Nugat kirjoitti:Ostin fiftarimekon.Vielä kunnon tyllihame niin se on siinä.
Mä osaan neuvoa miten semmoinen ommellaan käsin
Tosi helppoa!
Kokeile vaikka!
Nugat kirjoitti:Ostin fiftarimekon.Vielä kunnon tyllihame niin se on siinä.
Kibaya kirjoitti:Nugat kirjoitti:Ostin fiftarimekon.Vielä kunnon tyllihame niin se on siinä.
Mä osaan neuvoa miten semmoinen ommellaan käsin![]()
Tosi helppoa!
Kokeile vaikka!
Mun piti joskus aloittaa hameprojekti, mut se kaatui ajanpuutteeseen. 
Aurinkoisen Tampereen-reissun jälkeen olen päätynyt tänään leffaan (Warm Bodies, jonka ensimmäisen tunnin aikana vaan pillitin, enkä tiedä "kuuluiko" sen aikana edes pillittää
). Sitten harhailin jonkun aikaa päämäärättömästi kaupungilla, kunnes päädyin musiikin kutsumana Narinkkatorille johonkin Street Happeningiin kuuntelemaan näitä poikia. (Aivan ihania
) Hyvä fiilis vaan jatkui, ja tirautin siinäkin pari kyyneltä ainoastaan onnellisena siitä, että on kesä.

Ulos olisi voinut jäädä vielä istuskelemaan, mutta huomenna kutsuu arki ja piti mennä aikaisin nukkumaan (itsehän olen vielä hereillä
), joten oli pakko lähteä kotiin.
eli aika loistava kesäviikonloppu. 

Outolintu kirjoitti:Otin pyykit koneesta ja sieltä mukana putkahti sytkäri. Siis sellainen normaalin kokoinen sytkäri, sellainen, millaisia näkee polttavien tyttöjen käsilaukuissa. Tosin rumempi. Ihmettelyn arvoiseksi tämän tekee se, että mä en polta. Enkä ole koskaan omistanut sytkäriä. Eikä mun kassissa ole koskaan ikinä ollut sytkäriä.
Mulla ei taaskaan ole kauheasti ideoita, miten ne on sinne päätynyt. Pitääkö alkaa soitella tuttaville: "Eikäku aattelin vaan, että minkänäköisiä pikkareita sulla on?"

se päivä menikin sitten nukkuessa - tuli kyllä kutsua synttäreillekin, mutta en jaksanut liikuttaa itseäni akselilta sohva-vessa-jääkaappi-sänky 
. Oikein YLEX-arskoja. 
Tai oikeastaan nyt ei ole mitään suunnitelmia enää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa