Ja mulla on ollut caprit ja pari hamettakin, vaikka jalatkin on ilkeän näköiset.
Oon ihan pikkuriikkisesti ylpeä itsestäni!

Pvi kirjoitti:Tottakai Theia nautit auringosta niinkuin muutkin ihottumien kanssa tai ilman!
Erityisesti jos siitä on parantava vaikutus niin sitä suuremmalla syyllä hioa esille.
Ei se ketään häiritse jos toisella on iho rikki tai norsunnahkana. Jotkut saattavat tuijotella, mutta mikä paha ajatus sitä toisen sairauden näkemisestä muka tulisi. Jos joku oikein tuijottaa häiritsevästi niin sanot, että aurinko on lääkärin määräys eikä ihottuma tartu.
Itsellä on atooppista hiottumaa talvella kasvoissa. Sitä ei oikein voi piilottaa. On vaan näytettävä, että tämmönen on nyt nahka.
...voi sitä aina toivoa.

Jorssi kirjoitti:^Juu, asteittain nudistiksi vaan.

Anna niiden katsoa ja anna itselles lupa parantaa nahkaas.
) että heikotti.
Merivesi oli kyllä kylmää, mutta myös ihanaa! Olimme aivan hikistisiä päästessämme sinne rantaan asti ja merivesi vilvoitti ihanasti. Siis sen alkukankeuden jälkeen, joka tuli kun yritti mennä polvia pidemmälle. Mulla myös jalkojen särky ja tuntoaistin heittely vaikuttivat siihen miltä vesi tuntuu jaloissa. Kun toisen jalan mielestä se on kuin jääneulasia ja toinen jalka on vain viileän kannalla. Uinnin jälkeen oli rentoa makoilla auringossa kuin :hylje: ja lukea,
ja olla vaan
. 
) ja käyn autokoulua. Koulusta on jäljellä
Mä en yhtään tiedä et mitä ton hurtan kans tekisin, 

Talviturkkikin tuli heitettyä. Hyvin harvoina kesinä olen näin aikaisin uskaltanut/ehtinyt/tms. uida, mutta harvemminpa on ollut näin lämmintäkään kesäkuussa. Merivesi oli rannalla olevan kyltin mukaan 23-asteista.
Silti muistin lähes kaikki replat 

Välillä sekin on tosi tarpeellista.heidiz kirjoitti:Moro!
Luin minäkin ilmoitukset, enää noin miljoona ketjua jäljellä, mutta onpahan mulla ainaki tekemistä.
Musta on ihan uskomatonta ajatella, että silloin joskus oltiin yhdessä Pipefesteillä ja otettiin ne kulmakorut pikku hiprakassa, ja nyt sulla on niinku vauva ja kaikkee! AAW!
Lauantaina vietin rantapäivää ja uskalsin jopa luopua talviturkistani
Ja lauantai-iltana olikin sitten parin kaverin tuparit. Booli oli hyvää, samoin kaverin tekemä kotiviini. Eilen hengattiin hellun kanssa, ja oli oikein mukavaa, vaikka pienet väärinkäsitykset ja epäselvyydet aiheuttivatkin minulle jossain välissä hieman ahdistusta. Noh, saatiin selvitettyä kaikki, ja nyt on taas ihan hyvä.
Sain siivottua! Ja syötyä oikeaa ruokaa! Ja tunnin päästä mulle tulee pikkuhaukku hoitoon viikoksi! 
Vani, heidiz. 
Olen katsonut DVDitä uusintoina,
Tämän
Pakko lähteä pitkälle iltalenkille... 
Ajo sentään seuraavalle pysäkille 
Kuolo kirjoitti:Mie oisin veikannu rengasta, mutta toimii tuokinAjo sentään seuraavalle pysäkille

skray kirjoitti:Tänään teen pizzaa ja marenkin ohjeistamaa puolukkapiirakkaa

marenkienkeli kirjoitti:skray kirjoitti:Tänään teen pizzaa ja marenkin ohjeistamaa puolukkapiirakkaa
No, miten onnistui? Tuliko hyvää vai todella hyvää?

vaikkakin viikonloppuna minut valtasi tunne, ettei minusta ole tähän, hankalaa.
Oli se sekin kyllä reissu
Onnittelut Huippikselle! 
Naama on kaikkein ruskein,
tänä aamuna on jo kuulkaa ihan hyvä olo 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa