Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 09 Touko 2008 21:02

Pvi kirjoitti:niin on silti hyvä päästä liikkeelle, tavata tyyppejä ja saada muutaman euron korvaus oman ammatin hajoittamisesta.

Elä nyt hyvä ihminen vasta pulkkaan pantua ammattia hajota! ;)
Eikä kun siis onnea oli tarkoitus toivottaa. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 09 Touko 2008 21:12

Lumikki75 kirjoitti:
Pvi kirjoitti:niin on silti hyvä päästä liikkeelle, tavata tyyppejä ja saada muutaman euron korvaus oman ammatin hajoittamisesta.

Elä nyt hyvä ihminen vasta pulkkaan pantua ammattia hajota! ;)
Eikä kun siis onnea oli tarkoitus toivottaa. :)

No rikki se menisi kuitenkin lopulta. Parempi panna itse paskaksi kun jäädä odottelemaan.
-Kiitos, vähän jännittää...-
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Touko 2008 21:23

Pvi:lle täältäkin onnittelut! Hienoa tuo tuollainen :)

--

Täällä mie juon siideriä. Yks vaan on. sitten olis rommia, mutta se varmaan jää parempaa ajankohtaa odottelemaan. ehkä. ellen halua avautua ihmisille tänään :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Touko 2008 21:33

Rommi auki vaan. Mullakin menossa (hmm...) mones lonkerotölkki. Kohta saan varmaan mennä Humalaisten horinoihin (vai millä nimellä se ikinä onkaan) kirjoittelemaan. Itse asiassa aika mukava fiilis. Yleensä juon vain kavereitten kanssa bileissä tai baarissa ja kotona on tullut lähinnä vain aloiteltua. Yksin juominen onkin yllätyksellisesti aika hauskaa. Kuva
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Touko 2008 22:06

totesin, notta eka kossut pois ja sitten rommiin! hirvee meno olis päällä, mutta täällä sitä kotona vaan nysvätään. en oo ikinä juonut yksin (niin, etten olis jossain vaiheessa ollut lähdössä jonnekin). outoa tää tällanen. tekee mieli ottaa puhelin käteen ja soitella kavereille :virne:

oi voi, mitä tästäkin tulee.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 09 Touko 2008 23:25

marenkienkeli kirjoitti:Yksin juominen onkin yllätyksellisesti aika hauskaa.

Jos on netti ja foorumi. Ihan totaalisen yksin juopottelu ei ainakaan mun mielestä ole hauskaa. Tai siis ei ollut hauskaa, koska en nykyään enää juo.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Vanilla » Pe 09 Touko 2008 23:54

Paransimme tänään siipan kanssa naapurisuhteitamme. Juttelimme varmaan puoli tuntia pihalla kahden naapurimme kanssa, toinen viisissäkymmenissä (about) oleva nainen ja toinen ilmeisesti jo yhdeksänkymppinen rouvashenkilö. Oikein rattoisaa oli. Monet jutunaiheet ehdittiin siinä käydä läpi. Ja meille sanottiin, että kun olemma niin reippaita, niin meidän pitää ehdottomasti tulla mukaan talkooporukoihin. Siis jos tässä joskus jotain talkoita pidettäisiin - ainakaan meidän asuinaikanamme ei ole vielä tullut ilmoitusta yhdistäkään. Mie lupasin että joo, tullaan sitten. Kuva

Töistäkin kuului ilouutisia: ensi viikolla on töitä ainakin neljänä päivänä! Olen ollutkin hieman huolissani siitä, onko niillä tarpeeksi tunteja tarjottavana. Tää hotelli, johon ensi viikolla menen, on kuulemma haastavampi paikka kuin se, missä olen nyt ollut töissä. Hui iiks. Vaatimattomuuttani ajattelin heti, että pomo on varmaan huomannut mun olevan niin hyvä työntekijä, että mut voi laittaa sinnekin. Todennäköisempää on, että ne vain sattuvat tarvitsemaan siellä lisätyövoimaa. Kuva Vähän kyllä jännittääkin, että mitenhän selviän siellä.

Olen tänään saanut jonkin verran luettua tenttiinkin! Sehän onkin jo maanantaina. Jeii. Niin ja mulla on maanantaina opehaastattelukin. Saa nähdä, pääsenkö aineenopettajakoulutukseen.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Tomte » La 10 Touko 2008 11:32

Vanille onnea opehaasteloihin!

Kertokaas te, jotka olette olleet aktiivisia vanhallakin Fordella, että missä on Herkku? Oliko sillä tapana fordailla viime aikoina? Mulla on vähän huoli, jos kaikki vanhat foorumilaiset eivät ole löytäneet tietänsä tänne. Herkku tuli nyt vaan jostain syystä mieleen.

Muuta ilmoitusta sen verran, että minusta tuntuu, että suurimmalla osalla foorumilaisista on kissa.
Tomte

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Touko 2008 11:36

Herkku ehti jättää vanhan Forden jo pari vuotta ennen kuin The Töpseli vedettiin seinästä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 10 Touko 2008 13:03

Tomte kirjoitti:Mulla on vähän huoli, jos kaikki vanhat foorumilaiset eivät ole löytäneet tietänsä tänne.

Totta. Kuka puuttuu?

Ainakin:
Migreeni
Silvia
Tommi77
AnttiR
annastindeli
Unipunkero
Okino
Outolintu
Fanni
Annis
hera
hookoo
Eowyn
outsider
kermit
tmu
aranwe
DaffyD
dahl
BmD
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja elegia » La 10 Touko 2008 13:09

AnttiR on tainnut jo parin viestin verran vilahtaa täällä.

Vaan mistähän nuo muut keksisivät tänne tulla..
elegia

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Touko 2008 13:18

elegia kirjoitti:
Vaan mistähän nuo muut keksisivät tänne tulla..

Tai jos ne eivät edes halua tulla tänne. :pillitys:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Walker » La 10 Touko 2008 13:33

DarkSide kirjoitti:
Tomte kirjoitti:Totta. Kuka puuttuu?
Ainakin:
Migreeni
Silvia
Tommi77
AnttiR
annastindeli
Unipunkero
Okino
Outolintu
Fanni
Annis
hera
hookoo
Eowyn
outsider
kermit
tmu
aranwe
DaffyD
dahl
BmD

Triple H
Tapsa
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja pampula » La 10 Touko 2008 15:08

Meinasin mennä kännikeijoketjuun, mut sit aattelin et ei hitto, kello on kuitenki kai kolme iltapäivällä, ni en enää vittii. Kun kuitenkin korkkasin ekan mansikka-limen eilen, kolmelt iltapäiväl!!11!!!1!! No joo, mutta oli tosi hauska mökkireissu. Aamuseiskalta juotiin kahvit laiturilla tuhannen päissämme, ja oli niin kaunista. Lokit kaartelivat hiljaksiin ja sumu leijui järven yllä.

Ainoa huono muisto liittyi käsittämättömään amisheeboon, joka seurasi meitä koko alkuillan ja alkoi sitten ottamaan lähikontaktia. Varmaan yli puoli tuntia yritimme saada häntä häädettyä pois maisemista, mutta kun juttu alkoi käydä vähän liian törkeäksi edes tuollaisen kakaran suusta, niin isoin meistä likoista otti poikaa riveleistä ja kiikutti alas terassin portaita. Jätkä kiersi mökkimme ja ilmestyi taas kuikuilemaan suu simalla ja puhumaan paskaa. Miten tuohonkin olisi sitten reagoinut?

Lopulta jouduimme menemään sisälle ja laittamaan ovet lukkoon. Kun katsoimme kymmenen minuutin päästä ulos, jätkä oli juuri lähdössä vetämään tunkien samalla taskuihinsa sidukkapulloa, röökiaskia ja sytkäriä, jotka olimme epähuomiossa jättäneet siihen ulos. Siinä vaiheessa päässä kilahti, säntäsin ulos ja tempasin tavarat pois sen käsistä ja käskin painua nyt oikeasti v****n. Kun menimme ulos, huomasimme, että kaikkien kuivumassa olleet uikkarit ja pyyhkeet oli heitelty pitkin kanervikkoa ja tallottu. Onneksi kaikki tamineet löytyivät sitten aamulla.

Kummelia lainaten: "tää ilta ois ollut täydellinen mut toi jätkä pilas kaiken!" :nirppa:

Poju oli kännissä kuin käki, mutta ei sen piikkiin voi tuota laittaa. Ainakin minulla oli niin lähellä ettei oikeasti mennyt jätkään hermo. Seuraavan kerran päästän itseni helpommalla ja soitan polisiit. Ei mun tartte kestää häiriintyneen teinin pimppajuttuja ja halveeraamista noin kauaa.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Touko 2008 15:49

Ensimmäinen viikonloppu aikoihin kun on vapaata töistä eikä ole mitään muutakaan rasittavaa säntäilyä. Mahdollisuus nukkua pitkään ja olla tekemättä mitään.
Ja mulla on tylsää. Kuva Mulla ei ole ollut näin tylsää ainakaan vuoteen.
Kyse ei ole siitä, ettei varsinaisesti tekemistä tai pientä puuhailtavaa olisi, mutta olen keksinyt niin hyviä tekosyitä itselleni ettei niitä tarvitsisi tehdä. Nyt tuntuu että ihan hyvin olisin voinut mennä töihin ja olla reipas ja sitten illalla löhötä oiken urakalla. Se ei näytä enään onnistuvan koko päiväisesti. Ilmeisesti duunivaihde on jäänyt päälle.

Typerä veltto olo. Kirjaakaan ei ole. Telkkarista tulee vasta illalla jotain.
Noh, kohta uusi yritys riehua koirien kanssa. Nekin vain vaihtaa paikkaa auringosta varjoon ja varjosta aurinkoon ja kehottavat minua hakemaan itse sen heittämäni perhanan pallon.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja elegia » La 10 Touko 2008 15:57

Kehtaanko mää laittaa työhakemuksen paikkaan, jossa vaatimuksena olisi hygieniapassi ja jonka olen kyllä suorittanut, mutta sen toimitus on viivästynyt? Kuva Pelottaa, että jos en laitakaan hakemusta niin kohta se paikka on jo mennyt. Vaikka en mä nyt tiedä onko mulla muutenkaan kovin hyvät saumat siihen hommaan päästä. Tuntuu vähän, että paha onni vainoaa mua näiden työasioiden suhteen. Kuva
elegia

ViestiKirjoittaja theia » La 10 Touko 2008 17:16

Kehtaatkehtaat - sulla ON se passi, vaikka ei fyysisesti sitä korttia olekaan. Hakemusta vaan menemään!

--

puuh, alkaa olo helpottaa. meikkailen tässä, varmaan mennään puistoon istuskelemaan kaverin kanssa. Jee! ...jos se vaan joskus pääsis töistä...
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 10 Touko 2008 17:17

elegia kirjoitti:AnttiR on tainnut jo parin viestin verran vilahtaa täällä.

Kas vain, enpä huomannutkaan. :nolo:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Janet » La 10 Touko 2008 18:12

Mo! Tää tyttö lähtee grillailemaan, saunomaan ja pelailemaan poikien kanssa (no okei, on siellä mun lisäks yks toinenkin tyttö)! Ihanaa, kun pääsee taas kaveriporukalla heilumaan. :)
Janet

ViestiKirjoittaja Maija » La 10 Touko 2008 19:07

Mulle taisi juuri tarjoutua mahdollisuus päästä kesätöihin tuonne Keski-Suomeen vähäksi aikaa. Varmaa mikään ei vielä ole, mutta ihan hyvältä ainakin tällä hetkellä näyttää. :)

Töitä pitäisi nytkin tehdä. Kirjallisia sellaisia. Into ei vain oikein riittäisi.
Maija

ViestiKirjoittaja shaana » La 10 Touko 2008 19:38

Äsh, mitä tässä tekisi oikein tänään? Kävin jo kaupoilla, markkinoilla ja mopokaupassa.
Markkinoilta löysin aivan järkyttävän suloiset, hopeiset kissakorvakorut!
Nyt houkutellaan kuskiksi taikka sitten kuskattavaksi. Känni houkuttelisi, muttei vaan
viitsisi. Njaah, kai sitä pitää jotain ihmisiä kuitenkin nähdä, ettei täysin erakoidu.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Plei » La 10 Touko 2008 20:43

Leikkasin otsiksen! Kuva
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 11 Touko 2008 01:21

Plei kirjoitti:Leikkasin otsiksen! Kuva

Oi. Otsis. Oon jo kauan harkinnut otsiksen leikkaamista, mutta vielä en ole uskaltanut. Otsis mulla on ollut viimeksi jossain vaiheessa ala-astetta, joten todellakin alkais jo olla aika leikata. Ehkä sitten syksyllä.

Ekaa kertaa elämässäni nukahdin opiskellessani. Tenttiin luku oli pahasti kesken, kun nukahdin. Tuli nukuttua sellainen kolmisen tuntia. Heräsin puoli kymmenen maissa. Onneksi nyt on jo taas väsy. En kovinkaan usein nuku päiväunia, joten mun unirytmi menee niistä melko helposti sekaisin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 11 Touko 2008 16:24

Kikkeliskokkelis!

Vähän sitä aina yrittäis saada jotakin järkevää aikasiks, mutta joko heinänuha tai lääkkeet haittaa elämää. Sen lisäksi oikeen minkäänlaista motivaatiota siivoukseen ei oikeen oo. Eilenkin harhauduin kaivamaan pihalaattoja nurmen seasta. Ihan hyvä sekin on tehä, mut tää siivousurakka on kestäny nyt vissiin jo kuukausia.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 11 Touko 2008 23:06

Mua ahdistaa. Ahdistaa pääsykokeet ja oma riittämättömyyteni. Tuntuu, ettei tästä mitään tule, vaikka yritänkin hokea itelleni, että aina ennenkin asiat on järjestynyt. Nyt vain tuntuu siltä, että jokainen tie päättyy umpikujaan. :hullu:

:keijo:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa