Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja hookoo » Ti 09 Joulu 2008 14:00

Sippura kirjoitti:Paljonkos karenssi on tällä hetkellä? 6 kuukautta?

Joo, lävistyksestä on joutunut tuon verran odottamaan. Eli eikös se aika ala sullakin jo loppumaan? :D

Lisätietoa verenluovutuksesta ja luovuttamisesta löytää täältä: http://www.veripalvelu.fi
hookoo

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 09 Joulu 2008 14:15

marenkienkeli kirjoitti:Vanilla. :paijaus:

Kiitti :hymyhali:

En sitten tosiaan mennyt sinne luennolle. Sen sijaan tarjosin siivoojalle kahvit. Raukkaparka, joutui siivoamisen lisäksi vielä lohduttamaan minua. Se itku ei vain ottanut loppuakseen :hullu: Nyt särkee päätä.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 09 Joulu 2008 16:59

Vanilla, kuulostaa kyllä tosi törkeältä. :paijaus:

Olen jostain saanut kehitettyä itselleni kuumeen ja hirvittävän päänsäryn. Tai siis lämpö heittelee jatkuvasti 38 asteesta aivan 35 asteen alarajoille. Normaalilämpöni kun on siinä 36,5 asteen hujakoilla. Outoa. :friikki:
Olen vielä oikein monta kertaa mitannut lämmön, kun en noin alhaisiin lukemiin ensin uskonut. Ei ihme, että vuorotellen on kuuma ja kylmä.
Maija

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 09 Joulu 2008 23:30

Jorssi kirjoitti:Ens kerralla 50 täyteen. Saankohan kahvimukin? Jänskää.

Juu muki tulee ja sellainen pinssikin tuli.
Itse odottelen jo 100:n kerran konjakkeja :virne:
Vielä 30 kertaa siihen.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 10 Joulu 2008 00:15

Keksin systerille joululahjan. :woohoo: Kerrankin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 10 Joulu 2008 00:44

Huooh, tulipas tänään siivottua!

Koko päivän siivosin (no okei, heräsinkin vasta kahden maissa ja välillä kävin tietokoneella ja join kahviakain. Että se siitä koko päivän siivoilusta :epäilevä:)
Vielä ennen joulua siivoan kaapin päälliset pölystä.

Keksin muuten muutama päivä sitten, että voisin hankkia liskoni vanhaan terraarioon kaksi minihiirtä. Nyt sitten päivä päivältä olen yhä enemmä'n tosissasi asian kanssa. Tosin teraarioon täytyy tehdä muutamia muutoksia, että hiirille käy. Niin, ja tietysti rahaa pitää saada. Katsoo nyt sitten tuleeko niitä minihiirä (tai edes ihan tavallisiä kesyhiiriä9 hankittua vai ei.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 10 Joulu 2008 01:08

Nyt on postitettu joululahjat ja joulukortit. Jotka muuten askartelin ihan omin pikku kätösin. Voisi tulla tyhjä olo, ellen olisi heräteostellut itselleni joululahjaksi Good Omensia ja tilannut American Godsia. Sabotoin nyt kielenopiskelua oikein kunnolla ja luen englanniksi. Jotenkin musta vaan tuntuu, että tulen "heräteostelleeksi" myös paljon muuta, jota voin väittää joululahjaksi... Vaan ulos ei pääse. Varvas on kipeä ja ulkona on hengenvaarallisen liukasta. Jos ei halkaise kalloaan lentäessään selälleen, niin vähintään nykäisee olkapään sijoiltaan horjahtaessaan. Se kerpele kun herättää yleensä aamuyöstä säryillään, eli ei ole ihan kunnossa vielä. En ole aiemmin kokeillut tempaista sitä paikoiltaan niin pitkäksi ajaksi, mutta alkaa olla aika kettumaista kärsiä noin viisi viikkoa särystä, kolotuksesta ja epämääräisestä "en tunne sormiani, tunnenpas, hermokipu"-olotilasta. Ja sitä kautta huonoista yöunista. Lisäksi mun orkideassa on enää yksi kukka jäljellä. En tiedä, kaadoinko sille liikaa vettä, olinko liian pitkään kastelematta vai kuoliko se kaamoksessa valon puutteeseen, mutta se tiputti kaikki 20 muuta noin viikon sisällä. Tunnen olevani viherpeukalo.

Vaan ehkä oudointa tässä päivässä on se, että puoli yksitoista tuli toiselta pomolta viesti, että voinko työskennellä huomenna iltavuorossa. Mun oli kyllä käsittääkseni tarkoitus niin tehdä ja olin kalenteriinkin kirjoittanut. Mietin vaan, että missäköhän kohtaan tässä on mennyt informaatio ristiin ja kenellä oli väärä käsitys. Ja jos mun olisikin alunperin ollut tarkoitus tehdä aamu-/päivävuoro, niin onko se nyt ihan normaalia kysyä moista asia siihen aikaan, kun normaali väki on jo nukkumassa? Vaan se on se mukava pomo, joka yrittää parhaansa mukaan järjestää mulle kaikki se perehdytys, mikä toisessa paikassa on jätetty retuperälle, joten en ole yhtään kiukkuinen. Olipahan vaan taas niin outo kokemus. Niitä mulla tuntuu riittävän.

( :blah: )
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 10 Joulu 2008 02:27

Seuraava jakso töissä on ihan pershiistä... 4 tuntia varsinaista työtä yhdeksän työssäolotunnin aikana ja niin edelleen. Siihen kun lasketaan vielä työmatkat päälle, niin avot! Ihan hukkaan heitettyä aikaa. Pitänee alkaa vähentämään kotona tehtävän työn määrää ja varata kaikki tehtävät noille jumbotyöpäiville. Ärsyttää! Mieluummin kökkisin kotona.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 10 Joulu 2008 10:23

Naapurissa pidettiin jatkot kello 2.00 ja 2.30 välillä. Tai ainakin silloin oli isompi porukka hereillä ja kuuntelemassa eurotechnohunppaa. Tai ainakin kuuntelivat sitä yhtä hittirallatusta viitisen kertaa putkeen. :bubbles:

Jospa olisin osannut kohdentaa jatkot johonkin tiettyyn naapuriin, niin voisin lähestyä isännöitsijää. Onneksi tuo oli vasta puolen vuoden sisään toinen kerta kun on häiritsevää meteliä, niin ei pääse kaikki yöunet sen takia pilaantumaan.

Omaan vuokrayksiöön on pari kiinnostunutta hakijaa jo ollut. Kiinnostus ei tosin välttämättä ole täysin molemminpuolista.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Joulu 2008 11:46

Mä löysin mun kihlasormuksen, joka mulle väsättiin Suomenlinnassa viime vuonna...

:kauriinsilmät:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Joulu 2008 13:53

Tais olla tää Australia sitten tässä. Kamat on aikalailla pakattu, huomenna palautan kämpän avaimet, ja perjantaina lähtö toiselle pallonpuoliskolle. Hämmentävää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 10 Joulu 2008 14:15

Joululoma alkoi. Muuten voisi hyppiä riemustakin, mutta mitä ihmettä sitä puuhailisi, kun on käytössä vaan yksi jalka? Nyt voisi muuttaa kotikotoakin takaisin omaan kämppään, kun ei tarvitse käyttää mitään kulkuvälineitä. Aamulla pakkaillessa tuli mieleen, että siellä kotona osaa varmaan olla vielä tylsempää, kun ei ole edes vanhempia juttukaverina. Taidan lykätä muuttoa vielä pari päivää. Jos sitten viikonloppuna pitäisi kämpillä pienet illanistujaiset. Voisi ehkä kokeilla baarissakin käymistä.
friikkis

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 10 Joulu 2008 15:39

Sainpa soitettua huoltomiehelle! Mun kämpässä patterit päättivät lakata lämpiämästä tuossa muutama päivä sitten ja sen jälkeen meno on ollut jokseenkin.. viileää. Tänä aamuna tuli mieleen joku vanha Aku Ankan sarjis, jossa ankanpojat lämmittelivät jääkaapin edessä. Kerrankin oli kiva tulla töihin, iloitsin siitä että täällä on lämmintä! :D

Mitähän muuta ilmoitettavaa mulla olis? En oikein tiiä, päivät toistaa samaa herään,töihin ja töistä kotiin, ruokaa ja unille- kaavaa aika pitkälti. Tajusin sentään ruveta syömään D-vitamiinia, olo on ainakin piristynyt eikä enää niin nuutunut kuin muutama viikko takaperin.

Ostin tänään pinkin hiusvärin. :sydän:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 10 Joulu 2008 15:45

On jotenkin vaikea alkaa kirjoittaa tänne taas, kun ei ole kuukausiin (mukamas) ehtinyt käymään. Nyt tuntuu, että voisi taas vähän aktivoituakin, koska mulla on liikaa aikaa. Koulua on vain kahtena päivänä viikossa enkä saanut hankittua töitäkään, niin tulee vaan istuttua koneella yövaatteissa niin kauan kunnes mies tulee töistä. Siivotahan täällä aina pitäis, mutta jotenkin sitäkään ei tunnu saavan aikaiseksi :virne:
Annis

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 10 Joulu 2008 18:09

heartless kirjoitti:Sainpa soitettua huoltomiehelle! Mun kämpässä patterit päättivät lakata lämpiämästä tuossa muutama päivä sitten ja sen jälkeen meno on ollut jokseenkin.. viileää. Tänä aamuna tuli mieleen joku vanha Aku Ankan sarjis, jossa ankanpojat lämmittelivät jääkaapin edessä. Kerrankin oli kiva tulla töihin, iloitsin siitä että täällä on lämmintä! :D

Jos ei kämppä tosiaan muuten lämpene, niin voit tietty pitää ovea auki jos uskallat tai sitten laita uuni täpölle ja luukku auki. Lisäksi voit kääntää kaikki levyt täysille, niin on muutama kilowatti lämmitystehoa käytössä :tilt:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 10 Joulu 2008 18:33

Tänään oli outo aamu.
Heräsin 8 maissa siihen kun äite ja sisko metelöivät eteisessä. Siskoni oli menossa äiten kyydillä kouluun.
Koska keskiviikkoisin sikollani on ratsastustunti, niin luulin kellon olevan jo melkein 17, koska siihen aikoihin siskoni yleensä lähtee tallille - äiten (tai isän) kyydissä.
Olin melkein jopa vihainen itselleni, koska olin nukkunut niin myöhään ja niin sikeästi. Ja ihmettelin sitä etten edes puolen päivän paikkeilla ollut herännyt/havahtunut yhtään. Ja vielä enemmän ihmettelin sitä, että siitäkin huolimatta olin edelleen todella väsynyt.

[nopeasytytys]Vasta ehkä puolen tunnin kuluttua mulla välähti, että hei, mitäpä jos se olisikin nyt vasta aamu! :lanppu: [/nopeasytytys]
Kohotin päätäni ja katsoin kelloa. Jep, aamuhan se. :epäilevä:

Sen jälkeen käänsin kylkeäni erittän tyytyväisenä; mähän voin vielä nukkua! :virne:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 10 Joulu 2008 20:27

Kuolo kirjoitti:
heartless kirjoitti:Sainpa soitettua huoltomiehelle! Mun kämpässä patterit päättivät lakata lämpiämästä tuossa muutama päivä sitten ja sen jälkeen meno on ollut jokseenkin.. viileää. Tänä aamuna tuli mieleen joku vanha Aku Ankan sarjis, jossa ankanpojat lämmittelivät jääkaapin edessä. Kerrankin oli kiva tulla töihin, iloitsin siitä että täällä on lämmintä! :D

Jos ei kämppä tosiaan muuten lämpene, niin voit tietty pitää ovea auki jos uskallat tai sitten laita uuni täpölle ja luukku auki. Lisäksi voit kääntää kaikki levyt täysille, niin on muutama kilowatti lämmitystehoa käytössä :tilt:

Kunpaanhan tuo vaikuttaa enemmän, kämpän paloturvallisuuteen vaiko sähkölaskuun :juoni:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja heartless » To 11 Joulu 2008 01:30

Yabba kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:

Kunpaanhan tuo vaikuttaa enemmän, kämpän paloturvallisuuteen vaiko sähkölaskuun :juoni:

Raportoin asiasta myöhemmin. :keijo:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja kmaria » To 11 Joulu 2008 12:12

Heräsin tänään aamulla viideltä piipitykseen. :epäilevä: Kelasin ensin mielessäni läpi, mikä omassa asunnossa voisi piipittää, mutta päädyin siihen, ettei mikään sillä tavalla. Eikä se kuulostanut palohälytykseltäkään, joten ajattelin, että ei kai se mitään vakavaa ole. Yritin saada uudestaan unta, mutta olin omituisen virkeä eikä jatkuva piip-piip tietenkään helpottanut unen saantia. Jossain vaiheessa kävin kuuntelemassa ulko-oven vieressä, että rappukäytävässä ääni on kovempi. Jonkun puhettakin kuului, joten ajattelin, että kai homma on hoidossa, oli se mikä tahansa.

Ennen puolta kuutta pihaan ajoi auto, ja taas joku puheli aulassa, mutta piipitys vain jatkui ja autokin häipyi. Talossa tuntui muutenkin olevan normaalia enemmän ihmisiä hereillä tai mistä minä tiedän, vaikka joka aamu olisi tuohon aikaan jo paljon valvojia, mutta varsin mahdollisesti ääni oli herättänyt muitakin. Kuudelta luovutin ja nousin ylös. Aamiaista tehdessäni sähköt menivät yhtäkkiä poikki. Eipä katkos kestänyt kuin pari minuuttia, ja kun sähköt menivät takaisin päälle, loppui myös piipitys.

Että tällainen aamu. Toisaalta oli kerrankin kunnolla aikaa, yleensä kun torkutan mahdollisimman pitkään ja säntäilen sitten pikavauhtia ympäri asuntoa, mutta olisin mä voinut vähän pidempäänkin nukkua.
kmaria

ViestiKirjoittaja Sippura » To 11 Joulu 2008 12:21

Olin menossa eilen hyvissä ajoin nukkumaan, sillä univelkaa on yömyöhään
kukkumisesta kertynyt. Harmi ettei kukaan kertonut kissoille, että tarkoitus
olisi nukkua pitkään ja rauhallisesti, mokomat kun toikkaroivat pitkin iltaa
ja yötä milloin minkäkin lelun perässä.

Aamulla oli jännä havahtua siihen, että olin yön aikana takavarikoinut kis-
sojen tassuista muovisen pallon, karvaisen pallon, kännykän laturin sekä
pienen pahvilaatikon. Unenpöppöröisen logiikalla olin tietysti jemmannut
tämä tavarat tyynyni alle, oli jonkun verran ruuhkaa sängyn yläpäässä :virne:

Lauantaina on tiedossa reissu maamme pääkaupunkiin, kiva päästä taas
vähän isolle kylälle pyörimään :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Dnd » To 11 Joulu 2008 22:28

Menihän se hiiri (tai no, yksi niistä hiiristä) siihen loukkuun viimein. Tosin kun parin päivän päästä menin katsomaan, niin lattialla oli tyhjännäköinen loukku nurinpäin (näitä uusia muoviloukkuja) ja hiiren karvatuppoja oli ympäri lattiaa. Siellä loukussa kuitenkin oli tarkemmalla tutkimisella hiiren pää. Loppuosan olivat toiset hiirulaiset pistelleet poskeensa. Umpinaiseen loukkuun jääneeseen päähän ne eivät olleet päässeet käsiksi. Nälkäisiä ovat pirulaiset.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 12 Joulu 2008 13:13

Mulla on ollut ihanan rauhallinen aamu. Herätys oli klo 10 ja nousin klo 11. Luin luvun tenttikirjasta, kävin suihkussa ja nyt syön aamupalaa. Vielä pitäisi lukea yksi luku ennen kuin lähden keskustaan syömään ja tapaamaan erästä mukavaa tyyppiä. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 12 Joulu 2008 13:39

AC/DC:n liput tulee myyntiin ensi viikon torstaina hävyttömän korkeaan hintaan (mennään 70/80 -linjalle!). Olemma vaikeiden valintojen äärellä.
Fantsu

ViestiKirjoittaja sybe » Pe 12 Joulu 2008 17:28

En lähde lenkille.Hain kaupasta herkkuja ja pistän uunin päälle.Ranskalaisia,hotwingsejä olusta.Tänään on repsahdan sohvalle -ilta. Tarkoitus olisi sammua telkan ääreen, digiboksin kapula kädessä. No ei kai sentään,muksut lähtee hoitoon ja aateltiin emännän kanssa vaan rötväillä. Jospas sitä kuitenkin kutittelisi vähäsen eukkoa ensin rötväilyä. Taidan just nyt mennä korkkaamaan bissen ja sammuttaa pc:n.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 12 Joulu 2008 17:35

Herkkuja! :kuola: Mulle ja! :D
Mä kävin kaupoilla katselemassa joululahjoja; en löytänyt mitään. Sen sijaan löysin ruokakaupan puolelta 20 euron ostokset, ja nyt muhii uunissa kunnon lasagne! :sydän:

Huomenna ois tiedossa ainakin kahdet bileet. Yhdet pikkujoulut ja yhdet tuparit.
Ihmettelin tässä, että mikähän ihme mulla on, kun ei vois vähempää kiinnostaa mitkään bileet. Ei vaan jaksa ja rahaakin menee turhaan baarissa istuskeluun (eihän siellä edes kuule, mitä muut sanoo) ja taksilla ajeluun. Phuh. Ehkä olen myös vanha, kun kiinnostaa enemmän villasukat, elokuvat, kirjat ja lautapelit. :sori: Voisipa moisia asioita tehdä myös kavereiden kanssa...mulla ei vaan ole sellaisia kavereita.
elegia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa