Ilman että olin hakenutkaan mitään paikkaa (se paikka ei ollut auki, sijaista vain tarvittiin pikaisesti ja olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan). päivänpolttaja kirjoitti:Eivätkö nämä kaikki esimerkit aika pitkälti todista oikeaksi sen hokeman, että "suhteilla saa töitä"?
Sijaisuus tosin tämäkin, mutta eipä sitä tiedä, mitä siitä sitten poikii. Enkä kyllä minäkään ole edes elätellyt toivetta vakituisesta työstä. 

Tutkailen kesäyliopiston kursseja, jos siellä löytyisi jotain mielenkiintoista. Löytyy paljonkin. Ei kuitenkaan jatko-opintoja noille, joita nyt olen opiskellut perusopintoina. Taidan "vaihtaa alaa".
En jaksaisi lähteä opiskelemaan mitään kokopäiväistäkään. Pelkään, että valitsen väärin ja motivaatio loppuu ekan lukukauden aikana. Ehkä noi avoimen opinnot on ihan hyvä vaihtoehto mulle, kun saan hieman vähemmällä sykkimisellä paljon erilaista kokemusta ja tietämystä. Ehkä kokeilemalla selviää, mikä musta tulee isona.

L-S kirjoitti:
Tsemppiä Emilialle. Jos ei uutta alaa heti löydykään, ainakin opiskelu sinänsä voi olla mielenkiintoista.
Jää nähtäväksi, reagoidaanko siihen mitenkään ja miten. En ota paineita. Olen kuitenkin vähän innoissani, että sain edes tämän verran aikaiseksi! 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa