Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 05 Touko 2008 14:57

Hauska viikonloppu! :D Käytiin Lahden teatterissa katsomassa Cats, jonka jälkeen mentiin hyvään ravintolaan syöpöttelemään. Matka jatkui yhdelle oluselle, jonka aikana tuli parannettua taas maailmaa.
Rentoutus reissu latasi akkuja sen verran, että tuli pestyä ja vahattua auto, kukkapenkkejä nypittyä ja riippukeinunkin latasin pihalle. :D

Kesä. Kuva Ihana hamostella kun on lämmin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 05 Touko 2008 15:31

Vaikka ketään ei nämä mun Australia-jutut kiinnostakaan, niin pakko johonkin purkaa hämmennykseni eilisestä Australia's Got Talent -ohjelman avausjaksosta.

Yhden kaverin "talent" oli halonhakkaaminen. Se pisteli halkaisijaltaan n. 30-40cm halon poikki 20 sekunnissa. Dannii Minogue (tuomarina) oli lääpällään ja kutsui miekkosen hakkaamaan halkoja Minoguen perhetilalle.

Kaveri pääsi jatkoon. Yksi tuomari taisi äänestää eitä, perustelunaan, että jos et muuta osaa kuin halonhakkuun, niin pah. Dannii ja pahistuomari heltyivät.

Vastahakoinen tuomari valitteli ohjelman loppukaneetissa, että minkäslaista kuvaa me maailmalle annetaan jos Talentin voittaa halonhakkaaja? Minusta olis äärettömän hauskaa jos kaveri voittais koko höskän. Ja jos aiheesta ulkomailla kuullaan, niin minusta se ois vain oivaa pönkittämään entisestäänkin Australian mainetta kummallisena ja syrjäisenä maailmankolkkana, joka ainakin minuun vetoaa kovastikin.

Realistisempana voittajaehdokkaana pidän kuitenkin 16-vuotiasta kitarasankaria, joka rokkas Landolaansa niin että katto irtos.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 05 Touko 2008 16:23

Lyyra kirjoitti:Vaikka ketään ei nämä mun Australia-jutut kiinnostakaan

Ai kui? Tottahan toki kiinnostavat.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 05 Touko 2008 17:19

Lyyra kirjoitti:Vastahakoinen tuomari valitteli ohjelman loppukaneetissa, että minkäslaista kuvaa me maailmalle annetaan jos Talentin voittaa halonhakkaaja? Minusta olis äärettömän hauskaa jos kaveri voittais koko höskän. Ja jos aiheesta ulkomailla kuullaan, niin minusta se ois vain oivaa pönkittämään entisestäänkin Australian mainetta kummallisena ja syrjäisenä maailmankolkkana, joka ainakin minuun vetoaa kovastikin.

No ainakin tuo vain vahvistaisi minun käsitystäni ausseista (käsitys tieten peräisin sellaisista legendaarisista pätkistä kuin Crocodile Dundee ja Rämäpää-Kelly). Ei siinä mitään, kyllä itsekkin sinne tahtoisin päästä.... siis australiaan :?
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 05 Touko 2008 17:47

Paluu karuun arkeen. Vappu+viikonloppu tuli suurimmaksi osaksi vain otettua rennosti, enkä opiskellut tarpeeksi. Nyt tuntuu, että opiskelujutut kaatuu päälle oikeen ryminällä. :( Yksi kirjallinen työ ja noin neljä tenttiä vielä jäljellä ennen kesää. Miksi pitää haalia näin paljon ohjelmaa toukokuulle? Tyhmä, tyhmä, tyhmä :kops:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 05 Touko 2008 20:13

Mun piti tännään juua kalja, ku en lauantaina kerenny (ei tullu viikkokiintiö täyteen :o ),
mutten kerenny tännäänkään. :roll: Täytynee tyytyä pepsihörppyyn...

Tännään mulle kävi Mr. Beanit, kun kävin ihimisten ilimoilla vessassa ja käsiä
pestessäni otin pumppupullosta saippuaa ja se ruutasi kunnon mällin mun
housujen etumukseen... Onneksi oli siirrettävä autoa ja sain siellä hinkattua
suurimman osan pois. :seko:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Mooch » Ma 05 Touko 2008 20:42

Sen verran vaan sanon, että laita nainen kauppaan ja mee itte perästä. :D
Näin saattaisi muuan aviomies sanoa, jollei sillä olis lemmunhermot. :halitus:

Ei muuten, mutta ostin saunaan uuden oven ja siinolikin saranat "väärällä"
puolella. Juu-u. Oven voisi vaihtaa, ellei joku olisi kerennnyt jo innoissaan
vähän "parannella" sitä. Juupa se juu. Näin meillä. :sori:

Niin siis ovi on ihan jees, mutta ennen se aukesi seinään päin, nyt se
aukeaa suihkua kohti. Jep jep. Muutsi on aika kätevä emäntä ja varsin
noheva sellainen. Tällaisia kaivataan aivan varmasti sisustusohjelmissa. :D

Hihi. Menenkin tästä ihailemaan uutta oveani. Tai lähinnä sitä, kuinka
Batman laittaa sitä paikoilleen apurinsa kanssa. Nääs enhän minä mitään
ovia osaa laittaa, siinähän pitää käyttää vatupassia ja kiiloja ja sun muita
uretaaneja. Ei pyddy käsittään. Onneksi on siis Batman.

Tietämättömille selvennykseksi, että Batman on mun iskä. Ja yleensä,
kön mullon hätä/ongelma tms, otan yhteyttä päämajaan, eli Batmaniin. Jeeees.
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Mooch

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 05 Touko 2008 21:15

Ajatus ei kulje. En pysty keskittymään mihinkään. Ahistaa tällainen.

Jos joku teistä sattuu näkemään kadonnutta järkeäni, kertokaapa sille, että olisi aika tulla jo kotiin.

:sekopää:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 05 Touko 2008 21:38

Maija, jos se sun järkesi löytyy, niin kysele vähän, törmäsikö se omaani jossain...

Nyt meinaan sekos pää sen verran pahasti. Ei ensinnäkään ole hyvä idea nukahtaa kuuden maissa ja herätä varttia vaille yhdeksän.
päiväunet, varsinkin noin pitkät, sekoittavat yöunet. Päiväunien aikaan näen usein painajaisia. Painostavan unen näin nytkin.
Se oli niin painostava, että unen kohteelle oli pakko laittaa heti viestiä. Viestiin onnistuin unenpöpperössäni sitten kirjoittamaan aika
paljon sellasta, mitä ei oikeastaan olisi tarvinnut.. No, saa nähä kuin tyyppi reagoi. Mä olen viime päivinä kunnostautunu näissä
viestittelyasioissa sen verran, että alan pitämään tämmöstä piinausta varsin normaalina.

Täytyy päästä pois täältä. Luulin, että mulla oli jotain tekemättä, kun koko ajan ollu sellanen miniahdistus päällä mutta se onkin vaan
alustavaa hermoromahdusta.. Jesh..

Tilanteeseen sopiva hyniö: :sekopää:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Rulla » Ma 05 Touko 2008 22:08

Mähän urputin vanhalla fordella painajaishäistä ja -polttareista, joissa mitään ei
saanut tehdä. No se morsiamen, nyk. vaimon, valitus jatkuu EDELLEEN. Kuva
Vaikka juhlat on juhlittu, niin edelleen entinen juhlakalu kehtaa valittaa ja huomautella
siitä mitä on tehty, miten on tehty ja etenkin siitä mitä ei ole tehty. Järki lähtee
moisen kanssa, mutta onneksi en ihan viikottain ole edes tekemisissä. Miten
kukaan edes kehtaa?! Toiset tekivät minkä pystyivät, koettivat ottaa kaikki
toiveet huomioon aikaa ja vaivaa uhraamatta. Että pistää vihaksi moinen kiittämättömyys.

Mutta listalla on myös positiivista ilmoiteltavaa. Turun keskustassa on viimeinkin
kahvila, joka aukeaa jo 7.30! :pomppuhymy: Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
saa aamulattea! Croissanteja! Ihanmitävaankahvia! Kahvia! Kuva
Tiedätte, mistä mut tulee tavoittamaan kesäaamuisin.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 05 Touko 2008 22:45

Mutta listalla on myös positiivista ilmoiteltavaa. Turun keskustassa on viimeinkin
kahvila, joka aukeaa jo 7.30! :pomppuhymy: Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
saa aamulattea! Croissanteja! Ihanmitävaankahvia! Kahvia!

Piti tarkistaa, että mikäs kahvila se tuollainen on, kun on mennyt multa vallan ohi. Ei sillä että mä olisin yleensä hereillä 7.30 tai muutenkaan kovin todennäköisesti menossa sinne lähiaikoina, mutta uteliaisuudesta on kiva tietää mitä keskustassa tapahtuu. Päädyin puljun nettisivuille http://www.waynescoffee.fi/selection_custom.php. Kas näin: "Sano tilatessasi niin teemme sinulle kylmän tai kuuman juoman niin kuin sinä toivot." :pönde: Kuulostaa lupaavalta...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 06 Touko 2008 01:24

DarkSide kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Vaikka ketään ei nämä mun Australia-jutut kiinnostakaan

Ai kui? Tottahan toki kiinnostavat.

Ai no hyvä sitten! Jatkoa seuraa jossain joskus!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 06 Touko 2008 02:47

Olin viikonloppuna Jaalassa mökillä. Grillikausi aukes ja talviturkki lähti nurkkaan. Vesi oli ihan sopivaa 14-asteista, vaikka ei kyllä ois ollu välii mikä se lämpötila on, kun siinä päivällä kaadettiin neljä koivua ja pilkottiin haloiks, niin sauna ja järvi oli enemmän kuin tilauksessa. Eilen oli kyllä vähän paikat kipeenä, mutta yllättävän vähän ja tänään (ma) ei tuntunu enää kun takareisissä (en tiedä miks siellä?). Viimeiset pari vuotta on mennykin sillee, että talviturkki on heitetty vasta joskus loppukesästä, niin ihan kivaa vaihtelua tämä.

Ai niin ja jäiden lähteminen oli sitten myös lähettäny laiturin ajelehtimaa. Onneks se nyt oli ees yhessä puussa köydellä kiinni, niin ei juuri rantaa pidemmälle päässy, mutta oli siinäkin kyllä aika show kiskoa ja soutaa se takasin paikalleen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 06 Touko 2008 14:29

Huomenna on ainejärjestön kevään viimeinen tapahtuma, kesäpile. Meitsi
toimii deejiinä. 8-) Ja niiden kestien jälkeen puheenjohtaja pääsee lomailemaan
touhuamisesta, ihanaa! Ja sitten enää syksy ja tämä tyttö siirtyy eläkkeelle niistä
hommista. Mukavaa on ollut, mutta en sitä kuukauttakaan ylimääräistä tekisi. :D
Jätän työt nuoremmille ja vetreämmille.

Ensi syksynä sitten voisi taas opiskella. :kyl: Ärsyttää, että on ollut kolme vuotta yliopistossa,
mutta siitä ajasta kokonaisen vuoden sairaslomalla. Tahdon saada hommiin jo
vauhtia!
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 06 Touko 2008 20:33

Ehdin eilen jo iloita siitä, että sain viimeisen pitkän esseeni valmiiksi. Sitten tajusin, että seuraava tentti onkin jo ensi maanantaina. Pöh. Noh, eilen en kuitenkaan vielä aloittanut tenttiin lukua ihan vain siksi, että halusin pitää vähän vapaata. Lupasin itselleni, että aloitan tänään.

Tänään en saanut näköjään aloitettua tenttiin lukua, koska piti pestä pyykkiä. En tykkää pyykin pesusta yhtään, ja yritän vältellä sitä viimeiseen asti, joten meille kertyy aina ihan järkyttävän kokoisia pyykkivuoria. Sitten pesen ja kuivaan niitä ihan tuskissani ja vihaan sitä hommaa vielä enemmän. [keijo][/keijo] Niin tänäänkin.

Nyt on jo niin myöhä, etten taida enää edes yrittää lukea tenttiin. Voisin tehdä jotain kivaa. Mitähän huomenna keksin tekosyyksi lukemisen välttelemiselle?

...Huomenna on muuten kevään viimeinen luento Kuva
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Poukko » Ti 06 Touko 2008 21:23

Ajoin eilen autoa ensimmäisen kerran kuuteen vuoteen. :hei: Sehän olikin yllättävän helppoa. Varsinkin kun ajelee pöndellä, niin ei tarvi muusta liikenteestä huolehtia. :virne: (Missä on oikea : virne:?! :pillitys: )

Noin muuten olo on aika :sekopää:. Vois vaikka nukkua, ja jatkaa nukkumista huomisenkin. Tuskinpa silloinkaan mitään tapahtuu. :haukotus:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja Alex » Ti 06 Touko 2008 21:27

Huippujännittävän elämäni parin viime päivän kohokohdat:

-Päätin lopettaa jääkiekon seuraamisen. Tältä keväältä. Syksyllä taas uuteen kauteen.
-Kävin Tampereella kouluttautumassa. Siellä tuuli ja oli kylmä. Firman maksama pihvi oli ihan ok.
-Jääkaapissa oli täysi purkki vanhaa maitoa. Se oli myös ainoa purkki maitoa. Pännii.
-Muistin, että veroehdotus pitäisi korjata ja palauttaa ylihuomenna. Se odottaa edelleenkin pöydällä.
-Väsyttää. En jaksaisi mennä nukkumaan ja vielä vähemmän jaksaisin herätä aamulla. Ongelma.
-En voittanut lotossa, vaikka voittorivi oli pelattu lähikiskassani. Melkein harmittaa, että lottoan vain netin kautta.

Huomisesta on pakko tulla todella tylsä.
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja friikkis » Ti 06 Touko 2008 21:43

Ainiin, se veroehdotus. :läps:

Mulla on ollut elohiiri jo pari viikkoa. Ärsyttävää. Viikonloppuna se hellitti, mutta palasi nyt tietenkin takaisin. Kait tämä stressistä johtuu, mutta silti alkoi taas luulotaudit iskeä. Kun tämä voi kuulemma olla oire aivokasvaimesta, diabeteksestä ja vaikka mistä. Eikä oloa yhtään paranna, että viikonlopun jäljiltä mieltä jyllää edelleen kaamea morkkis. Kuten laulussa lauletaan, what the fuck was i thinking. :oops:

Noh, onneksi huomenna ei tarvitse mennä duuniin, vaan pääsykokeisiin. Jos en pääse kouluun, joudun jatkamaan riistolafkassa kakkaduunia. Jos taas pääsen, loppuu rahat. Oppisopimuskoulutuskin on mahdollisuus, mutta kun löydy inspiraatiota hakemuksen tekoon. Ja pääsykokeiden takia ei tule parilta päivältä palkkaa, ja kaikki rahat meni auton korjaukseen. Äitienpäivälahjakin pitää ostaa.
friikkis

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 07 Touko 2008 08:29

Jos silmät on sielun peili, niin silloin mun sielu on punainen ja verestävä. :pönde:

Hiukkasen korpeaa tämä kevään tuoma lahja: allergia. Tuntuu, ettei lääkkeet edes
paljoa auta. Asioita pohdittuani huomasin, että viime keväänä tuntui jotakuinkin
samalta. Eli lääkitys ei varmaankaan ole kohdallaan. Täytyy soitella työterveyshuoltoon
ja pyytää jotain uutta myrkkyä, jonka avulla elämä olisi edes siedettävää.

Lisäahdistusta aiheuttaa eräs ruotsalainen huonekaluvalmistaja. Olin saakutin reipas
ja renovoin eteiseni. Kaapit on nyt seinällä, mutta ilman ovia. Ovien saranat piti koota
myös itse. Koin kauheaa turhautumista ja luulin itseäni tyhmäksi, kun en yksinkertaisia
saranoita saanut kasattua. Muutaman v*ttus**tanan jälkeen otin saranan palaset tarkempaan
syyniin: tappi, jonka pitäisi tipahtaa sujuvasti hahloon, on kymmenesosa millin isompi kuin hahlo. :seko:
Ei ihme, ettei onnistu. Pitänee ottaa yhteyttä tähän huonekalujättiin ja/tai avartaa hahloa itse.

Mikähän idea se oli, että pitää yrittää tehdä kaikki itse. :pönde:
Gluu

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 07 Touko 2008 08:52

Gluu kirjoitti:Pitänee ottaa yhteyttä tähän huonekalujättiin ja/tai avartaa hahloa itse.

"Avarra hahloa" itse. Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 07 Touko 2008 10:08

Gluu kirjoitti:tappi, jonka pitäisi tipahtaa sujuvasti hahloon, on kymmenesosa millin isompi kuin hahlo. :seko:
Ei ihme, ettei onnistu. Pitänee ottaa yhteyttä tähän huonekalujättiin ja/tai avartaa hahloa itse.

Tai jos ei nyt ensihätään saa hahloa avarrettua, niin onhan niitä keinoja, joilla tapin saa tipahtamaan sinne hahloon sujuvammin Kuva
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 07 Touko 2008 10:15

pampula kirjoitti:Tai jos ei nyt ensihätään saa hahloa avarrettua, niin onhan niitä keinoja, joilla tapin saa tipahtamaan sinne hahloon sujuvammin Kuva

Niin joo, Glute voi kokeilla tarjota ensihätään vähän kohtuuhintaista Australialaista rosé-viiniä ja laittaa Mark Owenin soololevy soimaan. Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 07 Touko 2008 10:22

Galileo kirjoitti:
pampula kirjoitti:Tai jos ei nyt ensihätään saa hahloa avarrettua, niin onhan niitä keinoja, joilla tapin saa tipahtamaan sinne hahloon sujuvammin Kuva

Niin joo, Glute voi kokeilla tarjota ensihätään vähän kohtuuhintaista Australialaista rosé-viiniä ja laittaa Mark Owenin soololevy soimaan. Kuva

:idea:

/me tietää nyt, mitä vie seuraavalla kerralla Tursuun tuliaisiksi. Kuva
Gluu

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 07 Touko 2008 10:22

Galileo kirjoitti:Niin joo, Glute voi kokeilla tarjota ensihätään vähän kohtuuhintaista Australialaista rosé-viiniä ja laittaa Mark Owenin soololevy soimaan. Kuva
Luulisi, että tuolla solahtaa tappi hahloon alta aikayksikön Kuva
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 07 Touko 2008 11:57

Taisin naurahtaa tappi-Kuvajutuille :lol:

Meille tulee uusi auto! Tai no äiskälle, romuuntuneen tilalle siis. Jee, kohta huristellaan uudemmalla voortilla, automaattivaihtein ja isommalla koneellakin. Aikaisemmasta mallista poiketen tämä on sedan. :juoni:
Kuolon eikä muidenkaan tarvitse enää pelätä kolaria äiskän ex-auton renkaan kanssa ;)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa