Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 03 Touko 2012 16:17

lumikukka kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mutta se ois täsmälleen samanlainen kuin mun kaverilla, joka tosin asuu eri kaupungissa, joten tekstiilikaksosvaara olisi minimaalinen. Onko reilua matkia kaverin takkimakua? :hullu:

Antaa palaa vaan, ei kai "matkiminen" ole ollut sosiaalisesti epähyväksyttävää enää teini-iän jälkeen. :) Voithan toki ostaa erivärisen kuin kaverillasi, jos mietityttää.

Kostin ronkkimisen ja kiduuksen ostamalla sen takin. Se kestää vähän sadettakin, niin periaatteessa sitä voi pitää ihan järkiostoksena.

Ronkkimisesta en halua sanoa muuta kuin että se sattui ihan saatanasti ja itkin melkein tunnin sen jälkeen..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 06 Touko 2012 20:40

Musta tuntuu, että olen menettänyt tyylitajuni ja näytän tylsältä. :keijo:
En oikein tiedä millaisia vaatteita haluaisin pitää. Näin kesän lähestyessä jouduin toteamaan, että kaapissa on liikaa kulahtaneita puuvilla-t-paitoja. (Ja valitettavasti vaatteet kulahtavat nopeasti paikallisissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa). Jotenkin olen kyllästynyt puuvilla-t-paitoihin, ja haluaisin jotain siistimpiä puseroita.

Eilen yritin keksiä jotain hauskaa piristystä vaatekaappiin, päädyin ostamaan yksinkertaisen valkoisen reikäneuletakin ja hassun mekon, jossa on sininen alaosa ja oranssi-valkoraitainen yläosa. Mekko on Mango-merkkinen, yleensä en ostaisi sieltä mitään. :riips: Mutta jotenkin se näytti hauskalta, en ole edelleenkään varma sopiiko se mun tyyliin. Neule oli tarjouksessa ja maksoi vain 11 dollaria, silti se on valmistettu Yhdysvalloissa. Kummallista.

Olen viime aikoina katsonut muutaman jakson Queer Eye for the Straight Guy -ohjelmaa (Sillä silmällä -jenkkiversio). Tulee aina mieleen, että tarvitsisin itsekin jonkun makeoverin asiantuntevien henkilöiden avustuksella. :keijo: Meikatakaan en oikein osaa ja hiukset näyttää ihan tyhmiltä, enkä viitsi mennä kampaajalle, kun ei siellä viimeksikään ymmärretty tehdä sellaista mitä olisin halunnut. Joulun jälkeen mulla oli tosi hyvä leikkaus, mutta näköjään eivät osanneet tehdä enää samanlaista (kampaajakin oli tosin eri). :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 07 Touko 2012 10:28

Mulla ei koskaan mitään tyylitajua ole ollutkaan. Kaiken lisäksi nyt on jo pitkään ollut sellainen nuhjuinen kotiäiti -fiilis. Pari vuotta ainakin, yllättäen :p Vaikka raskauskilot lähti aika sutjakkaan, niin silti sitä on ollut jotenkin... pehmeämpi joka paikasta. Mikään vanha vaate ei ole näyttänyt hyvältä, eikä uusia ole jaksanut ostaa. Nyt kun vihdoin on alkanut tuntua siltä, että voisi jotain kivaa piristystä itselle hommata, niin... :pahis: Turha tässä nyt enää, kun kohta on taas iso maha ja julmetut tissit. Maha nyt oli ainakin ekalla kerralla söpö ja ihana, mutta en millään haluaisi niitä dollypartoneita enää :epäilevä: Mä en ymmärrä, miksi kukaan nainen haluaisi isot tissit, saati että suostuisi pistämään silarit siitä ilosta.

Enihau, uusia vaatteita on ihan turha pariin vuoteen ostaa. Meikata en ole jaksanut herra ties kuinka pitkään aikaan, tukkakin on tylsä ja useimmiten kiinni, kun en vaan jaksa laittaa sitä aamulla :huoh:

Onko tämä lopun alkua?
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Touko 2012 14:11

Picture this: Sicily 1943....
Eiku Kiban Kissaluola 2012.
Illalla on teatteria ja kylddyyriä.
Tilanne on edelleen se, ettei farkkuja tai muita yhtään kovempaa materiaalia olevia housuja voi pitää ihotunnoltaan herkässä jalassa.
Hmm. Mitä siis pukea päälle.
No mutta :lanppu: Ne hyvät ja ihanat legginssit on puhtaat.
:isosilmä:
:keijioei:
Ja vielä pesukoneessa :läps: :läps: :läps:
:niksipirkka:
Housut nojatuolin selkänojalle. Hiustenkuivain kaivetaan kaapista.
Ja sitten puhallellaan lämminta ilmaa lahkeensuusta sisään.
Housut näyttävät ihan niiltä isojen tapahtumien ohessa olevilta "ukkeleilta" joihin puhalletaan ilmaa sisään.
:muahaha:
Kosteus haihtuu ja kohta on kuivat housut illaksi:

Mutta hei oikeesti. Olishan ne voinut laitta kuivumaan ajoissa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 12 Touko 2012 16:26

Kävin ostamassa itselleni ennakkosynttärilahjan. Tai no jos ollaan ihan tarkkoja, niin menin ostamaan äitienpäivälahjaa, mutta tarttui sitten mukaan vähän muutakin
eli uusi hajuvesi, Versace Bright Crystal (aivan ihanan tuoksuinen :sydän: ) ja yksi tosi nätti kesäpaita.

Sanokaa pinnalliseksi, mutta kyllä shoppailu vaan joskus on kivaa!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » La 12 Touko 2012 17:26

Lumikki75 kirjoitti:Versace Bright Crystal (aivan ihanan tuoksuinen :sydän: )

Toi on mun tän hetken suosikkituoksuja myös. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Touko 2012 18:37

Lakkasin eilen kynteni pitkästä aikaa. Hitsi että on ollut ihanan tyttöolo. :tyttö: Jotenkin juuri tuo kynsilakka sopii mulle hyvin. (Kiitos heartless vielä kerran ihanasta kynsilakasta! :hymyhali: Tajusin juuri, että mullahan on melkein koko pukkiringin lahja esillä. :keijo: Pinkki kynsilakka, meikkipussukka ja heijastin ovat työpöydälläni ja toinen kynsilakka on työpöydän hyllytasolla. Muistivihko ei ole esillä, mutta sekin on käden ulottuvilla - työpöydän laatikossa. :tilt: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 18 Touko 2012 22:59

Tapahtui tunturissa huhtikuussa:

ovimies: "shaana ooksie tehny jotain siun tukalle?! :o "
shaana: " joo, pesin ja harjasin sen."

:virne:

En minäkään voi kehua nykyisin meikkaavani tai muutenkaan kovasti käyttäväni aikaa itseni ehostamiseen.
Pöh, jos on oikein spesiaalia, niin sitten voin laittaa ripsiväriä ja erittäin merkittävässä tapauksessa
luomiväriä. Tukka leikattiin tuossa joku viikko sitten, mutta taas halusin mallin jota ei tartte laittaa
mitenkään. :virne: Olen luonnonkaunis, vähän niikö hirvi. :gay:

Kävin muuten ekokampaajalla, ihan mieletöntä, tyyppi tekee itse värit ja kaikki.
Mä vain saksitutin tukkaani vähän, mutta ne lasipurnukat vaikutti kovin kiehtovilta hyllyissä. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 21 Touko 2012 11:41

Hei tyypit! Mistä saisi sellaisen saumattoman, mukavan rintaliivitoppisysteemin? Idea sama kuin esim. tv-shopin aire brassa ja comfortissessä. :P Vähän kuin urheiluliivi, mutta ei niin tiukka ja tukeva, kun nukkukäyttöön olisivat haussa.
Mulla on jotkut vanhat virttyneet Finnwearin sellaiset käytössä, mutta alkavat olla jo hieman aikansa eläneitä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 22 Touko 2012 11:57

Mäkin voisin ottaa liivivinkejä. Ihte käytän tissinhallintaan vähän liian tiukkaa paitaa.

Muina tyttöasioina todetaan, että naama punoittaa aurinkovaurioisena ja kuukautisten pitäisi tulla kohta, ehkä. Odotellaan rasvan ja sokerin himoa...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 22 Touko 2012 13:16

Mä ostin ihan tylystin tarjoustalosta sellaisia tuubitopin mallisia tukiliivejä juuri tuohon käyttöön. En tykkää nukkuessa siitä, että joku tiukka tai edes löysä paita kiristää kaulasta ja hartioista. Siksi tuubi-idea sopii mulle priimasti. Ovat myös napakat ja varustus pysyy paikoillaan yön aikana.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 22 Touko 2012 13:26

Mullakin on yökäytössä napakka t-paita. Miten olisi joku ihan tavallinen t-paita tai toppi, tiukempaa mallia niin tukee mukavasti? Ja jos haluaa nimenomaan liivit, niin mikä vika niissä tv-shoppien liiveissä on? :p

Aiempaan virttynyt kotiäiti -look -valitukseeni liittyen. Olin viikonloppuna synttärijuhlilla ja pikkuisen puunasin itseäni sitten niihin. Nypin rehottavat kulmat, kuorin naamaa, pistin meikkiä, et cetera. Mä hoksasin justiinsa, että muutenkin olen nyt pari päivää katsonut, mitä laitan päälle ja kuinka tukka on ja sen sellaista :o: Nyt on oikein mukava fiilis ja päätin, että kasvavasta kummu(i)sta huolimatta käyn ostamassa jotain pientä piristystä vaatekaappiin :D

Ja olin jo unohtanut. Raskaana ollessa mun tukka ei rasvoitu läheskään yhtä nopeasti kuin muuten :pilvi: Ja se on muutenkin paksumpi ja vaaleampi ja hyvinvoivempi :superhymy: Naama kyllä kuivuu herkemmin, mutta mulla on hyvät rasvat, joten ei haittaa.

Ja masu pömpöttää jo söpösti :hullu:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Touko 2012 15:29

Tvshopin liivit on kalliita ja luotettavan lähteen (suomi24.fi) mukaan niiden kanssa on ollut toimitusvaikeuksia. Plus että ainakin yhden liivin kokomitoitus oli mulle liian iso, kun ympärysmitat oli 75:stä ylöspäin.
Tokmannilta löytyi jotain, mutta en ostanut. Toisessa oli säädettävät naruolkaimet joiden säätimet varmaan painaa selkää, ja toinen oli kiban mainostamaa tuubimallia, joka epäilyttää muuten vaan. Mutta miksipä sitä ei vois kokeilla...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ti 22 Touko 2012 18:35

Onks teillä kaikilla niin isot tissit, että ne tarvii tukea yölläkin?! :keijo: :nolo:
Mä en halua nukkuessa mitään niiden ympärille.
:virne:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Touko 2012 18:40

Niina-Maria kirjoitti:Onks teillä kaikilla niin isot tissit, että ne tarvii tukea yölläkin?! :keijo: :nolo:

:sori:

Olisko kannattanut olla paikalla talven kuumimman puheenaiheen aikaan? :nirppa: :keijo:

:tissit: (klikkaa hynistä)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ti 22 Touko 2012 19:01

Lyyra kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Onks teillä kaikilla niin isot tissit, että ne tarvii tukea yölläkin?! :keijo: :nolo:

Olisko kannattanut olla paikalla talven kuumimman puheenaiheen aikaan? :nirppa: :keijo:

http://forde.foorumit.fi/viewtopic.php?p=63996#p63996 (klikkaa hynistä)

:tipahdus:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 22 Touko 2012 21:00

Lyyra kirjoitti:

En mäkään kyllä käytä minkäänlaisia tukia nukkuessa. En ole koskaan edes ajatellut, että tarvitsisi. Mun mielestä se on jotenkin epämukavaa. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 22 Touko 2012 21:11

Vaihtoehtoisesti se, että hinkit litistyy nukkuessa epämiellyttävällä tavalla.
Erityisesti ennen niagaranputouksia se on niiiiin inhottavaa. Muutenkin kipeinä ja arkoina kainaloon (tai kissan alle :friikkipeukku: ) litistyneet tissit eivät ole cool.
Ja kun mä en tykkää nukkuessa pitää muutenkaan paljoa päällä, niin tuubitoppi toimii parhaiten. Pysyy varustus paikoillaan, ei jää mihinkään jumiin, eikä vaatetus ahdista.

Lisäksi olen puolen vuoden sisään huomannut että selkä ei ole ihan niin kipeä, jos tukee etumuksen yöksi. Jos ei tue, niin keskiselkä on aamulla kipeämpi.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Touko 2012 21:12

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

En mäkään kyllä käytä minkäänlaisia tukia nukkuessa. En ole koskaan edes ajatellut, että tarvitsisi. Mun mielestä se on jotenkin epämukavaa. :riips:

Mulla on ainakin just ennen kuukautisia rinnat niin turvoksissa (kuppikoko kasvaa yhden pykälän) ja niin kipeinä, että tuollainen saumaton toppi helpottaa oloa, ku rinnat eivät pääse heilumaan ympäriinsä kun kylkeä kääntää. En määkään missään kaaritukirintsikoissa pystyis nukkumaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ke 23 Touko 2012 09:19

Mä en käytä öisin muuta ku löysää yöpaitaa, mutta muakin välillä ahdistaa tissien litistyminen. Lähinnä syy tukien käyttämättömyydelle on se, ettei kaupoista löydy mun kokoiselle etumukselle minkäänlaista toppisysteemiä, mitä voisin öisin käyttää. Lähinnä tarttis ostaa kaks toppisysteemiä ja ommella ne yhteen, niin ehkä se sit olis sopiva. :epäilevä:
CM:ssä myydään jompaa kumpaa noista tv-shopin toppirintsikoista, en nyt muista kumpaa, mut käy Lyyra siellä kattomassa/sovittamassa. Muistaakseni hintakaan ei ollut kovin paha. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 23 Touko 2012 10:00

Mä pidän yökkäreitä, yleensä t-paitaa ja pitkiä flanellihousuja :munmo: erilaisista mukavuussyistä. Talvella käytän usein myös villasukkia :munmo: :o pääosin sen vuoksi, että arkiherääminen on tappavan kamalaa muutenkin, mutta jos on vielä kylmäkin, niin mua ei saisi sängystä ikinä ylös. Meillä on siis todella viileä makkari, koska viileässä on ihana nukkua :pilvi: Mutta unisena lämpimän peiton alta poistuminen on kauheinta, mitä tiedän, ja sitä kauheutta mä minimoin vaatetuksella.

Kesällä taasen, kun makkaria ei saa itkemälläkään viileäksi, t-paita on minimivaatimus mukavuudelle. Inhoan sitä, kun iho on nihkeä ja niljakas ja kuuma ja pläh. Ihoa myötäilevä t-paita helpottaa sitä oloa. Ja varsinkin viikonloppuisin, kun yökkärit saattaa jäädä pidemmäksikin aikaa päälle, mukavuus vaatii napakan t-paidan. En tykkää vapaana heiluvasta rintavarustuksesta, kun puuhastelen kotona :norsu:

Tää on tarkkaan mietitty juttu tää yöpukeutuminen :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 23 Touko 2012 10:31

skray kirjoitti:Mä en käytä öisin muuta ku löysää yöpaitaa, mutta muakin välillä ahdistaa tissien litistyminen. Lähinnä syy tukien käyttämättömyydelle on se, ettei kaupoista löydy mun kokoiselle etumukselle minkäänlaista toppisysteemiä, mitä voisin öisin käyttää. Lähinnä tarttis ostaa kaks toppisysteemiä ja ommella ne yhteen, niin ehkä se sit olis sopiva. :epäilevä:
CM:ssä myydään jompaa kumpaa noista tv-shopin toppirintsikoista, en nyt muista kumpaa, mut käy Lyyra siellä kattomassa/sovittamassa. Muistaakseni hintakaan ei ollut kovin paha. :tilt:

Citymarket. :raps: Pitää käydä katsomassa, jos löytyisi. Saumattomuus olisi nimittäin aika ehdoton juttu, etteivät paina nukkuessa. Eikä mitään naruolkaimia. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 26 Touko 2012 05:53

Itse en kaipaa tisseille pitoa yön ajaksi, mutta tykkään silti pitää tiukahkoja t-paitoja öisin (kankaisten housujen kera). Nuorempana pidin sellaisia isoja paituleita, mutta enää en oikein viihdy niissä, ja paituli on sitä paitsi inhokkisanojanikin. :keijo: Aukun tavoin pidän talvisin myös villasukkia, mutta viime aikoina niitä ei onneksi ole tarvinnut.

Tänään ostin teiniyövaatteet: t-paidan, jossa on mainittu suositun teinivaatemerkin nimi (lisäksi Love, Dream ja New York City ja vuosi -87, jolloin teinivaateketju on perustettu) sekä pinkit superminishortsit (onko oikea sana microshortsit? eikä shortseihin ehkä tule h:ta), joissa on takapuolessa se merkki ja edessä lahkeessa vuosiluku ja joku puhvelia muistuttava musta möhkäle. :keijo: Ihquu! :gay:

Teiniyövaatteet siksi, että tarvitsin kesäksi pitkien yöhousujen tilalle jotain, eikä löytynyt mitään pitkien housujen ja microshortsien välimuotoa. Tulin sitten siihen tulokseen, että lopultahan paikallinen teiniyövaatekerta on hauska matkamuisto. (Sitä paitsi nää oli 70 %:n alennuksessa, ei maksanut paljon).

Kunnon teini pitäisi tietysti samanmittaisia farkkushortseja päivisinkin, mutta sellaisia en nyt (vielä) hankkinut (vaikka kävi kyllä mielessä, että sellaisia olisi kiva pitää lämpimällä ilmalla sisällä). :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 08 Kesä 2012 15:45

Lyyra kirjoitti:Hei tyypit! Mistä saisi sellaisen saumattoman, mukavan rintaliivitoppisysteemin? Idea sama kuin esim. tv-shopin aire brassa ja comfortissessä. :P Vähän kuin urheiluliivi, mutta ei niin tiukka ja tukeva, kun nukkukäyttöön olisivat haussa.
Mulla on jotkut vanhat virttyneet Finnwearin sellaiset käytössä, mutta alkavat olla jo hieman aikansa eläneitä.

:isosilmä:
Olen järkyttynyt. Jouduin rikkomaan "En aio ikinä asioida Gina Tricot'ssa" -valani. Parhaat ja halvimmat löytyivät sieltä. :tipahdus: Ostin saman tien kolme liivitoppiliiviä.
Samalla reissulla ostin jostain ehkä Flash-nimisestä (?) kaupasta tuollaisen puoleen reiteen pitkän luonnonvalkoisen pitsineulemekon. Olin ihastellut sitä jo muutama viikko sitten enkä sovittanut, mutta se jäi kummittelemaan sen verran että nyt kun niitä oli telineessä kaksi jäljellä, sorruin sovittamaan ja ihastuin. Pitää äkkiä kasata joku kasa kirppiskamaa myyntiin että saan tilit tasattua. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 12 Kesä 2012 23:40

Sain naistenlehden mukana näytteen Lorealin nude magique bb-voiteesta ja kokeilin sitä tänään. Värinä oli tummempi Medium, joka näyttää ehkä asteen verran liian tummalta mun naamassa, kun en oo kerenny ruskettua ollenkaan. Hassua voidetta, tuntu levittäessä rakeiselta (vähän kuin kuorintavoiteelta), mutta tasottu kasvoille äkkiä. Mä ajattelin, että voide olis enemmän kosteusvoiteen tyyppistä, mutta tästä tulikin ihan meikkivoideolo ja -ulkonäkö, mutta silti parempi kuin tavallista meikkivoidetta käyttäessä.
Sain aiemmin jo näytteen Garnierin bb:stä ja se kuivatti mun ihon ihan hirveäksi hetkessä, vaikka olikin enemmän kosteuusvoiteen tyyppistä. Tää voide on ollut ihan ok koko päivän, eikä edes naama kiillä ihan hirveästi, niin kuin normaalisti tässä vaiheessa jo olis, jos tavallisella tavalla olisin valmistautunut päivääni.

Mua kiinnostaa nää bb-voiteet siitä syystä, että en jaksa meikata useinkaan kovin paljon, varsinkaan näin kesällä, mutta olis silti kiva näyttää siltä, kuin olis panostanut edes vähän. Tuota Lorealia vois harkita ostavansakin jopa, mutta pitää ehkä ensin kaupassa testata sitä vaaleampaa sävyä.. tai oottaa, että rusketun lomalla. :keijo:
Ja onhan hintakin mulle ainakin hieman suolainen, 16.90 meidän kaupassa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa