Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 29 Loka 2008 20:19

Tänään oli pakko mennä mainoksen uhrina liinavaatekauppaan, mutta niillä ei sitten ollutkaan sitä väriä. Mitä lie kuvausrekvisiittaa. :viha: No mutta siellä oli sitten lähes yhtä ihana pussilakana-tyynyliina-setti. Ilmoitusluonteinen asia on se, että ostin samalla vauhdilla kaksi settiä. Tarkoittaa siis sitä, että jaksan vielä olla optimistinen ja oletan, että joskus tulen vielä täälläkin tarvitsemaan kaksi samanlaista pussilakanaa. :virne: Voihan mulle tulla vaikka kavereita yöksi ja jos niitä pitää nukuttaa tossa master-bedroomissa niin saavatpahan tyylikkään yön.

Lisäksi ostin mustan lakanan. Sopii uusiin pussilakanoihin. :pahis: :gootti:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Sippura » To 30 Loka 2008 10:15

Huh. Onnistuin vielä eilen varaamaan hotellihuoneen Helssingistä ensi kesä-
kuun puolivälin paikkeille. Minkäköhän takia mä en tajunnut tehdä sitä va-
rausta jo silloin, kun Metallica-liput varmistuivat parisen viikkoa sitten? :veivi:

Toisekseen voisin ilmoittaa, että olen hurahtanut paperitarvikkeisiin, enkä
enää häpeä myöntää sitä :hullu: Sain käsiini niin ihanaa paperia, että voisin hi-
pelöidä sitä vaikka koko ajan. Pervo minä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » To 30 Loka 2008 11:51

Outolintu kirjoitti:Tattada-daa: Ensilumi! En muuten tykkää yhtään.

Vaikket sie tykkää, niin täällä on silti yksi vähän kateellinen. :hullu: Kivan valkoista ja ihanaa. :hullu:

Ei mulla ole mitään ilmoitettavaa, paitsi katoin eilen American history X:n siskon kanssa, onhan hyvä leffa edelleen.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » To 30 Loka 2008 20:39

shaana kirjoitti:
Outolintu kirjoitti:Tattada-daa: Ensilumi! En muuten tykkää yhtään.

Vaikket sie tykkää, niin täällä on silti yksi vähän kateellinen. :hullu: Kivan valkoista ja ihanaa. :hullu:

Oi, minäkin kaipaan lunta. Olen myös vähän kateellinen. Varsinkin nyt kun ulkona sataa tuutin täydeltä vettä. :epäilevä:

Kävin katsomassa Mamma Mia! -leffan. Eihän siinä mitään juonta ollut, mutta tulin niin hyvälle tuulelle.
Juuri jotain tuollaista aivot narikkaan -juttua olen jo jonkin aikaa kaipaillutkin.

Innostuin kuuntelemaan Abbaa. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » To 30 Loka 2008 23:15

Suvi kirjoitti:Innostuin kuuntelemaan Abbaa. :sydän:

:täpinä: Abba-singstar on tulossa ! Haluan sen ja rankaista tyhmiä naapureitani! Haluan! :keijo:
Olin jumppapallojumpassa ja "joudun" perumaan huomisen jumppatunnin. Huomenna tienaan taskurahaa toimimalla lastenvahtina. :pönde:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 30 Loka 2008 23:34

Oli hauska kuunnella tänään bussissa takanani istuneita mummoa ja pappaa. Bussi lähtee rautatientorilta liikkeelle: Pappa toteaa:"Tää on puoli minuuttia myöhässä." Mummo vastasi: "Kyllä tuon toisen kellon mukaan tää on juuri ajoissa." "Ei. Kyllä tämä on puoli minuuttia myöhässä. (asiantunteva äänensävy)" :virne:

Koko matkan mummo ja pappa juttelivat kinastelevalla äänensävyllä toisilleen ja välillä kuuntelin, mitä he puhuivat. Huvittavaa oli se, että monet puheenaiheet eivät sisältäneet yhtään väittelyä, mutta äänen sävystä olisi voinut päätellä aivan muuta. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 30 Loka 2008 23:37

Väsyttää :haukotus: Tartten lomaa. Työt häiritsee ihan liikaa vapaa-aikaa. Illat saa juosta ympäri kaupunkia pää kolmantena jalkana ja jos joskus tahtois jotain ihmisiäkin tavata, niin pitää jättää jotain muuta väliin. Kotikin on kuin pommin jäljiltä ja pyykkiä en oo taas pessy pariin viikkoon (enkä pese vissiin nytkään, koska kone hajosi ja pyykkitupapoletteja saa "talonmieheltä" vaan keskiviikkosin). Ruoka on loppu kun ei ehdi kauppaan ja unikin on jäänyt vähemmälle.

Hektistä. Onneks viikonlopulle ei ole mitään. Yks tanssitunti ja sen jälkeen sauna. Ihanaa jo etukäteen. Kämppiskin lähtee jonnekin remuamaan niin saan olla la-su yksin himassa kanin kanssa. Pieni mahdollisuus saada ihmisseuraa on myös olemassa. :ahihi:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Pe 31 Loka 2008 11:17

Duuniin lähden kohta, ajoissa. :D ehtii käydä syömässä ennen duunivuoron alkua ja kaikkea.

Ja tänään tulee kaveri käymään, ihanaa :D Singstaria ja Wiitä siis tiedossa (loputtomien keskusteluiden lisäksi). Jotain tekemistä, whiiii!

Ens viikko menee varmaan kohtuu nopeesti, on pari keikkaa ja niin :D

Mulla on yllättävän pirteä mieli :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » Pe 31 Loka 2008 13:12

Datailen koulussa paremman tekemisen puutteessa. Tai siis haluisin kyllä olla kotona, mutta tässä on hyppytunteja ennen kuin seuraava tunti alkaa. Eilenkin kävin koulussa vaan kahvilla ja syömässä. Tehtäviä kouluhommia periaatteessa olisi, mutta laiskuus on taas iskenyt. Jotenkin tuo harmaa ja sateinen ilma vaan masentaa, enkä saa mitään tehtyä. Laiska, tyhmä ja saamaton.

Tänään on kaverin halloweenbileet ja ensi viikollakin on naamiaiset, joten saa naamioitua ihan urakalla. Tavallaan mukavaa vaihtelua tavallisiin ryyppyreissuihin ja tuolla näkee semmoistakin porukkaa joita en kauhean hyvin tunne. Jos vaikka tutustuisi uusiin ihmisiin ja sais elämään vähän actionia. Tällä hetkellä vietän kamalaa hiljaiseloa, joka alkaa käydä hermoille.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 31 Loka 2008 15:08

Kahden tunnin päästä tämä kirjasto menee kiinni ja alkaa pyhät. Täytyy katsella, jos löytyisi vaikka kynttilöitä tai jotain. Jos koittaisi pyhäinpäivän kunniaksi olla jotenkin edes vähän erilainen.

Lähivuosina olen pyrkinyt viettämään juuri kaikki mahdolliset erikoispäivät, -juhlat ja liputuspäivät. Päiväkirjassakin näyttää mukavalta sellaiset merkinnät: "Marian ilmestymispäivänä", "mikkelinpäivän aattona" tai "kesäajan päättyessä". Jälkimmäinen on melkein sellaisenaan runon nimi.

Tänään heräsin vähän turhan tyytyväisellä mielellä vasta kolmanteen torkkuun (viiden minuutin lähtövälit). Ei ole ollut mitenkään ärtynyt tai suuttunut olotila, mutta jollakin lailla vetelää ollut näin askareiden suhteen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Pe 31 Loka 2008 17:24

Mulla on töissä ollut tänään Halloweenin kunniaksi tällainen lepakkopanta, missä on hileinen musta lepakko. (Miespuolinen) esimieheni sitten kysyy kohtuullisen kovaan ääneen "Ooksä lepakko vai?"... Aiheutti pienen repeämisen lähiympäristössä :keijo:

Kiva duunipäivä, kuunnellen musiikkia ja fiilistellen. :D

Oujea :D
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 31 Loka 2008 17:26

theia kirjoitti:Mulla on töissä ollut tänään Halloweenin kunniaksi tällainen lepakkopanta, missä on hileinen musta lepakko. (Miespuolinen) esimieheni sitten kysyy kohtuullisen kovaan ääneen "Ooksä lepakko vai?"... Aiheutti pienen repeämisen lähiympäristössä :keijo:

Repesin. :virne:

Sekin selvisi sitten tänään, että vietän huomenna Halloweenia Sekellä... :keijo:

Mutku siel on Halloween-bileet! :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja SirPet » Pe 31 Loka 2008 17:48

Theia on erilainen nuori - pojista tykkäävä lepakko. :keijo:
SirPet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 31 Loka 2008 20:39

SirPet kirjoitti:Theia on erilainen nuori - pojista tykkäävä lepakko. :keijo:

Ernu! :keijo:

Kuuntelen edelleen Abbaa. Ärsyttää vähän, kun minulla ei ole kavereita, jotka nykyisin
ehtisivät tai haluaisivat lähteä mihinkään. Haluaisin lähteä tanssimaan Abbaa tai reggaeta. :p

Mutta tänään silitän ja katson mm. Calexicon dvd:n ja Myyrä-videon. :jami:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Pe 31 Loka 2008 20:52

Suvi kirjoitti:
SirPet kirjoitti:Theia on erilainen nuori - pojista tykkäävä lepakko. :keijo:

Ernu! :keijo:
Ja ylpeä siitä :tp: :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 31 Loka 2008 22:19

Suvi kirjoitti: Mutta tänään silitän ja katson mm. Calexicon dvd:n ja Myyrä-videon. :jami:

Maulwurf! :superhymy: Prahasta oli pakko ostaa tuliaisiksi Myyriä ja ostin parhaalle kaverille Myyrä-repun. Ja ilkeät pojat rikkoi sen heti! Eikä se ruoja ole vieläkään korjannut hihnoja, eikä näin ollen koskaan käyttänyt sitä. Mokoma, kiittämätön... :p

Lumesta kateellisille helpotukseksi; tänään satoi kaatamalla jäätävää vettä. Että se siitä lumesta. Kylmyys sen sijaan ei ole kadonnut mihinkään. :epäilevä:

Lisäys: Äsken oli ihan parasta AnimalPlanetilla. Siellä tuli pätkä vuohista ja siinä kerrottiin, että kun vuohet jännittyy (pelkää tai innostuu) niin niillä menee lihakset ihan jäykiksi. Sitten ne ryntäili ruokinta-aikaan laitumellaan ja tupsahteli turvalleen tai ketarat taivasta kohti suorilta jaloilta. :virne: Ilta pelastettu!
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja Triple H » La 01 Marras 2008 21:19

Tuijotin tyhjyyteen. Vartin tuijotuksen jälkeen huomasin, että pöly laskeutui olkapäilleni.
Kuin tiikeri loikkasin siivouskomeroa kohti ja tempaisin valtavalla hauiksellani imurin ulos komerosta.
Imuroin kartanoa kuin hurjapää ja puoli tuntia myöhemmin pöly oli poissa. POISSA MINÄ SANOIN!
Nyt palkitsin itseni Sandelssilla!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja damn » La 01 Marras 2008 21:27

Tultiin siskon kanssa käymään kotikotona ja se otti niiden kissanpennut mukaan tänne. Olen nyt illan kissavahtina kun sisko on kavereittensa kanssa jossain. Ihania kissoja, mutta niitä pitää olla koko ajan vahtimassa. Heti kun silmä vältti niin toinen pentu oli kukkaruukussa tekemässä kaivauksia ja myöhemmin sama tyyppi oli jotenkin onnistunut livahtamaan porukoitten makuuhuoneeseen, vaikka liukuovi oli kiinni. Toinen on helpompi vahdittava, kun se haluaisi vain leikkiä minun kanssa tai olla sylissä nukkumassa. Kissat :hymyhali: .

Kohta menen pitkästä aikaa saunaan ja vietän muutenkin rauhallista koti-iltaa. Kerään tässä voimia että jaksan huomenna lähtee takaisin kotiin. Viime aikoina on vähän ahdistanut olla siellä itsekseen. Mutta kyllä tämä taas tästä, paremmalla fiiliksellä olen ollut tämän viikon, kuin vaikkapa sitä edellisen. asiat on nyt lähtenyt rullaamaan vähän paremmin ja oon saanut uutta ajateltavaa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 01 Marras 2008 21:35

Eilen oli hauska ilta. :superhymy: Mulla oli tuparit. :D Kavereita oli just sopivasti (kovin montaa enempää ei olis kunnolla kämppääni mahtunut...). Boolia oli sopivasti ja se oli hyvää. Ihmiset tuntuivat viihtyvän. Voiskohan sitä pitää uusintatuparit pian? :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » La 01 Marras 2008 23:44

Myyrä oli ihana. :sydän: Itkin hiukan, kun katselin niitä pätkiä.

Katsoin myös Simon & Garfunkelin konsertti -DVD:n. Sitäkin katsoessani itkin.

Luultavasti tämä itkemiseni on vielä ihan tervettä. :hullu:

Fiilis ei ollut kyllä pari tuntia sitten mikään maailman mahtavin. Lisäksi alaselkäni on
ollut jumissa, niin että tietyt liikkeet ja asennot sattuvat. Nyt se ei onneksi tunnu.
Haluan uskoa siihen, että venyttely auttoi.

Ai niin, ja aamupäivällä menin väärään suuntaan menevään metroon. :keijo: Eihän tuo nyt
mitään, jos en olisi ennen mennyt metrolla, mutta kun käytän sitä joka päivä. :keijo: Sitä paitsi
katsoin vielä siitä taulusta, mihin suuntaan metro on menossa. :keijo: Mietin vain katsoessani
taulua, että eipä tuo haittaa, kun pitää mennä vain yksi pysäkinväli. :keijo:
Oli ajatukset (taas) vähän muualla. :hullu:

Ai niin: Muistaako kukaan muuten sellaista lastenohjelmaa kuin Professori Balthazar? Sain sen(kin)
videon työkaverilta lainaksi. Videolla oli mukana joku mato, joka "kaikkien" olisi pitänyt tietää.
Veikkaan, että ainakaan itse en ole pienenä katsonut ko. ohjelmaa.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 02 Marras 2008 04:08

Äidin juhlat pidetty. Sakkia kävi ihan riittävästi. Iltayöllä käytiin vielä kaverin mökillä saunomassa.

Suvi kirjoitti:Myyrä oli ihana. :sydän:

Komp komp

Suvi kirjoitti:Ai niin: Muistaako kukaan muuten sellaista lastenohjelmaa kuin Professori Balthazar? Sain sen(kin)
videon työkaverilta lainaksi. Videolla oli mukana joku mato, joka "kaikkien" olisi pitänyt tietää.

Balthazarin muistan.
Oliko madolla lakki, paljon jalkoja ja kenkiä? Tälläinen muistuu jotenkin jostain mieleen. Mutta taitaa olla hieman uudempaa tuotantoa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 02 Marras 2008 20:11

Sotapoika Irakista lähetti mulle juuri sähköpostia

Hello friend, I hope my email meets you well. I am in need of your assistance.
My name is Sgt Brandon Gary. I am in the Engineering military unit here in Ba'qubah in Iraq,
we have some amount of funds that we want to move out of the country. My partners and
I need a good partner someone we can trust. It is oil money and legal. Basically since we
are working for the government we cannot keep these funds, but we want to transfer and
move the funds to you, so that you can keep it for us in your safe account or an offshore
account. But we are moving it through Diplomatic means, to send it to your house directly or
a bank of your choice using Diplomatic Courier Service.The most important thing is that can
we trust you? Once the funds get to you, you take your 30% out and keep our own 70%.
Your own part of this deal is to find a safe place where the funds can be sent to. Our own
part is sending it to you.If you are interested i will furnish you with more details.But the whole
process is simple and we must keep a low profile at all times.

Waiting for your urgent response via my private email:bGary_1985@yahoo.com.hk
This business is risk free.
Regards,Sgt Brandon Gary

Kuinka tyhmä pitää olla että lankeaa tällaiseen? :friikki: Joissain on sentään edes yritetty jotain uskottavaa. Mutta että mun ikäiseni heppu on päässyt käsiksi täysin laillisiin öljyrahoihin, jotka aikoo siirtää täysin laillisesti pois maasta ja täysin laillisesti antaa mulle 30% siitä summasta? :virne:
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 03 Marras 2008 03:54

Outolintu kirjoitti:Sotapoika Irakista lähetti mulle juuri sähköpostia

Hello friend, I hope my email meets you well. I am in need of your assistance. My name is Sgt Brandon Gary. I am in the Engineering military unit here in Ba'qubah in Iraq, we have some amount of funds that we want to move out of the country. My partners and I need a good partner someone we can trust. It is oil money and legal. Basically since we are working for the government we cannot keep these funds, but we want to transfer and move the funds to you, so that you can keep it for us in your safe account or an offshore account. But we are moving it through Diplomatic means, to send it to your house directly or a bank of your choice using Diplomatic Courier Service.The most important thing is that can we trust you? Once the funds get to you, you take your 30% out and keep our own 70%.
Your own part of this deal is to find a safe place where the funds can be sent to. Our own part is sending it to you.If you are interested i will furnish you with more details.But the whole process is simple and we must keep a low profile at all times.

Waiting for your urgent response via my private email:bGary_1985@yahoo.com.hk
This business is risk free.
Regards,Sgt Brandon Gary

Kuinka tyhmä pitää olla että lankeaa tällaiseen? :friikki: Joissain on sentään edes yritetty jotain uskottavaa. Mutta että mun ikäiseni heppu on päässyt käsiksi täysin laillisiin öljyrahoihin, jotka aikoo siirtää täysin laillisesti pois maasta ja täysin laillisesti antaa mulle 30% siitä summasta? :virne:

Joo ja että valtion rahoille hankitaan random-sähköposteilla jotain säilyttäjiä?
Ja jenkkisoltun sähköpostiosoite on Hong Kongin Yahoolla?
This business is risk free. Hitto ihan sama vaikka ois ite Jeesus joka noin sanois, en siltikään uskois.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 03 Marras 2008 09:02

:viileä: Jou.

Kävin eilen ski- ja boardexpossa, oli paljon "näkemisen arvoista" näytillä. Ständit oli yhdentekeviä ja vaatteet ja varusteet kalliita - miehiä oli monta. :virnu: Digipuolelle en mennyt, koska en olisi älynnyt siellä sitäkään vähää kuin toisella puolella.

Sit istuin baarissa kans. Iltapäivästä myöhäseen yöhön. Join kahvia ja limpparia, pelattiin korttia systerin kanssa, vaikka loppuillasta koko muu jengi oli ängennyt meidän pöytään. Näin monta tuttuakin. :hymyhali: Baarimikko, joka katkeoitui perjantain halloween bileistä poisjäännistäni, uhkasi antaa mulle joulukuuksi porttarin. :virne: Toivottavasti se oli niin naamat ettei muista koko juttua, se olisi kamalin rangaistus jonka tiedän! Lisäksi paarissa oli aivan Prusen näköinen kundi, HOTHOT! :tilt:

shaana meni ihmisten ilmoille ja meni sekaisin. :tilt:

Tämä on 800. viestini ja sisällön taso jatkuu samalla tuubaksi luokitetulla linjalla. :peukku:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 03 Marras 2008 12:44

Dnd kirjoitti:

Suvi kirjoitti:Ai niin: Muistaako kukaan muuten sellaista lastenohjelmaa kuin Professori Balthazar? Sain sen(kin)

Balthazarin muistan.
Oliko madolla lakki, paljon jalkoja ja kenkiä? Tälläinen muistuu jotenkin jostain mieleen. Mutta taitaa olla hieman uudempaa tuotantoa.

Oli siinä joku tuollainen hirviö.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa