Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Pvi » To 23 Helmi 2012 23:12

hormonit kato.
Toi on niin kovin yleistä.

T: Kismet, lakua ja laskiaispulla kaupasta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 24 Helmi 2012 10:09

Juu, nehän ne elimistössä jylläävät. :huoh:

Mulla on ollut kynnet viime aikoina hirmuisen huonossa kunnossa. Olen yrittänyt miettiä, mikä on muuttunut, mutta en oikein keksi mitään. Olen kyllä syönyt ihan yhtä monipuolisesti kuin ennenkin jne., mutta mitään järkevää syytä en ole kynsien pahaan liuskoittumiseen keksinyt. :riips: Nyt onneksi kynnet ovat jo pikkuisen paremman näköiset, mutta kaukaisilta tuntuvat ne ajat, kun pystyin pitämään kynsiäni pitkähköinä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja tgr » Pe 24 Helmi 2012 13:30

Mä olen huomannut, että mitä ilmeisemmin juuri hormonit vaikuttaa ruokahaluun.
Yksi perjantai vedin kaksi isoa ruoka-annosta täysin kivutta ja seuraavana perjantaina
sitten yksi iso ruoka-annos teki tiukkaa. Kun ajattelee niin, että syö nälän perusteella,
niin se ruoantarve näymä vaihtelee aika ankarastikin välillä. Tulee säännöllisesti päiviä,
jolloin on koko ajan nälkä, ja sitten joku päivä tarvii syödä vain vähän.

Jännää. :raaps:
tgr

ViestiKirjoittaja Pvi » La 25 Helmi 2012 23:08

Mulla on ollut mustien saappaiden puute jo pitkään. Vanhat on jo kertaallen korjattu suutarilla eikä niille kuulemma enää voinut tehdä muuta.
Käytiin ystävän kanssa aamulla kakkugalleriassa joten halusin laittaa uuden ompelemani villakangasmekon. Koska mustat saappaat olivat pois laskusta, laitoin jalkaan paksupohjaiset mustat avokkaat. Onneksi kaupungissa pääsee liikkumaan ratikoilla sillä muuten olisi varpaalla ollut kylmä lumen keskellä.
Kakku maistui ja seura oli miellyttävää.
Pois lähitessä kurkkasin kenkä kaupan ikkunaan jossa oli musta-harmaat saappaat tarjouksessa. Piti poiketa sovittamaan ja mukavat myyjät saivat houkuteltua minut osamaan ne. Ovat hyvät, mutta eivät ihan täydelliset... Vaan koskaan ei vielä ole täydellisiä osunut kohdalle, joten turha kai surra.
Myyjä suositteli kengän puhdstukseen vaahtomuovin palaa... Mietin, että mistäköhän sellaisen löydän, kun ei sängystä viitsi ruveta leikkaamaan.

Mutta mulla on siis uusi mekko ja uudet saappaat. Ihan olen uusi nanen!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 26 Helmi 2012 22:24

Vaahtomuovia voi varmaan ostaa askarteluliikkeestä.. tai kangaskaupasta.. tai jopa kosmetiikkaosastolta, eikö meikkisienet oo vähän niinku vaahtomuovia? :tilt:

Mä en oo pitkään aikaan käyny vaatekaupoilla kattomassa, että mitä on tarjolla. Ennen kiertelin katselemassa ehkä kerran viikossa. Kiva on päästä tavasta eroon. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 26 Helmi 2012 22:58

Meikkisientä voisi kokeilla. Tuskin haittaa, että meikkisienessä on pienemmät 'huokoset'. Koon puolesta joku ronskimpi vaihto voisi olla parempi. Hoituisi puhdistaminen nopeammin.

Muuta tyttöilytiedotettavaa:
Kuukkikset alkoivat kivasti flunssan oireiden sekaan. Voi aina arvuutella että kipristääkö kurkkua vai vatsaa enemmän, eikä tule makuuhaavoja, kun saa yhtenään juosta pöntöllä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » Su 26 Helmi 2012 23:15

Ostin eilen mekon. Yllättävän helposti löytyi, kävin siskon kanssa shoppailemassa ja jo toisesta liikkeestä löysin. Väriltään musta ja suhteellisen yksinkertainen, mutta istuu tosi hyvin ja tuntuu hyvältä päältä. Meinaan käyttää sitä ensi kuussa sekä hautajaisissa, että häissä. Pitäisi vielä hankkia jonkinlainen bolero siihen päälle, kun mekko on hihaton. Sisko lupasi laittaa ensi viikolla postitse jonkun sen ostaman boleron, joka on käyttämättömänä kaapissa lojunut, toivottavasti se olisi hyvä.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 28 Helmi 2012 21:41

Tulipas tehtyä ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustesti. :friikkipeukku: Onnekseni se näytti kirkkaasti negatiivista.
Jos se oli oikeassa, jää vain kysymys, miksi kuukautiseni ovat ainakin kaksi viikkoa myöhässä ja miksi ne viime kuussa
olivat omituisen lyhyet ja vähäiset. Odotettavat menkat olisivat kolmannet luonnolliset e-pillereiden popsimisen
lopettamisen jälkeen, joten ei kai ole hirveän normaalia, että hormoonien syönnin lopettaminen vaikuttaisi näin
myöhään... Odottelemaan jään... :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 29 Helmi 2012 11:56

Shay kirjoitti:Tulipas tehtyä ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustesti. :friikkipeukku: Onnekseni se näytti kirkkaasti negatiivista.
Jos se oli oikeassa, jää vain kysymys, miksi kuukautiseni ovat ainakin kaksi viikkoa myöhässä ja miksi ne viime kuussa
olivat omituisen lyhyet ja vähäiset. Odotettavat menkat olisivat kolmannet luonnolliset e-pillereiden popsimisen
lopettamisen jälkeen, joten ei kai ole hirveän normaalia, että hormoonien syönnin lopettaminen vaikuttaisi näin
myöhään... Odottelemaan jään... :friikki:

Teithän testin aamulla? Aamulla on se hormonitaso korkeimmillaan, kun ei ole pissannut moneen tuntiin. (Joo, olen itsekin joutunut muutamaan kertaan testin tekemään, onneksi näyttänyt negatiivista.) Sanoisin, että kannattaa käydä lääkärissä mahdollisimman pian. Se reagointiaika on oikeasti tosi lyhyt, jos tulos onkin positiivinen. Kyllähän ne testit yleensä oikein näyttää, mutta ei kannata ottaa riskiä.

Pillereiden lopettaminen voi kyllä vaikuttaa pidemmänkin aikaa. Joillakin menkat palautuu normaaleiksi heti, joillakin taas voivat olla epäsäännölliset jonkin aikaa.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Shay » To 01 Maalis 2012 07:40

lumikukka kirjoitti:Teithän testin aamulla? Aamulla on se hormonitaso korkeimmillaan, kun ei ole pissannut moneen tuntiin. (Joo, olen itsekin joutunut muutamaan kertaan testin tekemään, onneksi näyttänyt negatiivista.) Sanoisin, että kannattaa käydä lääkärissä mahdollisimman pian. Se reagointiaika on oikeasti tosi lyhyt, jos tulos onkin positiivinen. Kyllähän ne testit yleensä oikein näyttää, mutta ei kannata ottaa riskiä.

Tein testin illalla, mutta pidättelin monta tuntia sitä ennen. :keijo: Pitänee tehdä testi uudestaan jonkun ajan päästä ja mennä sitten lääkäriin.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 01 Maalis 2012 10:44

Nykyiset testit ovat sen verran herkkiä jo, että niiden pitäisi kyllä antaa luotettava tulos, vaikka sen tekisi johonkin muuhun vuorokaudenaikaan kuin aamulla. Mutta ei varmistustestistä toki haittaa ikinä ole. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 01 Maalis 2012 12:55

marenkienkeli kirjoitti:Nykyiset testit ovat sen verran herkkiä jo, että niiden pitäisi kyllä antaa luotettava tulos, vaikka sen tekisi johonkin muuhun vuorokaudenaikaan kuin aamulla.

Se on toki totta, mutta näissä asioissa kannattaa ottaa varman päälle. Tärkeintä kai on, että on ollut useamman tunnin pissaamatta. Olen ymmärtänyt, että varsinkin alkuraskaudessa hormonin määrä on pieni ja siksi suositellaan tekemään testi aamulla. Iltapäivällä voisi tulla väärä nega jos ei ole pidätellyt tarpeeksi pitkään. Ja sit negan jälkeen kortsuostoksille. :virne:
lumikukka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 01 Maalis 2012 13:06

lumikukka kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Nykyiset testit ovat sen verran herkkiä jo, että niiden pitäisi kyllä antaa luotettava tulos, vaikka sen tekisi johonkin muuhun vuorokaudenaikaan kuin aamulla.

Se on toki totta, mutta näissä asioissa kannattaa ottaa varman päälle. Tärkeintä kai on, että on ollut useamman tunnin pissaamatta.

Juu, toki. Ajattelin vain sanoa tämän, ettei turhaan huolestuttaisi siitä, että on tehnyt testin eri vuorokaudenaikana. :) Varmanpäälle on toki aina parempi näissä asioissa.
---------

Mä olen innostunut kovasti hameista. Ihan hirveän usein niitä en ole viime aikoina käyttänyt, mutta tarkoitus olisi tehdä oikein kunnon tyttöilyhame: kellohame + alushame. :sydän: Yritänköhän mä jotenkin jo etukäteen kompensoida lyhyitä hiuksia äärityttömäisillä vaatteilla? :keijo: :riips:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 01 Maalis 2012 13:39

marenkienkeli kirjoitti:Mä olen innostunut kovasti hameista. Ihan hirveän usein niitä en ole viime aikoina käyttänyt, mutta tarkoitus olisi tehdä oikein kunnon tyttöilyhame: kellohame + alushame. :sydän: Yritänköhän mä jotenkin jo etukäteen kompensoida lyhyitä hiuksia äärityttömäisillä vaatteilla? :keijo: :riips:

Oi kellohame+alushame-yhdistelmä kuulostaa ihanalta! Haluaisin itsekin sellaisen, mutta en ole löytänyt sopivia. Jossain vaiheessa haaveilin rupeavani itse tehtailemaan hameita, niitä kun olisi aika helppo ommella kun vaan löytää hyvän kaavan. Pitäisi vaan ensin hommata ompelukone. Ongelma: ei oo rahaa (halvinta ei viitsisi ostaa kun ne on yleensä huonoja) eikä varsinkaan tilaa.

Mulla olisi ajankohtaista ostaa farkut. Tai vaikka kahdet tai kolmetkin. Olen viimeiset pari-kolme vuotta käyttänyt pelkästään hameita ja mulla on ollut vain yhdet siistit housut. Nyt nekin on niin kulahtaneet ettei tohdi pitää julkisesti kuin pahimmilla pakkasilla. Housujen ostaminen vaan on niin rasittavaa puuhaa. Melkein olisi helpompaa ja halvempaa sijoittaa siihen ompelukoneeseen ja surautella lisää hameita. :virne:
lumikukka

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 07 Maalis 2012 09:23

Määkin tykkäisin hirveästi pitää hameita, mutta tällaiselle lyhytjalkaiselle ei oikein löydy sopivia leveämpiä malleja.
En osaa pitää kapeita minihameita ja töissäkin istun satulatuolilla, niin on hameen sovittava siihen tarkoitukseen.
Tosin jonkun mielestä omistamani hameet saattavat näyttää satulatuolillakin istuttaessa melko epäsovinnaisilta,
mutta eihän sieltä mitään oikeasti näy, vaikka jalat ovatkin harallaan. :keijo:

Eilen tuntui hirviän hyvältä idealta höylätä sääret kuivana DVDtä katsellessa... No, ei se ollu.
Rasvasin jalat eilen kahteen kertaan ja nyt aamulla jälleen vartalovoilla. Edelleen kirvelee. :friikkipeukku:
Harmi, kun ei satu olemaan litkumpaa Bepanthenia...

Tein nyt aamulla toisen raskaustestin ja sekin oli selvästi negatiivinen. :tilt: Pitää nyt odotella jonkun
aikaa, jos ei alkais menkkoja kuulumaan ja mennä sitten lekurille.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 07 Maalis 2012 10:17

Mä hirveästi haluaisin, että tuolla ulkona lämpiäisi reippaasti, niin voisin ottaa käyttöön Lontoosta ostamani Desigualin takin :sydän: Se on musta ja siinä on punaisia kukkia ja siinä on napit vähän sivummassa eli se on ihana.

Yritin löytää uutta mekkoa, mutta kivannäköisiä ei vielä löytynyt. Sovitin rintsikoita, mutta meni hermo kun ei löytynyt sopivia ja ahdisti ja päätin jättää rintsikkaostokset myöhemmälle, seesteisemmälle ajankohdalle.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 07 Maalis 2012 16:46

Ostin kevättakin. :tilt:

Se on ihana, paitsi että napit pitää vaihtaa, koska ne on rumat ysärit. En löydä takista kuvaa, koska se on merkiltään Madonna, ja arvaatte varmaan mihin Googlen hakutulokset liittyy. Mun edellinen kevättakkini sekä mun farkkutakkini ovat Madonna-merkkisiä, ja näköjään kyseinen merkki vastaa aika hyvin mun vartalotyyppiäni, kun tää on jo mun kolmas Madonna-takki, joka sopii lähestulkoon täydellisesti. Ainoa vaan, että ne napit (ja vyönsolki) pitää vaihtaa, koska ovat linnunkakanvärisiä.

Kivaa! Tuli tarpeeseen, koska edellinen Madonna-takki alkaa olla jo kulahtanut.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kaneli » To 08 Maalis 2012 15:13

Hyvää Naistenpäivää, keijokaiset! :keijo: :superhymy:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Maalis 2012 04:38

Mä tarvitsisin myös uuden kevättakin. :raps: Vanhasta on kyynärpää ollut parsittuna jo viime keväänä, vaikka vielä syksynkin sitä pidin.

Tänään kävin kostoshoppailemassa, mutta se takki jäi kyllä vielä ostamatta. Pitää yrittää ostaa jossain sellaisessa välissä, jolloin saisi noista 99 dollarin hinnoista edes vähän alennusta. (Ja halvempi takkihan ei mulle käy :gay: )

Sen sijaan ostin yksinkertaisen mustan neuletakin ja sen alle hauskan punavalkomustakuvioisen paidan. Kaipasin jotain vilkkaamman näköistä yksiväristen talvineulepaitojeni väliin. Lisäksi Banaanitasavalta-nimisestä kaupasta löytyi hauska hennon punavalkoraidallinen puuvillaneulepusero.

Yritin pitkään etsiä myös ruudullista paitapuseroa, mutta totesin, että ehkä sellainen ei sittenkään sovi mun tyyliin. Toisaalta mua viehättää ajatus country-henkisestä asusta, johon kuuluisi ruudullinen paita, leveä vyö ja farkut. :tilt: Sellaista näkee täällä paljon.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 12 Maalis 2012 11:25

Shayn ongelmaan kommentoidakseni, pillereiden lopettaminen vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Joillakin homma jatkuu niin kuin ei mitään, toisilla joudutaan kuukautiset pakottaa alkamaan, kun muuten ei kuulu, ja kaikkea siltä väliltä. Muista vaikutuksista, päänsäryistä, finneistä, mielialavaihteluista puhumattakaan.

Jos muita oireita ei ole, kipuja tms. niin gynelle ei ole mikään kiire, ellei sitten halua mielenrauhaa lääkärin vakuutteluista, että kyllä se siitä jossain vaiheessa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 12 Maalis 2012 12:46

marenkienkeli kirjoitti:tarkoitus olisi tehdä oikein kunnon tyttöilyhame: kellohame + alushame. :sydän:

Kellohame ja erillinen tyllialushame ovat valmiit. :tyttö: Nuo ovat aika ihanat. :hullu: (Ja ei, mulla ei ole kuvia. :tilt: )
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 19 Maalis 2012 18:57

Menkat alko. Ihan kiva, että viime viikon loppupuolen äksyisyys ja turvotus johtuivat niistä eikä siitä,
että olisin kuitenkin paksuna tai siitä, että dieettini olisi mennyt kaikista yrityksistä huolimatta päin
mäntyä. :tilt:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 21 Maalis 2012 21:54

Joo, mullakin saisi alkaa. :epäilevä: Vituttaa ja väsyttää sen verran, ja olo tuntuu taas niin totaalipläskiltä, että ehkä mensuunituuli on nousemassa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 21 Maalis 2012 22:45

Mun ronkkimisaika siirrettiin. Ja nyt mun pitää sitten siirtää sitä uudelleen. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » To 22 Maalis 2012 18:41

Menkkapeikko tuli kylään. Kauhean turvonnut olo ja kauheat mielihalut mättää kaikkea epäterveellistä ruokaa(hyvin epätyypillistä minulle). Toinen inhottava asia on virtsatieinfektio. Ah mikä fiilis kun on menkat ja virtsatieinfektio samaan aikaan, jouduin olemaan töistäkin pois. Joudun kohta hankkimaan tähän estolääkityksen, kun tämä uusiutuu jatkuvasti ja hankaloittaa normaalia elämää. Tämän kierteen olen saanut vasta e-pillereitä syödessäni, joten syytän niitä. En kuitenkaan voi lopettaa pillereiden syöntiä, sillä olen maailman hedelmällisin ihminen ja hyvä etten tule raskaaksi pelkästään siitä, jos joku mies katsoo minua. Ottaa niin päähän olla nainen :kiroilu: .
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa