shaana kirjoitti:Onko 28-vee akka liian vanha inttiin?
Kuolo kirjoitti:shaana kirjoitti:Onko 28-vee akka liian vanha inttiin?
On!
Tai no riippuu toki mistä tykkää. Jos haluaa leikkiä sotaleikkikoulussa liveroolipeliä 19-vuotiaiden kloppien kanssa, niin mikäs siinä, mut mie epäilisin, että ei oikeen maistuis.
Aranwe kirjoitti:Kuolo kirjoitti:shaana kirjoitti:Onko 28-vee akka liian vanha inttiin?
On!
Tai no riippuu toki mistä tykkää. Jos haluaa leikkiä sotaleikkikoulussa liveroolipeliä 19-vuotiaiden kloppien kanssa, niin mikäs siinä, mut mie epäilisin, että ei oikeen maistuis.
Henkisesti aivan varmasti liian vanha, fyysisesti ei.
Tai olen toki lapsena osannut, mutta en ole vuosiin kokeillut. 

shaana kirjoitti:Aranwe kirjoitti:Kuolo kirjoitti:shaana kirjoitti:Onko 28-vee akka liian vanha inttiin?
On!
Henkisesti aivan varmasti liian vanha, fyysisesti ei.![]()
No minähän olen melko lapsellinen! Tjaah, häätyy miettiä. Oishan se kiva käyä pällistelemässä mutta saatan kyllä olla henkisesti niiden muiden munmo.

). Perjantaina oltiin katsomassa Hobitti 2 siskon + kullan + kullan (työ)kavereiden kanssa, ja ilta vähän venähti (Smaug!
). Sitten lauantaina oltiin katsomassa paikallista jääkiekkoa Keravalla
oli kyllä mahdottoman keijo tapahtuma se. Ja sen jälkeen oltiin "parilla" myös. 

lle.

), syötiin hyvin, juotiin vähän skumppaa ja lasten mentyä nukkumaan kirjoitettiin hääkutsuihin tekstejä. Sitten vähän juustoja, lisää skumppaa ja vuosi vaihtui ja sain kyydin kotiin.
Siitä tulee nyt mun personal trainer, tavoitteena -10 kg ja se, että mahdun hääpukuuni 
Eikö tiistaina voinut pitää bileitä? Tai huomenna?
:vielätoiveikas:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa