian ja talin, ja se on helppo huuhdella pois vedellä."
"Mineraalipesuaineet eivät koskaan pese liian voimakkaasti, eivätkä poista iholta sen omaa suojaavaa happo-lipidi kalvoa. Mineraalipesuaineet eivät myöskään aktivoi talintuotantoa."

Ja onhan tuo tullut huomattua itsekin. En voi pestä kasvoja edes ituhippisaippualla, vaikka niissä ei ole mm. pahiten ihoa kuivattavaa sodium laureth sulfatea. Ensin naamaa kiristää puolisen tuntia suihkun jälkeen, sitten alkaa älytön talin tursuaminen iholle t-alueella :friikki: Olen saanut kasvojen ihon tasaantumaan pesemällä vain vedellä ja käyttämällä paria Dr. Hauschan naamarasvaa. Siis noin yleisestikin, mulla kun on helposti rasvoittuva iho. Tai sekaiho, koska posket kuivaa samalla kun t-alue rasvoittuu... Tuolla savella ei ole vastaavaa vaikutusta, sillä voi huoletta pestä naamaa vaikka päivittäin.

Pesisin hiuksetkin noilla savipesuaineilla, mutta ne jättää hiuksiin jonkun kerroksen, joka kylläkin lisää kiiltoa ja saa hiukset näyttämään ja tuntumaan vahvemmilta, mutta se tummentaa hiuksia. Mun hius tulee sellaisen likaisen vaaleaksi, enkä tykkää :norsu: Nyt tosin on ollut haaveena värjätä hiukset, kahtellaan, josko sitten saisi aikaiseksi vaihtaa takaisin saveen myös sillä saralla.

Mun räpylä on nyt paremmassa kunnossa. Sain lääkäriltä voimakkaampaa kortisonia ja sitä pistän hanskan alle yöksi. Haavat alkaa olla enää pieniä rupia eikä iho enää kupli, niin että uusia rikkoumia olisi luvassa. Olen nyt voinut pari päivää olla ilman puuvillahanskoja, kun oma iho suojaa jo jonkun verran (kun pitää päivän valkoisia puuvillahanskoja, niin tajuaa, että kylläpä sitä iho joutuukin ison likaryöpyn kestämään)

Mulla ei ole koskaan ollut mitään erityisiä iho-ongelmia, kun tuo sekaihokin on lähinnä ominaisuus... Nyt jälkikasvun synnyttyä sormet meni ihan kauheaan kuntoon :friikki: Mä olin ihan varma, että sormissa on joku hyppykuppa, kun ne alkoivat "kuplia" (loistavan kuvaava sana), mennä rikki, kutista ja kirvellä ja kuoriutua ja ai kauheeta. Sama miehellä. Mulle diagnosoitiin atooppinen ihottuman ja ukolle, jolla ei iho kupli mutta muuten, psoriasis :epäilevä: Kummasti molemmilla alkoi nämä käsiongelmat vaipanvaihtojen ja jatkuvan vedellä lutraamisen jälkeen. Mitähän niihin vaippoihinkin oikein laitetaan... :epäilevä:

Enihau, haavaisiin käsiin ottaa kaikki muut pesuaineet kipeää paitsi tuo valkoinen savi. Sitä toista, rhassoulia en ole kyllä näihin rikki menneisiin sormiin kokeillutkaan. Ainakin Logona väittää, että juuri nuo savet ovat parhaita ihon puhdistukseen erityisesti herkkäihoisille ja atoopikoille.

Lyrssin kuppiongelmaan en kyllä keksi muuta kuin niitä taittelutekniikoiden vaihtelukokeilua... :paijaus:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 22 Joulu 2011 18:32

Onhan tämän päivän teknokemia-materiaali aika kovaa. INCI-listoja saa syynätä viimeseen asti.
Mun tukka näyttää taas värjäyksen tarpeelliselta. En vaan jaksais millään sekottaa tota mössöä. Ehkä sitten joulun jälkeen. Se on kuitenkin ollut ihan sopivaa mulle, toi kasviväri. Mun vesipesulinja on kestänyt nyt puoli vuotta ja sopii mulle tosi hyvin. Tukka on välistä kyllä tosi vaikeasti hallittavissa. Sojottaa milloin mistäkin kohtaa kohti taivasta ja elää välillä aivan omaa elämää. Ehkä se rauhottuu kun saa kasvaa rauhassa.
Se etu tässä shampoottomuudessa on ollut, ettei mun naama enää ole niin kuiva. Pesen sitä pelkällä vedellä, laitan silloin tällöin aloe gelly-geeliä ja hyvänä on. Ennenhän se tosiaan kiristeli ja kutisi syksyisin ja talvisin.
Sen sijaan tein testin. Ostin body shopista suihkusaippuan ja lainasin äidin markettisaippuaa. Markettisaippua (taisi olla Palmolive :epäilevä: ) kuivatti niin pahasti, että mun käsivarret on ihan santapaperia. Pieniä kuivia näppyjä riittää ja varmaan jotkut seinät vois hioa tällä karheudella. Siirryin bs:n tavaraan ja se on hieman tullut alaspäin, mutta loppujen lopuksi tosi vähän.
Taidan palata ekohippiyteen ja unohtaa moiset nestemäiset höpökkeet. Paha vaan, että oon tykännyt suihkussa käydessä tuoksuista.
Ehkä pitäisi tehdä saippuua itse :riips:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 23 Joulu 2011 11:07

Body Shopin tuoteethan ei ole mitään eko-sertifioitua luonnonkosmetiikkaa. Saattavat kyllä sisältää jotain luomutuotettua hunajaa tms., mutta lähinnä markkinointikikkana. Muuten ovat samaa markettikamaa SLS:ineen ja parabeeneineen. Body Shop on alusta asti vain vastustanut eläinkokeita, ei muuta. Itsekin hämmästyin, kun aloin näitä juttuja tutkia, koska mulla oli sellainen mielikuva, että BS-tuotteet olisivat luonnonkosmetiikkaa. Toinen vastaava oli Yves Rocher.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 23 Joulu 2011 11:31

Aurora B. kirjoitti:Body Shopin tuoteethan ei ole mitään eko-sertifioitua luonnonkosmetiikkaa. Saattavat kyllä sisältää jotain luomutuotettua hunajaa tms., mutta lähinnä markkinointikikkana. Muuten ovat samaa markettikamaa SLS:ineen ja parabeeneineen. Body Shop on alusta asti vain vastustanut eläinkokeita, ei muuta. Itsekin hämmästyin, kun aloin näitä juttuja tutkia, koska mulla oli sellainen mielikuva, että BS-tuotteet olisivat luonnonkosmetiikkaa. Toinen vastaava oli Yves Rocher.

Tiesin kyllä ton kun ostin sen bs-putelin. En etsinyt ekoa, vaan pikemminkin "saippuattomampaa" saippuaa. Myyjän mielestä toi nyt oli semmoista. Sen lisäksi, että se tuoksui ihanalle.

"Ekosertifioitu" on nykyään kuitenkin brändi. Oon siinä suhteessa niin sekaisin jo, ettei voi kuin pistää silmät kiinni ja mennä sillä mikä tuntuu hyvältä. Osa ekosertifikaateista on ihan luotettavia, mutta sitten on myös niitä, joita voi ihan puhtaasti rahalla ostaa. Ihan kuin tutkimustuloksiakin. :sori:
Välillä tuleekin se sellainen epätoivo, kun sitä itse yrittää eikä oikein siltikään tahdo onnistua.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 23 Joulu 2011 11:37

Mä pärjään hyvin ihan normipalasaippuan kanssa suihkussa. Joku puolukkarouheinen lahjasaippua on palvellut melko pitkään. Kun ei käytä saippuaa koko vartalolla vaan strategisissa paikoissa, niin ei iho kuivu turhaan.
Yläselkä ja rintakehä saavat välilä pesun kasvojenpuhdistustuotteilla. Joskus kun käyttää äidin lahjaksi antamaa suihkusaippuaa, niin sitä tulee leviteltyä tuoksusta ta tunnelmasta huumaantuneena vähän jokapuolelle. Siksi se säästyykin pikään ja on käytössä lähinnä reissussa.
Jos tuoksua haluaa iholle, niin olen todennut, että on parempi laittaa jotain hajustettua voidetta tai ihan hajuvettä.
Yleensä mennään aika naturelliellinä.
En häiritse tuoksuherkkiä ja tuoksunpahan miesten nenään iseltäni, enkä koita huiputtaa feromonisysteemejä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 23 Joulu 2011 15:26

Pvi kirjoitti:.
Jos tuoksua haluaa iholle, niin olen todennut, että on parempi laittaa jotain hajustettua voidetta tai ihan hajuvettä.
En häiritse tuoksuherkkiä ja tuoksunpahan miesten nenään iseltäni, enkä koita huiputtaa feromonisysteemejä.

Hajuvedet on mulle itelleni suurimmalta osin liikaa. Enkä halua tuoksua karpalolle tai omenalle koko päivää :friikki:
Tykkään siitä tuoksusta vaan siellä suihkussa, en suinkaan jatkuvana hajuna. Jos käyn päivällä suihkussa ennen menoja, käytän vähempihajusteisia saippuoita.
Hajustetut voiteet on suurimmalti osin aika kamalia :friikkipeukku:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 23 Joulu 2011 16:50

Kibaya kirjoitti:
Pvi kirjoitti:.

Hajuvedet on mulle itelleni suurimmalta osin liikaa. Enkä halua tuoksua karpalolle tai omenalle koko päivää :friikki:
Tykkään siitä tuoksusta vaan siellä suihkussa, en suinkaan jatkuvana hajuna. Jos käyn päivällä suihkussa ennen menoja, käytän vähempihajusteisia saippuoita.
Hajustetut voiteet on suurimmalti osin aika kamalia :friikkipeukku:

Mäkään en tykkää hajustetuista voiteista, ellei ne oo johonkin hajuveteen perustuvia. Hajuvesiä sen sijaan rakastan, ja nimenomaan ihan oikeita parfyymeja! Yritän sen verran ajatella tuoksuyliherkkiä, etten roiski hajuvettä ylleni ihan joka hetki, mutta kyllä mä silti sitä käytän.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Tammi 2012 14:04

Kävin shoppailemassa :tyttö:. Mukaan lähti farkut, t-paita, alusvaatteita ja kengät.
Farkut oli hyvä löytö, olivat puoleenhintaan. En oikeastaan koskaan löydä mitään alennusmyynneistä(enkä kyllä oikeastaan jaksa sellaisia kiertää).
Mutta erityisen ylpeä olen siitä, että jaksoin viettää aikaa aulusvaateosastolla ja etsiä rintaliivejä. Oikean kokoisten ja istuvien liivien etsiminen on niin työn ja tuskan takana, että ei oo tottakaan. Olen vihdoin löytänyt paikan mistä löydän jopa just mun kokoa, eikä ne maksa miljoonaa. Jossain vaiheessa olin jo nimittäin tottunut siihen, että joudun ostamaan 50 arvoisia rintaliivejä ja opiskelijabudjetilla ei sitten usein niitä osteltukaan. Nyt löysi kahdet hyvät ja olen iloinen.
Vielä kun joku päivä jaksaisin lähteä etsimään lisää paitoja, pakko saada uusia vaatteita, kun kaikki on enemmän tai vähemmän kulahtaneita. Mutta kaupoista löytyvät rievut on niin kauheita. Eilen en löytänyt yhtään paitaa, jonka ostamista olisin voinut edes harkita(paitsi siis yhden aika perus t-paidan). Pitäs vissiin alkaa tehdä itse. Mutta minä ja ompelukone ei nykyään olla oikein kavereita keskenämme.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 11 Tammi 2012 17:56

Kävin hetken mielijohteesta (ja myös vähän tissilivin tarpeessa) tissimittauksessa. Tämänpäiväinen liivi on kokoa 75C. Ei ollut tarkoitus sovittaa eikä ostaa vielä mitään.

Myyjä: Mitataanpas... :mittaus: Sun ympärysmitta on n. 70cm, ...
(Lyrtss: ai vaan 70? :riips: )
Myyjä: ... ja sun kuppikoko on... sanoisin, että F.
Lyrsts: :isosilmä: F?!
Myyjä: F.
Lyrtrs: ... okei.. :riips: ( :isosilmä: )
Myyjä: Sovitappas tästä.
Lyrts: Oikeesti F? :sovitus: :pilvi: Joo F.

Ostin sit yhdet ihanat oranssit liivit, ja lupasin mennä myöhemmin takaisin. :keijo:

Mutta silti. 70F. :friikki:
Näytän sit varmaan oikeesti meidän tissihynikseltä: tikku + hinkit.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ke 11 Tammi 2012 18:10

Olis varmaan hyvä mennä tollaseen tissimittaukseen, mutta en edes uskalla kuvitella, mitä kuppikokoa siellä mulle sitte tarjottais, jos sun mittaustulos sai tollasen erotuksen aikaan siitä, mitä sulla oli päälläs sinne mennessäs. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Ke 11 Tammi 2012 18:18

Luin joku aika sitten jostain(kuullostan arveluttavalta tietolähteeltä, kun en ikinä muista lähdekirjallisuutta), että yleisin virhe minkä naiset tekee rintaliivejä ostaessa on se, että on liian iso ympärysmitta ja liian pieni tuo kuppikoko.
Luulen löytäneeni oikean koon ihan itse, mutta olisi ehkä kuitenkin hyödyllistä mennä varmistamaan se liikkeeseen, jossa joku ammattilainen oikeasti sen mittaa. Saattaisi käydä niin, että itselläkin on joku F.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 11 Tammi 2012 18:39

Lisäksi se sanoi, että 70F on sellainen koko, että ne menee heidän valikoimista aina ekana. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 11 Tammi 2012 21:26

Tissimittaus voisi olla näppärä kyllä :raps:

Ostin eilen kapean aniliininpunaisen vyön. Jostain syystä koen yhtäkkiä tarvetta pukeutua siistiin toimistotyyliin, joten haaveilen sellaisesta musta minihame + kiva paita + kapea vyö -tyylistä. Toistaiseksi lookista on olemassa nyt vaan tää vyö, jota pidän neulepaidan kanssa tänään. :keijo: Toisaalta sovitin eilen mustaa hametta, mutta jätin kuitenkin ostamatta, kun en tiedä viitsisinkö sit kuitenkaan pitää sellaista. Se on ehkä vähän liian siisti ja sliipattu. Mutta joku siinä tyylissä vetää puoleensa. Olen ehkä nähnyt liikaa mainoskuvia sellaisesta ja katsonut toimistoaiheisia telkkariohjelmia. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 13 Tammi 2012 22:24

Mää löysin ensimmäisen harmaan hiuksen päästäni (tai oikeastaan toisen, mutta en suostunut uskomaan sitä ensimmäistä todeksi), mun elämä on ohi. :pillitys:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Tammi 2012 16:30

Shay. :paijaus:
---------

Mulla on epätyttöolo. Pilasin taannoin yhden pitkähihaisen paitani ja hyvien paitojen valikoima sen kun vähenee. :huoh: Eikä tosiaankaan löydy innostusta lähteä kauppoja kiertelemään. Möh.

Ehkä kynsien lakkaaminen auttaa epätyttöoloon? :keijo: :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » La 14 Tammi 2012 20:12

Tänään kävin shoppailemassa. Kivaa!
Löysin taas uuden villatakin. Sellasen mustan, jossa on ruskeat napit ja ruskeat "paikat" kyynerpäissä. Lisäksi ostin mustan perusmekon, lyhythihaisen. Kun olin jo kassalla maksamassa, näin vielä alehyllyssä kaulahuivin. Kaverin maksaessa kävin vaan kattomassa sitä huivia, sovitin äkkia kaulaani ja kiikutin kassalle. Nyt mulla on tuubihuivi niin kuin kaikilla muillakin. :keijo: Se on ruskea ja vähän kultasta glitteriä seassa. Nam. Näin kauan kesti, että sain itselleni hankittua tuubihuivin.

Muutama päivä sitten ehdin töissäkin katsella hieman alerekkejä ja sieltä löysin mustan perusmekon, jonka kangas on kuitenkin sellasta hassua kuviollista. Se tekee mekosta vähän juhlavamman ja asiallisen, mutta voin sitä kuitenkin arkenakin pitää jos haluan. Aluks en ollut varma mekosta, mutta ostin sen ja tänään sovitin sitä aamulla tässä kotosalla. Mä edelleen epäröin, mutta sit mieheke sano, että se on niin hieno, ettei mua voi enää yksin päästää baariin jos sen mekon laitan, joten päätin pitää sen. :ahihi:

Tällä viikolla kävin myös shoppailemassa vähän sukkia ja alushousuja. Olikin jo aika päivittää varastoa. Vielä kun saisi itsestä sen verran irti, että viitsis viedä rikkinäiset roskiin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Tammi 2012 18:19

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 23 Tammi 2012 19:24

Lyyra kirjoitti:Meni hermot näihin hankaluuksiin. Varasin ajan gynekologille. Pitääks pelätä? En oo ennen käynyt. (Tiedän, olen vanha, ja olisi pitänyt.) :nolo:

No nyt on sekin koettu. :bubblesfriikki:
Mulla on polyyppejä. :friikkipeukku:
Mun pitää mennä johonkin tähystysoperaatioon. :pillitys:

Mutta lääkäri lupasi, että sitten kun polyypit saadaan pois, vuoto vähenee, ja kivutkin vähenee. Ja se lupasi tuon ainakin neljä kertaa.

Sain myös kipulääkereseptin.

Ristiriitaiset fiilikset. :riips:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 23 Tammi 2012 19:30

Lyyra :hymyhali:

Tsemppiä hoitoihin. Toivottavasti siitä operaatiosta on apua.

Mun pitäisi kans mennä. Ei huvittaisi mut toisaalta helpottaisi elämää se käynti aika huomattavasti... :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa