Pascal Lemoix kirjoitti:Sarjastamme "Päiviä, joihin en herännyt". Ihan väsähtänyt olo ollut heti herättyä.

L-S kirjoitti:Saan nykyään tosi paljon postipaketteja

En tarvitse paijauksia tai mitään, koska en itse tuntenut koko ihmistä muuta kuin kolmen-neljänkymmenen vuoden takaisista kuvista. (Hän ja tätini erosivat kun olin 2 v.) Mutta ei kai se kummiutta miksikään muuta, vaikka kummeille tulisi ero ja vaikka ei ollakaan yhteyksissä, jos se virallisissa papereissa on.
(Tai en tiedä, onko heidän eropapereissaan mainintaa minusta, mutta tuskin.)

Dnd kirjoitti:No voi kakka. Puolikas hampaasta lohkesi pois. Vielä ei tunnu, mutta jonkinajan päästä voi alkaa tuntumaan. Enkä tiiä miten täälä pääsee hammaslääkäriin, kun tämä on jopa toista lääniä.

Dnd kirjoitti:No voi kakka. Puolikas hampaasta lohkesi pois. Vielä ei tunnu, mutta jonkinajan päästä voi alkaa tuntumaan. Enkä tiiä miten täälä pääsee hammaslääkäriin, kun tämä on jopa toista lääniä.
skray kirjoitti:Särkänniemi koettu ja uudet kengät on ihanat. Siinä viikonloppuni.
Särkänniemi oli vaan niin täynnä, että jonottamiseen meni koko aika. Kuusi tuntia alueella ja pääsin kuusi kertaa laitteeseen. Jee.
Tunnen että lomani on tähän mennessä ollut hyvin onnistunut, kun olen tehnyt asioita ensimmäistä kertaa elämässäni (Särkänniemi) ja ollut mökillä ja uinut. Jei, toivottavasti tää toinen viikko on yhtä mahtava.

Mutta ei kaikilta voi vaatiakaan täällä roikkumista, jos oikea elämä astuu kuvioihin. Silti minulla(kin) ikävä tosi monien kirjoituksia. Näin untakin, että Darkkis teki paluun Master of Movies-ketjussa. 

Kibaya kirjoitti:Noin muutoin.
Koulu alkaa viikon päästä![]()
Ei siitä sen enempää - vielä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa