elegia kirjoitti:Paniikki, ahdistus, ahdistus ja paniikki. Ne ovat mun parhaat kaverit nykyään. Aika usein mukana hengaa myös epätoivo. Joop. Yritän siis kovasti keksiä itselleni sopivaa ja täydellistä graduaihetta.
-On vaikea syventää aihetta ja löytää sopiva ja täydellinen tutkimuskysymys (tai edes jotain sinnepäin tässä vaiheessa).
Matkan varrellahan sitä voi tarkistaa ja suunnata uudelleen paremmin sopivaksi. Tämä matka ei tietysti toivottavasti ole ikuinen...

Mutta toivuttu siitäkin on, vieläpä hyvin, koska tässä ollaan. 
Vähän niinku uuvatti 
Meinasin ensin kirjoittaa tylsästi väsynyt, mutta katsoin, ettei se kuvaa asiaa tarpeeksi tarkasti.
Uuvahtaminen on kuin uupumista, mutta uupuminen tapahtuu yleensä pikku hiljaa, kun taas uuvahtaminen kuulostaa kuin tapahtuisi äkillinen lakastuminen tai muu vastaava notkahdus kovan koetuksen jälkeen.

Juuri tuollaisia sanoja sitä tässä vaiheessa kaipaa ja tuntee tarvitsevansa, kun itse haahuilee vielä vähän pää pilvissä. 
Tottahan sitä tahtoisi tehdä sellaisesta aiheesta, joka herättäisi mahdollisimman paljon kiinnostusta ja kunnioitusta, mutta ehkä sitä voi tässä vaiheessa olla itselleen vähän armollisempi..Kuolo kirjoitti:Pakko tulla hehkuttamaan miten hino sana uuvahtanut onVähän niinku uuvatti
kuuluu kai työnkuvaan tjsp.Kuolo kirjoitti:Pakko tulla hehkuttamaan miten hino sana uuvahtanut onVähän niinku uuvatti
theia kirjoitti:Mein isä käytti paljon sanaa uuvottaa, olla tiedottomassa tilassa kaukaisuuten tuijotellen (ja päässä ei sitten raksuta niin mikään).

theia kirjoitti:Mein isä käytti paljon sanaa uuvottaa, olla tiedottomassa tilassa kaukaisuuten tuijotellen (ja päässä ei sitten raksuta niin mikään).
Ei haittaa, kiva kun kävit.Atlantis kirjoitti:
Juu, turha viesti...

No, omapa on yrityksensä. Silti tuo vähän latisti mielikuvaa tuosta paikasta. Toisessa paikassa oli todella mukavan oloinen pomo ja nyt pidän peukkuja, että pääsisin sinne. Kehui ainakin sitä, että mulla on jo alalta kokemusta ja kaiken lisäksi mainitsi tuntevansa kesätyöpaikkani pomon. 

), toisen kivan työn taas bongasin kuin ihmeen kaupalla eilen. Jee! Olin valmistautunut seesteiseen syksyyn osa-aikatöiden ja täydennysopintojen parissa, mutta toistaiseksi olen ollut kiireinen ja tarvinnut kalenteria harva se päivä. Hiukan hengästyttää, kun joka päivä tapahtuu jotain uutta vaikkakin kivaa. Onneksi pian on viikonloppu, niin ehdin hetken aikaa taas keräillä itseäni ja miettiä että mitä henmettiä täällä tapahtuu.

shaana kirjoitti:Duunit menee alta vuoden vaihtuessa, ainakaan tossa paikassa ei ole tulevaisuutta. Jännittää vaan että miten tässä käy.
Ja tulevat yyteet väsyttää, raastaa ja vituttaa jo valmiiksi.
Mitvit? Eli koko uhka loppumisesta oli joku taktinen veto? Salaliittoteoriat lähti taas jylläämään, kun kuitenkin useampi vanhempi, eli ei pomon ystävä/sukulainen haki jo muualle töihin tuon edellisen uutisen kuultuaan. 

Maija kirjoitti::gaah:
Vihaan matematiikkaa.
Niin mäkin. 
Katsotaan miten tytön käy.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa