Mä tykkäsin edellisestä järjestyksestä.
On valitettukin, ettei kukaan tykkää tästä, mutta kuulemma tän olisi tarkoitus tehostaa työskentelyämme... Doubt it 
On valitettukin, ettei kukaan tykkää tästä, mutta kuulemma tän olisi tarkoitus tehostaa työskentelyämme... Doubt it 
theia kirjoitti:Meillä vaihdettiin istumapaikkoja töissä, niin että ollaan "lähempänä" omaa esimiestämme (täällä meillä on siis kolme esimiestä yhteensä). Mä pidän tosin oman paikkani, mutta tässä ympärillä ihmiset vaihtuu. Tohon tuli istumaan tuollainen ~35 vee rouvashenkilö, joka "harmitteli sitä että ei ole yhtään äitiä lähettyvillä".... O-ou. Ja meistä seuraavassa "apilassa" (neljän hengen ryhmä) on sitten yksi todella kovaääninen valittaja.
Mä tykkäsin edellisestä järjestyksestä.On valitettukin, ettei kukaan tykkää tästä, mutta kuulemma tän olisi tarkoitus tehostaa työskentelyämme... Doubt it

.

ja kaks näyttöä
En tiedä miten näiden kanssa oppii toimimaan tehokkaasti, but we'll see. Silti, uus kone
tää on nopeeeee!theia kirjoitti:Mä sain uuden koneenja kaks näyttöä
En tiedä miten näiden kanssa oppii toimimaan tehokkaasti, but we'll see. Silti, uus kone
tää on nopeeeee!

Emilia kirjoitti:Hain nyt kuitenkin sitä esimieheni sijaisuutta.
Mua ainakin ärsyttäisi niin paljon että pitäisi päästä kuittailemaan jossain vaiheessa 

) ja sitten siirryn jonnekin muualle.
Tiedän kyllä, että on ihan typerä ajattelutapa tämä mutta toisaalta, ei ole kovin mielenkiintoisia työpaikkoja ollut tarjollakaan, kun olen duuneja vähän katsellut.
Sillon tietäisin niin monesta asiasta niin paljon enemmän ja olisi aikaa keskittyä ihan muihin asioihin muutenkin kuin työhön.
Että rohkaisee aivan helvetisti jäädä, kun lähtiessä esimies vielä haukkuu suunnilleen tyhmäksi ja osaamattomaksi.
Uusi esimies puhuu mulle kaksi lausetta päivässä. Jippii ja heikunkeikun, töissä on tällä hetkellä tosi tyhmää. 

Mulla on koko toukokuu "lomaa". Ja kesän oon ihan 

Että semmosta. Aika tyylikkäästi sen "työkaveri" ehti ilkeilemään sille kaikesta turhasta, mutta ei vissiin paljoa tämän jälkeen ilkeile. 
Kibaya kirjoitti:Sisko sai viime torstaina potkut. Tänään sille soitti tyyppi, joka oli kuullut että töitä tarttis saaha ja antoi vinkin mistä kannattaa kysellä. Ja sitten se sai itselleen uuden duuninEttä semmosta. Aika tyylikkäästi sen "työkaveri" ehti ilkeilemään sille kaikesta turhasta, mutta ei vissiin paljoa tämän jälkeen ilkeile.

Yksi yliopiston työntekijä vinkkaa, että toisella henkilöllä voisi olla Miehekkeelle työtä tarjolla. Seuraavan työn työnantaja taas antoi cv:n eteenpäin ja sitten tulikin s-postia ja soitto, että tuutko töihin, kun edellinen pesti on loppunut.
Ei tuollaista vaan tapahdu. (Nyt hänellä olisi siis töitä yli vuodeksi, kun reilu pari kuukautta sitten ei ollut mitään työtä tiedossa.
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa