Rentoutus reissu latasi akkuja sen verran, että tuli pestyä ja vahattua auto, kukkapenkkejä nypittyä ja riippukeinunkin latasin pihalle.
Kesä.
Ihana hamostella kun on lämmin.
Ihana hamostella kun on lämmin.Lyyra kirjoitti:Vaikka ketään ei nämä mun Australia-jutut kiinnostakaan
Lyyra kirjoitti:Vastahakoinen tuomari valitteli ohjelman loppukaneetissa, että minkäslaista kuvaa me maailmalle annetaan jos Talentin voittaa halonhakkaaja? Minusta olis äärettömän hauskaa jos kaveri voittais koko höskän. Ja jos aiheesta ulkomailla kuullaan, niin minusta se ois vain oivaa pönkittämään entisestäänkin Australian mainetta kummallisena ja syrjäisenä maailmankolkkana, joka ainakin minuun vetoaa kovastikin.

Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
Mutta listalla on myös positiivista ilmoiteltavaa. Turun keskustassa on viimeinkin
kahvila, joka aukeaa jo 7.30!Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
saa aamulattea! Croissanteja! Ihanmitävaankahvia! Kahvia!
Kuulostaa lupaavalta...DarkSide kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Vaikka ketään ei nämä mun Australia-jutut kiinnostakaan
Ai kui? Tottahan toki kiinnostavat.
Ärsyttää, että on ollut kolme vuotta yliopistossa,
Sehän olikin yllättävän helppoa. Varsinkin kun ajelee pöndellä, niin ei tarvi muusta liikenteestä huolehtia.
. Vois vaikka nukkua, ja jatkaa nukkumista huomisenkin. Tuskinpa silloinkaan mitään tapahtuu. :haukotus:

Gluu kirjoitti:Pitänee ottaa yhteyttä tähän huonekalujättiin ja/tai avartaa hahloa itse.

Gluu kirjoitti:tappi, jonka pitäisi tipahtaa sujuvasti hahloon, on kymmenesosa millin isompi kuin hahlo.![]()
Ei ihme, ettei onnistu. Pitänee ottaa yhteyttä tähän huonekalujättiin ja/tai avartaa hahloa itse.

pampula kirjoitti:Tai jos ei nyt ensihätään saa hahloa avarrettua, niin onhan niitä keinoja, joilla tapin saa tipahtamaan sinne hahloon sujuvammin

Galileo kirjoitti:pampula kirjoitti:Tai jos ei nyt ensihätään saa hahloa avarrettua, niin onhan niitä keinoja, joilla tapin saa tipahtamaan sinne hahloon sujuvammin
Niin joo, Glute voi kokeilla tarjota ensihätään vähän kohtuuhintaista Australialaista rosé-viiniä ja laittaa Mark Owenin soololevy soimaan.

Luulisi, että tuolla solahtaa tappi hahloon alta aikayksikönGalileo kirjoitti:Niin joo, Glute voi kokeilla tarjota ensihätään vähän kohtuuhintaista Australialaista rosé-viiniä ja laittaa Mark Owenin soololevy soimaan.

jutuille
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa