Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Yeanna » Ti 26 Tammi 2010 20:41

Byääh! Nousi kuume tänään ja olo on vaihdellut päivän aikana nuutuneen ja pirteyden äärirajoilla. Samaan aikaan on kylmä ja kuuma, vaikka vaatetta on päällä enemmän kuin tarpeeksi. Sen lisäksi kaikkii paikkoi kolottaa. :(
Yeanna

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 26 Tammi 2010 23:57

Uh...
Vessanlattiaoksennustauti tuo jotain kaukaisia häilyviä vatsakrampein
ja heikotuksen tärinöin koristautuneita muistikuvia.
Ei ollenkaan mukava tauti semmonen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 27 Tammi 2010 07:40

Jep, karmeeton ja todella voimakas on tuo koko kropan valtaava kouristus juuri ennen H-hetkeä :friikki:
Aika kultaa muistot, ei se nyt enää tunnu niin pahalta kun on takaisin jalkeilla, heikotusta ja väsymystä lukuun ottamatta kunnossa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 27 Tammi 2010 14:12

Kuumetta jo kuudetta päivää. Tänään pääsin vihdoin terveydenhoitajalle. Tutkimuksista ei löytynyt mitään. Verikokeiden tulokset huomenna, mutta en usko, että sieltäkään mitään erityisempiä löytyy.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 27 Tammi 2010 15:42

Olin jo askeleen paremmassa kunnossa tämän selänretkun kanssa ja nyt vuodenvaihteen jälkeen se sanoi "pim" ja paheni.
Tätä ei helpota yhtään, että meidän terkkarin allas on kiinni, kun sinne tuli hiekat veteen.
Ensi viikolla olisi allasmahdollisuus, joten kärvistelyn vähentymistä on näkyvissä.

Hyvällä mallillaan vaan on nyt sitten parin viikon sisään lekureita :friikkipeukku:
Helvetin hyviä ehdotuksia tullut kaiken kaikkiaan!
1. Muuta Helsinkiin, niin kaikki sun ongelmat poistuu ja paranet (!)
2. Joskus on seistävä omilla jaloilla ( :epäilevä: Kenen koivet mulla on?!)
3. Harrasta vähemmän teatteria!
4. Nyt on saatava joitain aikaiseksi!

Okei, kahdelta eri lääkäriltä, mutta aika hyvä saldo tähän friikki-kerhoon lausuntoineen.

Huhtikuussa pitäisi olla näyttää tuloksia kuntoutuksen jatkossa. Ainoa tulos mikä on ollut, on tod. näk. päänsisäinen. Takapakkia ei voi laskea saavutukseksi :huoh:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 29 Tammi 2010 18:51

Ajatteleeko ne sitten, että kun sä oot S:n kaupungissa kasvanut punaisten tähtien alla, niin sulla on Helsingissä supervoimat vai mitä sviidua? :riips:

---

Itse olen menossa korvahuuhteluun maanantaina, kun lyöpi tuon vasemman aina välillä kokonaan/osittain kiinni. Sitä suositeltiin jo kesällä, mutta silloin en saanut aikaiseksi.

Muutenkin on kipeänä, kun on tällaista lievää flunssaa. Sikaa se ei voi olla. Onneksi. Muut tosin voivat luulla, että se on sikaa. :salaliitto: Pitäisi olla jotain "rokotettu"-rintamerkkejä käytössä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja elegia » La 30 Tammi 2010 00:20

Flunssaa. Taas. Olen tottunut olemaan sellainen ihminen, joka ei sairastu ikinä. Ja nyt tämä on jo toinen kerta muutaman kuukauden sisään, kun makaan kuumeessa. Mihin ihmeeseen vastuskykyni on kadonnut? :salaliitto:
Tai ehkä tämä on nyt sitä possua, en meinaan ole vielä ehtinyt hakea piikkiä...
elegia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 01 Helmi 2010 16:57

Nyt on korvat auki ja tämä se vasta outoa on. :o: Paljonko vaatteet kahisevat, miten paperi rapisee... tietyt asiat kuulostavat huomattavasti voimakkaammilta nyt. Puheen osalta ei niin valtavaa muutosta.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Ma 01 Helmi 2010 17:41

Selkään sattuu ihan mielettömästi :bubbles: . Istuin muutaman tunnin kutomossa kangaspuilla väsäämässä hommia ja selkä jumahti. Eihän siinä, seuraavat viis viikkoa olisi tarkoitus istua siellä lähes päivittäin monta tuntia, joten pelottaa missä kunnossa olen maaliskuussa kun tämä piina päättyy. Inhoan kutomista :viha: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 02 Helmi 2010 01:07

damn kirjoitti:Selkään sattuu ihan mielettömästi :bubbles: . Istuin muutaman tunnin kutomossa kangaspuilla väsäämässä hommia ja selkä jumahti.

Höh.
Täältä sängystä käsin on hyvä muistuttaa, että staattista ja toistuvaa
työtä tekevien olisi tosi tärkeä ylläpitää hyvää lihaskuntoa, jotta keholla
olisi kapasiteettia työn vaatimuksiin sekä mahdollisuus saada jännityksissä
olleet lihakset myös rentoutumaan välillä.

Toivottavasti kangaspuut eivät vie voittoa meitiin damskulista.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 02 Helmi 2010 18:22

Pvi kirjoitti:Toivottavasti kangaspuut eivät vie voittoa meitiin damskulista.

Tätä minäkin toivon. En ymmärrä miten minulla voi olla aina ongelmia selän kanssa, näin oli myös silloin kun urheilin nuorempana paljon ja pidin lihaskuntoa yllä. Nyt kyllä tulee urheiltua hävettävän vähän, mutta olen silti pyrkinyt säännöllisesti treenaamaan selkä-ja vatsalihaksia. :(
damn

ViestiKirjoittaja elegia » To 18 Helmi 2010 15:47

Tuntuu, ettei mun kannata mennä lainkaan ulos tästä asunnosta. Nyt kun on pidemmän aikaa tehnyt töitä vaan kotona ja pyörinyt vaan omien bakteeriensa kanssa, niin heti kun eilen olin muutaman tunnin kirjastossa lukemassa, iski vilu ja kurkku kipuilee. Perhana! Enkä ole vielä(KÄÄN) hakenut sikapiikkiä, että voisi vaikka sen taudin nyt mulle lykätä sitten.
elegia

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 10 Maalis 2010 13:22

Mulla on korva lukossa jo toista päivää :norsu:

Yritin eilen puhdistaa sitä vaikunpoistoon tarkoitetulla aineella ja huuhtelulla, aukenihan tuo hetkeksi mutta meni sitten takaisin lukkoon. Nyt se pysyy auki vain jos venyttää korvalehteä, ja näyttää kyllä vähän hölmöltä oleilla koko ajan sormi korvassa. :keijo:

En keksi mikä tuohon on tullut. Itse asiassa korva on ollut usein aamuisin herätessä jo jonkin aikaa lukossa, jos olen sattunut nukkumaan kyseinen korva tyynyä vasten, mutta on auennut sitten. Nyt se vaan jumiutuu aina uudestaan. Kaikki äänetkin kuulostavat kamalan vaimeilta. Tuntuu jotenkin kaukaa haetulta, että tämä flunssaankaan liittyisi, kun kärsin flunssasta viimeksi kuitenkin jo tuossa joskus tammikuun lopulla. Sen jälkeen on ollut kyllä jatkuva lievä nuha, mutta en sitten tiedä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 10 Maalis 2010 13:27

Ehkä sulla on vahatulppa siellä. Ei muuta kuin aikaa korvahuuhteluun.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Maalis 2010 18:23

Remowax-niminen tuote on ainakin mulla tepsinyt vallan hyvin, eikä ole yleensä tarvinnut tyhjennykseen mennä. Mutta ei sekään mikään ihmeaine tietenkään ole. Jos ei toimi apteekin hyllyltä löytyvät tökötit, niin suosittelen kans varaamaan aikaa terveydenhoitajalle tai lääkäriin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 10 Maalis 2010 22:08

Vedin eilen lipat. Tulos: käsi kipeänä. :epäilevä:

Hyvät uutiset: Kaaduin lähellä lääkäriä ja pääsin nopeasti sinne. Kyse on vain vasemmasta kädestä (olen oikuri), eikä käsi ole murtunut. Suhtkoht nopeasti tämän pitäisi mennä ohi.

Pirun kipeä se on, tai oli etenkin eilen. Nyt kävelen tuolla ulkona yhtä varovaisesti kuin joku vanha munmo. :epäilevä: Saisivat kyllä jo nuo jäät sulaa kokonaan...
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » To 11 Maalis 2010 13:04

Suvi :paijaus:

Koska kaikkia kiinnostaa huikean paljon, kerron että korvani on auennut :superhymy:
Käytin siihen Oro-Cleania ja huuhtelin perusteellisesti, mutta lopullisesti korva alkoi pysyä auki vasta kun kaivelin sitä pumpulipuikolla sen verran syvällisesti, että en ollut varma onko se enää turvallista... aina sanotaan, että pumpulipuikkoja ei saisi korviin työntää eikä niistä ole kovasti hyötyä puhdistuksessa, mutta vasta se auttoi. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 11 Maalis 2010 14:31

Juu sanotaan että mitään halkoa pienempää ei saisi koittaa laittaa korvaan. Mutta evoluutiota ajatellen sormet taitavat vielä olla ok.
Korvan tukkeen poistamiseen on tuo korvakäytävän huuhtelu terkkarilla hyvä asia. Mutta olen huomannut hyvin lämpimän (n.+37) veden suihkuttamisen ajavan saman asian.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja elegia » La 13 Maalis 2010 15:49

Mistä näitä mustelmia oikein tulee? :salaliitto:
Jalkoihin on ilmestynyt omituisia mustelmia useampikin kappale. Yksi ihan nyrkin kokoinen. En ole mielestäni kolhaissut jalkojani mihinkään eikä kyseessä todellakaan ole mikään "unknown drunken injuries". Ei näytä kauhean kivalta. :(
elegia

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 15 Maalis 2010 21:31

Huh. Vihdoin tänään jaksoin apteekkiin saakka, kun tauti antoi pienen väliajan. Imodiumit normalisoi tilanteen suhteellisen nopeasti. 12 tunnin tyhjennys alkoi olla jo vähän liikaa. Välillä masu ääntelee, mutta muuten tässä alkaa olla elävien kirjoissa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 15 Maalis 2010 21:34

Ihme kuume. Olo alkoi vasta illalla sänkyyn mennessä. En nukkunut koko yönä, kun vain tärisin horkassa. Silti ajattelin, että kyl tää tästä kun lähden liikkee ja jumaleissön mähän todellakin lähden töihin. :keijo: Kellon pirahdettua horjuin sitten seiniä pitkin tekemään aamupalaa ja mittaamaan kuumeen. Yli 38 astetta! :tipahdus: Mulla ei ole kuume noussut vuosiin! :O: Ei siitä töihin lähdöstä luonnollisesti mitään tullut, joten nappasin särkylääkkeen ja käperryin sohvalle. Yhdeksän aikaan aamulla oli kuume laskenut normaaliin, mutta lasku vain jatkui ja puolen päivän jälkeen lämpö oli enää tasan 36. :O: Sitten kuume alkoi taas nousta ja viiden jälkeen oli taas se 38 kuumetta. Sitten se taas laski ja nyt sitä kuumetta tuskin on, vaikka lihaksia särkee ja on kipeä olo. Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.
Ihan kummallista.

Henkinen kärsimys ja voimattomuus tähänkin tilanteeseen vaivaa kuitenkin enemmän kuin kuume. :huoh:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Maalis 2010 21:45

Voi teitä. :paijaus:

Mulla alkaa olla sairastuminen käsillä. :raps:
Oon viimeisenä parina vuonna ollut kipeä synttäreideni aikaan. On ollut kuumetta, flunssa, kurkku kipeä, ääni lähtenyt ja heikko olo. Synttärit on puolentoista viikon päästä, sitä odotellessa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 16 Maalis 2010 00:04

Nugat kirjoitti:Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.

Ai onk tytöil kaulassa jotain rauhasia? :keijo:

Meilläpäin sanotaan ihan imusomukkeiksi :tilt:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 16 Maalis 2010 13:21

Kuolo kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Kaulassa on rauhasetkin niin pirun kipeät.

Ai onk tytöil kaulassa jotain rauhasia? :keijo:

Meilläpäin sanotaan ihan imusomukkeiksi :tilt:

...miemuistanumitäneolimutinamutina... :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Pe 19 Maalis 2010 13:09

Ihan järkyttävä flunssa :bubbles: . Mutta eilen oli kyllä vielä pahempi olo, minulla oli tämä flunssa, krapula ja migreeni ja silloin teki kyllä mieli kuolla, että pääsisin kärsimyksistäni. Mulla on ollut viime aikoina usein migreeniä kun päivät on valoisempia, en tykkää keväästä tämän asian takia :hullu: .
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa