Ei voi edes kuvitella, miltä tuollainen tuntuu.
n kaltainen fiilis käynnistä.

Ihana idea. 
L-S kirjoitti:Mulla on sellainen fiilis, että "sä tsiigaat voittajaa".

Kibaya kirjoitti:Mä häpeän ihmisiä.
Kävin Helsinki-päivän konsertissa keskustelun miksi inva-wc:n käyttö on kielletty, vaikka siinä ei ole jonoa![]()
![]()

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mä häpeän ihmisiä.
Kävin Helsinki-päivän konsertissa keskustelun miksi inva-wc:n käyttö on kielletty, vaikka siinä ei ole jonoa![]()
![]()
Millä ne perusteli sitä? "Ei mulla mene kauan."?
Sain sinänsä osuvan huomion, että kun eniten käyttää K-kauppaa, niin voisi olla ihan järkevää.
Stokkan kortin hommasin kerran just siksi, että joku levy oli tarjouksessa vain korttiasiakkaille.

Jeij!
LOMAAAAAA!!

päivänpolttaja kirjoitti:Tunnen itseni jotenkin turhaksi, kun on tämä loma. Eivätkö työt voisi jo alkaa?
Mua taas ärsyttää kun meillä on mahdollisuus pitää niin lyhyitä lomia. Pidän nyt heinä-elokuussa kolme viikkoa, mutta haluaisin pitää sittenkin kaikki neljä viikkoa (ehkä) putkeen. Jotenkin tuntuu hirveän nihkeältä saada noin pitkää lomaa, vaikka tietty meillä on siihen oikeus.

Mr. Smith kirjoitti:Nyt oikeasti suututtaa![]()
Joku [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu] on varastanut sarjakuvakaupalta aikasta isolla summalla sarjakuvia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa