Entinen poliisilaitos. Aika siistiä.
Shay kirjoitti:Yleensä lukee levottomia unia ja luulee lukevansa ilmoituksia, mutta tällä kertaa ajattelin
ihan lukevani levottomia unia lukiessani Dnd:n ilmoitusta.![]()

Lyyra kirjoitti:Shay kirjoitti:Yleensä lukee levottomia unia ja luulee lukevansa ilmoituksia, mutta tällä kertaa ajattelin
ihan lukevani levottomia unia lukiessani Dnd:n ilmoitusta.![]()

Pvi kirjoitti:Kaikki on töissä... Mä neen vasta maanantaina. toivottavasti muistan herätä ajoissa, sillä viime päivinä olen tyytyväisesti nukkunut herätyksen ohi.

. Ikinä ei ole ollut näin turhauttavaa käydä lääkärillä kuin tänään. Lääkärinä oli joku juuri työnsä aloittanut ulkomaalainen nuorukainen, joka ei tiennyt mistään mitään. Jopa minä tiedän enemmän!! Siinä se sitten netistä etsi tietoja kun ei muuten tiennyt. Voi hyvää päivää. Toivottavasti en enää ikinä joudu sen vastaanotolle jos on joku vakava asia, josta pitäs oikeesti saada tietoa ja neuvoa.

Triple H kirjoitti:En tiedä muista kaupungeista, mutta Kuopiossa on niin häilyviä jalkakäytävien ja pyöräteiden rajat, että sakot välttääkseen pitää melkein tiellä ajaa koko ajan.

Ei oo muuten mitään hajua mistä toi sanonta on edes saanu alkunsa, mutta täälläpäin sitä esiintyy 

) Onneksi huomena on perjantai! Viikonloppu pelkkää
Niin se vain on... 
Mutta ehkä mä seurailen taustalta ja jos joskus saan omat aivoni takaisin, niin saatanpa kirjoittaakin jotain.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa