kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Maija » La 03 Touko 2008 23:16

Hei rakkaat! :halitus:

Tämänpäiväinen luontoretkeily muuttui illan mittaan tulevan baari-illan suunnitteluksi. :D

Siskon ja tämän poikakaverion kanssa siis paikalliseen lähjdössä. :) Harmi, kun näitä kirjoitusvirheitä ei saa korjata, viakka näutä ihan normaalistikin tulisi. Tykkään siis ihabn yleisesti tästä elämästä ja bvarsinkin näisträ ihmisistä, jotka minua ympäröivät. Kivvaa. :)

Onnelliseksi voisin siis itseäni tituleerata.

Sen lisäksi, että minua ympäröivät ihmiset ovat aivan ihania, tahdon sanoa, että myös te olette mahtaviakin mahtavampia. :)
Maija

ViestiKirjoittaja Mank » Su 04 Touko 2008 02:27

Wilisistä hautajaisista on selvitty ja eihän sitä sitten voinut kun baariin lähteä kun seuraakin oli tulossa mukaan (ja vielä mukavaa sellaista).
Taas kerran huomasin et miun pää ei oo humlahakiuista juomista varten kun se ei kertä mitään tai siis niin helvetin vähän. Jo komlen kaljan jälkeen olinkin jonkin moisessa kunnossa.
Seuralainen joi blimppaa.
Kiva ilta oli vaikka tuntuu että tyttöä vähän hävetti.
Kotiin palatessa kaaduin fillarilla ja nyts sattuu jalkaan aikasdf paljon.
Mank

ViestiKirjoittaja Maija » Su 04 Touko 2008 04:50

Harmittaa edelleen,että näitä virheitä ei saa koerajata. :P

Väsyttää, ketuttaa, helpottaa ja naurattaa samaan aikaan. En tiedä miten suhtautuisin tähän kaikkeen, joten olen suhtautumatta. Ei mulla näin hyvin voi mennä. Kyllä kohta tulee joku, joka sanoo, että minun kanssani ei vain yksinkertaisesti voi elää.

Ollako tietyissä tilanteissa moraalisesti oikeamielinen vaiko menties sivullinen?

Anteeksi, mutta minua pelottaa.
Ohen oikeasti.
Maija

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 05 Touko 2008 03:20

Känni keijottela juu :roll:
Olisi taas vpinnut viimieset juomat jäädä juomatta :lanppu:

Urh........:P
Ei ehkä se naama mitä hain :?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Touko 2008 22:35

Kännikeijoiluu...Kuva Ekaa kertaa tänne pääsen kirjoottelemaan. Entisellä fordellakaan en ikinä ollut kotopna niin kännissä, että olisin voinut vastaavaan ketjuun kirjoitella. En ole harrastanut kotikännejä oikeastaan ikänä.

Nyt alkaa olla jo aika humalassa, kun menöö melkeen joumat suupielestä ojhi.

Voi henmetti. Seuraava tölkki ruikkaisi lonkeroa mun poäälle. En tykkää.Kuva

Mutta silti kotibileet yksin.Kuva Leevi and The Leavings soi ja mä fordeiolen ja lauleskelen mukana. Jipii.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 09 Touko 2008 22:40

Marenki ajatteli laittaa märkä t-paita kisat yksin liikkeelle Kuva
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Touko 2008 22:57

en mä ajatellu mitää märkä t-paita kisoja laittaa liikkeelle. Tu o tölkki oli sitä mielträ.Kuva Sitä paitsi ei ees osunut. Vähän vain housuille tuli lonkeroa. Tosin eivätr nuo housut ole enää jalassaKuva
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Touko 2008 23:01

Miten voikin ihan näin muutama juoma tuntua jho päässä? en nyt käutä sitä backspacea vaik tekis mieli - en osaa läppärin näppäomistöä samalla tavalla kun norminäppäimistön.. ja käsi hakutuu tolle backsapcelle automaaghisesti!

voi kun haluan vaan soittaa, mutta ei saa... mitä helvetin jöärkeä on ootella pyhelua, miks ei voi soittaa ite?

---

mnarenkienkelin kännipostaukset nauratti, tsihi.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Touko 2008 23:11

theia kirjoitti:mnarenkienkelin kännipostaukset nauratti, tsihi.

No se on kivaa, kun on hauslkaaKuva
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Pe 09 Touko 2008 23:21

Minä oon tissutellu pitkin viikkoo, mutta en oo mielestäni ollu tarpeeks kännissä tänne ketjuun, muihin kyllä oon kirjaillu :D eilen jäi salmiakkisnapsit lämpimään, nyt maistelen sitä lämmennyttö naopsua. oisk jäälaapissa myös marjakossua, muttei lantrinkia. Ja luulin että saisin olla trauhassa mutta ovi kävi äsken, kämmpis palasi, pah. täytyy vissiin käydä suihkunhanasta käydä keräämässä rintsikat pois, kun reipustin sinne kuivumaan.
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Touko 2008 23:42

Asiaa olisi kyllä kovasti muihinkin kietjuihin, mutyta en uskalla, kun tömä kirjottaminen ei enää niin kovin hyvon suju.

juomat loppuivat juuri. Piti osa juomista sästää sunnuntain matsia varten, mutta ei sitten. Nw meni jo.

Tekisi mieli soitella väöhän puheluitra, mutta en onneksi (!) uskalla. Olen aika ujo soittelemaan ihmisille ja kännikään ei kovinkaan usein tee poikkeiusta. Muutama nolo teklstari on tgullut lähetettyä, mutta ei sen kummempaa. <mutta eiköhän tästäkin vielä ura urkene lähettämällä Fordeen känniviestejäKuva
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Pe 09 Touko 2008 23:49

Olipahan mielenkiintosta iskata! Vaahtroo tuntu olean jotenlio hirveesti:D just mieti kelleköhän vois soitella, en käbbipuheluita harrasta pahemminb mutta ainahan boi alottaa uuden harrsaruksen. nolottaa tämä päivä vaikka mittään syytö ei oikaa. minua vaan nolottaa. en halua. ja oon ujo. ja nolo. miksei muut tajua. siis että oon ujo, enkä semmonen kun ne luulewe, eli kauheen itsevaema.
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Touko 2008 23:56

Pari lonketoa ja vähän kermalikööriä viiman juhulimisen kunnisaksi ( hyvä tekosyy) klähti
kurkusta lalals menenmään... Aijoin soitella kaverille ja kiuysata sitäm jos sillä ei ois kiire,
muutta viinasta tuli väsy. Ny tvaan nukuttaa. Uuus ilmari tuli kuitenki tetstattua. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 09 Touko 2008 23:57

Ihanaa lukea ihmisten typota. Kuva
Ja minähän en koskaan typoja tee kirjotitaessa, varsinkaan yseannab kaljan juotuani. EEI sitä tajua ede s miten paljon tulee korjailtua omia irjotuksiaan normaalisti. Täällä sen huomaa, vaikka alkoholi vaikuttaakin kirjotusvihreiden määränä.

Telis mieli käydä jossain baarissa pitkäst äaikaa, mutta ei täällä oo mitään hyviä. Kaikissa soittaavat niin helevetin hguonoa musiikkia. Kyllä nyt pitäsi ihan vaan minua avrten sotittaa jossain hyvcää musiikkia!
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 10 Touko 2008 00:08

Shay kirjoitti: Uuus ilmari tuli kuitenki tetstattua. :tilt:

Missä sellaine on ? Yritin jo ennemmin löytää sen, mutta en onnistunut. Olenko tymä? Vai johtuikohan dse vain kännistä? Kaikki känikn piikkinn vaanKuva
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » La 10 Touko 2008 00:10

minulla ei tainnu toimia ilmari mutta eiä aiinä mittääm. kirjotan kaverille mesessåä tajunnanvirtaa, hauskaa!
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja theia » La 10 Touko 2008 00:19

pitää olla default teema, eli prosilver, sitten pääsee. ei toimi muilla teemoilla... mut on se sen arvosta :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 10 Touko 2008 00:29

Humala alkaa olla pikkuhiljaa olla mennyttä, joten taidan siirtyä tuonne ilmarin puolelle horisemaan. Hyviä kännejä kaikille Kuva
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Su 11 Touko 2008 01:53

Jengipetturit! mä sortuin , ei piätnyt, mutta kävi niin kuitenkin. haa, nyt olen ihan väärässä paikalssa
ja kohta joudun jo kotiin, mutta se ei ehkä ole huono asia, joa ajatellaan uomista päivää. Prkl tulen
vielä kärkkymään myöhemmin jos täällä olisi joku ilmasrissa eli siis ilmas eikun ilmarissa heilumassa
HAA :D haha. oikeesti. haluaisin deletois perkl deletoida tämän koko tekstin - en sitä tee, olenhan seurallinen
tai jotain :DDDD blah. shay ja theia missä vakijuoput o täh :P meen jatkamaanaa, palaataa astiaan
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 11 Touko 2008 02:11

Hippeli hoppelinheijasansaa. Olen aika huopelisaa, Häät oli jiveta. Huomenna eli tänään pitäisi loput
Pkkaujaet auoritAAA j a VIDEÄ ÄIDILLE KOrti ja lhja.en käyttäntt olllekaan backsapacrssia. Oli kivaa
kun sai ilmaista alkoholia :kiejo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 18 Touko 2008 01:25

Kännikeijoilua Suomen pronssin kunniaksi (juu.Aina niitä hyviä syitä juamiseen keksii.). Taas on sellainen olo, että miksi en ole baarissa. Melkein lähdin lähiröäkälään, mutta ehkä ei kuiotenkaan. Kännifordeilu on paljon kivempaa (vaikka en kyllä oo noissa lähiräkälöissä uskaltautunutkaan käymääm, joren en voi varmasti tietää...).
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja DarkSide » Su 18 Touko 2008 01:32

Salmaria pronssin kunniaksi. Jees.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 18 Touko 2008 02:53

Ihan huippua. Luulin, että meillä oli vain vähän juotavaa. Mutta äsken heppu kaivoi täyden pullon jostain kaapin perukoilta. Se on piilotellut sitä multa kuulemma jo viikkoja. :virne:

En vieläkään typota, vaikka noin muuten tunnustan olevani humalassa jo. Ihan selkeästi. En vaan osaa typottaa, oikeesti. Kirjoitan mieluummin niin hitaasti, että menee kaikki varmasti oikein. Oonpa tylsä.

Laulattais, mutten kehtaa enää laulaa kunnolla, ettei naapurit herää. :D
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja LazyBastard » La 24 Touko 2008 03:42

Ai niin, jos on kännissä palstalla, niin pitää kertoa.

Oli taloyhtiön talkoissa! Juoduin känniin! Huutomerkki! Lohikukko! (se on muuten oikeasti hyvöä)

Ai niin, nyt olen 32. ("Ai niin" tuli kyllä kahdesti, siis nyt kolmesti)
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Emilia » La 24 Touko 2008 04:35

oon muuten aika päissäni :D

ja nyt jo kaduttaa tätä edeltävä viseti.. mut en poisata sit' koska oli oakko saada sanoa se ääneen kuin kä ärsyttää oma ittensä taas ja voi hitto. mutta ei mulls oo vmitn menettäetävää. eikä hävittäbää eikä mitn muutakaan. ja sain pusuja :ahihi: ja näin leppilammen mikon :sydän: ei valitettavasti pusut ja löeppilampi lliittyneet mitenlkän yhyteen muteta hitsi, miten voi ollA IHMINEN HYVÄNNÄKÖINEN! sen tposen emilian täytyy oll a maailman onnellisein nainen. :D itte ainakin oisin

oivoi.. paljon kirjotuserheitä, mutta ei mkai saa korjata.. ja vaikka siasikin niin en jaksA :D

kapslokkikimn jumii.. no mut iha sama. pääsin pussialemaan..vai koisinki voinu vähän paremmin valita pusukaverini.. eikä mitn kalenteripoikkaa.. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa