Musta tuntuu, että olen menettänyt tyylitajuni ja näytän tylsältä.
En oikein tiedä millaisia vaatteita haluaisin pitää. Näin kesän lähestyessä jouduin toteamaan, että kaapissa on liikaa kulahtaneita puuvilla-t-paitoja. (Ja valitettavasti vaatteet kulahtavat nopeasti paikallisissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa). Jotenkin olen kyllästynyt puuvilla-t-paitoihin, ja haluaisin jotain siistimpiä puseroita.
Eilen yritin keksiä jotain hauskaa piristystä vaatekaappiin, päädyin ostamaan yksinkertaisen valkoisen reikäneuletakin ja hassun mekon, jossa on sininen alaosa ja oranssi-valkoraitainen yläosa. Mekko on Mango-merkkinen, yleensä en ostaisi sieltä mitään.

Mutta jotenkin se näytti hauskalta, en ole edelleenkään varma sopiiko se mun tyyliin. Neule oli tarjouksessa ja maksoi vain 11 dollaria, silti se on valmistettu Yhdysvalloissa. Kummallista.
Olen viime aikoina katsonut muutaman jakson Queer Eye for the Straight Guy -ohjelmaa (Sillä silmällä -jenkkiversio). Tulee aina mieleen, että tarvitsisin itsekin jonkun makeoverin asiantuntevien henkilöiden avustuksella.

Meikatakaan en oikein osaa ja hiukset näyttää ihan tyhmiltä, enkä viitsi mennä kampaajalle, kun ei siellä viimeksikään ymmärretty tehdä sellaista mitä olisin halunnut. Joulun jälkeen mulla oli tosi hyvä leikkaus, mutta näköjään eivät osanneet tehdä enää samanlaista (kampaajakin oli tosin eri).