Kenen koivet mulla on?!)
.
Pitäisi olla jotain "rokotettu"-rintamerkkejä käytössä.
Paljonko vaatteet kahisevat, miten paperi rapisee... tietyt asiat kuulostavat huomattavasti voimakkaammilta nyt. Puheen osalta ei niin valtavaa muutosta.
. Istuin muutaman tunnin kutomossa kangaspuilla väsäämässä hommia ja selkä jumahti. Eihän siinä, seuraavat viis viikkoa olisi tarkoitus istua siellä lähes päivittäin monta tuntia, joten pelottaa missä kunnossa olen maaliskuussa kun tämä piina päättyy. Inhoan kutomista
.damn kirjoitti:Selkään sattuu ihan mielettömästi. Istuin muutaman tunnin kutomossa kangaspuilla väsäämässä hommia ja selkä jumahti.
Pvi kirjoitti:Toivottavasti kangaspuut eivät vie voittoa meitiin damskulista.

Saisivat kyllä jo nuo jäät sulaa kokonaan...

Kellon pirahdettua horjuin sitten seiniä pitkin tekemään aamupalaa ja mittaamaan kuumeen. Yli 38 astetta!
Mulla ei ole kuume noussut vuosiin!
Ei siitä töihin lähdöstä luonnollisesti mitään tullut, joten nappasin särkylääkkeen ja käperryin sohvalle. Yhdeksän aikaan aamulla oli kuume laskenut normaaliin, mutta lasku vain jatkui ja puolen päivän jälkeen lämpö oli enää tasan 36.
Sitten kuume alkoi taas nousta ja viiden jälkeen oli taas se 38 kuumetta. Sitten se taas laski ja nyt sitä kuumetta tuskin on, vaikka lihaksia särkee ja on kipeä olo. Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.

Nugat kirjoitti:Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.

Kuolo kirjoitti:Nugat kirjoitti:Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.
Ai onk tytöil kaulassa jotain rauhasia?
Meilläpäin sanotaan ihan imusomukkeiksi

. Mutta eilen oli kyllä vielä pahempi olo, minulla oli tämä flunssa, krapula ja migreeni ja silloin teki kyllä mieli kuolla, että pääsisin kärsimyksistäni. Mulla on ollut viime aikoina usein migreeniä kun päivät on valoisempia, en tykkää keväästä tämän asian takia
.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa