Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 16 Syys 2008 21:09

Emilia kirjoitti:Bussit on enää 1600 viestin päässä! :D

No niin, nyt Suvinkin pitää kirjoittaa, että pääsee bilettämään. :p

Ei ole kyllä mitään asiaa. On kivan värinen hius nyt. :D
Sain kuulla töissä kehuja hiuksistani.

Öö, mitäs muuta? Ei kai mitään. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 17 Syys 2008 00:00

marenkienkeli kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mitä ihmettä? Linkki (http://forde.foorumit.fi/), joka on ennen tuonut mut Forden etusivulle, viekin nyt phpbb-foorumien etusivulle. :kauhistunut: Mitä noituutta tämä nyt on? Muutama tunti sitten tuo toimi ihan normaalisti.
Laita index.php perään niin toimii, eli siis näin: http://forde.foorumit.fi/index.php

Juu. Kerkesin jo muuttamaan osoitteen tuohon muotoon. Lähinnä mua hämmentää se, miksi tuolla osoitteella on tähän asti kuitenkin päässyt Forden etusivulle, mutta nyt ei...
No kyllä sillä nyt taas pääseekin. Liekö ollut jotain päivitysjuttuja tai muuta säätöä tuolla phpbb:n puolella? :hämillään:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 17 Syys 2008 07:46

Eilen kö olin lähös kauppaan, pöllähti pienen solun ovesta sisään arviolta kahdeksan ventovierasta tyyppiä. Kämppis piti pippalot (ei tosin kämpässä, vaan jossain talon kerhotilassa) muttei sit ollut infonnut mua siitä. Kaupasta tultuani se lauma täällä kokkaili ja ilakoi ja kuunteli musaa, eipä siinä mitään.

Eniten ihmetytti vaan kämppiksen käytös. Kämppis ei oikeestaan sanonu mulle ees mitään, ennen ku kysyin, että "onko teillä pirskeet vai?" Sit sivulauseessa sain kyllä ees sen kuulla että ainiin, osa näistä jää myös yöksi. Mun mielestä, jos tollanen lauma on tulossa kylään, niin vois pikkasen etukäteen vinkata. En voi tajuta tätä solumeininkii aina. Hyvä ku ihmiset tervehtii toisiaan, vaikka asutaan saatana saman katon alla!

Onneks tätä ei kestä kun kuukausi enää. Muuten menis kyllä järki.

:viha:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 17 Syys 2008 18:58

Mua huvittaa autoilevat ihmiset. Normaalistihan en itse ajele juuri koskaan autolla, mutta nyt sain viikoksi vanhempieni auton käyttöön jotta voin käydä maalla huoltamassa taloa ja hoitamassa mummoa sillä aikaa, kun itse ovat reissussa. Opiskelujen takia joudun sahaamaan pari kertaa väliä kaupunki-pönde.
Entiedä mistä se johtuu, että vaikka rajoitus näyttää tiettyä numeroa ja itse ajan sen mukaan, niin ihmisten on pakko päästä ohittamaan. Onko niillä vain niin kiire, ettei pysty seuraamaan rajoituksia, vai ajanko minä sellaista vanhaa kotteroa ja kaikkien uudenkarheiden superautoilijoiden on pakko päästä sellaisen romun ohi, vai eivätkö ihmiset pysty ajamaan toistensa perässä vaan aina on pakko olla jonon ensimmäisenä? :D Mua vaan aina naurattaa, kun joku päästää kiiltävällä farmarillaan ohi satasen rajotuksella. :D Musta varmaan tulee isona sellainen kaikkia ärsyttävä sunnuntaiautoilija, koska ei mulla ole ikinä mitään tarvetta kiirehtiä liikenteessä. Eri asia, jos edessä köröttelee kahtakymppiä joku traktori.
elegia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 17 Syys 2008 21:43

Oho, muistan koko ajan, että tänään on torstai. :friikki:

Varmaan johtuu siitä, että huomisen meno siirtyikin tälle päivälle.

Kaikki päivät tuntuvat menevän ihan sumussa. :friikki:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 17 Syys 2008 22:08

Tänään oli matikan ylppärit... Urakka odottaa :haukotus:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Shay » To 18 Syys 2008 19:01

Suvi kirjoitti:Oho, muistan koko ajan, että tänään on torstai. :friikki:

Tänään on torstai. :töktök: Ajattelin koko päivän, että tänään on keksiviikko. :epäilevä:
Eikä väsytä yhtään ei... :bubbles: Mitään ilmoitettavaa ei ole paitsi, että huomasin taas
tänään kuinka suloisia lyhyet miehet ovat. :tipahdus:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 19 Syys 2008 08:29

Ostin taannoin uuden kellon. Se kiva on, mutta pohdin mitä teen vanhalle Leijonalle jonka sain lahjaksi joskus 10 vuotta sitten. Lopulta keksin repäistä siitä metallirannekkeen pois ja vaihtaa tilalle klassisen vaaleanruskean rannekkeen. Nahkarannekkeen ja vaadittavat springbarit tilasin saksasta sunnuntaina ja ne tippuivat kirjeessä torstaina luukusta. Alle neljäntoista euron homma. Koko kellon luukki muuttui heti melkoisesti ja se toimii nyt oikein hyvin vaikka pukukellona. Vielä kun keksisin, missä sitten käytän taskukelloa, joita on kertynyt pari kappaletta. :raps:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja skray » Pe 19 Syys 2008 09:00

Eilen iltapäivällä päällystysmiehet ajoivat sisäpihallemme asfaltti/asvaltti/mitenhitossatuokirjotetaan koneillaan ja päällystivät hassun läntin pihalle. Joo, ajattelin, että tulevat varmaan tänään sitten jatkamaan. Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla. :keijo: Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa. :huoh:

Muuten niin olen kerennyt jo laiskistua opiskelujenni suhteen. Tänä vuonna olis tarkotus opiskella niin paljon kuin mahdollista ja niin nopeasti kuin mahdollista. Nyt oon kuitenkin jo monta tehtävää jäljessä monessakin jutussa. :epäilevä:
Se siitä, olen saamaton paska. Onneksi peli ei ole kuitenkaan vielä menetetty, vaan mahdollisuuksia on vielä monia.

Haluaisin hirveästi lähteä johonkin shoppialemaan, siis vähän pidemmän matkan päähän päiväretkelle vaikkapa. Se olisi kivaa, mutta mahdotonta nyt justiin. :huoh:

Onpa elämäni tylsää.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Pe 19 Syys 2008 10:13

ugh, eilen oltiin yhdellä duunikaverin kanssa. eli kymmenellä. ja kasiaamu, uujee! ihan hyvä on kuitenkin siihen nähden.

Viikonlopputäpinä: :täpinä:
...tänään Tamperetta valloittamaan :juoni:

Vähäks siiistiiiii. Oon ihan simona odottanut tätä viikonloppua, vaikka mitään sen ihmeellisempää ei tapahdu (mitä nyt yksi kaveri valmistui keväällä maisterisnaiseksi, ja sen bileitä sitten vietetään)...

Mut viikonloppu! :täpinä:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 19 Syys 2008 10:44

skray kirjoitti:Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla. :keijo: Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa. :huoh:

Mitä minä olen remontteja/talonrakennusta seurannut, niin toimintatapana on yleensä ilmeisesti se, että aamuseitsemältä laitetaan kaikki isoimmat koneet päälle ja jyristellään sekä tömistellään. Sitten kello kymmenen jälkeen tulee hiljaista ja työmaalla ei loppupäivänä näy kuin muutama hassu tyyppi siirtelemässä tavaroita edestakaisin.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 19 Syys 2008 12:01

LazyBastard kirjoitti:
skray kirjoitti:Tulivat kyllä, mutta seitsemältä aamulla. :keijo: Eilenkin kaapissa helisivät lasit kun ikkunan takana täryyttelivät koneillaan, tänään oli todella mukava herätä tärinään ja meteliin, varsinkin kun väsyttää sikana vieläkin ja olisin voinu nukkua aiankin tähän kellonaikaan asti. Aina ei voi voittaa. :huoh:

Mitä minä olen remontteja/talonrakennusta seurannut, niin toimintatapana on yleensä ilmeisesti se, että aamuseitsemältä laitetaan kaikki isoimmat koneet päälle ja jyristellään sekä tömistellään. Sitten kello kymmenen jälkeen tulee hiljaista ja työmaalla ei loppupäivänä näy kuin muutama hassu tyyppi siirtelemässä tavaroita edestakaisin.

Näinhän se menee. Muutama viikko sitten laittoivat vastapäisen talon sisäpihalle uuden päällysteen ja miehet aloittivat homman aamulla seittemän aikoihin poraamalla jotain. Loppupäivä menikin mukavasti istuskellessa päällystyskoneen päällä ja tupakoidessa (joo, kyttäsin). :keijo:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 19 Syys 2008 14:09

Perjantai! :inkkari:

Työpäivästä ei oikein tule enää mitään, kyttäilen Lontoon sääennusteita ja muuta mukavaa vaan. Siskosein yrittää houkutella vielä tänään elokuviin, syömään ja parille, mutta mulla on vahva tunne, että suunnitelmat muuttuisivat kuitenkin niiden parin suuntaan ja niistä yli - ja huomenna lähtö. :keijo: Äiskä lupasi kyyditä Tampesteriin, ei tarvitse mennä siis junilla ja takseilla, hjuva! Takasin lento tulee niin myöhään sitten ens lauantaina, että joutuu ehkä meneen suoraan paariin Mansessa ja 04.40 junaan :virne: En ole vielä pakannut, passi + kamera + hammasharja + lompakko, noillahan jo selviää. :keijo:
Ainii, lennetään Ryanairilla eli wish me luck. :keijohei:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 19 Syys 2008 15:09

Kaarina kirjoitti:
LazyBastard kirjoitti:

Näinhän se menee. Muutama viikko sitten laittoivat vastapäisen talon sisäpihalle uuden päällysteen ja miehet aloittivat homman aamulla seittemän aikoihin poraamalla jotain. Loppupäivä menikin mukavasti istuskellessa päällystyskoneen päällä ja tupakoidessa (joo, kyttäsin). :keijo:
Meillä tuotiin uutta hiekkaa autokatokseen ja samalla tasoitettiin se pohja. Sitä työtä tehtiin klo 14-22! Toisaalta ihan kiva, etteivät tulleet heti aamusta kolistelemaan sinne, mutta varjopuolena se, että päiväsaikaan, kun ihmiset ovat autoillaan töissä, oli katos tyhjillään ja sitten kun ihmiset alkavat valua takaisin töistä, niin autoa ei saa katokseen, kun siellä tasoitellaan myöhään iltaan asti. Oli meinaan pari päivää autoja ihan pitkin pihoja ja nurmikoita.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 19 Syys 2008 15:20

shaana kirjoitti:huomenna lähtö.

Huippua reissua shaana!
Kävin Lontoossa Reiskalla pari vuotta sitten ja täällä sitä ollaan edelleen, eli
eiköhän reissu mene hyvin :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 19 Syys 2008 15:22

Sippura kirjoitti:
shaana kirjoitti:huomenna lähtö.

Huippua reissua shaana!
Kävin Lontoossa Reiskalla pari vuotta sitten ja täällä sitä ollaan edelleen, eli
eiköhän reissu mene hyvin :hymyhali:

Jee eli nou hätä! :D
Lähdin tunnin aikaisemmin töistä ja huomasin kotomatkalla että pomo on soittanu, pelästyin että käskeekö se mut takasin, mutta toivottikin vaan hyvää lomaa ku ei ehtinyt töissä. Sano vielä ettei lomaa sitten jatketa saikulla tai maanantaivapaalla eli pitänee ottaa iisisti.. :jaaha:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 19 Syys 2008 16:25

Poltin eilen ranteeni! :keijo: Hämmensin niin voimakkaasti kiehuvaa ruokaa, että sieltä sitten lennähti liemet ranteille! :virne: Hitsi, mä olen hyvä. Ranteeseen on ilmestynyt hieno vesirakkula, onneksi ei kauhean suuri.

Varvas voi hyvin. Mies vaihtoi siihen laastarin viime viikolla (ollu lääkintämies aikoinaan intissä), mutta nyt oon antanu varpaan hengittää vapaana. Uskalsin jopa alkuviikosta katsoa sitä hieman tarkemmin, enkä edes oksentanut! Hyvä minä! :keijo:

Nyt onkin sitten viikonloppufiilis. Ei nähdä miehen kanssa vasta kun sunnuntaina kunnolla, niin tässä on laatuaikaa itselleen. Todennäkösesti kumminkin palloilen kavereiden nurkissa, kun en osaa olla yksin. Haaveilen kyllä kovasti leffan katsomisesta ja yhdellä käymisestä. :juoni: Treffaiskohan vaikka kaveripoikia pitkästä aikaa. Tai jos tarjoisin niille pätkiskakkua ja saunan, niin varmana tulisivat kylään! Joo, näin teen. :p
Janet

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 19 Syys 2008 16:50

Janet kirjoitti: Uskalsin jopa alkuviikosta katsoa sitä hieman tarkemmin, enkä edes oksentanut! Hyvä minä! :keijo:

:virne: Suloista.

Me tänään kaverin kanssa vähän nössöiltiin opetusharjoittelussa. Tarkoitus oli mennä bilsan tuntia kyttäämään, mutta sieltä luokan pöydältä löytyi sian sisäelimiä, joten ei uskallettu mennä. Sitten tuli ope, joka kyseli, notta tullaanko, johon me vain, että ei nyt kyllä kykene, jos noilla elimillä on jotain tekemistä tunnin kanssa. :virne: Mutta ei niillä sitten ollut, joten uskaltauduimme tunnille. :keijo: (Nyt muistan taas risteytyksen!)

Viikonloppua on odotettu innosta pinkeenä. Muutama viikko jo ollut tappokiirettä, on pitänyt lusia lipastolla ja norssilla kahdeksasta kuuteen lähes joka päivä, joten viikonloput ovat kultaa kalliimpia. Kohtapuoliin saunaan huuhtomaan viikon tomut kropasta ja stressit mielestä. :sydän:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 19 Syys 2008 20:04

Miten ne pihan ja talon remontit sit pitäs muuten suorittaa?

Kerran ollaan käyty kerrostalossa tekemässä töitä ja sillon tuli kyl pari ekaa tuntia vähän otettua rauhallisesti ja lähinnä suunniteltua homma huolella ja raahattiin työkaluja paikalle jne. Tosin menihän siitä tulityölupaa metsästäessa vaikka kuinka kauan. Sit yheksältä pantiin kyl täys rähinä päälle.
Yleensä kuitenkin mieluusti heti aamusta rykäsee homman kunnolla käyntiin, niin herääkin huomattavasti paremmin.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 19 Syys 2008 21:28

Kuolo kirjoitti:Miten ne pihan ja talon remontit sit pitäs muuten suorittaa?

Tietenkin niin, ettei ne häirihe mun elämää. :p
Kyllähän ne hommat pitää tehä, mutta se ei vaan ole mikään mukava herätä, kun ikkunan alla porataan.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 19 Syys 2008 22:04

:hullu: Ei pitäis erehtyä kahtelemaan löytökoirien kuvia netisä. Niitten suloisia kasvoja kattellessa
ja surullisia tarinoita lukiessa tulee vaan tippa silmään ja kauhia halu antaa koti jollekin noista
ihanista karvakuonoista. :hullu: Ne on niin sulkkuja!!! :pusu: Mussunmussunmussun. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 19 Syys 2008 23:20

Shay kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Oho, muistan koko ajan, että tänään on torstai. :friikki:

Tänään on torstai. :töktök:

Eipäs ole, kun perjantai. :tilt:

Huomenna ajattelin leipoa pullaa. Jos muistaisi tällä kertaa kamelin ja sokerinkin. :friikki:
Saa nähdä, jääkö pelkäksi ajatukseksi.

Vähän turhan jännittävää tämä elämä. :friikki:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja lightlykilled » La 20 Syys 2008 12:40

:gaah:
Minen ala ku en pääse viikolla nettin ja tänne ja sitten on tsiljoona viestiä oottamassa ja sitte ku kaikki on luettuna niin en ennää jaksakkaan sanua ja naputella omia asioitani joita kyllä olis! :pillitys:
(Mutta yritän silti tänään saaha sanotuksi jottai...)
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Emilia » La 20 Syys 2008 13:58

Kaarina kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Miten ne pihan ja talon remontit sit pitäs muuten suorittaa?

Tietenkin niin, ettei ne häirihe mun elämää. :p
Kyllähän ne hommat pitää tehä, mutta se ei vaan ole mikään mukava herätä, kun ikkunan alla porataan.

Kompkomp. Joo, eihän puoli 11 ole aikaisin tai ainakin voisi kuvitella, ettei ole.
Tänään olisin kuitenkin halunnut heräillä rauhassa, makoilla lämpimän peiton alla hetken ennen ylösnousua.
Naapuri oli päättänyt kuitenkin porata kiviseinää just sillä hetkellä. Aattelin jopa, ettei haittaa, jos se nyt
kestää koko pivän, mutta johan homma oli ohi vartissa. Kiitos tästäkin, yksi aamu virallisesti pilalla. :(
Olisko voinut odottaa edes puoleen päivään?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 20 Syys 2008 15:23

No mie heräsin tänään kahelta. Olo on vähän hiton nuutunu ja vielä moneenkin paikkaan koskee. 64 tuntia näköjään viikolla vietetty työmaalla, joku seittämän tuntia työmatkoilla. Vapaa aikaa on siis jääny aika paljon vähemmin kun työaikaa ja univelat oli vähän sen mukaset. Kieltämättä on kuitenkin ihan hiton lepponen olo kun saa nyt pari päivää ihan olla vaan :tilt:
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa