Emilia kirjoitti:Bussit on enää 1600 viestin päässä!
No niin, nyt Suvinkin pitää kirjoittaa, että pääsee bilettämään.
Ei ole kyllä mitään asiaa. On kivan värinen hius nyt.

Sain kuulla töissä kehuja hiuksistani.
Öö, mitäs muuta? Ei kai mitään.

Emilia kirjoitti:Bussit on enää 1600 viestin päässä!

No kyllä sillä nyt taas pääseekin. Liekö ollut jotain päivitysjuttuja tai muuta säätöä tuolla phpbb:n puolella?marenkienkeli kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Laita index.php perään niin toimii, eli siis näin: http://forde.foorumit.fi/index.phpmarenkienkeli kirjoitti:Mitä ihmettä? Linkki (http://forde.foorumit.fi/), joka on ennen tuonut mut Forden etusivulle, viekin nyt phpbb-foorumien etusivulle.Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.
Juu. Kerkesin jo muuttamaan osoitteen tuohon muotoon. Lähinnä mua hämmentää se, miksi tuolla osoitteella on tähän asti kuitenkin päässyt Forden etusivulle, mutta nyt ei...

Mua vaan aina naurattaa, kun joku päästää kiiltävällä farmarillaan ohi satasen rajotuksella.
Musta varmaan tulee isona sellainen kaikkia ärsyttävä sunnuntaiautoilija, koska ei mulla ole ikinä mitään tarvetta kiirehtiä liikenteessä. Eri asia, jos edessä köröttelee kahtakymppiä joku traktori.

Suvi kirjoitti:Oho, muistan koko ajan, että tänään on torstai.
Ajattelin koko päivän, että tänään on keksiviikko. 
Mitään ilmoitettavaa ei ole paitsi, että huomasin taas

Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa. 

skray kirjoitti:Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla.Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa.
LazyBastard kirjoitti:skray kirjoitti:Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla.Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa.
Mitä minä olen remontteja/talonrakennusta seurannut, niin toimintatapana on yleensä ilmeisesti se, että aamuseitsemältä laitetaan kaikki isoimmat koneet päälle ja jyristellään sekä tömistellään. Sitten kello kymmenen jälkeen tulee hiljaista ja työmaalla ei loppupäivänä näy kuin muutama hassu tyyppi siirtelemässä tavaroita edestakaisin.

Äiskä lupasi kyyditä Tampesteriin, ei tarvitse mennä siis junilla ja takseilla, hjuva! Takasin lento tulee niin myöhään sitten ens lauantaina, että joutuu ehkä meneen suoraan paariin Mansessa ja 04.40 junaan
En ole vielä pakannut, passi + kamera + hammasharja + lompakko, noillahan jo selviää.

Meillä tuotiin uutta hiekkaa autokatokseen ja samalla tasoitettiin se pohja. Sitä työtä tehtiin klo 14-22! Toisaalta ihan kiva, etteivät tulleet heti aamusta kolistelemaan sinne, mutta varjopuolena se, että päiväsaikaan, kun ihmiset ovat autoillaan töissä, oli katos tyhjillään ja sitten kun ihmiset alkavat valua takaisin töistä, niin autoa ei saa katokseen, kun siellä tasoitellaan myöhään iltaan asti. Oli meinaan pari päivää autoja ihan pitkin pihoja ja nurmikoita.Kaarina kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:skray kirjoitti:Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla.Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa.
Mitä minä olen remontteja/talonrakennusta seurannut, niin toimintatapana on yleensä ilmeisesti se, että aamuseitsemältä laitetaan kaikki isoimmat koneet päälle ja jyristellään sekä tömistellään. Sitten kello kymmenen jälkeen tulee hiljaista ja työmaalla ei loppupäivänä näy kuin muutama hassu tyyppi siirtelemässä tavaroita edestakaisin.
Näinhän se menee. Muutama viikko sitten laittoivat vastapäisen talon sisäpihalle uuden päällysteen ja miehet aloittivat homman aamulla seittemän aikoihin poraamalla jotain. Loppupäivä menikin mukavasti istuskellessa päällystyskoneen päällä ja tupakoidessa (joo, kyttäsin).
shaana kirjoitti:huomenna lähtö.

Sippura kirjoitti:shaana kirjoitti:huomenna lähtö.
Huippua reissua shaana!
Kävin Lontoossa Reiskalla pari vuotta sitten ja täällä sitä ollaan edelleen, eli
eiköhän reissu mene hyvin

Hämmensin niin voimakkaasti kiehuvaa ruokaa, että sieltä sitten lennähti liemet ranteille!
Hitsi, mä olen hyvä. Ranteeseen on ilmestynyt hieno vesirakkula, onneksi ei kauhean suuri. 
Treffaiskohan vaikka kaveripoikia pitkästä aikaa. Tai jos tarjoisin niille pätkiskakkua ja saunan, niin varmana tulisivat kylään! Joo, näin teen. 
Janet kirjoitti: Uskalsin jopa alkuviikosta katsoa sitä hieman tarkemmin, enkä edes oksentanut! Hyvä minä!
Suloista.
Mutta ei niillä sitten ollut, joten uskaltauduimme tunnille.
(Nyt muistan taas risteytyksen!)
Kuolo kirjoitti:Miten ne pihan ja talon remontit sit pitäs muuten suorittaa?

Ei pitäis erehtyä kahtelemaan löytökoirien kuvia netisä. Niitten suloisia kasvoja kattellessa
Ne on niin sulkkuja!!!
Mussunmussunmussun. 
Shay kirjoitti:Suvi kirjoitti:Oho, muistan koko ajan, että tänään on torstai.
Tänään on torstai.![]()

Kaarina kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Miten ne pihan ja talon remontit sit pitäs muuten suorittaa?
Tietenkin niin, ettei ne häirihe mun elämää.![]()
Kyllähän ne hommat pitää tehä, mutta se ei vaan ole mikään mukava herätä, kun ikkunan alla porataan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa