Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Rackham » Ke 07 Touko 2008 17:59

Shay kirjoitti:Mutta meillähän on ilmari, höpsö. [tilt][/tilt]

Jaa. Missä? :täh:
Rackham

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 07 Touko 2008 18:05

Rackham kirjoitti:

Tuolla etusivun alareunassahan lukee ilmari ja sieltä sinne pääsee. [tilt][/tilt]
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 07 Touko 2008 18:10

Kaveri sanoi tänään, että musta on tullut kauhean salaperäinen viime aikoina. No, jos happaman äreät murahtelut vaikuttavat salaperäisiltä niin mikäs siinä. :töktök:

Parantelin tänään ketutustani kahvilla, lenkillä ja levyostoksilla. Aikamoista tajunnanvirtaakin piti päästä kirjoittamaan ja paljon, roskaa kaikki tyynni, mutta helpottipa pikkuisen olotilaa.

Jospa sitä tänään pyrkisi olemaan hieman positiivisempi. :)
Maija

ViestiKirjoittaja Rackham » Ke 07 Touko 2008 18:28

Shay kirjoitti:
Rackham kirjoitti:

Tuolla etusivun alareunassahan lukee ilmari ja sieltä sinne pääsee. [tilt][/tilt]

Ach ja. En ehtiny niin pitkälle selatessa... :läps:
Rackham

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 07 Touko 2008 19:23

Iloitsen näemmä lähinnä simppeleistä asioista. Öbaut parasta on kun tietää, ettei seuraavana päivänä ole koulua ja voi huoletta juoda kahvit vaikka kahdeksalta illalla. Rules!

:kyl:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 07 Touko 2008 20:33

omgomgomg :o :o

Näin kaupassa BB-Kaarlon!

Jos käyttäisin pikkuhousuja niin ne olisivat nyt varmasti kuin räntäsateen jäljiltä. :pönde:
Gluu

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Ke 07 Touko 2008 20:38

Hmm... edellisen jälkeen on vaikee laittaa paremmaks mutta koitetaan :D

Kävin työhaastattelussa. Se sujui ihan hyvin, joten matkalla takaisin koululle ajattelin käväistä hevostarvikeliikkeessä ostamassa jotain pientä kivaa. Ostin satulahuovan, jossa on "timantteja" :seko: Eli siis niitä kimaltavia juttuja, mitä kvartseja ne on. Kaikilla täteillä ja pissiksillä on niitä heppatavaroissa. Kumpaankohan ryhmään ite kuulun :töktök:

muoks. ei tainnu mennä Kaarloo paremmaks kuitenkaan...
Viimeksi muokannut Viisauden Lähde päivämäärä Ke 07 Touko 2008 20:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 07 Touko 2008 20:39

Olen kohdannut juntin stereotypian ilmentymän!

Kaverin kaverin poikakaveri, hyppyritukkainen maanviljelijän poika, joka kuskailee itseään monta vuotta nuorempia pitkin kyläraittia, käyttää vyölaukkua sekä Valtra-lippistä, huudattaa jumputusmussiikkia ja osallistuu joka viikonloppu lähikuntien rymyämissessioihin, ilmaisi rakkauden tyttöystäväänsä kohtaan laulamalla hänelle karaokessa Tauskin kappaleen Sinä vain.

[keijo][/keijo]
Maija

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 07 Touko 2008 21:36

Miulla on jostain syystä parina viime päivänä mennyt Lyyra ja Aurora B. sekaisin. Vähän väliä yllätyn, kun viestien kirjoittaja onkin se toinen, joksi kuvittelin.

Tehtiin paljon perunalohkoja uunissa ja söin niitä innoissani liikaa. Yritän tasoittaa möhömahatunnetta juomalla vettä. Niin ja yritän ensimmäistä kertaa eläessäni tehdä sorbettia. Persikkamöhjä on ollut pakkasessa jo monta tuntia, mutta silti se on osittain sulaa. Jäätyis jo, ettei tarttis valvoa yötä sorbetin koostumusta vahtien. :sekopää:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja tiril » Ke 07 Touko 2008 21:53

puolikarkea kirjoitti: Niin ja yritän ensimmäistä kertaa eläessäni tehdä sorbettia. Persikkamöhjä on ollut pakkasessa jo monta tuntia, mutta silti se on osittain sulaa. Jäätyis jo, ettei tarttis valvoa yötä sorbetin koostumusta vahtien. :sekopää:

Persikkasorbetti on ihan parasta, vaikka näyttääkin sulaessaan ihan voilta, mikä ei ole toivottava ominaisuus juuri miltään syötävältä.

Yrittääköhän maailmankaikkeus kertoa miulle jotakin? Päiväunilla näin unta, että miulla oli niiiin sievä kissa, jonka nimesin Jimmy Carrin mukaan Jimmyksi. Herättyäni lähdin lenkille Oikeaan Maailmaan, ja jonkun bostoninterrieri iski hampaansa miun reiteen. Kiljahdin tyttömäisesti. Tulkintani: myy koira, osta katti tilalle.

Huomenna on viimeiset tunnit ja ylihuomenna viimeinen tentti, tänään näin yhtä kaveria vikan kerran ennen syksyä, ja huomenna näen kahta muuta. Toista ei tule ikävä :jaaha:
tiril

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 07 Touko 2008 23:03

Hah! Kanssanisäkkään sinni murtuu! Kuva

Jätettiin tuo telkkarin kahtelu analogisen ajan päättyessä, mutta pian meille tulee digiboksi - jalkapallon MM-kisojen takia. Tosin tässä vaiheessa lainaboksi, sillä raksu väittää, että kykenee pystyvänsä luopumaan siitä taas kisojen jälkeen....Kuva
pampula

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 07 Touko 2008 23:19

Miten miusta tuntuu, että ne on vielä siun nisät, jotka telkkaria kohti sojottaa :juoni:

Yksinäisinä koti-iltoina Dr.Phil on oiva kaveri [gay][/gay]
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 07 Touko 2008 23:29

Kuolo kirjoitti:Miten miusta tuntuu, että ne on vielä siun nisät, jotka telkkaria kohti sojottaa :juoni:

Yksinäisinä koti-iltoina Dr.Phil on oiva kaveri [gay][/gay]

No mutta niinpä! Miehän sitä telkkaria oon meille takaisin himoinnutkin. Tämän kokeilun piti alunperinkin kestää vain jouluun saakka, ja sitten piti olla uudelleenarviointi. Mie arvioin, että myö voitais ottaa telkkari bäkkiin, mutta tuo ei ollu samaa mieltä. Mutta nyt on yhtäkkiä mieli muuttunut... :jaaha:
pampula

ViestiKirjoittaja wooper » Ke 07 Touko 2008 23:40

Rulla kirjoitti:Mähän urputin vanhalla fordella painajaishäistä ja -polttareista, joissa mitään ei
saanut tehdä. No se morsiamen, nyk. vaimon, valitus jatkuu EDELLEEN. Kuva
Vaikka juhlat on juhlittu, niin edelleen entinen juhlakalu kehtaa valittaa ja huomautella
siitä mitä on tehty, miten on tehty ja etenkin siitä mitä ei ole tehty. Järki lähtee
moisen kanssa, mutta onneksi en ihan viikottain ole edes tekemisissä. Miten
kukaan edes kehtaa?! Toiset tekivät minkä pystyivät, koettivat ottaa kaikki
toiveet huomioon aikaa ja vaivaa uhraamatta. Että pistää vihaksi moinen kiittämättömyys.

Mutta listalla on myös positiivista ilmoiteltavaa. Turun keskustassa on viimeinkin
kahvila, joka aukeaa jo 7.30! :pomppuhymy: Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
saa aamulattea! Croissanteja! Ihanmitävaankahvia! Kahvia! Kuva
Tiedätte, mistä mut tulee tavoittamaan kesäaamuisin.

Morsmaikku kuulostaa ihan siltä että se on pientä litsaria ja kiittamättömyysluentoa vailla. Mä olen itse hirveän huono sanomaan ihmisille mistään tuollaisista jutuista mutta aina välillä niille pitää räjähtää että oppivat olemaan.

-----

Mulla on kahvikriisi. Jo pari vuotta olen ostanut aamuvitamiinini eli kahvin ja tupakkiaskin lähiärrältä ja homma on toiminut loistavasti. Parin viime viikon aikana ärräkahvi on muuttunut sopivan kuumasta ja vahvasta liemestä suoranaiseksi tiskivedeksi jota ei voi juoda. Ensin epäilin että omalle kiskalle on vaan sattunut jokin huonompi erä mutta lähiseudun muilla kioskeilla suoritetun empiirisen tutkimuksen perusteella olen todennut kriisin ulottuvan kotinurkkia pidemmälle. Miltä luukulta voi rukoilla aamusumppiinsa vahvuutta? Yökukkumisen takia en kykene aamulla operoimaan kahvinkeittimen kanssa kotioloissa, energia pitää säästää autolla ajamiseen. :mrgreen:
wooper

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 08 Touko 2008 02:11

puolikarkea kirjoitti:Miulla on jostain syystä parina viime päivänä mennyt Lyyra ja Aurora B. sekaisin. Vähän väliä yllätyn, kun viestien kirjoittaja onkin se toinen, joksi kuvittelin.

Lisää todisteita siitä, että minut jopa huomataan! :pomppuhymy:
Jostain syystä olen aina tuntenut oloni puolinäkymättömäksi fordella. Se johtuu ehkä siitä, etten itse ole oikein vieläkään oppinut yhdistämään kirjoittajaa ja kirjoitusta kuin ehkä parissa hassussa tapauksessa.

wooper kirjoitti:Yökukkumisen takia en kykene aamulla operoimaan kahvinkeittimen kanssa kotioloissa

Oletko kokeillut, että lataisit kahvinkeittimen illalla valmiiksi, ja aamulla nappaisit vain virtanapista sen päälle? [lanppu][/lanppu]
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 08 Touko 2008 12:51

pampula kirjoitti:
Jätettiin tuo telkkarin kahtelu analogisen ajan päättyessä, mutta pian meille tulee digiboksi - jalkapallon MM-kisojen takia. Tosin tässä vaiheessa lainaboksi, sillä raksu väittää, että kykenee pystyvänsä luopumaan siitä taas kisojen jälkeen....

Aika hyvissä ajoin ootta boksin hommaneet. [keijo][/keijo]

Aamulla kotona luvattiin, että töistä tullessa on kuumaa piirakkaa tarjolla. :pönde:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja irvikissa » To 08 Touko 2008 13:04

Lyyra kirjoitti:Jostain syystä olen aina tuntenut oloni puolinäkymättömäksi fordella. Se johtuu ehkä siitä, etten itse ole oikein vieläkään oppinut yhdistämään kirjoittajaa ja kirjoitusta kuin ehkä parissa hassussa tapauksessa.

Aivan turhaan, kyllä sinut huomataan ja luetaan. :tsau:

Mie tunnistan kirjoittajan aina avataresta. Siksi harmistun aina kun joku vaihtaa kuvaa, kun pitää myös lukea nimimerkki. [puhina][/puhina]
irvikissa

ViestiKirjoittaja Galileo » To 08 Touko 2008 14:18

Jee. Wiin Guitar Hero III oli julkaistaessa susi, tarkoittaen, että pelilevyn äänet olivat monomuodossa, eli luvattua Dolby Pro Logic II -ääntä ei löytynyt. Huhtikuussa tuli Eurooppaan mahdollisuus vaihtaa pelilevy uuteen, jossa äänet on kunnossa. Vaihto hoituu niinkin helposti, että webistä saatiin osoite/postimaksulappu, jolla lähetettiin pelilevy Hollantiin. Lähetin 11.4. ja tällä viikolla sain vastauksen, että uusi levy on lähtenyt tulemaan. Toimitusajaksi arvioitu ~4 viikkoa. :pönde:

Radiosta tuli Meat Loafin keikan mainos. 49 euroa lippu. Onko jäähallilla numeroidut paikat, vai kenttä ja penkit erikseen vai miten se toimii?
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja pampula » To 08 Touko 2008 14:22

LazyBastard kirjoitti:

Aika hyvissä ajoin ootta boksin hommaneet.

Mie sanoinkin, että pian tulee! Ei sitä vielä oo honmattu... Vaikka kyllä nyt kelpais töllöä katella, jotta sais kouluhommat vältettyä.

:kyl:
pampula

ViestiKirjoittaja Gluu » To 08 Touko 2008 14:22

Galileo kirjoitti:Radiosta tuli Meat Loafin keikan mainos. 49 euroa lippu. Onko jäähallilla numeroidut paikat, vai kenttä ja penkit erikseen vai miten se toimii?

Näyttäis olevan kenttä ja penkit erikseen.

Itse ajattelin yrittää suunnata kentälle. Ei se lihamureke ole mitään virkamiesrokkia jota istuskellen kuunnellaan. :rok:
Gluu

ViestiKirjoittaja Galileo » To 08 Touko 2008 14:32

Gluu kirjoitti:Itse ajattelin yrittää suunnata kentälle. Ei se lihamureke ole mitään virkamiesrokkia jota istuskellen kuunnellaan. :rok:

Kenttä it is! :rok:

Mutta olisi hyvä olla penkki lähellä kun tulee Paradise by the dashboard light ja polvet menee munanuudeliksi. :nolo:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja L-S » To 08 Touko 2008 14:33

Iski hirvittävä lomankaipuu, aloin katsella mihin hintaan irtoaisi lento Pariisiin. Ei ne nyt hirveästi maksaisi ja tällä hetkellä olisi rahaa tilillä kyllä olemassa, mutta haaveeksi se varmaan kuitenkin jää. Pelkään palkatonta ja sosiaaliturvatonta tulevaisuutta, joka mitä todennäköisimmin odottaa. Toisaalta sitä tulevaisuutta ennen olisi kiva pitää lomaa...

Voisi tietysti perustella sen itselleen työmatkana, tarvitsisin muutamia kirjoja. [raps][/raps] Netistä on ärsyttävää tilata, kun postikulut saattavat nousta korkeiksi. Suomi on aina muka Ranskaan nähden joku Europe eloignée (eli etäinen ja syrjäinen Eurooppa), Amerikoistakin saattavat lähettää kirjan halvemmalla.

Mutta enköhän kuitenkin jumita tässä. [huoh][/huoh]
Viimeksi muokannut L-S päivämäärä To 08 Touko 2008 14:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Gluu » To 08 Touko 2008 14:40

Galileo kirjoitti:
Gluu kirjoitti:Itse ajattelin yrittää suunnata kentälle. Ei se lihamureke ole mitään virkamiesrokkia jota istuskellen kuunnellaan. :rok:

Kenttä it is! :rok:

Mutta olisi hyvä olla penkki lähellä kun tulee Paradise by the dashboard light ja polvet menee munanuudeliksi. :nolo:

Liikutuksen iskiessä lupaan kannatella miehekästä runkoasi vahvoilla käsivarsillani, niin penkkiäkään ei tarvita [gay][/gay]
Gluu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 08 Touko 2008 15:50

puolikarkea kirjoitti:Miulla on jostain syystä parina viime päivänä mennyt Lyyra ja Aurora B. sekaisin.

Koska tykkään Lyyran sisällöntuotantotavasta, olen hyvilläni, että mun kirjoitukset voi hänen omiinsa sekoittaa :kyl: Jahka tulen tutuksi uuteen hyniöintitavan kanssa, niin meidän kirjoitukset erottaa sitten ainakin siitä, että mun viesteissä on läjäpäin hymiötä :pönde:

Muuta ilmoitettavaa ei ole. Paitsi että töissä on liikaa tyhmiä tekemättömiä juttuja. Onneksi flunssa alkaa helpottaa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja shaana » To 08 Touko 2008 18:04

Gluu kirjoitti:omgomgomg :o :o
Näin kaupassa BB-Kaarlon!

Mäkin näin Kaarlon eräässä laskettelukeskuksessa tuossa keväällä 8-)

Saan tänään muutaman kirjan, joita olen lukiossa lukenut, mutta ajattelin lukea uudestaan. Jostain pääsi opiskelukärpänen puraisemaan, ja ajattelin suuntaa-antavasti lueskella lukion oppimäärän eräästä minua kiinnostavasta oppiaineesta läpi - tuo materiaali kun on pääsykokeiden matskuna yliopistoon :juoni: Mutta tämä on vain lueskelua.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa