Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 23 Loka 2008 12:39

Mä oikeesti, oikeesti yritin tänään herätä aikaisemmin. :p Kun on lomalla, niin päiväin paras hetki on aikaisesta aamusta puoleenpäivään, jonka jälkeen kaikki on alamäkeä.
Porkkanana oli Muumit ( :tilt: ) joka alkoi 7.55. Menin telkkarin äären, katsoin muumit, sammutin telkkarin ja menin sohvalle pohtimaan päivän ohjelmaa... ja nukahdin. Heräsin onnellisenä ja pää sekaisin ennen kahtatoista. Jo on kun ihmisellä ei ole mitään itsekuria.

Herättyäni laitoin Snickers-kakun uuniin ( :tilt: ) ja kun se oli hetken ollut siellä, muistin ne leivinjauhot. Kakku pois uunista ja aloitin elvytysoperaation viskaamalle ne leivinjauhot kakun sekaan ja vatkasin vimmatusti ja viskasin takaisin uuniin. Saa nähdä mitä tulee. :tilt: No ei se muoto vaan maku. :virne: Taikina oli ainakin hyvää. :kuola:

Eilen näin ensimmäistä kertaa elämässäni hiiren meidän olohuoneessa. Onhan niitä hiiriä rapissut ympäri taloa, mutta ei ne ihan sisätiloihin ennen ole pääseet. Se hiiri meni pianon sisuksiin piiloon, kun huomasi tulleensa huomatuksi. Hiiri pääsikin nauttimaan lähietäisyydeltä Bachin Toccata & Fugue In D Minorin hiuksia nostattavista alkutahdeista. :tilt:

...

Jos se elukka jäi johonkin vasaroiden väliin haisemaan, niin mä en ala.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 23 Loka 2008 12:49

Hyvä, ettei yltiöpositiivinen viestini aiheuttanut ainakaan yhdelle fordelaiselle oksennusreaktiota :virne: Jos olisin ollut vähänkään vähemmän hyvällä tuulella, itseänikin olisi jo ärsyttänyt tuo viesti :keijo:

No joo, fiilikset on vähän tasaantuneet, mutta edelleen olen enemmän positiivisella mielellä kuin normaalisti. Eilen meinasi hermo mennä, tein vastahyökkäyksen ja kävin salilla hemmottelemassa itseäni (hierovassa tuolissa :pahasetä: ja venyttelyssä) ja söin levyllisen suklaata puoliksi armaan sohvaperunani kanssa :superhymy: Mä olen varmaan outo, mutta mulle ei koskaan tule RTL-fiilistä herkutellessani. Ei edes silloin, kun olin pulskemmassa kunnossa. Kaikki herkuttelu on aina joko ansaittua tai tarpeellista henkisen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi :virne: ...Tai näin ainakin vakuuttelen itselleni. Hyvin toimii!

Sitten haluan ilmoittaa, etten aina voi käsittää joitakin ihmisiä. Meidän yksi työntekijä oli ajanut eilen kolarin, eikä siksi voinut toimittaa asiakkaalta saamaansa tehtävää tänään. Kun asiakkaalle informoitiin asiasta, että tulee pieni viivästys, mutta korvaava toimenpide tehdään asap (tämän päivän aikana kuitenkin), niin asiakas kiroilee puhelimeen, kun hänen aikataulunsa menevät tältä päivältä uusiksi :friikki: Hetken kettuili puhelimeen, haukkui meidät (!) ja löi luurin kiinni.

Vedetäänkö kaikissa firmoissa nykyään työntekijöiden vieterit noin tiukille, että toisen onnettomuus on vain ja ainoastaan häiriö omiin töihin? Ei se edes kysynyt, että kuinka sille kävi. Ei onneksi pahasti, mutta kyllä se paikattavaksi joutui ja saikkua sai. Jos jotakuta muuta vaikka kiinnostaa...

:friikki:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Sippura » To 23 Loka 2008 12:51

Nugat kirjoitti:Herättyäni laitoin Snickers-kakun uuniin ( :tilt: )

:virne:

Mä harmittelin lounaan jälkeen etten ottanut yhtään mukaan jälkkäriksi.
No, töitten jälkeen sitten kahvia ja slaissi kakkua kotosalla :kuola:

Täällä ei sen kummoisempaa ilmoittelua. Eilinen meni aikalailla harakoille,
kotona odotti töitten jälkeen vähemmän mieluisa yllätys raadeltujen etei-
sen tapettien muodossa (kiitos vain, kisupojat!) ja pisteeksi iin päälle pu-
dotin ison kissanruokatölkin työpöydän tasolta varpaalle. Vetutti ja sattui.

Tänään on sentään jo parempi päivä ja huomenna on jo perjantai :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Plei » To 23 Loka 2008 14:02

Olin eilen kutsuvieraspileissä paikallisessa Sedulassa. :friikki: Puolustuksekseni tässä vaiheessa todettakoon, että kutsussa luki taikasanat "ruoka- ja juomatarjoilu" ja illan esiintyjä oli Reino & The Rhinos, mikä on loistavuus. Jostain ihmeen oikusta pileisiin oli vielä kokoontunut hämmentävän suuri joukko kavereita, joten ilta oli yllättäen huippu. Olin suusta kiinni koko illan (ei silleen härskisti, senkin irstailijat), melkein siihen neljän pilkkuun asti. :nolo: Reinoon meinasi palaa pahasti käämit, kun keikan aluksi haukkui sekä yleisön että esiintymispaikan. "Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän bändi." "Mä vihaan seduloita." Loppua kohti se sit tajusi, että ehkä tuollaisissakin paikoissa voi olla kiva esiintyä ja yleisö saattaa jopa olla kiinnostunut esiintyjästä. Sitten piti pyydellä anteeksi. :ei: No, loppua kohden myötähäpeä mullakin kuitenkin hellitti ja pystyin vähän keskittymään musiikkiinkin. Tykkään kovasti siitä bändistä kyllä.

Tänään on ainejärjestön yleiskokous, jossa valitaan uusi puheenjohtaja. Tuntuu vähän omituiselta, kun on kaksi vuotta luotsannut sitä yhteisöä ja vuodenvaihteessa se sit loppuu. Kivaa se toki on myös, kolmannelle vuodelle ei varmasti motivaatio riittäisi, mutta outoa siitä huolimatta.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Galileo » To 23 Loka 2008 14:51

Plei kirjoitti:Olin eilen kutsuvieraspileissä paikallisessa Sedulassa. :friikki: Puolustuksekseni tässä vaiheessa todettakoon...,

...Reinoon meinasi palaa pahasti käämit, kun keikan aluksi haukkui sekä yleisön että esiintymispaikan. "Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän bändi." "Mä vihaan seduloita."

Taisi olla nyt Pleikalla ja Reinolla molemmilla hiukan ennakkoluuloja ja -asenteita. Suvaitsevaisuutta ja avointa mieltä, ihmiset hyvät. :soosoo:

Huomenna ulkomaille, tilulii. Viimeksi olenkin käynyt Tallinnassa viisi vuotta sitten. :kosmopoliitti:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 23 Loka 2008 16:48

Olipas kiva ilta eilen. Alkuilta baarissa meni niin ja näin. Melko tylsää oli. Mutta sitten mentiin tanssimaan. :D Aluksi tanssittiin suuremmassa porukassa ja sitten tanssin ystäväpoikani kanssa kahdestaan. Ai että oli hauskaa. :superhymy: Ei mitään sellaista tanssilattian keskellä pönötystä ja pienten liikkeiden tekoa, vaan tanssittiin sivummalla, missä oli hyvin tilaa. Molemmat liikkui kunnolla ja hulluteltiin ihan rauhassa. Ihan sama, mitä muut ajattelee ja miltä meidän tanssi heidän silmin näytti. :D Välillä käytiin juomassa vettä ja mentiin takaisin tanssimaan. Lopulta olimme ihan puolikuolleita ja kun olimme huilanneet kunnolla, lähdimme baarista pois.

Ja mikä parasta, kaikki tämä hauskuus tapahtui ainoastaan kahden siiderin, yhden drinkin ja veden voimin. :woohoo: Paras baari-ilta piiiiitkiin aikoihin! :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja urakka » To 23 Loka 2008 21:16

Onpa ollut päivä. Aamulla harjoitteluun, sieltä siskon kanssa kolmeksi tunniksi tutkimusmatkalle Ikeaan, kämpille, farmakologian pänttäämistä muutama tunti ja vasta tunti tajusin että oon syöny viimeksi aamulla. Yhden sellaisen Elovena-keksin nimittäin. Koko päivän ihmetelly, että jopa on nahkea olo, mistähän sekin nyt sitte johtuu... No mistähän, sokerit oli varmaan 1 siinä vaiheessa ko tajusin alkaa aterioimaan. :friikki:

Huomenna pitäis siivota. :gaah: Mun kämppään ryömii jostain likaa, pölyä, turhaa tavaraa ja kaikkea epämääräistä ryönää mistä kotitonttu sitten tekee kivan coktailin ja levittää sen jokaikiselle neliösentille. :epäilevä: Tai sitte oon vaan nyt alkanu tarkemmin kattomaan että miltä tää kolo näyttää.

edit. oli vähän hoono soomi
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 23 Loka 2008 22:14

Meitä on töissä aika vähän ja välillä pitää melkoista kiirettä. Tänään yhden työntekijän kanssa rupattelin ja sanoin, että musta on aika kiva, kun iltavuoro on vain 6h (koska illasta saa niin paljon ekstrapalkkaa ja se korvataan sitten vapaa-ajalla). Se rupesi sitten puhumaan, että mähän voisin harkita tekeväni enemmän töitä. Kun olen yksin iltaisin ja viikonloppuisin on tylsää. Kun olen ihan yksin tänne muuttanut. No kiva, mä en nimittäin ole puhunut töissä siitä, miten paska olo mulla yleensä on. Vaan näkehään sen näköjään suoraan naamastakin, että voi tulla tollaisia laukomaan. :epäilevä: Ettei tän näköisellä voi kuitenkaan mitään sosiaalista elämää olla. Ja tuolla ratkaisumallilla ei tulisikaan, jos kaiken aikansa viettäisi töissä. Ehkä se ei tarkoittanut sitä niin pahasti, tai ehkä siinä oli jotain kielijuttuja, jotka tulkitsin pieleen. Mutta tuntui silti aika pahalta. Mä kun mielummin kuulisin, että sä kun varmaan olet ihan yksin, niin tule meille joku ilta. Tai tuolla keskustassa on tosi kiva kahvila, käydään siellä joskus. Jotenkin karua sanoa, että kun sä oot varmaan ihan yksin, niin voisit senkin ajan käyttää töihin. Vaan kait se sitten muille olisi helpompaa, kun ei tarvitsisi käydä töissä niin paljoa.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 24 Loka 2008 18:28

Galileo kirjoitti:
Plei kirjoitti:Olin eilen kutsuvieraspileissä paikallisessa Sedulassa. :friikki: Puolustuksekseni tässä vaiheessa todettakoon...,

...Reinoon meinasi palaa pahasti käämit, kun keikan aluksi haukkui sekä yleisön että esiintymispaikan. "Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän bändi." "Mä vihaan seduloita."

Taisi olla nyt Pleikalla ja Reinolla molemmilla hiukan ennakkoluuloja ja -asenteita. Suvaitsevaisuutta ja avointa mieltä, ihmiset hyvät. :soosoo:

Busted. :pepsodent:

Mussa ja Reinossa oli kuitenkin se ero, että mä olin vain peruspulliaisena (tai siis en ihan perus, olinhan kutsuvieras, köh köh :viileä:) siellä ja osasinpa jopa pitää suuni kiinni paikan urpoudesta itse siellä paikan päällä. Sen lisäksi mulla ei ollut naaman edessä koko ajan päällä olevaa mikrofonia, johon asiani huutelin. Niin kerta. :keijo:

--------------

Sisko ja parasparasparas ystäväni Oulusta tulevat kohta tänne! :täpinä: :baarikierros: :humala: :kikatus: :krapula: :kuolema:
Plei

ViestiKirjoittaja Walker » La 25 Loka 2008 01:06

vetäneensä kännykkänsä vessasta alas :virne:
...vaikka olenkin vedellyt vessasta alas kaikenlaista, mm. rahaa

Kuva
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 25 Loka 2008 21:29

Olen olla röhnöttänyt koko päivän ja jotenkin tylsä olo, kun on parrat ajamatta ja paikat imuroimatta. Ja selkäkin on vähän kipeä istumisesta (saatanan Monopoli! :virne: ).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Su 26 Loka 2008 00:31

Huomasin, että mun aikakausi 'viiden tähden valittajana' on ohi. :tilt: Ja musta tuli hukkasusi,
kuten vanhalla frodella. :tilt: Mitä ilmoitusluonteiseen tulee, ei mulla muuta. Elämä menee
radallaan samaa sontaa kuin ennenkin... Hienoisia pomppuja on matkalla, parempia ja huonompia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 26 Loka 2008 15:10

:lanppu: Kelloja on siis siirretty tänään tunti taaksepäin.

Aamulla ihmettelin, kun tietokoneen kello oli eri ajassa kun kännykän kello. Kännykkäni tippui eilen lattialle ja akkulähti irti. Ajattelin, että olin vain laittanut väärän kellonajan epähuomiossa. :tilt: Ihan oikean ajan olin siis laittanut, mutta aika ei ollut oikea enää aamulla kellojen siirron lakia. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 26 Loka 2008 18:44

Muksa viikonloppu on ollut. :) Perjantai meni pippaloidessa, oli miekkailuseuran oma "oktoberfest", josta siirryin vielä kaverin synttäreille. Näin tyypin, jonka kanssa kävin joskus vähän aikaa sitten pikadeiteillä eikä se ollut kiusallista, vaikkei ollakaan pidetty yhteyttä. Oikeastaan jutusteltiin aika pitkään. Mutta voijettä..perhosmaha :hullu:

Pidettiin myös jatkot (em tyyppi ei mukana), jotka kesti aamuseiskaan. (tai kahteentoista jos lasketaan jatkopaikalla nukkuminen) Tajusin "mä en ole koskaan"-pelin aikana, etten taidakaan olla niin tylsä, mitä olin kuvitella... :nolo: Hyvät jatkot tietysti kruunattiin sillä, että raivostuin naimisissa olevalle kaverilleni siitä, että se pussaili meidän miesseuraa ja mitähän mieltä rakas aviomies olisi. Ei kuulemma olisi mitään mieltä, koska tilanne oli sama kuin kaveri olisi pussannut mua. Mun mielestä ei ollut yhtään sama, mutta ei taida kuulua mulle. Enkä mä pussaile kavereita tai ketään muitakaan kielellä "ihan vaan läpällä ja hyvässä kaverihengessä, kun ei olla vuosiin nähty" :hämillään: .......argh... Tapansa kullakin... En tosin usko, et tää mimmi hirveästi tykkäisi jos oma ukko tekisi samaa...

Kotiin kun selvittiin, tehtiin tortilloja ja saunottiin. Loppuilta meni nukkuessa sohvalla. Tänä aamuna heräsin 9:50 vain huomatakseni, että kellon siirtämisen jälkeen kello on vasta 8:50 ja voi vielä nukkua. Ei kuitenkaan väsyttänyt enää juurikaan, joten vietin aamiaishetken pitkän kaavan mukaan. Tiskasin vielä viikon tiskit ( :nolo: ) ja kävin äänestämässä. Voinkin tästä siirtyä takasin sohvalle. :virnu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Su 26 Loka 2008 18:50

moon pahvi :virne:

Ohhoh, sohvalla löhöäminen tuntuu niin kivalta (viel ku ois seuraa). Eilen oli aika humalapäivä, kavereiden läksärit.

Perjantaina sain mustetta ihooni :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 26 Loka 2008 19:28

theia kirjoitti:

Onk kuvei? :tilt:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 26 Loka 2008 20:14

Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:

Onk kuvei? :tilt:

Tämä haluaa myös nähdä. :tilt:

Mitäs sitä ilmoittelisi... Kävin perstai-iltana kirjamessuilla. Tulin ihan hulluksi kaikista kivoista
kirjoista, jotka voisin ostaa. Hillitsin itseni, sillä saan kirjoja toista kautta kuitenkin halvemmalla,
enkä ostanut mitään. Eurolla olisin voinut tosin ostaa yhden kirjan, ja nyt harmittaa, kun en ostanut.

Piti tänään siivota, mutta en jaksanutkaan. :p Viimeistään tiistaina pitäisi imuroida, sillä keskiviikkona
tulee pari työkaveria luokseni käymään... Apuva. No, ei siivoaminen ole iso homma, mutta aloittaminen on.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 27 Loka 2008 11:21

Hurahdin viikonloppuna taas palapeleihin :sekopää:

Isosta Marketista löytyi huokeasti CMX:n Rautakantele-levyn kansitaiteesta tehty 300-palainen
palapeli, jonka parissa tuhisi nokka pari päivää. Nälkä kasvoi syödessä, joten kaivoin kaapin
perukoilta pari vuotta sitten kesken jääneen tuhatpalaisen Stenvall-palapelin. Jo pelkästään pa-
lojen järjestelyvaiheessa oli palaa käämi - miten hemmetissä keltaisen, ruskean ja beigen eri
sävyjä voikin olla niin tuhottomasti? :friikki: Oma jääräpäisyys kuitenkin vei voiton, ja pyhästi van-
noin tekeväni palapelin valmiiksi tällä kertaa.

Tuon todistusaineistoa valmiista palapelistä valokuvan muodossa sitten joskus keväällä :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 27 Loka 2008 13:34

Mua melkein hävettää kun oon tatuointiani esittelemässä ihan kaikille, mutta kun se vaan on niin kiva :D

Aamulla oli semijees herätä, eikä oikeastaan ketuttanut pätkääkään (tiedä sit miksi). Töissä kuitenkin alkoi grrr-ketuttaa, varmaankin johtuen kun muutama duunikaveri valittaa omaa kettuuntumistaan, ja se tarttuu niin pirun helposti muhun.

Tulossa aika leppoisia aikoja, kun päätin että pysyn viikonloput kotona (tai siis en lähde reissuun). Voi vaan chillata :D (paitsi että katotaan vaan niin perjantaina hypin pitkin seiniä kun en jaksa ollenkaan)
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Loka 2008 16:25

Olin tänään kaupassa ja kaksi naista oli alle kouluikäisten lastensa kanssa siellä. Toisen heistä tytär oli ilmeisesti jankannut jotain asiaa useampaan otteeseen videohyllyn kohdalla. Äidin vastaus alkoi: "Voi v***u! Ei noin puhuta!..." :kauhistunut: Ei noin puhuta pikkulapsille. Ei yhtään ihme, että nykyään lapset kiroilee paljon, jos vanhempien kielenkäyttö on tuollaista.

Eilen mieltäni lämmitti kovasti, kun eräs suunnilleen parikymppinen jätkä alkoi jutella bussin takaosassa melko huonosti käyttäytyneelle (ilmeisesti) yläasteikäiselle porukalle, jossa oli kolme tyttöä ja kolme poikaa. Siinä sivuttiin tupakointia, näpistyksiä ja poika kertoi menevänsä äänestämään. Hän sai jopa oikeasti teinit miettimään asioita. Ja poika selitti, miksi Suomeen tarvitaan lisää ulkomaalaisia, kun ainakin osa heistä vaikutti aika ulkomaalaisvastaisilta. Ja teinit puhuivat ihan järkevästi. Ero oli huomattava, kun ennen bussiin nousua jutut olivat tyyliin. "V***u. Anna mulle sit jämät." "Hei. Heitä rööki." "V***u se tyyppi on kans ääliö." jne. ja se räkiminen. :epäilevä: Olisi kyllä tehnyt mieli mennä kiittämään kyseistä tyyppiä.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 28 Loka 2008 00:28

Pahuuden talviaika. :norsu: Olen iltauninen ja aamuvirkku, joten kellojen siirtäminen taaksepäin ei sovi yhtään. Voisin mielelläni mennä talviunille ja herätä joskus helmi-maaliskuun paikkeilla.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 28 Loka 2008 09:48

Eilen illalla satoi kaatamalla vettä, kun kiiruhdin kotiin ostosteni kanssa. Oli kylmää ja tuuli. Tänä aamuna osasin epäillä, mitä ikkunan takaa paljastuu, koska asunnossa oli niin kylmä.
Tattada-daa: Ensilumi! En muuten tykkää yhtään. Mulla ei ole talvikenkiä, tuolla on märkää ja sohjoista ja kylmää. Minä en ole talvi-ihminen. En ollenkaan...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 28 Loka 2008 17:10

Lunta tännekin, kiitos. Illalla on inhottavan pimeää ko maassa on vaan puolimätiä lehtiä, eikä mitään mikä vois edes vähän luoda illuusiota valosta. Lenkilläkin tuntuu että on epähuomiossa laittanut hupparin takaperin päälle, ko mitään ei näe. :epäilevä:

Muuta ilmoitettavaa: koko länsimaailman unettomuudesta yli jäänyt uni on muuttanut mun luo. Vuorokaudessa on liian vähän tunteja, että meikäläisen unentarve tulis tyydytettyä. Eikä tää ole edes sitä liian paljosta unesta johtuvaa nukutusta, vaan aivan normaalia, joskin naurettavan massiivista väsymystä, johon ei auta mikään. Ja trust me, tiedän kyllä näiden kahden eron.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 28 Loka 2008 20:27

urakka kirjoitti:Muuta ilmoitettavaa: koko länsimaailman unettomuudesta yli jäänyt uni on muuttanut mun luo. Vuorokaudessa on liian vähän tunteja, että meikäläisen unentarve tulis tyydytettyä. Eikä tää ole edes sitä liian paljosta unesta johtuvaa nukutusta, vaan aivan normaalia, joskin naurettavan massiivista väsymystä, johon ei auta mikään. Ja trust me, tiedän kyllä näiden kahden eron.

Tiedän tunteen. Muhun vaikuttaa tosi vahvasti vuodenajat, ja juuri pimeinä syksyn viikkoina tuntuu, että mikään uni ei riitä. Yleensähän tämä on vähän helpottanut, kun lumi on tullut maahan, mutta eipä sitä ole pariin talveen oikein näkynyt kuin vasta joulun jälkeen. :epäilevä: Hiton raskasta aikaa.

Muuta ilmoitusta sen verran, että siskon ja ystävän pikakyläily teki kovasti hyvää. :D Täällä Joensuussa käy niin kovin vähän vieraita, kun sijainti on mikä on, että kävin ihan ylikierroksilla koko vierailun. Eli eivät ole varmaan ihan hetkeen tulossa takaisin. :virne: Mutta joka tapauksessa, parasta pitkiin aikoihin.

Tänään aloin vähän tutkailla vaihto-opiskelumahdollisuuksia. Haluaisin kovasti Espanjaan, onkohan kellään täällä kokemuksia sieltä?
Plei

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 29 Loka 2008 12:27

urakka kirjoitti:Lunta tännekin, kiitos. Illalla on inhottavan pimeää ko maassa on vaan puolimätiä lehtiä, eikä mitään mikä vois edes vähän luoda illuusiota valosta.

Juuri tämän ilmiön takia on aikanaan luotu kappale "Musta, niljaisten lehtien kaupunki".

"Lumi peitti huonot puolemme:
vallanhalun, itsekkyyden."

:kailotus:

:virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa