Lyyra kirjoitti:Oon kai jotenkin naiivi, mutta en vaan jaksa uskoa, että kukaan sukeltelee noihin jäteastioihin vilkuilemaan, että mitäköhän pillereitä se Lyyrakin nappailee.

Tuli tuosta mieleeni mun vanhempien entinen naapuri. Vanhemmat asuu siis omakotitaloalueella, ja muinoin oli sitten mun vanhemmille vievän tien päässä ko. tieosuuden asukkaiden yhteiset roskikset. Sattuivat sijaitsemaan niin, että meidän keittiön ikkunasta näki, kuka niillä roskiksilla kävi. Äiti alkoi ihmetellä, kun yksin asuva vanhempi herra kävi päivittäin roskia viemässä... Tarkemmalla stalkkaamisella selvisi, että äijä tonki kaikkien asukkaiden roskia, avasi pusseja ja tutki sisältöjä

Vuosikausia me siinä seurattiin sen puuhia. Muuten se oli ihan "normaali" tyyppi.
Joka tapauksessa opittiin kyllä katsomaan, mitä sinne roskikseen laittaa ja missä muodossa

Vieläkin silppuan tuntemattomaksi mössöksi kaikki roskat, missä on vähänkin henkilökohtaista tietoa. Laskut ja vanhat verojutut ym. paperit poltetaan itse.
Toinen tapaus tuli tässä kirjoittaessa mieleeni, tilattiin pari vuotta sitten taloyhtiölle jätelava risuja ja muuta puutarhajätettä varten. "Tyhjän" lavan nurkasta löytyi iso nippu perintään menneistä laskuista, kaikkine henkilötietoineen. En muista, minkä yrityksen tai yhteisön laskuja ne oli, mutta löysinpä sieltä yhden tutun nimenkin

Kaikkea sitä.
Jottei tämä nyt mene ihan täysin sivuraiteille, kerrottakoon, että töissä ei vielä ota päästä, mutta naurattaa, kun 1,5 viikkoa tässä jo istunut, eikä vieläkään toimi kaikki ohjelmat, mitä tarvin päivittäisessä työssäni. Miten tää voi olla näin vaikeaa