Maanantaina avataan virallisesti yliopiston lukukausi. Voisi vittuillakseen kerran mennä jopa paikalle.

No joo, päivitetty CV pitäs varmaan pykätä kasaan ja ryhtyä ihmettelemään uusia juttuja.
Miljoona ja yks hommaa pitäisi tehdä viikonlopun ja alkuviikon aikana ja tuntuu ettei kestävyys riitä. Ehkä pitäis käydä ensin kävelyllä ja aloittaa sitten hommat rauhallisesti. Tästä syksystä uhkaa tulla aika vittumainen.
En olis kyl varmaan jaksanut enää pidempään.. Uutta hommaa ei just nyt ole, mutta en nyt halua pohtia sen enempää elämän karuja tosiasioita vaan iloita siitä, että työt ovat ohi! Maanantainen työkkärivisiitti varmaan palauttaa aika tehokkaasti takaisin arkeen..
Eihän siinä mitään mutta mä jään kohta ton keikkamäärän alle ja kuolen ja litistyn sinne johonkin
Jos ei herrat palaa sairaslomalta loppuviikolla niin minä jään sairaslomalle.

Miksei voisi olla vaikka äitiä saattamassa?Gluu kirjoitti: Ajattelin ehdottaa itselleni Barbadosta,
Tahitia ja Samoaa

LazyBastard kirjoitti:Itsekin pitäisi tapahtumia järkkäillä, mutta mitenkäs järkkäilet, kun ei ole tietoa käytettävissä olevasta budjetista.

Olisin tuohon mennessä syönyt jo sormien lisäksi molemmat nyrkit jos olisin ollut vastaava. Hyij. Tiedän, että saikulta palaava tuurattava jää huomenna uudestaan saigonille, ainakaan se ei yllättäisi lainkaan - tuo tyyppi kun on luistellut iltavuoroista varmaan aika lahjakkaasti koko vuoden.
Mutta mä ajattelin pelata varman päälle ja laittaa puhelimen tänään kiinni ja avata sen vasta töissä huomenna aamulla, mulle ei voi siis edes ehdottaa huomisen tuurausta, hahhaa. Olen kuitenkin niin tyhmä ja kiltti että menisin vielä suostumaan moiseen hulluuteen. Tänään on ollut aika häslinkiä, mutta ollaan selvitty ja kohtahan alkaa päivä jo olla pulkassakin. 
Tytötkin käy.
Paremman puutteessa...
Päätin jo heti aamusta, etten edes yritä
Mä olin ihan liikuttuneena siinä pöydän vieressä, lusikoin kakkua suu-
Ilmoittauduin internet-lukioon. Josko minustakin joskus tulisi ylioppilas? Noh, se nyt on kaukainen haave vain. Jos muutaman kurssin ottaisi alkuun ja katsoisi löytyykö pitkäjännitteisyyttä. Niin ja jos nyt sinne AMK:hon pääsisi niin voisi hyvillä mielin lukion jättääkkin. Mutta jotain tässä välissä olisi kiva tehdä.

shaana kirjoitti:Täyttelin sitten tukkoisuuksissani tänään duunissa henkilöstökyselyn. Ei tainnut herua yli kolmosen arvosanaa (arvosteluasteikko 1-5) kertaakaan, ne pari kolmosta tuli jostain diipadaapakohdista. Avoin palaute epäkohdista tuli täyteen ja asioita taas miettiessä ja siihen kyselyyn naputellessa nousi päällimäiseksi fiilikseksi kiukku, mitään ei ole vuodessa tapahtunut. Annoin kaiken tulla tuttuun tyyliin, mainitsin muun muassa siitä, että koko kysely on ihan paskaa kun ei siihen kukaan kuitenkaan millään tasolla (inc. liitto& esimiehen pomot) puutu, voivotellaan vaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa