Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 20 Marras 2008 18:59

Hiljainen päivä Fordella. :tilt:

Hiljaista on myös elämäni tällä hetkellä. Juuri kun pitäisi ajatella järkevästi ja taloudellisesti, mieli halajaisi toimintaa ja uusia kokemuksia. Elämä tuntuu - ja on jo pidemmän aikaa tuntunut - kovin pysähtyneeltä. Toisaalta taas kaikkea mennyttä muistellessa tajuaa, että on tapahtunut vaikka kuinka ja paljon. Siltä vain ei tunnu.

Kaipaan jännitystä. Nyt. :p
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » To 20 Marras 2008 21:14

Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti: Ihaa on maanisdepressiivinen.

:riips: Missä välissä Ihaa on ollu maaninen? Musta se on vaan depressiivinen.... :hullu:

Linnunradan käsikirjassa liftareilla oli Marvinkin muka maanisdepressiivinen, vaikka olikin
vain täysin depressiivinen tai siis masentunu. Maanisdepressiivisyyttä on sanana vain niin
mukava väärinkäyttää, kun maanisdepressiivisyys on niin hieno sana, ihan maanisdepressiivinen. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 20 Marras 2008 22:10

Shay kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti: Ihaa on maanisdepressiivinen.

:riips: Missä välissä Ihaa on ollu maaninen? Musta se on vaan depressiivinen.... :hullu:

Linnunradan käsikirjassa liftareilla oli Marvinkin muka maanisdepressiivinen, vaikka olikin
vain täysin depressiivinen tai siis masentunu. Maanisdepressiivisyyttä on sanana vain niin
mukava väärinkäyttää, kun maanisdepressiivisyys on niin hieno sana, ihan maanisdepressiivinen. :tilt:

Ja jos ruvetaan ihan viilaamaan, niin mielestäni nykyisin käytetään termiä kaksisuuntainen mielialahäiriö. :tilt:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 21 Marras 2008 00:42

Lyyra kirjoitti: Bongasin kaupungissa yrityksen nimelta Forde Recruiting :virne:

Ai saakeli, nyt tää paljastui :läps: Tuolta on tullut suurin osa tämänkin Forden jäsenistä.

--

Paikallislehdistössä uutisoitiin tällä viikolla hupaisa virhe kyltissä: "Käpylä - Köttby" :virne: Itse hekottelin tuolle joka kerta ohimennessä jo aiemmin tänä vuonna. Jokseenkin niihin aikoihin, kun IFK playoffeissa pelasi. Mutta hyvä, että on huomattu ja kylteistä vastaavalle tiedoksi toimitettu. Nyt jo, siis. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 21 Marras 2008 10:31

Mukavata kö on hieman valkoista maassa, valoisampi maisema piristää ihmistä.

Eilen olin salilla ja näin kun vanhempi herrasmies harjoitteli yhden käden työntöä. Tuli kivasti eroa, kun kaksi kertaa nuoremmat tyypit treenaili samalla kuntoutukseen tarkoitetuilla hytkyn-nytkynlaitteilla.

Töiden jälkeen haen itselleni sisältöä elämään. :täpinä:

Kuva

Ja ensi viikolla tupsahtanee postista Chinese Democrasy. Jos vertaillaan kolmea suurta, Metallica, AC/DC ja Gn'r, niin kuulemani materiaalin mukaan Axl jyrää.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 21 Marras 2008 10:47

Käytiin eilen työpäivän jälkeen muutaman työkaverin kanssa nauttimassa
Pösölee Nuvoota, oli kiva nähdä tyyppejä myös muissa ympyröissä kuin työ-
paikalla. Aloittelimme tissuttelun jo hyvissä ajoin, joten olin kotonakin jo
ihmisten ajoissa.

Tänään parturille, siitä seurauksena toivottavasti keveä ja nätti tukka. Huo-
menna luvassa suursiivoilua ja sunnuntaina sukulaismies tulee käsittelemään
mun ja muutaman kaverin selät kuntoon vanhan kalevalaisen jäsenkorjauksen
avulla. Sitten on taas nikamat kohdillaan ja hengittäminenkin helpottuu :D

Muutenkin: viikonloppu :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » La 22 Marras 2008 22:05

Nyt ei mene ihan putkeen. Eilen mokasin ja sanoin Pojalle asioita joita en edes halunnut sanoa(kiitos alkoholi...)ja nyt sitten on turha enää miettiä, että mitä jos meillä jotain juttua olisi. Ei ole juttua, eikä tule juttua ja se on ihan minun vika. En tiedä harmittaako minua vai olenko helpottunut, koska minua on häirinnyt monta kuukautta jatkunut epävarmuus ja sekavuus tässä jutussa. Surullinen minä ainakin olen ja toivon että voitas edelleen olla kavereita, niinkuin ennenkin, ei kai tämä voi monen vuoden kaveruutta pilata??

Oon nukkunut melkein koko päivän ja ollut tosi laiska. Ainut mitä sain tehtyä oli, että kävin hoitaa siskon kissoja kun se on muualla viikonlopun. Tekis nytkin mieli vaan käpertyä peiton alle ja itkeä. Kohta pitäs lähteä kaverin kaa yhtä keikkaa katsomaan ja yleensä olen ihan innoissani kun pääsee keikoille ja kavereiden kanssa pitämään hauskaa, mutta nyt ei kiinnosta mikään. Toisaalta ehkä vaan parempi, että lähden ihmisten ilmoille, enkä jää tänne murehtimaan asioita yksikseni. Jos vaikka tapaisin mukavia ihmisiä ja olisin hyvässä humalassa.
:huoh:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Maija » Su 23 Marras 2008 00:33

Kävin leikittämässä kaverin kisua. Aivan ihana energiapakkaus! :D

Tulin kotiin ja tietenkin oma koira haistoi, että nyt on käyty vieraissa. Hieman loukkaantunut ilme kasvoillaan neiti koittaakin tunkea koko ajan syliin ja päästä kaikin tavoin suosioon. :virne:
"Katsos nyt, minä olen niiiin paljon mukavampi ja suloisempi kuin jotkut kisut. :nirppa:"

Päivä on mennyt ihan hujauksessa, kun on ollut asioita koko ajan jos jonnekin. Ajoin melkein ketun ja jäniksen päältä ja näin samalla matkalla myös suden. Ai miten niin asun maalla? :virne:

Kiva päivä, tällaisia lisää. :D
Maija

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 23 Marras 2008 03:23

No on sitä tullut nähtyä ja rapsuteltua elukoita jänöistä kauriisiin, mutta susia ei ole kyllä vielä tullut vastaan :(
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Maija » Su 23 Marras 2008 13:29

@gen.fi kirjoitti:No on sitä tullut nähtyä ja rapsuteltua elukoita jänöistä kauriisiin, mutta susia ei ole kyllä vielä tullut vastaan :(

No sovitaanko, että voit tulla hakemaan vaikka kaikki sudet näiltä main? :tilt:

En niitä kovin mielelläni täällä näkisi jolkottelemassa. Sori nyt vaan, Shay. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Su 23 Marras 2008 19:31

Mulla on ihan kiva olo :o: Vaikka onkin sunnuntai ja mikään ei oo muuttunut (=edelleen ahdistun samoista ajatuksista) mutta silti mulla on ihan kiva olo :o: Ulkona lumimyräkkä vaikuttaa ihanalta, näin kun oon sisätiloissa. Ja huomenna saa ilimaista vuinaa! :D

All is well in the kingdom of me.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 23 Marras 2008 23:03

Pesukone jaksaa yllättää edelleen. Menin äsken hakemaan pyykkejä. Meinasin saada sydänhalvauksen, kun ovesta astuessani melkein törmäsin pesukoneeseen. Se oli tullut yli metrin verran mua vastaan. Pari senttiä vielä, niin en olisi saanut pesuhuoneen ovea auki. :friikki: Tulee jotenkin vainoharhainen olo. En ole kuitenkaan kuullut mitään ihmeellistä, ei ole edes musiikkia soimassa, vain telkkari, eikä se nyt niin kovalla ole. Tämä vahvistaa sitä olo, että sekoan. Kun ei se kuitenkaan ole ennen vaeltanut, tänään ehdin pestä yhden koneellisen ennen tätä tapahtumaa ja ihan paikoillaan se seisoi.

Meillä oli eilen pikkujoulut. Paikallinen jouluruoka on kuin pula-ajan tähteitä tarjoiltuna. Siis oikeasti. Pinnekött olisi lammasta, mutta kyllä löytänyt yhtään lihaa siitä. Se oli jotain selkänikamia, joissa oli pinnassa lihaa värin puolesta, mutten saanut siitä eroteltua kuin kalvoja. Nauratti, kun heitti joulun JUHLAherkun lautaselle, ja kolina vain kävi kun luu pyöri ympäriinsä. Possussa oli luun lisäksi noin kolmen sentin kerros läskiä ja lihaa löysin lopulta ehkä kahden millimetrin kerroksen sieltä välistä. Lihapullassa oli yllärinä reilummanpuoleinen luunsirpale, joka melkein halkaisi hampaan. Mausteitakaan ei varmaan käytetä turhaan, suola riittäköön. Hirvittää, minkälaista on perinneruoka, jota syötiin/syödään arkisin. :täh: Jouluolut ei maistunut peruspilsneriä kummemmalta. Onneksi jälkiruoka oli hyvää.

Olin laittautunut lumoavan kauniiksi (vaikkakin haluan vielä ajatella, että olen lumoavan kaunis muutenkin) ja jatkettiin baariin. Joku pianistimies soitti norjalaisia iskelmiä niin kovalla, ettei puhumisesta tullut mitään. Ei se hyvin näyttänyt sujuvan paikallisiltakaan, mutta kun tuo kieli ei muutenkaan ole mitenkään helppoa, niin en kyllä pystynyt käsittämään mitään, kun kuulin joka kolmannen kirjaimen sen metelin yli. Baaristakaan ei saanut kunnon olutta ja alkoholi oli niin kallista että jouduin kestämään koko tilanteen suhteellisen selvinpäin. Enkä onnistunut edes iskemään rikasta miestä. :epäilevä: Jokseenkin surullinen ilta. Toivottavasti täällä edes jossain on vähän parempi meno...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 24 Marras 2008 13:55

Outolintu kirjoitti:Pesukone jaksaa yllättää edelleen. Menin äsken hakemaan pyykkejä. Meinasin saada sydänhalvauksen, kun ovesta astuessani melkein törmäsin pesukoneeseen. Se oli tullut yli metrin verran mua vastaan. Pari senttiä vielä, niin en olisi saanut pesuhuoneen ovea auki. :friikki: Tulee jotenkin vainoharhainen olo. En ole kuitenkaan kuullut mitään ihmeellistä, ei ole edes musiikkia soimassa, vain telkkari, eikä se nyt niin kovalla ole. Tämä vahvistaa sitä olo, että sekoan. Kun ei se kuitenkaan ole ennen vaeltanut, tänään ehdin pestä yhden koneellisen ennen tätä tapahtumaa ja ihan paikoillaan se seisoi.

Pesukone sitä kilpa-ajatettavaa sorttia! :D (ala Simpsoneiden vanha rakkine, joka päätyi Moen baariin kisaamaan)
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 24 Marras 2008 20:17

Niin mä nauroin kanssa (järkytyksestä toivuttuani), että voidaan ottaa naapureiden kanssa kisaa. Runttasin sen paikoilleen, mutta laitoin sen eri päin, sivuttain. Josko se siitä tokenisi. Selvisi muuten todennäköinen syykin tuolle liikuntaharrastuksen aloittamiselle. Lakana oli mytännyt kaiken muun pyykin sisäänsä ja kietoutunut yhdeksi jättimäiseksi vaatemoukariksi. Kai sellaista lingotessa 1200 kierrosta minuutissa (vai mikä se lukema on) on ihan normaalia, että kone vähän hyppii.

Mursinpa muuten varpaani. Ajattelin kompensoida tätä mun henkistä tuskaa fyysisellä ja rusautin sen ovenpieleen oikein mukavasti. Mihinkään lääkäriin mennyt, ei ole varaa :virne: Ei vaan, ei murtuneelle varpaalle voi mitään kuitenkaan tehdä. Voisin otattaa siitä röntgenin ja katsoa, miten pirstaleina se on. Mutta on muuten kipeä. Yöllä oli voittajaolo, kun kello oli siinä neljä aamulla ja makasin selälläni yrittäen saada unta. Varpaaseen särki ja olkapäähän särki. En uskaltanut liikkua, kun pelkäsin joko tiputtavani käden tai sitten potkaisevani varpaan peitonreunaan. Tänään on könkkäämisestä jo polvet, lonkat ja selkä kipeänä. On jotenkin mummo-olo. :pepsodent:

En muuten aiemmin ollut tapaturma-altis. Nytkö piti sitten aloittaa, kun ei ole ketään pitämässä huolta tai puhaltamassa?
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 25 Marras 2008 01:47

Outolintu: jos et ole jo ehtinyt, niin teippaa se varvas viereiseen kaveriin kiinni. Sen ne tekisi siellä lääkärissäkin. Ehkä jos se olisi pahasti irtipoikki menny niin laittaisivat sitä vähän kohdilleen luutumaan ja antaisivat sulle sauvan tahi kaksi jonka kanssa lenkkasta... Tai ehkä vaan yhden, jos sulla oli se olkakin pois paikoiltaan... tyhmintä tommonen.

--
Mä kävin tänään telmimässä lumessa. Aamulla aloitin auton kaivuulla (se kun oli mulla viikonloppukäytössä) ja annoin veljen tehtäväksi palauttaa vanhempien huomaan. Pitäsi varmaan soittaa ja kysyä, että onko veli elossa ja mun pieni kirppu vielä yhtenä kappaleeena, kun veikka ei ole sillä tai muillakaan tietoteknikattomilla autoilla ajellut. Vähän hymyilytti katsoa sitä parkkiruudussa sutimista...

Nyt illalla menin puistoon harjoittelemaan temppuja lumihankeen. Vähän ensin ujostutti yksinään ryhtyä telmimään lumessa, mutta kun vaan sai karistettua sosiaaliset paineet hartioilta ja pikkasen pukattua itseään käsilläseisonnan suuntaan, niin jopa oli hauskaa ihan yksinäänkin. Vaan kaverin kanssa se olisi ollut moninverroin lystimpää...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 25 Marras 2008 08:39

Kiitos internetin ihmeellisen maailman, sain eilen ostettua suurimman
osan joululahjoista :D Enää ei tarvitse kuin parin lahjan osalta käydä
liikkeessä asioimassa, muilta osin lahjojen hankinta kävi ilman ihmis-
massoja ja hillitöntä kiirettä. Aivan huippua!

Odotan muutenkin joulua ja reilun viikon kestävää lomaa innolla. Ihanuut-
ta saada vähän hengähtää ja rauhoittua kotona, ilman suorituspaineita ja
stressiä.
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Walker » Ti 25 Marras 2008 19:39

Sippura kirjoitti:Kiitos internetin ihmeellisen maailman, sain eilen ostettua suurimman
osan joululahjoista :D

Ja tämäkö on Sippun joulupukille lähetettävässä omassa toivekirjeessä ? :virne:

http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=1164
Williamsilta julkaistaan kuitenkin näin joulun alla vuoden 2009 kalenteri.
Kalenterin voi hankkia mm. RobbieWilliams.com sivustolta.
Kalenteri sisältää 15 erilaista kuvaa Williamsista, jotka on irrotettu hänen
suosituimmista musiikkivideoistaan ja parhaista hetkistä uran varrella.
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja sybe » Ti 25 Marras 2008 23:28

Olen pihalla Ylex aamun kuviosta. Ylex nettisaitti on sekava,löysin sieltä tämän uuden kokoonpanon. Minne ne kaksi sälliä hävisivät aamusta? En tiedä sälien nimiä. Miksi he hävisivät? Juuri kun totuin että Peltsi on päivällä äänessä ja ne päivähemmot onkin nyt aamusella äänessä, niin jo vain piti laittaa homma taas uusiksi. Olen kai kuviooihin jämähtänyt kalkkis. Ylex aamu shown aihepiirit ovat nuorentuneet, minusta aika tikusta asiaa henkistä on ollut useampi aamu. En koe olevani kohde ruyhmää ja surffaan muille kanaville aamuisin.

Ilmoitus Ylex sivuilla:
Sivustoamme päivitetään uudelle alustalle seuraavien viikkojen aikana.
Pahoittelemme, että korjaustöistä johtuen sivusto saattaa olla hidas ja siinä saattaa esiintyä epäloogisuuksia.

Dodii, nyt tulee uusi ja toimiva Ylex saitti, myöntävät virheensä ja suunnittelevat kaiken uusiksi :keijo:
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Kati » Ti 25 Marras 2008 23:47

sybe kirjoitti:Olen pihalla Ylex aamun kuviosta. Ylex nettisaitti on sekava,löysin sieltä tämän uuden kokoonpanon. Minne ne kaksi sälliä hävisivät aamusta?

Ne hävisivät jo syyskuussa. Täälläkin siitä oli puhetta.

Tuomas jatkaa Summerissa, Olli X:llä tuottajana.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 25 Marras 2008 23:52

Jotenkin olen epäilevällä kannalla... :virnu:
Mutta olisipa sekin ihme sitten nähty, jos siitä rotiskosta saavat toimivan ilman totaalista täysremonttia.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja sybe » Ke 26 Marras 2008 00:00

Aha.Sinne sitten miehet män. Uusi aamu ei ole minun makuun. Kuuntelen YleX:ää enää Peltsin takia. Mitä jos Peltsinkin lähtee? Apuva.Ajelen työajoja paljon, olo on hitusen surullinen kun se Ollikin lähti. Käsi ei tiedä mitä se tekisi radiokanava valitsijalla. Ehkä ne aamun sällit kypsy Aamu ohjelman vaatimiin herätyksiin. Radio Rock on huonohko korvike aamusin, joskus korporaatio tosin löytää jutun jyvän.
Viimeksi muokannut sybe päivämäärä Ke 26 Marras 2008 00:04, muokattu yhteensä 1 kerran
sybe

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 26 Marras 2008 00:03

Tämä on nyt ensimmäinen kerta, hmm, noin 17 vuoteen kun onnistun hommaamaan kunnollisen jalkavamman, joka aiheuttaa selkeää ontumista. En siis mielelläni liikkuisi. Mikä on todennäköisyys, että juuri tällaisena päivänä työpaikalla on paloharjoitukset, ja pääsemme ihan huviksemme kävelemään vielä kauppakeskuksen toiseen päähän ja takaisin. :friikki: Jotenkin olen varma, että torstaina tulee eteen jotain samanlaista toisessa työpisteessä.

Pvi :hymyhali: En mää mitään oo teippaillut. Ei mulla ole kuin paketointiteippiäkään. Suutarin lapsella jne... Suht hyvältä se on tuntunut ilmankin, on pikkuvarvas kyseessä, joka muutenkin on melko oudonmallinen. Keppi ehkä helpottaisi näitä ontumisesta syntyviä kremppoja (kuten että sääri krampaa ja polvia kolottaa), mutta vamma on luonnollisesti samalla puolella kuin kipeä käsi, enkä äkkiseltään osaa kuvitella, että vasemman jalan auttaminen oikeanpuoleisella kepillä olisi hyödyllisempää kuin nykytilanne.
Death thought about it.
Outolintu

ViestiKirjoittaja sybe » Ke 26 Marras 2008 00:06

Ota keppi ja niitä samoja tabuja kuin House :keijo:
sybe

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 26 Marras 2008 08:06

Walker kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Kiitos internetin ihmeellisen maailman, sain eilen ostettua suurimman
osan joululahjoista :D

Ja tämäkö on Sippun joulupukille lähetettävässä omassa toivekirjeessä ? :virne:

http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=1164

Köhköh, tuo saattaa olla jo tilauksessa... :hullu:
Vaikka mun mielestä onkin surullista, että kalenteri on pitänyt koota vuosien
varrella otetuista kuvista, eikä täysin uusista kuvista kuten aikaisempina vuo-
sina. Robbie, tuu takas!

Meidän iskä on kova poika harrastamaan ulkona syömistä, ja siitä pääsee silloin
tällöin nauttimaan myös jälkikasvu. Hän on tulossa tänään käymään huudeilla, jo-
ten kunnon mättöpihvi omavalitsemassa ravintolassa on tosiasia. Nam. :kuola: Ja on-
han se tietty kiva nähdä isukkiakin.

Illan lisäksi en malttaisi odottaa lauantaita, jolloin järjestämme pikkujoulukekke-
rit kavereille :D Guitar Heroa, juomaa, ruokaa ja hyvää seuraa - loistavaa!
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Marras 2008 13:46

Moe. :superhymy:

Lumisuus on saanut mut taas vähän iloisemmalle tuulelle. :superhymy: Eilen tapasin vanhan ystävän - siis ei mitään satavuotiasta vaan lapsuudesta asti ystävän, sillein vanhan - ja oli kyllä mukavaa nähdä. Maanantaiseen parkkisakkoon kirjoitin ja lähetin tänään vastalauseeni, sinne meni, laitoin mukaan valokuvaa, karttaa jne. :keijo:

Viikonloppuna oli pikkujoulut, oho join pari mansikkamargaritaa :gay: Oon vaan neljä raflaillallista systerille pystyssä. :superhymy: Ei haittaa, saanpahan sitten viettää senkin kanssa aikaa sitten joskus kun vaan ehditään. Ah, sain muuten myös kantispaarin pikkujouluihin kutsun, jeeee, ilmasen viinan pileet! :superhymy:

Tänään tuntuu jo siltä että uskaltaisi mennä salille, vaikka antibioottikuuri jatkuukin. Kokeillaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa