Miks mä en koskaan näe Karista unta?puolikarkea kirjoitti:Vaihdoin ylleni naamiaisasun Myytinmurtajien Karin kikattaessa vieressä.

Miks mä en koskaan näe Karista unta?puolikarkea kirjoitti:Vaihdoin ylleni naamiaisasun Myytinmurtajien Karin kikattaessa vieressä.

Jorssi kirjoitti:Miks mä en koskaan näe Karista unta?![]()

Jorssi kirjoitti:Miks mä en koskaan näe Karista unta?puolikarkea kirjoitti:Vaihdoin ylleni naamiaisasun Myytinmurtajien Karin kikattaessa vieressä.![]()

Työuni viime yönä!
Kävin sanomassa tänään hälle, että ei, toivottavasti et pääse sinne kouluun. 
"
Mahtava uni Maijalla.

Mulla oli myös edelleen pyjama päällä, vaikka olin jo melkein ovella menossa, ja sisko seisoi eteisessä hoputtamassa. Jostain syystä piti myös ehdottomasti puhdistaa rillien linssit, ja samalla sitte rikoin ne. Laseista lähti aivan mielettömästi kaikenlaista nippeliä ja pientä osaa, jotka kieri listojen rakoihin ja muihin hankalasti tavoitettaviin paikkoihin. Ne myös melkein räjähti, että ne palat lenteli kaaressa ihan mihin sattuu. Päätin sitte, että pakkohan ne on korjata, en voi lähteä mihinkään ilman. Kaivoin jostain pikaliimaa ja aloin mallaamaan palasia yhteen, tosi hyvällä menestyksellä tietysti.
Väkersin siinä vaikka kuinka kauan, ja koko ajan sisko seiso vieressä hokemassa et ollaan jo tosi myöhässä, ja että tuosta sun hommasta ei tule yhtään mitään. Yhtäkkiä muistin, että onhan ne vanhatki lasit olemassa, nappasin ne ja lähettiin painumaan sinne minne nyt ikinä oltiinkin menossa. Edelleen pyjamassa ja ilman sitä vaivalla pakattua laukkua tai kenkiä. Rapussa oli vielä kaikkea sekoilua, mm. tajusin ettei mulla ole avaimia, ja että ovi on vielä kuitenki auki, mut sisko tempo vaan portaisiin, et voin soittaa sitte talkkarille et ne tulee avaamaan oven, nyt on kiire.
marenkienkeli kirjoitti:
Dnd:n uni oli todellakin karmiva.

Ties kuinka vaarallinen se kuitenkin olisi ollut, jos se olisi osunut meihin.

Kosketus muutti tilanteen täysin, sillä huomasin kengän ja sen sisällä olevan jalan tuntuvan kumiselta. Viikatemiehen uskottavuus karisi silmissä ja uni muuttui siten, että aloin jahtaamaan karkuun juoksevaa viikatemiestä. 

) Koska tuollaisen leikkauksen sai 15 eurolla, tyydyin kohtalooni ja nainen alkoi leikata hiuksiani. Harmi, etten nähnyt lopputulosta ennen heräämistäni.

Hädissäni avasin uunin luukun. Toinen kissoista pääsi nopeasti ulos (vähän kärtsähtäneenä tosin), mutta hitaampi kissoista oli juuttunut kiinni johonkin vuokaan kiinni. Otin vuoan kissoineen päivineen ulos uunista. "Fiksuna" tyttönä laitoin vuoan vesihanan alle ja yritin irrottaa kissaa sen avulla. Tästä seurasi, että kaikki mitä vuoassa oli (myös kissa) suli tai liukeni pois.
Ihan kauheaa. 

Siihen ei siis liittynyt mitään
-meininkiä. Löhösimme kaikki vain patjalla.
Itse en mahtunut muiden viereen, vaan makasin muiden jalkopäässä ja kuvittelin olevani koira.
Ilmeisesti uuttakin miittiä oltiin suunnittelemassa, mutten kuullut puoliakaan, sillä nukahtelin välillä.
(Nukahtaa unessa... on se jännä...
)
Suvin unet on kyllä aivan parhaita!
Oikee semmonen tappajakani se oli, kun kasvoikin isommaksi joka kerta hypätessään päin naamaa. 
Taustalla soi Michael Jacksonin biisejä.
No yllättäin tuo pohje oli sitten koko eilisen päivän aivan hemmetin kireä, kävellessä aristi kun lihas tuntui lyhenneen muutaman sentin. 

Suvi kirjoitti: koska kuvittelen kyseisen tahnan peittävän juurikasvun ja tekevän hiukset kiiltäviksi.

shaana kirjoitti:Sain lauantai-sunnuntai välisenä yönä aivan törkeän suonenvedon oikeaan pohkeeseen, siis se oli aivan kamalaa - jouduin nousta sängystä suurinpiirtein karjuen ja koitin kävellä koivella pitkin makkaria ja joo-o, nurinhan mä menin sinne pitkin pituuttani.

Walker kirjoitti:shaana kirjoitti:Sain lauantai-sunnuntai välisenä yönä aivan törkeän suonenvedon oikeaan pohkeeseen, siis se oli aivan kamalaa - jouduin nousta sängystä suurinpiirtein karjuen ja koitin kävellä koivella pitkin makkaria ja joo-o, nurinhan mä menin sinne pitkin pituuttani.
Olen joskus kuulut vinkin suonenvetoon -> vesilasi jonka pohjalle kaata suolaa.
Edelyttää kuitenkin pystyssäoloa

Loppujen lopuksi altaallinen maalia ja tärpättiä syttyi tuleen ja katseltiin vaan palavaa uima-allasta hillittömästi nauraen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa