Ja aloitan jo huomenna. Kivaa!Saas nähä miten tuskainen huomisaamusta tulee, kun on tässä reilun 3 kk:n työttömyyden aikana tuo unirytmi menny hiukka keturalleen...

Ja aloitan jo huomenna. Kivaa!

No ei vain. Ahdistaa kyllä tilanne, kun toisaalta voisi hakea muuallekin, mutta toisaalta olis mielenkiintosta kattoa loppuun asti, jos tuolta uudesta organisaatiosta tarjoutuisi vaikka joku mielenkiintoinen homma.. Kun duunikaverit on ihania ja alakin ihan mielenkiintoinen ja haastava. Oma henkkoht uraputki on vaan aika jämähtäneessä tilassa... Tää on vähän kuin opinnäytetyön kanssa, että alkaa ahdistaa aina kun vaan erehtyy vähän enemmän ajattelemaan sen tekemistä. 

Klippan ei mahtunut kyytiin, täytyy keksiä sille joku toinen tilaisuus päästä sohvien hautuumaalle. Mahtava paikka tuo Sortti. Olin innoissani kuin pikkulapsi katsellessani, miten semmonen kone jauhoi mun sängyn tuusannuuskaksi. 
Emilia kirjoitti:Toinen mitä pohdin tänään oli se, miten kirjoitan foorumille. Käytän aika paljon voimasanoja ja puhekieltä, mikä antaa varmaan aika lapsellisen kuvan musta. Kun aikaa kuitenkin olisi hioa tekstejä, mutta jotenkin on vain jäänyt päälle tämmöinen kirjoitustyyli. Kiroilen kyllä puhuessakin hirveästi, mutta sitä suuremmalla syyllä voisi tsempata tekstien kanssa.![]()

Lyyra kirjoitti:Emilia kirjoitti:Toinen mitä pohdin tänään oli se, miten kirjoitan foorumille. Käytän aika paljon voimasanoja ja puhekieltä, mikä antaa varmaan aika lapsellisen kuvan musta. Kun aikaa kuitenkin olisi hioa tekstejä, mutta jotenkin on vain jäänyt päälle tämmöinen kirjoitustyyli. Kiroilen kyllä puhuessakin hirveästi, mutta sitä suuremmalla syyllä voisi tsempata tekstien kanssa.![]()
Älä turhia huoli, en minä ainakaan ole huomannut että kirjoittaisit mitenkään erityisen lapsellisesti. Tai sitten olen jäävi sanomaan, kun itellä on kanssa kielenkäyttö aika "värikästä" joskus.
Minusta on vaan mukava, kun ihmiset kirjoittavat eri tavoilla. Itse ainakin saan siten paremmin kuvan eri persoonallisuuksistakin. Ei mitään itsesensuuria pöllöt.

Tsemppaamista kyllä siis ainakin itseltä löytyy.

Sippura kirjoitti:Suurin osa tästä aktiiviporukasta osaa mun mielestä tosi hienosti ilmaista itseään teks-
tillisesti, nyt kun oikein tarkemmin ajattelee. Tosin välillä kun katson omia viestejäni
jälkikäteen, niin ihmettelen itsekin että mitäköhän hittoa olen mahtanut jollain viestillä
ajaa takaaTsemppaamista kyllä siis ainakin itseltä löytyy.
Eiköhän se niin mene, että itse on itsensä pahin
Sippura kirjoitti:Tosin välillä kun katson omia viestejäni
jälkikäteen, niin ihmettelen itsekin että mitäköhän hittoa olen mahtanut jollain viestillä
ajaa takaa

tai niin mä ainakin luulen. kaadoin äsken huuhteluainetta, ihan oikeeseen reikään ja oikealla tavalla (mies epäili että vika oli mussa
) ja sitten se vaan valui sieltä pois. Uskottavasti siitä reiästä sen pitää sitten pesun aikana tullakin ulos, mutta ei mun käsittääkseni ennen kuin kone on ees päällä

Annis kirjoitti:meidän pesukone on rikkitai niin mä ainakin luulen. kaadoin äsken huuhteluainetta, ihan oikeeseen reikään ja oikealla tavalla (mies epäili että vika oli mussa
) ja sitten se vaan valui sieltä pois. Uskottavasti siitä reiästä sen pitää sitten pesun aikana tullakin ulos, mutta ei mun käsittääkseni ennen kuin kone on ees päällä
![]()
Kuolo kirjoitti:Annis kirjoitti:meidän pesukone on rikkitai niin mä ainakin luulen. kaadoin äsken huuhteluainetta, ihan oikeeseen reikään ja oikealla tavalla (mies epäili että vika oli mussa
![]()
Kannattaa pestä ja huuhdella sitä kaukaloa. Jos tosiaan aineet tulee pois vaikka ei pitäs tulla, on todennäkösesti siellä venttaali jumissa. Voi olla, että putsaaminen auttaa.
Toi on muuten hyvä, mutta kun pesemisessä kesträä kolme tuntia. Olisi joskus kiva pestä päivässä useampikin koneellinen, mutta ei ikinä ehdi.

Pascal Lemoix kirjoitti:Mielestäni viestin lopusta voi jättää se loppukaneetin pois, joka on mallia:
"Olikohan tässäkään mitään järkeä?"
"Tulipa sekava viesti, mutta ehkä tästä jotain tajuaa."
Siis en jätä sitä loppukaneettia pois.
Ei ehkä kannata lukea omia viestejä jonkun keijottelupäivän jälkeen.
Lyyra kirjoitti:Onnea työpaikasta! Minäkin saan semmoisen vielä kohta!

Työkaverit on mukavia ja mulla on oma valoisa työhuone. Ensi viikon jälkeen perehdyttäjäni vaihtaa työpaikkaa, joten sen jälkeen pitää selvitä yksin. Uskon selviäväni hyvin, sillä perehdytysohjelma on ollut tosi hyvä ja olen jo päässyt hyvin työhön käsiksi. 

- ja illalla Sekelle juhlistamaan sitä, että aloitan viimeisen varsinaisen teinivuoteni huomenna. 

Komea paikkahan se oli.
Luvassa on lohikeittoa, 

Yskä ei ole vieläkään lähtenyt, mutta tänään lähtee jo ääntä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa