Nyt onneksi kynnet ovat jo pikkuisen paremman näköiset, mutta kaukaisilta tuntuvat ne ajat, kun pystyin pitämään kynsiäni pitkähköinä.

Onnekseni se näytti kirkkaasti negatiivista.
Shay kirjoitti:Tulipas tehtyä ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustesti.Onnekseni se näytti kirkkaasti negatiivista.
Jos se oli oikeassa, jää vain kysymys, miksi kuukautiseni ovat ainakin kaksi viikkoa myöhässä ja miksi ne viime kuussa
olivat omituisen lyhyet ja vähäiset. Odotettavat menkat olisivat kolmannet luonnolliset e-pillereiden popsimisen
lopettamisen jälkeen, joten ei kai ole hirveän normaalia, että hormoonien syönnin lopettaminen vaikuttaisi näin
myöhään... Odottelemaan jään...
lumikukka kirjoitti:Teithän testin aamulla? Aamulla on se hormonitaso korkeimmillaan, kun ei ole pissannut moneen tuntiin. (Joo, olen itsekin joutunut muutamaan kertaan testin tekemään, onneksi näyttänyt negatiivista.) Sanoisin, että kannattaa käydä lääkärissä mahdollisimman pian. Se reagointiaika on oikeasti tosi lyhyt, jos tulos onkin positiivinen. Kyllähän ne testit yleensä oikein näyttää, mutta ei kannata ottaa riskiä.
Pitänee tehdä testi uudestaan jonkun ajan päästä ja mennä sitten lääkäriin.
marenkienkeli kirjoitti:Nykyiset testit ovat sen verran herkkiä jo, että niiden pitäisi kyllä antaa luotettava tulos, vaikka sen tekisi johonkin muuhun vuorokaudenaikaan kuin aamulla.

lumikukka kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Nykyiset testit ovat sen verran herkkiä jo, että niiden pitäisi kyllä antaa luotettava tulos, vaikka sen tekisi johonkin muuhun vuorokaudenaikaan kuin aamulla.
Se on toki totta, mutta näissä asioissa kannattaa ottaa varman päälle. Tärkeintä kai on, että on ollut useamman tunnin pissaamatta.
Varmanpäälle on toki aina parempi näissä asioissa.
Yritänköhän mä jotenkin jo etukäteen kompensoida lyhyitä hiuksia äärityttömäisillä vaatteilla?

marenkienkeli kirjoitti:Mä olen innostunut kovasti hameista. Ihan hirveän usein niitä en ole viime aikoina käyttänyt, mutta tarkoitus olisi tehdä oikein kunnon tyttöilyhame: kellohame + alushame.Yritänköhän mä jotenkin jo etukäteen kompensoida lyhyitä hiuksia äärityttömäisillä vaatteilla?
![]()

Pitää nyt odotella jonkun
Se on musta ja siinä on punaisia kukkia ja siinä on napit vähän sivummassa eli se on ihana.

Vanhasta on kyynärpää ollut parsittuna jo viime keväänä, vaikka vielä syksynkin sitä pidin.
)
Sellaista näkee täällä paljon.marenkienkeli kirjoitti:tarkoitus olisi tehdä oikein kunnon tyttöilyhame: kellohame + alushame.![]()
Nuo ovat aika ihanat.
(Ja ei, mulla ei ole kuvia.
)
Vituttaa ja väsyttää sen verran, ja olo tuntuu taas niin totaalipläskiltä, että ehkä mensuunituuli on nousemassa.
.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa