Nyt ei sitten tarvitse siitäkään enää stressata.
Nyt ei sitten tarvitse siitäkään enää stressata.
Sulla on ollut semmoinenkin!

Edellinen vuoro oli elokuussa. En ole tosin sen jälkeen ollut käytettävissä.
Että molemmin puolista on ollut epäaktiivisuus vuorojen suhteen.
Tuli oltua tuolla osa-aikaisena 5,5 vuotta. 

"yrityksen ohje ei ota kantaa sairausloman aiheeseen eikä kertojen kestoon" , ja keskustelu käydään kaikkien kanssa joilla min. 5 krt ja/tai min. 20 päivää sairauspoissaoloja. Tuntuu järkevältä joutua keskustelemaan esimiehen kanssa mun sairauspoissaoloista, kun esim. niistä kaks kertaa oli samaa poissaoloja mut eri saikkuja kun epäiltiin sillon et jalkapöytä murtunut 

(alkuperäinen puhehan on ollut 4-6 viikkoa perehdytystä
)

Plussaa on myös se, että koska kykyä ja ammattitaitoa on, niin talossa on vielä paikkoja mitä ajatella. Kuten ATK-apu
Mr.Smithin viestit it-tuesta rupesivat vilkkumaan silmillä heti ja se semmoinen ”ÄLÄ”-kyltti ilmaantui kanssa sarjakuvamaiseen ajatteluuni. Yritin olla naurahtamatta. Kibaya kirjoitti:Parastahan tässä on se, että esimiestaho täällä missä nyt olen ei lytännyt minua täysin työntekijänä, eikä pidä työkokeilua epäonnistuneena, vaikka tästä ei minulle nyt irtoakaan työpaikkaa.
että onnistumisena nähtävissä kokeilu. Millä fiiliksillä itse oot? 
Sehän on hyvä, että tässä vaiheessa voidaan tiedostaa, että tuollainen olisi liikaa, ettei tarvitse joutua siihen tilanteeseen, jossa vaatisi itseltään liikaa. 
Yritän sitä tässä itselleni toistella kun selän takana tuolla työtoverilla on tänään huono päivä. About 80 % ajasta se on ok, mutta nyt esimerkiksi tänään jokaisesta asiakkaasta on napistava ja tossa kuuluu vittusaatanaa aika lailla. Pyysin jo kerran että joskos vaikka vähän vähempi kiroilisi...
Ei muutosta. Sillä on myös jotain ihme asenneongelmia: meillä on olemassa ns tukihenkilö, jolle voi nakittaa tietynlaiset vaikeat caset, ja yritän sille sanoa että esim. toi yks mistä toi kiroilee on todellakin sellainen asia jonka voi pistää eteenpäin, niin EI, pitää itse jatkaa sen kanssa ja huutaa sitä vittusaatanaa 
Kibs, eikö sulle ollutkaan töitä muissa tehtävissä?
Sehän se vasta kivaa oiskin.

Kuulemma ei oo oikeutta valittaa

Luulin kyllä että tätä jaksais paremmin, kun tulee pisin tauko töistä ikinä, mut kumman haastavaa tää vaan on.
), tulostin talteen parit paperit mitä tartten tällä viikolla noissa paltsuissa ja pari vähän luvattomampaakin paperia. Mm. pyynnön tutkia mun sairauskertomuksen lokitiedot!
Tsemppiä sun koitokseen siellä ja kiitos tsempeistä
Luvattomille papereille peukku: 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa