Maija kirjoitti:Lyyra
Tiedän, miltä murheenkryyniesseet tuntuvat. Tänään sain juuri sellaisen tehtyä. Olen saanut opettajalta siihen jo ihan liikaa armonaikaa, joten nyt oli viimeiset hetket saada se valmiiksi.
Murheenkryyniessee on vielä siitä ikävä, että se muistuttelee omasta olemassaolostaan joka päivä.
Paljon tsemppiä siitä läpi puskemiseen!

Nugat kirjoitti:Pääsen työhaastatteluun ensi kuussa.
Kibaya kirjoitti:Mun ensimmäinen asiakas alkoi sen jälkeen itkemään

Lumikki75 kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mun ensimmäinen asiakas alkoi sen jälkeen itkemään
Mä oon hämmentynyt. Onko se siis toivottavaa, että hierottava rupeaa itkemään?

Mr. Smith kirjoitti:Tsemppiä Maijalle & Kibayalle työhaastatteluihin![]()
------------

Koodauskurssista arvosanaksi 5.Kibaya kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Tsemppiä Maijalle & Kibayalle työhaastatteluihin![]()
------------
Se on Nugat.

Huima tunne. Mieletöntä. (Toisaalta pikkuisen tunnen huonoa omatuntoa, kun en minä nyt varsinaisesti TARVITSE tätä tutkintoa...mutta kun mä haluun.
) Jospa sitä saisi tehtyä lähivuosina (vaikka 5 vuodessa
) tohtorin tutkinnon lisäksi kandin tutkinnon.

En tykkää istua tyhjän panttina. 
Luento oli onneksi valmiina. Tarvitsi vain päivittää siihen ajantasaiset tiedot. Tosin täytyyhän mun suunnitella, mitä oleellisia asioita on sanottava mistäkin slidestä.
Pikkuisen jännittää. 
Mitä nyt pari pientä virheitä oli jäänyt slideihin tietojen päivityksen yhteydessä. Mutta oli tuo melkoinen 45 min.
Sai sellaistakin tahtia kertoa asiat, että huh huh. Toivottavasti opiskelijoillekin jäi jotain mieleen nopeasta tahdista huolimatta.
Ei helvetti, mikä päivä! Suututin yhden maailman rauhallisimmista työkavereista ja sain myös vihollisen yhdestä paskamaisimmista toimihenkilöistä. Juuri, kun lähdin töistä hän pisti maailman naurettavimman, mutta teoriassa esimiesportaan mielestä varmasti viattoman ja järjellisen postin minulle. En vielä ole keksinyt mitään tarpeeksi viatonta ja vittumaista vastausta, mutta ehkä fiksumpi kaverini osaa huomenna auttaa. RKELE, että ottaa päähän!
Onneksi asiaan suhtauduttiin aika ymmärtäväisesti. Ja onneksi homma hoituu vielä maanantaina. Joskin se aiheuttaa sen, että pitää laittaa maanantain aikataulu uusiksi.

Taidan kuitenkin. Äiteeltä sain synttärirahaakin, jotka voisin investoida tähän.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa