Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 19 Loka 2008 18:13

Onnittelut minultakin Crazy_Clownille. :hymyhali:

---

Kaverin synttärit olivat ja menivät. Ihan kivaa oli, varsinkin alkuilta oli aivan loistava! :D
Loppuillan baareilu taas oli vähän niin ja näin, kun en itse kauheasti baareissa tykkää notkua. Liikaa meteliä, liikaa humalaisia, liian lyhyitä hameita ja liikaa lihatiskimeininkiä. Siitä olen tyytyväinen, ettei tullut juotua hirveästi. Eikä oikein muutenkaan ole ollut sellaista fiilistä pitkiin aikoihin, että tekisi mieli humaltua. Synttärisankari otti sitten minunkin edestäni ja veti loppuillasta kunnon teinikännit. :virne:

Krapulaa ei ole ollut koko päivänä, which is nice. Hirveästi tekisi kyllä mieli kaikkea suolaista napostella. Onneksi on pussillinen Kartanon perunalastuja. :kuola:
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 19 Loka 2008 18:47

Maija kirjoitti:Synttärisankari otti sitten minunkin edestäni ja veti loppuillasta kunnon teinikännit.

Tuliko oikein "V*ttu kaverit mä rakastan teitä" -osastoa? :virne:

Koin tänään lievää sydämentykytystä ja hetkellistä paniikkia. Vessan siivoamisen
aluksi olin ottamassa vihkisormusta pois ja jostain syystä se ei halunnutkaan men-
nä vessan peilikaappiin vaan lähti putoamaan viemäriä kohti :isosilmä: Aikansa se pyöri
viemäriaukon suulla, mutta pysähtyi onneksi lavuaarin tälle puolelle. Jännästi siinä
sadasosasekuntien aikana ennättää ajatella jo vaikka mitä, tyyliin miten pitkälle
viemäriputkistoa täytyy purkaa että vihkin saa kaivettua takaisin vai löytyykö se
enää koskaan eieieiapuaapuavoihelvettiaaargh!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Su 19 Loka 2008 20:50

Kiitosta onnitteluista. :hymyhali: Nimipäivä on ehkä turhin päivä koskaan. :virne:

Hoo, venettä nosteltiin pyöreesti koko eilinen päivä, vaikkakin minä ja siskosein ajeltiin ympäri peekooässää päivän ajan, mm. kukkakaupassa (se osti mulle saniaisen :sydän: ) ja yhellä hiekkarannalla Helsingissä, jossa nähtiin semmosia leijan perässä vedessä lautailevia tyyppejä ja purjelautailijoita. Itse nostoon ja pukille saamiseen kului yhteensä max. 25 minuuttia. :virne: Yöllä sai sitten kuskata päivän mittaan iloliemiä nauttineita nostotalkooporukoita.. Moikkasin yhtä vanhaa ja erittäinkin hyvää kaveria pitkästä aikaa myöskin.

Perjantaina piti moikata Mummia, mutta aikataulut eivät sopineetkaan yhteen, kävinpä siis tänään. Ukki oli ihan öö, hapannaama, sillä on jotain angsteja mua kohtaan ollu jo useamman vuoden ajan. Aika sama. :epäilevä: Sieltä sitten kantikseen käymään parilla limpparilla, satuttiinpa Hesarille hyvään aikaan, oli meinaan joku unohtanut sapuskansa liedelle ja koko katu oli palomiesten, poliisien ja ensihoitajien kansoittama. :jaaha: Mitään vakavaa ei ollut sattunut, mitä nyt pieni kärvennyksen haisu leijaili kaduilla.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 19 Loka 2008 21:17

Mikä hemmetti näissä sunnuntaipäivissä aina on? Ikinä ei saa mitään aikaiseksi. Olisi ollut hyvin aikaa opiskella, mutta mitä teenkään. Nukuin aivan liian myöhään, minkä jälkeen makoilin sängyssä. Koko päivä on tullut hilluttua pyjama päällä. Ja netissa olen myös pyörinyt paljon. Olen saanut jopa 20 sivua luettua - noin viidesosa aiotusta. Nyt ei voi syyttää edes krapulaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 20 Loka 2008 00:36

Sippura kirjoitti:Tuliko oikein "V*ttu kaverit mä rakastan teitä" -osastoa? :virne:

No ei sekään kaukana ollut. :virne:

Kotiin tullessamme kaveri pyöri vessan lattialla tunnin lauleskellen jotain omaa lauluaan, johon kuului vain yksi toteamus: "Yks beibi vaan..." :keijo:

Mulla on niin outoja kavereita. :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 20 Loka 2008 12:37

Varoitus! Seuraava yltiöpositiivinen viesti saattaa aiheuttaa lukijassaan pahoinvointia, ällötystä ja oksennusreaktioita. Herkimpiä suosittelemme ohittamaan viestin suomatta sille mitään huomiota.

Oi voi voi voi oi voi, mulla oli paras viikonloppu piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiin aikoihin :superhymy: Enkä edes tiedä, miksi :superhymy: En tiedä kuinka päin itseni asettelisin :superhymy:

Viime viikko oli aivan hirveä, kammottava, väsyttävä, evvk, mikään ei onnistunut, kiinnostanut tai herättänyt muuta kuin negatiivisia tuntemuksia. Olin sekä henkisesti että fyysisesti ihan finaalissa. Viikonloppu oli sitten suunnitelmissa viettää ihan rauhassa, ilman stressiä ja silleen hissun kissun. No eipä me paljoa tehtykään, lauantaina haettiin upouuteen makkariin oma sänky ( :superhymy: :tipahdus: sänky, omg :hymyhali: ), käytiin Murun vanhemmilla kahvilla (sisälsi henkevien juttelua Murun äidin kanssa :ahihi: ), vietiin veljeltä lainattu peräkärry takaisin ja jäätiinkin veljenmuksujen kanssa pelaamaan pariksi tunniksi (ne on niin ihania lapsia, voi että :hymyhali: ), sit lepuutettiin ilta Hitmania katsellen :superhymy:

Sunnuntai meni ihan täysin, vain ja ainoastaan, totaalisessa aivojennollaustilassa sängyllä ( :hymyhali: ) möhmöttäen, leffoja katsellen (mm. Bourne Ultimatum, Shooter, ja 5:th element :ahihi: ), pizzaa mutustaen. OMG :tipahdus: Just sitä, mitä tarvitsinkin. Täydellinen viikonloppu :superhymy:

Ei edes ketuttanut, vaikka sain Linuxini ihan sekaisin säädöilläni :keijo:

Palannemme normaaliin maailmanjärjestykseen tämän viikon aikana, kyllä työt aina hyvän tuulen lannistaa, ennen pitkää.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 20 Loka 2008 13:19

Sippura kirjoitti:
Koin tänään lievää sydämentykytystä ja hetkellistä paniikkia. Vessan siivoamisen
aluksi olin ottamassa vihkisormusta pois ja jostain syystä se ei halunnutkaan men-
nä vessan peilikaappiin vaan lähti putoamaan viemäriä kohti :isosilmä:

Mulle kävi melko hiljattain niin, että asioituani WC:ssä ajattelin, että voisihan tuota vähän pesaista tässä nyt samalla. Vedin ensimmäisen lastin samalla, kun aloin avata WC-Duck-pulloa. No korkki tietysti lähti käsistä ja suoraan kosken kouhuihin ja sitä kautta Itämereen. Melkomoinen napsaus vaan kuului, kun korkki jostakin mutkasta mennä napsahti. :virnu: Vähän ajattelin, että noinkohan se on tukossa, mutta ihan hyvin se on toiminut parisen viikkoa vai mitä tästä nyt on. Onneksi ei ollut kännykkä... :viileä: ja ulkohuussi. :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 20 Loka 2008 13:49

Pascal Lemoix kirjoitti:Onneksi ei ollut kännykkä... :viileä:

Työkaveri kertoi pari viikkoa sitten vetäneensä kännykkänsä vessasta alas :virne: Oli naputellut viestiä asioidessaan ja siitä se oli kädestä sitten just huuhtelunappia painaessa solahtanut pönttöön ja sieltä viemäriputkeen :keijo: Oli yrittänyt soittaa siihen miehensä puhelimella, että jos se olisi mahdollisesti vielä jossain lähimutkassa, mutta oli vesi tehnyt tehtävänsä tai signaali ei mene viemäriputkeen asti. Ei saanut tavoittelemaansa numeroon yhteyttä :p

Jos viemäriin holahtaa arvotavaraa, niin niitähän voi kysellä oman alueen vedenpuhdistamolta. Ensin tietysti tarkistetaan, ettei arvotavara ole jäänyt johonkin hajulukkoon odottamaan pelastajaansa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 20 Loka 2008 15:04

Aurora B. kirjoitti:Ei saanut tavoittelemaansa numeroon yhteyttä :p

Tästäpä tuli mieleeni: kaveri oli pudottanut muutama vuosi sitten Noksunsa kylpy-
ammeeseen. Känny oli vetisestä kylvystä ilmoittanut, että "Puhelin ei tunnista lisä-
laitetta" :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 20 Loka 2008 15:06

Mulla ei tohon vessa-asiaan ole mitään kommentoitavaa, vaikka olenkin vedellyt vessasta alas kaikenlaista, mm. rahaa (jota siis on aivan liikaa muutenkin. :epäilevä:).

Mutta noin muuten on ollu aika hyvä päivä, huolimatta eilisestä kisun suru-uutisesta. Onnistuin jopa tekemään päivän hyvän työn. :) Kävi ilmi ettei koulukaverilla ole pukuhuonetta harjoittelupaikassa, eikä sitä syysloman takia olis saanutkaan ennen ko reilun viikon päästä. Mulla on opiskelijayhdistyksen kautta mahdollisuus hoitaa noita avainhommia, niin lupasin sitte että se voi huomenna ennen vuoron alkua käydä noutamassa sen. Typsy oli niin iloinen, että ei harmita yhtään vaikka buukkasin möötin ruokikselle, tuli itellekin hyvä mieli ko se ei kuitenkaan ole mikään iso juttu mullekaan järjestää. Ai niin, kävin myös äänestämässä ennakkoon. Olen siis hyvä ihminen. :tp:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 20 Loka 2008 17:27

Myöhästyneet tervetuliaistoivottelut multakin vaan urakalle! :D

-------

Olinpa pitkästä aikaa vikkonloppuna mökillä. Oli pudonnut lehtiä aikasta paljon puista. Pelkästään ulkovarastolle ja -vessaan menevien reittien haravoinnista tuli kuusi kottikärryllistä lehtiä. :friikkipeukku: Alkutohinoiden jälkeen heiteltiin halogeenin valossa tikkaa, kunnes alettiin pelaamaan korttia ja Trivialia. Illalla grillattiin vielä makkaraa ennen nukkumaan menoa.

Lauantaina lähdettiin metsään kattomaan josko olisi puolukoita tai sieniä. Sieniä ei meinannu löytyä oikein millään. Puolukoita loppujen lopuksi saatiin jotain neljä litraa. Vaihdettiin paikkaa. Käveltiin joku kahdeksan kilometrin lenkki metsässä sieniä etsien. Saalis oli vähän yli puoli ämpärillistä suppilovahveroita ja muutama kantarelli. Palasimme autolle ja ajattelimme, että katsotaan nyt vielä tuosta auton läheltä, jos siitä muutaman sienen saisi. No siitähän me sitten 20 metrin säteeltä autosta kerättiin 30 litraa suppilovahveroita. Oliskohan sen kävelylenkin voinu jättää pois ja kerätä heti siitä auton läheltä. :friikki: Aina ei voi onnistua. Loppuviikonloppu menikin saunoessa, pelatessa ja juodessa. Vesi oli jo jokseenkin viileää (7 astetta).

Kaiken kaikkiaan kuitenkin onnistunut mökkireissu. Jostain syystä takareiteni oli vaan sunnuntaina varsin kipeät. :)
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 20 Loka 2008 19:00

Sijaisuus! :woohoo:
Eihän tämä pelasta pulalta, mutta jotain edes! Jee!

Jännää, että vaikka elän ehkä tähänastisen aikuiselämäni vaikeinta kriisiä, jaksaa silti hymyilyttää aina välillä. Ehkä en sittenkään ole maailman heikoin ihminen.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 20 Loka 2008 19:32

Eilen illalla tunsin kuinka masennusaalto oli iskemässä ja se pelkästään sai masentamaan. :p Pistin tunteen kuitenkin sunnuntaisyndrooman piikkiin ja selvisin sänkyyn nukkumaan ilman turhanpäivästä ahdistuskohtausta. Sunnuntait ovat aina olleet vaikeita, ehkä sen takia jotta joutuu henkisesti valmistautumaan tulevan päivän arkeen, muttakö tätä sunnuntaita seuraa vielä loma, niin en niinkö ymmärrä.
Tänään taas kaikki on ollut normaalisti. :D Nukuin pitkään, luin söin ja luin, köpöttelin keppien kanssa ulkona ja nyt on päivän surffaus hetki. Sitten seuraa hetki telkkarin ääressä ja sitten pesulle ja sänkyyn ja lukemisen kautta nukkumaan. Eli ei mitään äärimmäisen rasittavaa.
Sinänsä harmittaa kunnon ulkoilun ja liikkumisen puute. Ikinä en ole ollut niin hyvässä kunnossa kun tässä näin ennen kommelluksia ja nyt kaikki jumpat on menny jo ihan pipariksi ja hemmetti vie sentään. Ja kun tässä lähipäivinä voi heittää kepit nurkaan niin joutuu kuitenkin teippaamaan nilkat tukeviksi ennen lenkkejä ja se kyrsii. :virne: Että ihminen on vaivainen tapaus. On ollut vielä niin unelma säät metsässä loikkimiseen, eli saappaat jalkaan ja kamera kainaloon ja elukat siihen vielä huuto etäisyydelle niin ois ollu kivaa.

Nilkkaani liittyen sain kuulla mielenkiintoisen asian. Tuttava lääkäri kertoi, että jos on ollut sairaana ja saanut kovat lääkkeet, niin ne lääkkeet voivat heikentää jänteitä ja niveliä. Se selittääkin osiltaan sen, että nilkan napsahtaessa se tuntui tapahtuvan äärimmäisen helposti. Syynä oli myös varomaton askel ja epätasainen maasto mutta kuitenkin. Lääkkeet. :kiroilu:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 21 Loka 2008 11:26

Nykyinen asuntoni on vuokrattu kalustettuna ja edellinen asukas oli jättänyt myös joitain puhdistusaineita. Tänään sitten kaivelin, että oliskohan siellä jotain Wc-ankan korviketta, kun ei ole tullut ostettua. Sitten löytyi joku "supertehokas rasvaan, pinttyneeseen likaan yms" aine, joka käy myös vessaan ja kylpyhuoneeseen. En sitten sen tarkemmin lukenut, heitin pönttöön vaan. Ylläripylläri oli mainio, kun tajusin että pullo sisältää ammoniakkia. "Sisältö: vain puhdasta luonnonaineitta ammoniakkia". En tiedä rööreistä, mutta nenä ainakin aukesi tehokkaasti, kärventyi kanavat varmaan aivokuoreen asti ja silmät suli päähän. Onneksi ei haissut asunnossa kovin kauaa... Odottelen tässä vain, koska talon putkistot räjähtää. :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 21 Loka 2008 21:42

Tervehdys täältä migreenikohtauksen jälkimainingeista. :keijo:

Krapulattoman sunnuntain ilo vaihtui migreeniseen (onko tuo edes sana?) maanantaihin. Ja tiistaihin. Että jee. :keijo:
Nyt ollaan jo onneksi voiton puolella.

Huomenissa pitäisi jurnuttaa bussissa yhteensä kuusi tuntia vain sen takia, että vietän pari tuntia Tsadissa. Höh ja pöh. Toivottavasti eilisen ja tämän päivän säryt ja huonot olot eivät yllätä uudelleen matkalla. Ja toivottavasti ehdin sentään illaksi Vammalaan seuraamaan lentopalloa.

Torstaina alkaa jo syysloma. Loma kuluukin sitten hyvin pitkälti Ruotsissa. :tilt:

Aukku, ei sun viestisi mitään pahoinvointia aiheuttanut, päinvastoin. Ilo on tarttuvaa! :D
Ja Pleikalle lisävoimia ja paljon sympatiaa. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 22 Loka 2008 21:07

Tuplapostaus meikäläiseltä, missä te ihmiset olette? :o:

Tyhmä päivä. :norsu:

En päässyt pelille huonosti suunnitellun aikataulun vuoksi. :norsu:
Istuin sitten seitsemän tuntia bussissa, ja ainoat hetket, kun pääsin bussista ulos, oli pyhitetty ruualle. Istuin ja söin siis vuoron perään koko päivän. Ja siksi myöhästyin peliltä. :norsu:

Tänään pitäisi vielä pakata, sillä huomenna on lähtö lätäkön yli länteen. Ei sitten millään huvittaisi. Ei pakkaaminen, ei lähtö. :norsu:

Nyt menen ja syön suklaata ja tunnen itseni lihavaksi ja vihaan maailmaa. :norsu:

Ni. :norsu:
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 22 Loka 2008 21:20

Maija. :paijaus:

Voisin mennä talviunille. Ottaa kaikki päähän, enkä tiedä edes miksi. :huoh:
Kun lähdin töistä, oli vielä ihan hyvä fiilis.

Oli pakko mennä ostamaan levyjä. Se auttoi vähän.

Meinasin sortua suklaaseenkin, mutta onneksi en ostanut. Olen tarpeeksi
pläski ja ruma muutenkin. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 22 Loka 2008 21:38

Maija tarvii halin. :hymyhali:

No niin. Kun tänne nyt kerran ilmoittelua kaipailtiin, niin ilmoittelenpa miekin jotain tylsästä elämästäni. :superhymy: Tällä viikolla vietän syys"lomaa". Eli siis käyn töissä ja kaikkina vapaahetkinäni luen tenttiin tai opiskelen muuten vain. (Tai siivoan tai laitan ruokaa...) Ensi viikolla on jo yksi tentti, ja sitä seuraavalla viikolla toinen. Ensimmäisen haluan vain tenttiä nopeasti pois alta, sillä kurssi on tuntunut olevan pelkkää diipadaapaa. Toiseen tenttiin aion panostaa vähän enemmän.

Töissäkäynti on jotenkin hirveän ristiriitaista. Toisaalta tuntuu aina, etten millään jaksaisi koskaan lähteä sinne. Ja että voisihan sitä nekin tunnit kuluttaa opiskellen tai rentoutuen. Toisaalta taas mietin, että sama kai mun on töissäkin olla, siellä ainakin kulutan varmasti aikani hyödyllisesti. :hullu:

Parisuhteenikin on ristiriitainen, mutta siitä voisin kai kirjoitella Suhtariin enemmän, jos saan selviteltyä ajatuksiani. Kaikki on ihan hyvin, mutta mulla on vain sellainen typerä tunne. Ärsytys ehkä lähinnä.

Tulisi tännekin jo sitä lunta! Mutta eipä näy.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja damn » Ke 22 Loka 2008 21:38

Aika perinteeksi muodostunut päivä: olin koulussa, nukuin monta tuntia kämpillä ja nyt taas illasta heräilen ja valvon varmaan taas yön. Inhottavaa.
Mutta koulussa oli väsymystä lukuunottamatta ihan kivaa. Meillä on alkanut uusi jakso ja meillä on väri-ja kuosisuunnittelua, joten oltiin tänään värjäämössä painamassa kankaita. Ja huomenna sama jatkuu.

Jotenkin nyt on paha olla. En todellakaan ole tehnyt tällä viikolla kuin ollut koulussa ja nukkunut. Kaipaan tekemistä ja toimintaa! Olin odottanut huomista kun käyn joka torstai siskon kanssa leffassa, mutta joopa joo, sisko ei huomenna lähdekään. Ja yksin en tykkää leffassa käydä. Joten huomenna varmaan taas luvassa nukkumista. Jee. Tai sitten pakotan itseni sinne leffaan. Olen siitä jo maksanutkin(kausikortti), ei se voi olla niin kamalaa mennä yksin. Eihän? Minulla vaan tuntuu nykyään olevan välillä kauhea kynnys lähteä yksin mihinkään. Alkaa ahdistaa ja ihmiset ympärillä saa minut levottomaksi. Mikä minua vaivaa! Kehitän itselleni ongelmia asioista, joiden ei pitäisi olla ongelmia. Pakko keksiä huomiseksi jotain tekemistä. Ja loppuviikoksi myös, en enää kestä näitä päiviä että olen vain yksin täällä ja nukun.
:gaah:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja sybe » Ke 22 Loka 2008 21:53

Mitä teki mieli tehdä täänään:
+ syödä fazerin sininen
+ mennä kotiin ja tehdä vaimolle temput :pahasetä:
+ sytyttää sikari
+ juoda lasi viskiä
+ lämmittää itse tehtyä pizzaa pakastimesta
+ sopia kaverin kanssa perjantaille pubi retki

mutta mitäs olen tänään tehnyt:
- ylitöiksi meni
- olin epäsosiaalinen ja verhouduin firman työtakin suojiin
- vitutti yli kaiken kaikki asiakkaan epätekniset besser wisser idiootit
+ hoidin homman taas kotiin ja muitin kätellä tumpelon asiakkaan
- pääsin sitten tosi surkeaan korpihotelliin yöksi,kaikki jyväskylän jotellit täynnä,taas jotkut messut :gaah:
+ heitin juoksulenkin, tunnin lenkki teki ihan hyvää
- haaveilin oluesta ja muistin mitä kaikkea muuta pahetta olen tänään elämääni haikaillut
- saavuin suihkun raikkaana hotsan baariin klo 21.05,hotelli oli sulkenut baarinsa klo 21, ei olutta,perkele!
+ Soitin vaimolle ja kamulle. Vaimon kanssa sovittiin sutsisatsaat :pahasetä: Baari retkeni hyväksyttiin :) Kamun sai luvan lähteä perjantaina baariin
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 22 Loka 2008 23:47

Suvi ja Vani. :hymyhali:

Halaukset ja minttusuklaa auttavat kaikkiin murheisiin, eikä tämäkään kerta ollut poikkeus. Kiitos piristyksestä! :D

Lentopallopelistä, jonka VaLePa muuten hävisi, Ilta-Sanomissa:

- Vammalassa ei ollut sellaista tunnelmaa kuin mitä odotettiin. Kotijoukkueella oli hyviä jaksoja, mutta me pelasimme tasaisemmin. Vammala teki myös virheitä paljon enemmän, Ojansivu sanoi.

Ei kai siellä tunnelmaa voinutkaan olla, kun minä puutuin paikalta. :keijo:

Kohti huomista paremmalla mielellä. :D
Maija

ViestiKirjoittaja theia » To 23 Loka 2008 11:31

Kannattaa lähteä työkaverin kanssa yhdelle :friikki:

ei siinä, oli kivaa ja kaikkea mutta tarviiko sitä elämäänsä yhtään enempää sekoittaa :friikki:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja sybe » To 23 Loka 2008 11:50

Kerroppas nyt enemmän yksityiskohtia tästä yhden oluen keikasta.Viestisi jättää tilaa mielikuvitukseni laukalle. Olikos se työkaveri mies ja olikos teillä kölihommia :pahasetä: ?
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 23 Loka 2008 11:52

sybe kirjoitti:Kerroppas nyt enemmän yksityiskohtia tästy yhden oluen keikasta.Milikuvitukseni laukka jo.Olikos se työkaveri mies ja olikos teillä kölihommia :pahasetä: ?

Vai olikos se nainen ja olikos teillä kölihommia :pahasetä: ?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » To 23 Loka 2008 12:13

Joo, jätetään tilaa sille mielikuvitukselle! :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa