Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 19 Joulu 2008 23:36

Väsyttää aivan tajuttomasti. Joululomalla kuitenkin saanee nukkua edes vähän ja muutenkin
ladattua akkuja ja selvitettyä päätä. :huoh: Nyt ei tunnu asiat kuitenkaan luistavan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 21 Joulu 2008 19:51

:gaah: Räyh, räyh, GRRRRR, Räyh, grrrräyh! :kiroilu: ÄÄÄÄÄÄÄÄ. :raivo: Prr... rrrrr... grrrr... :gaah:
Kuukautiset
:huoh: Ei ttu tätä elämää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 22 Joulu 2008 21:30

Huomasin tänään, että pääni ei ole vielä kunnossa. :friikki:
Tuli kiire kauppaan, ja sitten aivan yllättäen itkuhana aukesi. :friikki:
Itkin varmaan 2 tuntia, istuin sohvalla pää kalleellaan ja itkiessäni mietiskelin samalla että johan nyt on kumma tämätämmöinen.
Sitten äitee tuli ja sanoi että Nyt mennään sinne kauppaan, vaikka olinkin ettei tällä punaiseksi turvonneella naamalla mihinkään lähdetä. Kuitenkin kaupungilla pyöriessä alkoi pikkuhiljaa helpottamaan, ja äitee sai mut nauramaan vaikka olin sitä mieltä, että tällä tuulella ei ainakaan naurata. Olenhan masentunut. :nirppa:

Äitee :sydän:

Näköjään ei edelleenkään tarvita paljoa stressiä, kun tämä likka pimahtaa. Ja nyt oli ilmeisesti kyseessä tiedostamaton stressi joulusta, sillä iloisesti olen joulua tässä touhunut ja näin, mutta hieman hätääntyneenä kun kaikki ovat töissä vielä huomenna ja mä täällä yksin yritän touhuta ja järjestää. Ehkä syy on siinä. Tai siis omassa päässä. :friikki: Mähän näitä funtsaan.

Mutta nyt on taas paljon parempi olo. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 23 Joulu 2008 18:33

Shay kirjoitti: :gaah: Räyh, räyh, GRRRRR, Räyh, grrrräyh! :kiroilu: ÄÄÄÄÄÄÄÄ. :raivo: Prr... rrrrr... grrrr... :gaah:
Kuukautiset

:gaah: Räyh, räyh, GRRRRR, Räyh, grrrräyh! :kiroilu: ÄÄÄÄÄÄÄÄ. :raivo: Prr... rrrrr... grrrr... :gaah:
Joulu
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 26 Joulu 2008 23:18

Smooth. :viileä:

On se niin ihmeellistä, kuinka hyvän ystävän kanssa muutaman tunnin terapiapuhelu voi valottaa omaa, omasta mielestä jotenkin sekavaa sielunmaisemaa. i'm not alone dear loneliness. Fiilarit hyvät ja huomenna reissuun, nyt alkaa olla se normaali kutkutus jo päällä. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Shay » La 27 Joulu 2008 00:25

Hermostunu olo. Tekis mieli mennä aikasin nukkumaan, että sais aamullaki jotaki tehtyä, mutta
on taas hiton levoton olo. Ei oo haliterapiaakaan saanu piiitkäään aikaan. :p Pakko kai yrittää
pakottaa ihtensä uneen. :huoh: Ei jaksas.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » La 27 Joulu 2008 19:31

Kuten tuolla Ilmoitus-ketjussa jo hehkutinkin, niin siskoni ilmoitti tulevasta perheen-
lisäyksestä jokin aika sitten. Täytyy häpeäkseni myöntää, etten heti alkuun osannut
olla täysin vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Omat pettymykset tällä saralla
tuntuu yllättävän kipeiltä kun lähipiiristä on viime aikoina kuulunut muitakin vastaa-
via uutisia. Osa on enemmän, osa vähemmän suunniteltuja raskauksia. Ihankuin toi-
sen raskaus olisi jotenkin itseltä pois? Kyllä ihmismieli on sitten välillä ikävä. Tai olen-
ko se vain minä? En kai sentään.

No, nyt pienen sulattelun jälkeen ajatus tuntuu jo upealta (musta tulee täti!) mutta al-
kuun tuntemukset oli kyllä niin surkeita ettei uskoisikaan. Aivan älyttömän upeaa kui-
tenkin päästä seuraamaan siskon raskautta näin läheltä :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 31 Joulu 2008 14:37

Mulla on ollut muutamana viime päivinä parempi olo kuin pitkiin aikoihin. :superhymy: Olen alannut hitaasti mutta varmasti hyväksyä sen, että musta ja ystäväpojastani ei tule mitään. En voi väittää, etten välillä kaipaisi yhteisiä hetkiäni hänen kanssaan, mutta lähinnä ajatukset ovat tyyliä: "Toivottavasti mulla tulee olemaan yhtä hyvä olla jonkun muun kanssa kuin hänen kanssaan oli." Onneksi ystäväpoikani ei elämästäni noin vain katoa. Rakas ystävä hän on edelleen. Onneksi edelleen voin viettää aikaa hänen kanssaan ja jutella kunnolla. :) Ainoastaan se fyysinen puoli jää puuttumaan tuosta ihmissuhteesta.

Onneksi en osaa olla tämän asian suhteen pessimistinen. Kuka tietää, vaikka voisin nyt (tai myöhemmin) saada paljon paremman suhteen jonkun muun kanssa. :D "Toivossa on hyvä elää", sanoi lapamato.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 02 Tammi 2009 21:08

:gaah:

Mulla on kyllä maailman suurin suu, josta pääsee maailman suurimpia sammakoita. Miksi ihmeessä pitääkin olla näin löyhäleukainen ihminen? Joskus sitä voisi koittaa edes hieman miettiä sanomisiaan.

Kyllä hävettää. :hullu:
Maija

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 05 Tammi 2009 03:09

Unirytmi on pysyvästi sekaisin. Eli hieman ahdistaa. En ole saanut viikkokausiin unta ennen neljää yöllä, ja yhdessä vaiheessa valvoin jopa kuuteen asti. Aika turhauttavaa, koska olen kuitenkin väsynyt jo ennen kahtatoista. Nukahdettuani nukun kyllä lahjakkaasti aamuun asti, mutta kun uni ei meinaa tulla millään. Positiivista on, että pystyn nukkumaan edes johonkin vuorokaudenaikaan. Näin talvella olisi silti kiva herätä aikaisin, että näkisi päivänvaloakin välillä. Syytän nykyistä tilannettani unettomuudesta. Stressiä piisaa, kun mitään ei tapahdu vaikka oikeasti haluaisin muuttaa elämäntilanteestani ihan kaiken. Tai jos ei kaikkea, niin ainakin pari ratkaisevaa asiaa.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 07 Tammi 2009 02:39

Santalaceae kirjoitti: Stressiä piisaa, kun mitään ei tapahdu vaikka oikeasti haluaisin muuttaa elämäntilanteestani ihan kaiken. Tai jos ei kaikkea, niin ainakin pari ratkaisevaa asiaa.

Mutta sitten toisaalta olen aika tyytyväinenkin juuri nyt. Rahaa ei kyllä ole eikä kokoaikaista, opintoja vastaavaa työtä, mutta toisaalta minulla on ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ruhtinaallisesti aikaa. En ole juuri ehtinyt tylsistyä, kun on ollut niin paljon rästiin jäänyttä lukemista ja tekemistä. Olen kokeillut paljon eri asioita, ja myös jättänyt tyksiä asioita kesken, mikä on hienoa sekin. Silläkin uhalla että kuulostan liian mahtipontiselta, olen jotenkin enemmän oma itseni kuin vuosiin. :) Tästä on aika hyvä jatkaa eteenpäin, varsinkin kun uusi toimintasuunnitelmakin alkaa hahmottua. Mahdollisuuksia on monia, joten asiat kääntyvät varmasti pikapuoliin parhain päin. :juoni:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Nugat » To 08 Tammi 2009 19:42

Tyhmä päivä. Olen koko päivän ollut kiukkuinen. Tiuskinut kissalle ja koirille. Tehtiin koirien kanssakin vain pieni lenkki, kun en jaksanut itseäni ja kävi elukoita sääliksi kun vain sätin koko ajan ja hermostuin pienistäkin hihnan vedoista. :( Ja kissa oli muuten vain typerä. Inhottavaa olla tämmöinen ilonpilaaja.
Ja hävettää käyttäytä typerästi. Eihän elukat sitä ymmärrä, että emännän päänsisäinen elämä touhuaa omiaan. Onneksi en sentään ole väkivaltainen hullu, mutta en mä mäkättääkkään halua.

Höh.

Ja nyt illalla olis vihdoin menoa ja tekemistä kaverin kanssa, en ole pitkään aikaan käynyt kertakaikkiaan missään, ja tuntuu hivenen vaikealta saada itsensä sivistyneeseen tilaan. No jospa tää tästä pikkuhiljaa asettuis.

Muutenkin on ruvennut tuntumaan, että itku meinaa jyllätä silmien takana, juuri silleen ku syksyllä. Pitäisi lääkäriin soittaa, kun pitäisi resepti uusia ja jos vaikka saisi annosta nostettua. Niin pienellä annoksella rupes syksyllä jo vaikuttamaan olon parantumiseen, että lääkärikin ihmetteli, joten luulisi määrän noston onnistuvan. Nyt olen sentään vain kotona ollut, enkä mitään tietoisesti rasittavaa tehnyt. Tai sitten tämä on vain jonkinlainen notkahdus, en tiedä.
Sitä vain miettii, että miten sitä pärjää tulevaisuudessa, kun kerran on ittensä työuupumukseen ajanut, niin varmaan herkästi siihen sujahtaa nyt pienemmästäkin asiasta.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 09 Tammi 2009 13:43

Nugat kirjoitti:Ja nyt illalla olis vihdoin menoa ja tekemistä kaverin kanssa, en ole pitkään aikaan käynyt kertakaikkiaan missään, ja tuntuu hivenen vaikealta saada itsensä sivistyneeseen tilaan. No jospa tää tästä pikkuhiljaa asettuis.

Asettuihan se. :) Piristi kummasti nähdä kaveria ja päästä vähän liikkeelle. Riitti, että vain muutamaksi tunniksi sai ikävien ajatuksien tilalle jotain muuta pohdittavaa. Kun vain näkis kavereita useimmin, niin tämä pää paranisi ehkä nopeammin. :(

Makasin liian pitkään sängyssä tänään ja nyt on nuutunut olo. Ihan kuin ei olisi herännyt ollenkaan. Kissan vika. Jos olisin noussut kissan harmonia olisi häiriintynyt. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 13 Tammi 2009 23:34

Oli jotenkin "turboton Rosberg" -olo suurimman osan päivää. Kun herää turhan myöhään ja tuohon harmaaseen pilvimattoon, mistä päivä ei läpi paista koko päivänä, niin siinähän sitten on.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 16 Tammi 2009 21:01

:itku: Tuntuu pahalta.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Tammi 2009 21:19

marenkienkeli kirjoitti: :itku: Tuntuu pahalta.

:halitus:

Mulla on ollu ihan ok päivä. Välillä hyvä olla näitä hyviäkin, että jaksaa pistää halit muille.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 16 Tammi 2009 21:22

:hymyhali: Voi marenki. Toivottavasti olo paranee. :paijaus:

-----
Itselläni on vähän :friikki: -fiilis. Pää täynnä räkää, kurkku kipeä. Kuumemittarin mukaan ei ole
kuumetta, mutta en usko sitä. :p Ai niin, ja vähän aikaa sitten. :friikki:

Olen ollut vähän pihalla pari päivää. :friikki: Jos kohta menisi takaisin nukkumaan, niin kai se tästä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 16 Tammi 2009 23:47

marenkienkeli kirjoitti: :itku: Tuntuu pahalta.

:halitus:

Olen kuitenkin sitä mieltä, että jäätelö poistaa kaikki surut ja murheet, joten:
Kuva

...vaikkakaan ei tämä näin virtuaalisessa muodossa ole sama asia. :hullu:

---

Kovin on tunteikas päivä ollut. Johtunee tulevista mensuista. En kai minä nyt muuten jollekin mainokselle tirauttaisi paria kyyneltä. :o:
Maija

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 17 Tammi 2009 05:25

Täähän ooobn ihan hitobn järkevää kirjoittaa tänne, mutta on srrulline olo menneisyydenn tkia. Kerroin osan ent. työkaverille, joka ihmetteli, että kuinka olen pysynyt tervejärkiesnä ihmisenä. Sen kunn tietäis. Mahdanko edes olaa tervejärkinebn?
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 19 Tammi 2009 00:21

Kiitos lohdutushalauksista! :hymyhali: Olo on jo huomattavasti parempi. En tosin voi väittää, etteikö mua edelleen surettais. Nyt ei tosin oo juurikaan aikaa ajatella tuota asiaa. Pitää vain paahtaa tenttiin lukemisen parissa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja heartless » To 22 Tammi 2009 09:55

Pahoitteluni jo etukäteen, saatan olla lähiaikoina turhankin aktiivinen tässä ketjussa. :hullu:

Tän hetkinen olo on turtunut ja epätodellinen, tuntuu, kuin kaikki olisi ihan sumussa. Oon nukkunut ehkä pari tuntia ja senkin huonosti. Eilen illalla äiti soitti ja sanoi isän kaatuneen pahasti, kiiruhdin kotikotiin missä mua vastassa oli ensihoitajat elvyttämässä isää. Se ei valitettavasti auttanut ja isä kuoli viime yönä sairaalassa..

..kohta pitäis lähtee lääkäriin kun työnantaja haluaa tämän päivän poissaolosta lääkärin todistuksen. :epäilevä:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 22 Tammi 2009 10:04

Voi ei. Voimia heartless. :halitus:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja theia » To 22 Tammi 2009 10:14

heartless, paljon, paljon voimia sinne.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky