Oli kyllä tosi kiva ilta.
Ja yö.Nykyisten ja vanhojen tuttujen edustuksella tamppasimme Bee Geesin tahtiin ja onnittelijoita riitti joka nurkalla.

Nyt on pikkuisen pää kipeä, mutta eiköhän tuo lähde, kun saa hieman murua rinnan alle.

Ja yö.
Olen päättäny, että menen ainakin neljänä päivänä järvelle luistelulenkkiä tekemään, ettei aivan makoiluksi mene. Näistä hyvistä ilmoista pitää ottaa kaikki ilo irti! Jollain tavalla on harmi etten hiihto-ihmisiä ole, sitä voisi harrastaa ihan kotipiirissäkin ja saisi koiratkin otettua mukaan lenkille.
Nimet, jotka hän varmana ymmärtää, on isi, äiti ja Nugat.
Nugaatia poju huutelee aina kun kylään tulee. Ja pikku-kisua.
Poju on on niin kiva.
Harmi kun nuo tuppaa kasvamaan niin, että kohta se on mua viisaampi ja huomaa, kuinka typerä oikeasti olenkaan.
Onneksi kesällä syntyy toinen samanlainen. 

Saunoin ja kävin muutaman kerran avannossa, sen pi-
Olimme sukuloimassa, ja veljen lasten kanssa tuli riehuttua oikein olan takaa. Kauhea raitisilmamyrkytys on päällä, jäseniä kolottaa ja väsyttää. Laskiaismäessäkin käytiin, ja totesin olevani jänishousu. Kerran uskalsin laskea veljenpojan kanssa Stigalla noin Everestin korkuiselta nyppylältä, sen jälkeen itsesuojeluvaisto esti
Liukuri on enemmän mun juttu
...Paitsi että kankussa on mustelma.
Illalla mennään ehkä kokeilemaan kirkon taakse kuinka se luistaa.
Tai jos se oli avattu, niin eipä paljon oltu juotu. Enpä ole ennen pyykinyt oluita pois tuulilasinpyyhkijöillä. Hyvänen aika sentään.Nugat kirjoitti: Siwan pihalta eteeni ajoi saabi, joka hirmuisella vauhdilla syöksyi eteenpäin. Kirkon mäki taisi kyllä ladalle olla haastava, sillä siinä vauhti hiipui hurjasti ja saavutin saabin. Saabissa oli vain kuski.

Yksi haalarimerkki pitäisi kiinnittää haalariin, mutta asiat laskiaisen suhteen kunnossa. Tiedossa on huomenna myös laskiaispullaa ja hernekeittoa.
Tässä mielentilassa en kuitenkaan aio bilettämään mennä. Ja hyvä niin. Ei liene viisasta juoda, kun on surumielellä.

Kuolo kirjoitti:Miulle kävi vahinko.
Innostuin tossa levittelemään maalia vähän enemmin, enkä huomannu laittaa poistopuhallinta päälle. Ikinä ei oo moista ennen tapahtunu, mut nyt on olo kun ois kännissä. Ihan kivaahan tää toisaalta on
:t vielä onnittelijoille. 

nauti nyt ja ole vaaleanpunainen, kyllä se vähän piristää angstiteiniä täällä suunnassa
ihanaa, että joku on ihan pilviysin päällä.

Pvi kirjoitti:Abiajassa on jotain erityistä. Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä
mutta pitkälti opettajien ohjauksessa ja sitten alkaa yhteinen
tekeminen. Paikalliset abiperinteet ja juhlat tuovat porukan
kasaan ennen viimeistä koulupinnistystä ja hajaantumista.
Mukavaa aikaa.

marenkienkeli kirjoitti:Olen innoissani, kun huomenna pääsee Ullanlinnanmäelle laskemaan mäkeä.
Monet kerrat laskin letkassa ja kahdestaan pojan kanssa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa