Kun on lomalla, niin päiväin paras hetki on aikaisesta aamusta puoleenpäivään, jonka jälkeen kaikki on alamäkeä.Porkkanana oli Muumit (
) joka alkoi 7.55. Menin telkkarin äären, katsoin muumit, sammutin telkkarin ja menin sohvalle pohtimaan päivän ohjelmaa... ja nukahdin. Heräsin onnellisenä ja pää sekaisin ennen kahtatoista. Jo on kun ihmisellä ei ole mitään itsekuria.Herättyäni laitoin Snickers-kakun uuniin (
) ja kun se oli hetken ollut siellä, muistin ne leivinjauhot. Kakku pois uunista ja aloitin elvytysoperaation viskaamalle ne leivinjauhot kakun sekaan ja vatkasin vimmatusti ja viskasin takaisin uuniin. Saa nähdä mitä tulee.
No ei se muoto vaan maku.
Taikina oli ainakin hyvää. 
Eilen näin ensimmäistä kertaa elämässäni hiiren meidän olohuoneessa. Onhan niitä hiiriä rapissut ympäri taloa, mutta ei ne ihan sisätiloihin ennen ole pääseet. Se hiiri meni pianon sisuksiin piiloon, kun huomasi tulleensa huomatuksi. Hiiri pääsikin nauttimaan lähietäisyydeltä Bachin Toccata & Fugue In D Minorin hiuksia nostattavista alkutahdeista.

...
Jos se elukka jäi johonkin vasaroiden väliin haisemaan, niin mä en ala.

ja venyttelyssä) ja söin levyllisen suklaata puoliksi armaan sohvaperunani kanssa
Mä olen varmaan outo, mutta mulle ei koskaan tule RTL-fiilistä herkutellessani. Ei edes silloin, kun olin pulskemmassa kunnossa. Kaikki herkuttelu on aina joko ansaittua tai tarpeellista henkisen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi
Hetken kettuili puhelimeen, haukkui meidät (!) ja löi luurin kiinni.
Reinoon meinasi palaa pahasti käämit, kun keikan aluksi haukkui sekä yleisön että esiintymispaikan. "Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän bändi." "Mä vihaan seduloita." Loppua kohti se sit tajusi, että ehkä tuollaisissakin paikoissa voi olla kiva esiintyä ja yleisö saattaa jopa olla kiinnostunut esiintyjästä. Sitten piti pyydellä anteeksi.
No, loppua kohden myötähäpeä mullakin kuitenkin hellitti ja pystyin vähän keskittymään musiikkiinkin. Tykkään kovasti siitä bändistä kyllä.

Paras baari-ilta piiiiitkiin aikoihin! 
Mun kämppään ryömii jostain likaa, pölyä, turhaa tavaraa ja kaikkea epämääräistä ryönää mistä kotitonttu sitten tekee kivan coktailin ja levittää sen jokaikiselle neliösentille.
Tai sitte oon vaan nyt alkanu tarkemmin kattomaan että miltä tää kolo näyttää.
) siellä ja osasinpa jopa pitää suuni kiinni paikan urpoudesta itse siellä paikan päällä. Sen lisäksi mulla ei ollut naaman edessä koko ajan päällä olevaa mikrofonia, johon asiani huutelin. Niin kerta.
:baarikierros: :humala: :kikatus: :krapula: :kuolema:
Kelloja on siis siirretty tänään tunti taaksepäin.
.......argh... Tapansa kullakin... En tosin usko, et tää mimmi hirveästi tykkäisi jos oma ukko tekisi samaa... 

Ei noin puhuta pikkulapsille. Ei yhtään ihme, että nykyään lapset kiroilee paljon, jos vanhempien kielenkäyttö on tuollaista.
Olen iltauninen ja aamuvirkku, joten kellojen siirtäminen taaksepäin ei sovi yhtään. Voisin mielelläni mennä talviunille ja herätä joskus helmi-maaliskuun paikkeilla.