Justiinsa muuten pähkäilin, että teidän forde-immeisten kanssa tulee oltua melkein enempi tekemisissä kuin muiden kaverien.
hyniöt näyttää oudolle.. tottumiskysymys
Sain uuden laukun. 

Maija kirjoitti:...käynyt Porissa äiskän kanssa...
Saku kirjoitti:Maija kirjoitti:...käynyt Porissa äiskän kanssa...
Kröhm... Mitenkä se menikään niiden "suippokorvien" kanssa?![]()
Maija kirjoitti:Nokun pääsin pitkästä aikaa ajamaan autoa. En minä siis muuten. :pepsodent:
Ja pitää sitä joskus käydä jossakin jumalan seljän takana, jotta voi olla onnellinen siitä, että ei itse asu siellä.
pampula kirjoitti:Jes, kauppa-autolla oli sipsejä! Eikä tullut edes valinnan vaikeutta, koska pusseja oli tasan kaksi kappaletta - ja ne molemmat olivat perinteistä perus-Taffelia![]()
Siinä meni opinnäytetyön lähteet ja linkit ja pelit Siun pitää joskus poiketa meillä kylässä. Nevanpään kauppa-auto rules!Saku kirjoitti: Olisi kyllä nostalgista päästä käymään sellaisessa.

Rulla kirjoitti:Ja päivän nolo kysymys: Kuka on Nugat?

Rulla kirjoitti:Tää on edelleen kuin kotiinsa tulis.
Kaikkia tutunnäköisiä osastoja ja ihmisiä, jotka keskustelee.

Saku kirjoitti:Maija kirjoitti:Nokun pääsin pitkästä aikaa ajamaan autoa. En minä siis muuten. :pepsodent:
Ja pitää sitä joskus käydä jossakin jumalan seljän takana, jotta voi olla onnellinen siitä, että ei itse asu siellä.
Olkoon menneeksi. Pori on oikeasti hyvä paikka harjotella ajamista. Autoilijalle se on haastavampi paikka, kuin väkimäärän perusteella oikeasti pitäisi. Toivottavasti kiersitte edes poliisiympyrän kautta.
Maija kirjoitti:Minäkin ihmettelin Nugat'n (vai Nugatin? KOP, help!) henkilöllisyyttä.

Alex kirjoitti:Oi sinä kaunis ja kylmä 0,568 litran alumiinitölkki täynnä kultaista nestettä. Kuinka houkutteleva sinä oletkaan. Tahtoisin avata sinut ja nauttia kuiviin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa