Uudessa tehtävässä mulla menee hyvin ja olen tyytyväinen olooni. Töitä riittää ja uuden opettelemista on niin paljon, että hyvä kun tajuan enää mistään mitään.
Esimies on pariin kertaan kehunutkin.

Aina uudet jutut leipiintymisen voittaa. Hakemastani paikasta ei ole kuulunut mitään.

Ei tarvinnut edes anoa sitä. Ei se nyt mikään superhuippuiso korotus ole, mutta korotus kuitenkin ja se vähän "tuntuukin" jossain. 
) Yleensä tulostenkäsittely on rasittavaa puuhaa ja labrassa huomattavasti kivempaa. Nyt kuitenkin koodaan ihan onnessani. 

L-S kirjoitti:Harmi, että päiviksen kuviot eivät ole selvät, mutta toivottavasti asioihin tulee jotain selvyyttä.
Tässä vaiheessa tekee mieli myös muistuttaa, että väitöskirjan tekemiseen ei kannata kevein perustein lähteä, kannattaa harkita tarkkaan onko se kannattavaa.![]()
Ei sillä, että mä katuisin, mutta epävarmuutta (asioiden yleisesti ja työelämän) väitöskirjan tekeminen tai sen valmistuminen ei ainakaan poista, lisää vain huomattavasti.

Pitäisi ehkä lähteä johonkin pois, jos tietäisi mihin, ja jaksaisi lähteä, ja sitä paitsi muualtakaan ei saa mitään vakituista.
mutta oli miten oli, väitän että molemmat asiat ovat totta, ehkä jonkinlaisen kokemuksen pohjaltakin tuntuu siltä.)
Toivottavasti löydät kuitenkin jostain töitä ensi lukuvuodellekin.

Tsemppiä hakuihin, toivottavasti jotain parempaa löytyy.

Toivottavasti kuitenkin apurahojen osalta tärppää.Pascal Lemoix kirjoitti:Mun käsityksen mukaan kasvatusta ei edes hirveästi edistetä vuodessa. Vasta kun tulee pidempiä kaaria, alkaa nähdä kehityksen, mikä taas on alan suurin palkinto.

Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin.
Pyydän anteeksi, jos tämä on tahditonta mutta olen niin innoissani!
) Muutama viikko nyt menee siirtymävaiheessa, kun pitää perehdyttää mun tilalle uusi tyyppi ja siinä sivussa pikkuhiljaa alkaa opetella uusia juttuja. Kesälomatkin sotkee mutta olen luottavainen, että syksyyn mennessä olen jo lähes unohtanut vanhat duunit. Uusi homma on kylläkin määräaikainen äitiyslomasijaisuus, jonka jälkeen palaan takaisin vanhaan tehtävään. Paljon on kyllä asioita käynnissä ja puolen vuoden päästä maailma näyttää varmasti aivan eriltä. Hyvällä lykyllä ei tarvii ehkä ikinä enää tehdä noita vanhoja hommia. 
Kumpikaan tilanne ei ehkä ole ihanteellinen, mutta parempi kuin ei mitään kuitenkin, ja jatkosta ei taas tiedä mitä lopulta tulee vastaan. Näin tää nykypäivän työelämä näyttää menevän. Myönnän, että koen lohdulliseksi, että en ole ainoa, joka on tällaisessa pätkätilanteessa.
Mulle on lupailtu jotain myöhemmin, mutta ei heti silloin kuin nykyinen loppuu, ja sekin on määräaikaista sitten kun se tulee... 

Mutta onhan sitä välillä sotkettava omat rutiininsa ihan uusiksi ettei juutu paikalleen. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa